quote:
quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 15:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
*zwiept met haar
M'n haar is wel uitgedund trouwensik moet eens stoppen met borstelen als het nog nat is
quote:
Stuk over m'n schouders, heb het vorige zomer helemaal af moeten knippenquote:
Ik meestal ook jaquote:Op zondag 26 april 2015 15:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]!
Ik wacht idd ook altijd netjes tot het (zo goed als) droog is
Zulks een match, straw het lange hoofdhaar, jij de lange wilde haren tussen je benenquote:
Snap ik. Hoezo datquote:Op zondag 26 april 2015 15:33 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Stuk over m'n schouders, heb het vorige zomer helemaal af moeten knippenik kon wel huilen
Ik krijg zin om met mijn haar door de modder te rollen nu :$quote:Op zondag 26 april 2015 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik meestal ook jaMaar daarentegen toupeer ik mn haar ook af en toe wat niet goed voor je haar schijnt te zijn
Zat het in de weg?quote:Op zondag 26 april 2015 15:33 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Stuk over m'n schouders, heb het vorige zomer helemaal af moeten knippenik kon wel huilen
Iets met haarverf en niet goedquote:Op zondag 26 april 2015 15:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Snap ik. Hoezo dat
Ik moet t ook weer laten bijknippen tho. Iig ff dooie puntjes, maar gvd
Pro tip: knip het korter, dan lijkt je pener langer.quote:
Aiquote:
Mijn fantastische stemquote:
Buggerquote:
Het zit niet altijd meequote:
Alleen met je haar?quote:Op zondag 26 april 2015 15:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik krijg zin om met mijn haar door de modder te rollen nu :$
Dus nu moet het weer aangroeien. En dat duurt langquote:Op zondag 26 april 2015 15:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ai
Zelf een allergische reactie gehad op haarverf. Hele plukken haar eruit
Never.Again
Ach, shoptechnisch gezien ben ik geslaagd, dus ik klaag nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |