Ik weet niet of je post cynisch bedoeld is, maar nadat HSV gisteren zichzelf heeft gered, kunnen we vaststellen dat in 5 van de 8 competities die ik bekeken heb de ploeg met het laagste aantal doelpunten niet is gedegradeerd. Dus inderdaad opvallend, je zou verwachten dat als je weinig scoort dit verstrekkende gevolgen hebt voor je positie op de ranglijst, maar blijkbaar is dit in de meeste gevallen niet zo.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik weet niet of je post cynisch bedoeld is,
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
WTF
Waar is desmiley? Ben je GEHACKT?!
POEPIE !quote:
VRAAG HET DAN NIET !quote:
Gezien de weinige doelpunten en vele gelijke spelen kan je ook naar een schaakwedstrijd gaan kijken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:16 schreef michellevanzand het volgende:
Hahaha schitterend, stel dit gebeurd in de eredivisie elk weekend genot om naar te kijken!
Ik bedoel meer dat alles zo dicht op elkaar zit hoeft niet altijd gelijkspel te zijn en kan ook gewoon veel gescoord wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gezien de weinige doelpunten en vele gelijke spelen kan je ook naar een schaakwedstrijd gaan kijken.
In dit geval was het dus vaak gelijk en weinig goals. Dat is saai, het tegenovergestelde wordt weer snel bestempeld als Mickey Mouse competitie. Ik denk dat we in de Eredivisie nu een goede mix hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:24 schreef michellevanzand het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat alles zo dicht op elkaar zit hoeft niet altijd gelijkspel te zijn en kan ook gewoon veel gescoord worden
Zeker waar alleen dit jaar was het met name niet zo leuk bovenin, Dordrecht was ook gewoon te zwak voor de eredivisie aankomend jaar ben ik wel benieuwd naar Roda JCquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In dit geval was het dus vaak gelijk en weinig goals. Dat is saai, het tegenovergestelde wordt weer snel bestempeld als Mickey Mouse competitie. Ik denk dat we in de Eredivisie nu een goede mix hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |