Inloopkamerquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:20 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ik hoop voor Samzz dat zij straks een giga inloopkast heeft
Maar het is zo leuk allemaalquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:20 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ik hoop voor Samzz dat zij straks een giga inloopkast heeft
Ja, dat is zoquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet kunnen af en toe, jij moet tenslotte ook fijn kunnen leven
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
In de TS? Arme TS.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:54 schreef webspider het volgende:
Respect. Het plaatje in de TS is al een jaar of 8 hetzelfde.
Tevens: Ik moet weer eens wat vaker langskomen, ik ken niemand meer in dit topic tot nu toe
Jij! Madafaka!quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:54 schreef webspider het volgende:
Respect. Het plaatje in de TS is al een jaar of 8 hetzelfde.
Tevens: Ik moet weer eens wat vaker langskomen, ik ken niemand meer in dit topic tot nu toe
Hoe'st?quote:
In dat geval, whoehoe, nieuwe jurk en petticoatquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, whoehoe, nieuwe jurk en petticoat!
Zal dinsdag binnen zijnquote:
Ugh, koningsdagquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal dinsdag binnen zijn. Oh wacht, woensdag, want koningsdag
.
En dan foto hier van jou in de mooie jurk?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal dinsdag binnen zijn. Oh wacht, woensdag, want koningsdag
.
Eensquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ugh, koningsdagwaarom moet dat nou weer in de weg zitten
Ligt eraan, niet iedereen is vrij op die dagquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ugh, koningsdagwaarom moet dat nou weer in de weg zitten
Ik ga ook maar uit van woensdagquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan, niet iedereen is vrij op die dag. Maar goed, ik ga uit van woensdag.
Ik niet, maar al mijn post wordt op m'n werk bezorgd, daar is altijd iemand.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ga ook maar uit van woensdaggelukkig ben ik dan vrij
En dan maar hopen dat een ander jouw post niet openmaakt, als ik de verhalen op Fok! moet geloven gebeurd dat wel eensquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet, maar al mijn post wordt op m'n werk bezorgd, daar is altijd iemand.
Lijkt me sterkquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat een ander jouw post niet openmaakt, als ik de verhalen op Fok! moet geloven gebeurd dat wel eens
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik neem de post aan namelijk.
Ik ben nu klaarwakkerquote:Op zondag 26 april 2015 00:15 schreef RaXz het volgende:
Ik ben de hele dag brak geweest, en ik zou eigenlijk maar eens richting bed moeten gaan.
Maar geen zin.
quote:Op zondag 26 april 2015 00:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil met jou meedoen maar ik kan niet helaas
Hele dag bandjes bij Rocks maandag?quote:Op zondag 26 april 2015 00:19 schreef Cue_ het volgende:
Vond het wel leuk dat toen ik wakker werd ik een bericht had van 1 van de bandjes die maandag optreed. Leuk dat ze nog aan me denken
Ik normaal ook na een hele dag brak zijn, maar nu ben ik nog steeds brak, vanavond zelfs eventjes zitten tukken op de bank.quote:
Batavierenfeest op de campus.quote:Op zondag 26 april 2015 00:26 schreef Cue_ het volgende:
Marten is er iets in de stad of op de UT te doen vanavond? Ik hoor muziek, maar geen idee waar t vandaan komt
Nog steeds een groot verlies dat Bon toen overleden is, hij klonk tig maal beter dat Johnson vind ik.quote:
Ow serieus? Heb dat helemaal gemist dat het alweer wasquote:
Geen idee over wie je het hebtquote:Op zondag 26 april 2015 00:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog steeds een groot verlies dat Bon toen overleden is, hij klonk tig maal beter dat Johnson vind ik.
Ik raakte er vanmiddag in de stad in verzeild. Maar inderdaad een feestje waar ik ook al jaren niet meer ben geweest. We worden oudquote:Op zondag 26 april 2015 00:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow serieus? Heb dat helemaal gemist dat het alweer was
Achja ging er toch nooit meer naar toe, maar dat verklaard het wel ja
Gaan we volgend jaar wel samenquote:Op zondag 26 april 2015 00:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik raakte er vanmiddag in de stad in verzeild. Maar inderdaad een feestje waar ik ook al jaren niet meer ben geweest. We worden oud
Dit oudje is er nog hoor.quote:
Echt gister wat biertjes gedaan, liep vanmiddag in de stad en voelde het stevig in mijn benenquote:Op zondag 26 april 2015 00:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaan we volgend jaar wel samen
Best slechte tioming zo. eerst batavieren, ben je brak met koningsnacht en daarna nog brakker op koningsdag![]()
Komen we weer bij het feit dat we oud zijn en drie dagen achter elkaar niet te doen is
quote:Op zondag 26 april 2015 00:32 schreef Cue_ het volgende:
Aah de leden van acdc zelf. Tja geen idee, ken alleen de coverband
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Zal lastig wordenquote:Op zondag 26 april 2015 08:23 schreef Samzz het volgende:
Ga toch lekker UPC bellen dinsdag over wat mogelijk is.
quote:Op zondag 26 april 2015 09:32 schreef nectarientje het volgende:
Ik had Miss in kennelijke toestand in de kroeg beloofd dat ik mn snufferd weer eens zou laten zien hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Naakt soppenquote:Op zondag 26 april 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
Douche en MissMSX weer helemaal schoon
/huishoudpost
Exactlyquote:
Nou, de naam bestaat nog, dus ik ga ze bellenquote:
UPC heet nu Ziggo. Maar het is maar een naamquote:Op zondag 26 april 2015 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, de naam bestaat nog, dus ik ga ze bellen. Is toch van de zotten dat ik alleen maar Zeelandnet zou kunnen kiezen
.
Zeelandnet heeft hier de monopoly, blijkbaar. Ga dinsdag gewoon eens bellen. Wil wel een beetje fatsoenlijk internet. En Zeelandnet is tot nu toe matigquote:Op zondag 26 april 2015 09:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
UPC heet nu Ziggo. Maar het is maar een naamEn het is i.d.d. maf dat jij alleen Zeelandnet kan kiezen, mits het zo geregeld is via en met de kabelexploitant.
Anders internet via ADSL of glasvezel?
Jij kunt altijd nog verhuizen naar een plek waar Zeelandnet geen monopoly heeftquote:Op zondag 26 april 2015 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeelandnet heeft hier de monopoly, blijkbaar. Ga dinsdag gewoon eens bellen. Wil wel een beetje fatsoenlijk internet. En Zeelandnet is tot nu toe matig.
In Zeeland ja, want monopoliequote:Op zondag 26 april 2015 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat zeelandnet altijd als beste uit de bus kwam?
Ook wel bekend als 'de bewoonde wereld'.quote:Op zondag 26 april 2015 10:26 schreef Juup© het volgende:
Jij kunt altijd nog verhuizen naar een plek waar Zeelandnet geen monopoly heeft
quote:Op zondag 26 april 2015 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook wel bekend als 'de bewoonde wereld'.
Trainingsbroek momentquote:Op zondag 26 april 2015 13:00 schreef nectarientje het volgende:
JurkjesdagIk heb een trainingsbroek moment
Ik ook, dat gaat wel duren tot vanavond denk ik.quote:Op zondag 26 april 2015 13:00 schreef nectarientje het volgende:
JurkjesdagIk heb een trainingsbroek moment
Zo ook maar eens doen. Denk dat ze me raar aankijken als ik in ochtendjas en blote voeten de supermarkt in loop.quote:
Ik ook, maar wel in trainingsbroek.quote:
quote:
Ik zal jou es grappen.quote:
Tokkiequote:Op zondag 26 april 2015 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel in trainingsbroek.Of vind jij dat niet normaal?
Jij kent mij beter dan dat.quote:Op zondag 26 april 2015 13:54 schreef nectarientje het volgende:
Laat je je nou echt op je kop zitten door aangekleed plebs Air?
Postcountopkrikken hequote:
Ik rol van post naar postquote:
Wat voor dozen?quote:
Zit ik al aan de 100.000?quote:
Gelukkig!quote:Op zondag 26 april 2015 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon van karton. Ben niet zo van dat flashy spul. Ben geen hipster
Ach, kleine moeitequote:
Dat iddquote:
Twee Zelfsquote:Op zondag 26 april 2015 17:47 schreef nectarientje het volgende:
Heb je tassie gevonden Miss?
