abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:14:10 #226
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152104302
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:08 schreef marsan het volgende:

[..]

Dit jaar waren we er iig 1 kwijt.
Maar vind jij minder dan 1 per jaar dan echt erg hoog?
Ja wel als Boquete hier vergeleken wordt met A'dam. Regio Boquete (20000 inwoners) heeft momenteel meer verdachte overleden personen dan R'dam. 17 jeugdbendes actief in de regio, en 80% van de overledenen komen door deze bendes, alleen mag dat hier niet besproken worden, door sommige.

Net als personen die zich in Panama ophouden die door de FBI gezocht worden. Men wil hier doen voorkomen dat Boquete "veilig" is.
pi_152104312
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik breng veel in kaart, maar dat deel ik niet met jou.
En dan hoort het dus niet in dit topic. Ik deel alles namelijk wel normaal, zoals sociale mensen doen. Precies zoals al die anderen die ik noemde.

quote:
Linksom of rechtsom mag een mogelijk misdrijf niet besproken worden. Zoals hier de laatste weken gepost heeft Panama een lange weg van onderdrukking en corruptie achter de rug, is het een land zonder leger en staan een kleine politiemacht machteloos tegenover de totaal verdeelde bevolking.

Maar deze posts lees je bewust niet, das niet mijn probleem.
Gejank wat negers op slaat; al die tekst staat er gewoon.

Dat je er niks van begrijpt, is jammer. Een schande voor twee intelligente vrouwen als arme Kris en Lisanne, dat is ernstiger.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:16:08 #228
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152104346
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:14 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik vind dat je alles open moet houden. En door t wegstrepen van mogelijkheden houd je de meest logische optie over.
Ik denk dat er sowieso nog wel dingen open staan bij zowel de optie misdrijf als optie verdwalen/ongeluk.

Ik zie echter ook te vaak dingen met de haren erbij gesleept worden. Tot aan dromen toe.
Ja het zit sommige diep. Het heeft ook allemaal geen zin, de hakken staan hier diep in de grond, en zolang er geen andere meiden/toeristen vermist raken of er meer bekend wordt over het lot van K&L., zullen de meningen hier alleen maar meer uit elkaar gaan staan..
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:17:13 #229
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152104391
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dan hoort het dus niet in dit topic. Ik deel alles namelijk wel normaal, zoals sociale mensen doen. Precies zoals al die anderen die ik noemde.

[..]

Gejank wat negers op slaat; al die tekst staat er gewoon.

Dat je er niks van begrijpt, is jammer. Een schande voor twee intelligente vrouwen als arme Kris en Lisanne, dat is ernstiger.
Pas jij op je taalgebruik en je persoonlijke posts? Probeer ontopic te blijven, doen andere hier ook
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:19:15 #230
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152104464
quote:
18s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:07 schreef El_Matador het volgende:
Je brengt niks in kaart. Je weigert een scenario op te stellen. Het is zwartmaken en losse verbandjes gebaseerd op aannames en doof voor tegenargumenten leggen.

Dat dúrven vergelijken met Geruisloos, miura, matteo, Physsic, Perico en ondergetekende is een gotspe.
Ik ben hier begonnen met een scenario, in mijn eerste post.
Ik blijf hierbij en heb hem net als jij wat aangepast.

Daarnaast kijk ik graag verder.
pi_152104497
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja wel als Boquete hier vergeleken wordt met A'dam. Regio Boquete (20000 inwoners) heeft momenteel meer verdachte overleden personen dan R'dam. 17 jeugdbendes actief in de regio, en 80% van de overledenen komen door deze bendes, alleen mag dat hier niet besproken worden, door sommige.

Net als personen die zich in Panama ophouden die door de FBI gezocht worden. Men wil hier doen voorkomen dat Boquete "veilig" is.
Maar zijn de jeugdbendes relevant in deze zaak?
Als t relevant is is t logisch om het erbij te betrekken.
Als de enige relevantie de locatie is, zie ik het belang niet als ik eerlijk ben.

Zelfde als met de dode toeristen in Amsterdam wijzen op de mocrowar.
Ja t is er, maar staat niet met elkaar in verband.

In Nederland overigens ook zat mensen die internationaal worden gezocht.
Kijk het lijstje Britse en Italiaanse uitgeleverde criminelen er maar op na.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_152104526
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja het zit sommige diep. Het heeft ook allemaal geen zin, de hakken staan hier diep in de grond, en zolang er geen andere meiden/toeristen vermist raken of er meer bekend wordt over het lot van K&L., zullen de meningen hier alleen maar meer uit elkaar gaan staan..
Als er geen andere toeristen verdwijnen is t waarschijnlijk toch niet zo heel onveilig.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:29:49 #233
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152104838
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:20 schreef marsan het volgende:

[..]

Maar zijn de jeugdbendes relevant in deze zaak?
Als t relevant is is t logisch om het erbij te betrekken.
Als de enige relevantie de locatie is, zie ik het belang niet als ik eerlijk ben.

Zelfde als met de dode toeristen in Amsterdam wijzen op de mocrowar.
Ja t is er, maar staat niet met elkaar in verband.

