Ja is met 2 moon runes.quote:Op maandag 27 april 2015 17:30 schreef wdn het volgende:
[..]
NetjesEn dat is met 2 moon runes?
Cleric Beast is doodKreeg 106109 voor hem.
Niet al te lastig. Omdat ik in het begin van het gevecht nogal onvoorzichtig was toch wel aardig wat vials gebruikt. 10+ voor de eerste 50% en misschien 4 voor de laatste 50% want toen begon ik eigenlijk pas goed te dodgen. Ik vond mijn damage eigenlijk nogal laag maar het dodgen ging me natuurlijk veel beter af. Komt bij dat 1500 HP natuurlijk ruimer is dan de eerste keer.quote:Op maandag 27 april 2015 18:46 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ja is met 2 moon runes.
En nice! Hoeveel moeilijker vond je cleric op NG+?
Neem op en plaats het hier. Zit nou nog steeds ng+ blood starved Beastquote:Op maandag 27 april 2015 18:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet al te lastig. Omdat ik in het begin van het gevecht nogal onvoorzichtig was toch wel aardig wat vials gebruikt. 10+ voor de eerste 50% en misschien 4 voor de laatste 50% want toen begon ik eigenlijk pas goed te dodgen. Ik vond mijn damage eigenlijk nogal laag maar het dodgen ging me natuurlijk veel beter af. Komt bij dat 1500 HP natuurlijk ruimer is dan de eerste keer.
gz, heb je nog snel gedaan!quote:Op maandag 27 april 2015 20:52 schreef Leatherneck het volgende:
Woohoo, eerste platinum trophy
Nu ga ik voor 100% Dark Souls II, al is het wel aanlokkelijk om toch nog even verder te gaan met Bloodborne. Wapens upgraden en anderen helpen bijvoorbeeld.
Hoe lukt het bij jou inmiddels? al voorbij BSB ?quote:Op maandag 27 april 2015 20:32 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Neem op en plaats het hier. Zit nou nog steeds ng+ blood starved Beast
Gratz.quote:Op maandag 27 april 2015 20:52 schreef Leatherneck het volgende:
Woohoo, eerste platinum trophy
Nu ga ik voor 100% Dark Souls II, al is het wel aanlokkelijk om toch nog even verder te gaan met Bloodborne. Wapens upgraden en anderen helpen bijvoorbeeld.
Nah. Gewoon opgegeven en DBZ nuquote:Op maandag 27 april 2015 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gz, heb je nog snel gedaan!
[..]
Hoe lukt het bij jou inmiddels? al voorbij BSB ?
is het wat?quote:
Wel vermakelijk, maar heb niemand om echt die missies mee te doen :|quote:
jammer, niet echt een direct buy game dusquote:Op maandag 27 april 2015 23:30 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wel vermakelijk, maar heb niemand om echt die missies mee te doen :|
Daarnaast is het wel veel van hetzelfde, want battle system is niet zo uitgebreid.
Voorbij die twee wolven kan je op de brug links naar beneden. Als je daar verder loopt kom je weer bij je huidige spawn lamp.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:53 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb er nu zo'n 15 uur in zitten en probeer Cleric Beast te verslaan, maar dat lukt me nog niet. Beste wat ik heb kunnen doen is de helft van zijn health af te halen. Ik zoek een shortcut naar hem toe, maar die krijg ik niet goed gevonden.
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Voorbij die twee wolven kan je op de brug links naar beneden. Als je daar verder loopt kom je weer bij je huidige spawn lamp.
Oh ja je kan tevens als je beneden bent naar de lamp (links) of verder naar de volgende baas (rechts/onder brug door).quote:
Ik vond CB het fijnste door onder de poten te blijven en na 2x (niet 3x) slaan te dodgen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:53 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb er nu zo'n 15 uur in zitten en probeer Cleric Beast te verslaan, maar dat lukt me nog niet. Beste wat ik heb kunnen doen is de helft van zijn health af te halen. Ik zoek een shortcut naar hem toe, maar die krijg ik niet goed gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Goed zo. Ik had met G grote problemen zeg.quote:Op woensdag 29 april 2015 00:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb net Father Gascoigne verslagen. Ik kan nu wat sneller levelen. Hopelijk overmorgen strenght, endurance en health op 20 en dan ga ik proberen om de Cleric Beast om te leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschuwing: heb je met Eileen gesproken in Old Yarnham? Want ik heb die gemist en daarom moet ik een NG+ doen (een stukje)
[ Bericht 8% gewijzigd door wdn op 30-04-2015 09:26:28 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op donderdag 30 april 2015 08:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Goed zo. Ik had met G grote problemen zeg.
In de hele game heb ik steeds problemen gehad met de "human" vijanden. Voornamelijk de hunters.
CB is erg eenvoudig want hij heeft verschillende zwaktes.FG heb ik ongeveer vijf keer over moeten doen. Toen was ik met strength, endurance en health ongeveer 19 en ben ik met 10 molotov's onder mn arm terug gegaan naar CB. Die was toen super eenvoudig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna door gegaan in Central en het hele level uitgekamt. BS-beast was wat te moeilijk dus daar heb ik online iemand voor gevraagd en samen verslagen. En toen kwam ik vast te zitten. Uren en uren rond gelopen, maar geen enkele nieuwe weg te ontdekken. Bij toeval een andere grafsteen gekeken in de Hunters dream en zag daar Unseen Village op staan. Dat ga ik nu uitkammen.Dit, dus.
Na BSB: Healing Church Workshop (Cathedral Ward lamp, even doorlopen en dan naar rechts trapquote:Op donderdag 30 april 2015 09:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
FG heb ik ongeveer vijf keer over moeten doen. Toen was ik met strength, endurance en health ongeveer 19 en ben ik met 10 molotov's onder mn arm terug gegaan naar CB. Die was toen super eenvoudig.
Daarna door gegaan in Central en het hele level uitgekamt. BS-beast was wat te moeilijk dus daar heb ik online iemand voor gevraagd en samen verslagen. En toen kwam ik vast te zitten. Uren en uren rond gelopen, maar geen enkele nieuwe weg te ontdekken. Bij toeval een andere grafsteen gekeken in de Hunters dream en zag daar Unseen Village op staan. Dat ga ik nu uitkammen.
Locked by device, die deur. Ik ga Cathedral Ward en Old Yarnham nog maar 's helemaal uitkammen. Kijken of ik 'm ergens van de andere kant kan openen.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Na BSB: Healing Church Workshop (Cathedral Ward lamp, even doorlopen en dan naar rechts trap
op). Unseen village kom je dan vanzelf in
Oh en ja dit was ook voor mij een moment dat ik het even niet meer wist.
Nope. Je moet metquote:Op donderdag 30 april 2015 10:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Locked by device, die deur. Ik ga Cathedral Ward en Old Yarnham nog maar 's helemaal uitkammen. Kijken of ik 'm ergens van de andere kant kan openen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaan praten. Oh en als je naar beneden aan het springen bent: let op die deur ergens in het midden (die is makkelijk te missen)Beatus vir qui suffert tentationem.
Beter add jij ons danquote:Op donderdag 30 april 2015 12:24 schreef Maharajah het volgende:
Net aangeschaft en ga dit weekend beginnen. Zeer bekend met Souls serie maar nog een noob hier, ondanks dat ik er al wel een en ander van weet van Tube.
Kind_Old_Raven mag toegevoegd worden voor coop en andere ongein ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |