abonnement Unibet Coolblue
pi_152042498


Welkom in het GTA V PC topic!

http://pcgamingwiki.com/wiki/Grand_Theft_Auto_V


Hoe join ik de crew?

Door een invite request te sturen via de crew pagina.

De Leden

Crew Leader:
dolf1010 - dolf10

Representatives
divje - divjeFR
Drizzt_DoUrden - Moredhel83

Muscle
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Crew

Iedereen is welkom, zolang je maar de PC versie hebt. (flauw zeg)
Liever niet crewkillen, gezeik wordt niet op prijs gesteld.
Suggesties zijn altijd welkom, vooral om deze nog (vrij) lege OP aan te vullen.

Screenshots
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste auto's om te stelen en verkopen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cheats

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban

Vergeet niet je cash op je bankrekening te zetten via smartphone>internet>money & services!

[ Bericht 0% gewijzigd door So_Surreal op 26-04-2015 16:02:55 ]
pi_152042506
Kan ik in de OP erbij? social club id: KVDML-
pi_152042524
Gisteravond was ik online op de luchthaven.
Toen wilde iemand naar zijn vliegtuig rijden met de auto, hij stapte uit dus ik reed hem plat en ging d'r vandoor met z'n straaljager.

Maar het was niet zo'n laser, maar zo een die verticaal opsteeg :o
Hoe kwam hij daar heen ?
pi_152042613
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 15:56 schreef Thrilled het volgende:
Kan ik in de OP erbij? social club id: KVDML-
Je staat er bij.
pi_152042671
icekiller88
pi_152042730
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 16:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
icekiller88
quote:
99s.gif Op zondag 26 april 2015 15:59 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Je staat er bij.
  zondag 26 april 2015 @ 16:08:33 #7
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_152042910
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 20:54 schreef redboyke het volgende:
wist niet dat er ook een flightschool online was ik geraak niet voorbij met een straaljager onder de bruggen vliegen. dat met die helikopter op een moving target was ook maar op het randje erdoor.
kan me niet voorstellen dat iemand met keyboard zo goed kan vliegen :P vlieg zelf ook met een controller
Non de jú ... dat vliegen gaat nog wel met Keyboard maar die helikopter testjes, dat is geen knaller 8)7
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_152042929
Blaadjes79
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 26 april 2015 @ 16:10:20 #9
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_152042957
Wat een Bazenspel.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_152043011
hmm.. zit nu ff in MP, maar ik moet een auto jatten die mijn basis-auto gaat worden... alleen ik heb nu drie auto's gehad die ik wel tof vond maar bij allemaal krijg ik een melding dat t een premium auto is en hij al een tracker heeft en ik op zoek moet naar een andere? Kan zeker alleen lelijke auto's kiezen?
pi_152043464
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:12 schreef Thrilled het volgende:
hmm.. zit nu ff in MP, maar ik moet een auto jatten die mijn basis-auto gaat worden... alleen ik heb nu drie auto's gehad die ik wel tof vond maar bij allemaal krijg ik een melding dat t een premium auto is en hij al een tracker heeft en ik op zoek moet naar een andere? Kan zeker alleen lelijke auto's kiezen?
Dan heb je zeker dure sportauto's geprobeerd ? :P
Zou voor zo'n Sentinel XS of een Felon gaan.

http://www.ign.com/wikis/gta-5/Vehicles Of even kijken wat voor goedekope bak hier tussen zit :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152043548
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:23 schreef Divje het volgende:

[..]

Dan heb je zeker dure sportauto's geprobeerd ? :P
Zou voor zo'n Sentinel XS of een Felon gaan.

http://www.ign.com/wikis/gta-5/Vehicles Of even kijken wat voor goedekope bak hier tussen zit :P
ja :') ik kende het rijke wijkje in de heuvels vanuit de SP dus ben daar gaan cruisen, maar alles was al getracked :')
pi_152044055
Ik blijf die UI van online maar bagger vinden. Iedere keer als ik inlog krijg ik gelijk sms'jes, en niet 1 maar een heleboel, en berichten over die killed die en die ene is weggegaan. Wat kan mij dat nou boeien? :') Om nog maar te zwijgen over hoe moeilijk het is om bij crew te komen. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152044091
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:40 schreef Rezania het volgende:
Ik blijf die UI van online maar bagger vinden. Iedere keer als ik inlog krijg ik gelijk sms'jes, en niet 1 maar een heleboel, en berichten over die killed die en die ene is weggegaan. Wat kan mij dat nou boeien? :') Om nog maar te zwijgen over hoe moeilijk het is om bij crew te komen. :')
Precies dit.
pi_152044113
Telefoon pakken en bij settings meldingen uit/aan zetten.

En verder, gewoon join crew/friends doen. Of naar crews -> view members -> join game bij een willekeurig crewlid.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152044169
als ik nu als een malle wapens ga kopen, verlies ik die bij de eerste beste headshot die ik krijg of hou ik altijd alles? :')
pi_152044179
quote:
14s.gif Op zondag 26 april 2015 16:41 schreef Divje het volgende:
Telefoon pakken en bij settings meldingen uit/aan zetten.

En verder, gewoon join crew/friends doen. Of naar crews -> view members -> join game bij een willekeurig crewlid.
Maar zit dan de hele crew in dezelfde map?
pi_152044187
quote:
14s.gif Op zondag 26 april 2015 16:41 schreef Divje het volgende:
Telefoon pakken en bij settings meldingen uit/aan zetten.

En verder, gewoon join crew/friends doen. Of naar crews -> view members -> join game bij een willekeurig crewlid.
Kan je daar ook instellen dat je niet door Jan en Alleman wordt uitgenodigd voor heists? Ik heb geen zin om met een random persoon van de andere kant van de wereld een bank te overvallen.

En dan krijg ik vaak 'Failed to join this session'.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152044308
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:43 schreef Trebo het volgende:

[..]

Maar zit dan de hele crew in dezelfde map?
Zoiets moet je hier afspreken, de crew zit verspreid over verschillende sessies he. Kan bv wel een crew only sessie starten vanavond en iedereen die online is uitnodigen ^O^ als het goed is doet m'n game het weer :P of als iemand anders daar zin in heeft kan die het doen natuurlijk.
Heb tot nu toe geen problemen gehad om iemand anders van de crew te joinen.

quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2015 16:43 schreef Rezania het volgende:

[..]

Kan je daar ook instellen dat je niet door Jan en Alleman wordt uitgenodigd voor heists? Ik heb geen zin om met een random persoon van de andere kant van de wereld een bank te overvallen.

En dan krijg ik vaak 'Failed to join this session'.
Weet ik zo even niet uit het hoofd.
Kan zijn dat de sessie dan vol zit, of dat diegene net in zo'n overgangscherm zit vanuit een missie/race. Of gewoon timed out :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152044338
En jezus, wat duurt dat laden iedere keer lang. Alsof ze maar 1 server hebben en die in Australië staat of zo.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152044385
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:46 schreef Divje het volgende:

[..]

Zoiets moet je hier afspreken, de crew zit verspreid over verschillende sessies he. Kan bv wel een crew only sessie starten vanavond en iedereen die online is uitnodigen ^O^ als het goed is doet m'n game het weer :P of als iemand anders daar zin in heeft kan die het doen natuurlijk.
Heb tot nu toe geen problemen gehad om iemand anders van de crew te joinen.

Oke ^O^
pi_152044426
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:47 schreef Trebo het volgende:

[..]

Oke ^O^
Crew is te herkennen trouwens aan een groene rand om hun stipje op de map :P en als ze in je friendslist staan hebben ze een blauw randje. :)

Groen/blauw kan ook dus :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152044463
Ik kan het uitzetten van random invites niet vinden.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_152044491
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:48 schreef Divje het volgende:

[..]

Crew is te herkennen trouwens aan een groene rand om hun stipje op de map :P en als ze in je friendslist staan hebben ze een blauw randje. :)

Groen/blauw kan ook dus :P
Prima, vanavond even proberen of ik plezier kan vinden in online :P
pi_152044495
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:48 schreef Divje het volgende:

[..]

Crew is te herkennen trouwens aan een groene rand om hun stipje op de map :P en als ze in je friendslist staan hebben ze een blauw randje. :)

Groen/blauw kan ook dus :P
Rood/blauw ook :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')