In Nederland overigens ook zat mensen die internationaal worden gezocht.
Kijk het lijstje Britse en Italiaanse uitgeleverde criminelen er maar op na.
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:21 schreef marsan het volgende:

[..]

Als er geen andere toeristen verdwijnen is t waarschijnlijk toch niet zo heel onveilig.
Op het pad waar K&L de laatste foto's hebben gemaakt zijn 2 toeristenstellen overvallen met een pistool, de daders zijn herkend en weer vrijgelaten omdat de stellen weer terug zijn gegaan naar hun eigen land.
Daarnaast is er de eerste drie maanden niets gevonden van de meiden, terwijl ze volgens sommige hier nog 11 dagen in leven waren.

Na 5 maanden is er een stuk huid gevonden in een bal modder waarvan de path. in Panama zegt dat het bijna onmogelijk was hier een menselijke rest in te zien.

en zo zijn er meer punten die een gewone verdwaling of valpartij heel opmerkelijk maken. Maar daar mag door Mata hier niet over gesproken worden, ik vermoed omdat dit niet strookt met zijn scenario.

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 28-04-2015 20:35:32 ]
pi_152105081
Een roofoverval gebruiken als argument is vrij dom omdat we weten dat dat bij Kris en Lisanne nu juist niet is gebeurd.

Die 11 dagen volgen gewoon uit de feiten die niemand in twijfel trekt behalve een paar hier, die in de krochten van het duistere internet.

Geen enkel hard punt; hearsay, aannames, verdachtmakingen en veel teveel films serieus genomen, dat komt meer in de buurt. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:36:52 #235
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152105127
quote:
18s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:35 schreef El_Matador het volgende:
Een overval gebruiken als argument is vrij dom omdat we weten dat dat bij Kris en Lisanne niet is gebeurd.

Die 11 dagen volgen gewoon uit de feiten die niemand in twijfel trekt behalve een paar hier, die in de krochten van het duistere internet.

Geen enkel hard punt; hearsay, aannames, verdachtmakingen en veel teveel films serieus genomen, dat komt meer in de buurt. :')
helderziend of dit gedroomt? Heb je hier bronnen voor? Of is dit weer een van je beruchte aannames en OP waardig?

Geen enkel persoonlijk bericht, poging hier toe, geen boodschap of video, helemaal niets.
Bellen naar 911 en 122 kan iedereen, geen bewijs dus dat K&L dit zelf hebben gedaan, of weet jij meer?
pi_152105220
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies, je bent bezig met een zwartmaakcampagne tegen een toeristisch oord dat je zelf weigert te bezoeken. Deels ingegeven door een persoonlijke haat tegen (de bedrijfsvoering van) Ingrid L. maar belangrijker; wegens geen flauw benul van landen buiten je comfort zone.

Daar is dit topic niet voor en sluit me helemaal bij matteo en Domnivoor (FB) aan.
Zwart maken vind ik verkeerd uitgedrukt maar het is een feit dat juist in grensstreken criminaliteit aanwezig is. Zeker als er toeristische trekpleisters zijn.

Dit geldt voor overal ter wereld en ook voor de grensstreek Panama en Costa Rica.
pi_152105527
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

O nee, hoor. Wel eerlijk blijven, aanbod staat nog steeds wel met onderbouwing en voorzien van een plan.
Ik heb het niet over het aanbod, maar over de vraag.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_152105677
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:14 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik vind dat je alles open moet houden. En door t wegstrepen van mogelijkheden houd je de meest logische optie over.
Ik denk dat er sowieso nog wel dingen open staan bij zowel de optie misdrijf als optie verdwalen/ongeluk.

Ik zie echter ook te vaak dingen met de haren erbij gesleept worden. Tot aan dromen toe.
;) Die komen juist spontaan en worden er niet met de haren bijgesleept.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_152106887
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:48 schreef Lutalo het volgende:

[..]

;) Die komen juist spontaan en worden er niet met de haren bijgesleept.
Dromen kunnen alleen wat over jezelf zeggen, nooit over iets of iemand anders.
Het zijn je onverwerkte emoties.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 28-04-2015 21:38:48 ]
pi_152108147
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:13 schreef Grijzemassa het volgende:
Dromen kunnen alleen wat over jezelf zeggen, nooit over iets of iemand anders.
Het zijn je onverwerkte emoties.

Wel: vorig jaar klopte in een zaak mijn droom in elk geval exact. Locatie en omstandigheden. En ja, wat jij zegt...kan ook..en zal zo zijn in de meeste gevallen. Ik ga er verder niet op in, want objectieve - feiten hebben we meer aan. Helaas zijn die er weinig in deze zaak.
pi_152108242
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:13 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dromen kunnen alleen wat over jezelf zeggen, nooit over iets of iemand anders.
Het zijn je onverwerkte emoties.
Ik heb meermalen deja vu's eerst als droom beleefd. Net voor de K-nachmeet had ik dat zelfs. :o

Maar hoe het Kris en Lisanne verder moet helpen, hmmm.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152109157
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:45 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Wel: vorig jaar klopte in een zaak mijn droom in elk geval exact. Locatie en omstandigheden. En ja, wat jij zegt...kan ook..en zal zo zijn in de meeste gevallen. Ik ga er verder niet op in, want objectieve - feiten hebben we meer aan. Helaas zijn die er weinig in deze zaak.
Dat wil ik zeker wel geloven, niet iedereen heeft dezelfde gaven. Wat ik niet heb, kun jij wel hebben.
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:20:32 #243
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_152109384
Toen het journaal voor het eerst het nieuwsbericht over de vermissing meldde, zag ik in mijn verbeelding de twee zitten op een plateau(?), daar niet weg kunnen en ik zag ook de rugzak meters lager liggen, waar ze ook niet bij konden. Het is geen droom, maar verbeelding. Met de vermissing van de twee broertjes zat ik maar paar meter (100m) van de vindplaats af, door me in te leven in die vader. Het is verbeelding, maar je kan er niets mee.
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:26:55 #244
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152109580
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:20 schreef A_Fortiori het volgende:
Toen het journaal voor het eerst het nieuwsbericht over de vermissing meldde, zag ik in mijn verbeelding de twee zitten op een plateau(?), daar niet weg kunnen en ik zag ook de rugzak meters lager liggen, waar ze ook niet bij konden. Het is geen droom, maar verbeelding. Met de vermissing van de twee broertjes zat ik maar paar meter (100m) van de vindplaats af, door me in te leven in die vader. Het is verbeelding, maar je kan er niets mee.
Of rationeel denken, die man kwam uit Wijk. Waarom zijn zonen in die bossen nabij Doorn verstoppen? Of in Limburg?
pi_152109681
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:13 schreef gynaika het volgende:
Dat wil ik zeker wel geloven, niet iedereen heeft dezelfde gaven. Wat ik niet heb, kun jij wel hebben.
:) ja en misschien blijft het ook wel bij die paar dromen. Een gave weet ik niet...
Wel ik geloofde mijn eigen droom ook niet. En ben toen de zaak gaan onderzoeken en ook mezelf daarin gaan onderzoeken. Maar heb net als hier gewoon van alles en nog wat nagezocht, feiten verzameld vooral. Toen echt op onderzoek uitgegaan.
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:31:51 #246
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_152109739
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Of rationeel denken, die man kwam uit Wijk. Waarom zijn zonen in die bossen nabij Doorn verstoppen? Of in Limburg?
Wat betreft die man uit Wijk: mijn veronderstelling was dat hij ze dicht bij zijn grond daar waar hij gespeeld heeft, zou verstoppen.

Betreft de twee meiden: stel ze zaten vast op een plateau, wat ik dus steeds voor me zie, dan rest de vraag: hoe komen ze daar? Deze vraag is neem ik aan door F vd G beantwoordt.
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:36:41 #247
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152109896
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:31 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Wat betreft die man uit Wijk: mijn veronderstelling was dat hij ze dicht bij zijn grond daar waar hij gespeeld heeft, zou verstoppen.

Betreft de twee meiden: stel ze zaten vast op een plateau, wat ik dus steeds voor me zie, dan rest de vraag: hoe komen ze daar? Deze vraag is neem ik aan door F vd G beantwoordt.
Ik dacht bij die man hetzelfde, ik heb nooit gedroomd over anderen. Wel over tornado's en dan een stuk of zes, nachtenlang. Die stonden voor veel onrust in het leven. Klopte wel, onrust weg dromen weg. Blijft bijzonder, dromen.

Ik blijf het meest benieuwd naar een goede video van de route, met name na de CD. En dan zonder geknip en geplak.
pi_152110287
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:31 schreef A_Fortiori het volgende:
Betreft de twee meiden: stel ze zaten vast op een plateau, wat ik dus steeds voor me zie, dan rest de vraag: hoe komen ze daar? Deze vraag is neem ik aan door F vd G beantwoordt.
als dit zo gebeurd is en ook dichtbij de Mirador, dan zijn er met de expeditie vast meer aanwijzingen te vinden die dit aannemelijker maken. Qua gesteente (gelijkenis nachtfoto), diepte, plateauniveau's, gaten, inbedding. Hier ben ik heel erg benieuwd naar en ook de video zonder onderbrekingen tot en met de paddock over.
pi_152110295
Ik denk gewoon aan derden. Wie dan ook.

Hoe is het toch mogelijk dat K en L gezien worden als meiden die op een absurde manier verdwaald zouden zijn of zo onvoorzichtig waren om pardoes een verkeerde stap te doen en een valpartij maken waarbij ze BEIDEN in een afgrond terecht komen waar niet meer is uit te komen.

Terwijl ze zo gewiekst waren om zonder moeilijkheden heel snel de Mirador te bereiken en drie foto’s aldaar te maken, die aangeven dat het allemaal zo soepel is verlopen.
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:49:27 #250
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_152110383
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik blijf het meest benieuwd naar een goede video van de route, met name na de CD. En dan zonder geknip en geplak.
Ik ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')