Manlief regelt het eten altijd op zondag en een kwartier voor sluitingstijd van de appie blijkt toch elke week het moment te zijn om te bedenken wat we zullen eten. Ik vind het iedere week weer spannend
Ja, van die wijven die kinderen barenquote:
quote:Op zondag 26 april 2015 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, van die wijven die kinderen baren
quote:
quote:
Zie je?quote:
Daar komt van Barneveld ook, dus zal wel bagger zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De febo ook maar daar word je mee doodgegooid
Dan moet ik weer denken aan Andy Fordham toen die hier in de stad met zijn gigantische lijf voor de plaatselijke snackmuur stondquote:Op zondag 26 april 2015 18:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar komt van Barneveld ook, dus zal wel bagger zijn.
[ afbeelding ]
Die is nu iets minder gigantischquote:Op zondag 26 april 2015 19:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan moet ik weer denken aan Andy Fordham toen die hier in de stad met zijn gigantische lijf voor de plaatselijke snackmuur stond
Schiet al redelijk op of niet?quote:Op zondag 26 april 2015 21:08 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ben kapot. Drie slaapkamers en de overloop volledig van behang ontdaan, muren geschuurd, gaten opgevuld. Morgen plafonds boven sauzen, muren behangen en de kozijnen schilderen.
Aardig, ja. Maar er moet nog zo veel gebeuren... Gelukkig zit er iig schot in de zaak. Ik de loop van de week ga ik de deuren boven schilderen.quote:
Ja dat is zo maar daar doe je niks aan. Gewoon doen wat je kunt en of het nou snel gaat of iets langer duurt, het komt ooit af.quote:Op zondag 26 april 2015 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aardig, ja. Maar er moet nog zo veel gebeuren... Gelukkig zit er iig schot in de zaak. Ik de loop van de week ga ik de deuren boven schilderen.
Ik ben niet van plan hier weg te gaanquote:Op zondag 26 april 2015 21:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is zo maar daar doe je niks aan. Gewoon doen wat je kunt en of het nou snel gaat of iets langer duurt, het komt ooit af.
Als je de volgende keer wat handiger gaat wonen met het OV dan kom ik wel helpen.
Is it? Hele dag zon gehadquote:Op zondag 26 april 2015 21:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat een kutweer is het hier in Nederland zeg.
Dan gaat er niks boven Zeeland, blijkbaarquote:
Was wel een grapje hoor. Het stond er alleen zo opvallend.quote:
Haha ja, dat is ook wel zoquote:Op zondag 26 april 2015 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Was wel een grapje hoor. Het stond er alleen zo opvallend.
En hoi sammie( zit mobiel dus geen multi quote voor mij...)
Dan heb je idd geluk gehad vandaagquote:Op zondag 26 april 2015 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaat er niks boven Zeeland, blijkbaar. Vannacht wel regen gehad, maar vandaag de hele dag droog en zon
.
Hier weinig zon en af en toe een paar spetters maar vind ik dan soms ook wel weer lekker weer. Het was in ieder geval lekker genoeg om in een voetbalstadion te zitten.quote:Op zondag 26 april 2015 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaat er niks boven Zeeland, blijkbaar. Vannacht wel regen gehad, maar vandaag de hele dag droog en zon
.
Ik denk hetquote:
Is het ook. Het hoeft niet iedere dag 20 graden met zon te zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier weinig zon en af en toe een paar spetters maar vind ik dan soms ook wel weer lekker weer. Het was in ieder geval lekker genoeg om in een voetbalstadion te zitten.
Ik wil m'n petticoatquote:Op zondag 26 april 2015 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het.
[..]
Is het ook. Het hoeft niet iedere dag 20 graden met zon te zijn.
Ik wil 'm ookquote:
Wordt wss woensdagquote:Op zondag 26 april 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook. En m'n jurk. En m'n hond
.
Ik wacht toch al, dat extra dagje kan dan ook nog welquote:
Ahhhquote:Op zondag 26 april 2015 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht toch al, dat extra dagje kan dan ook nog wel.
Worth the waitquote:
Truequote:Op zondag 26 april 2015 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Worth the wait.
Volgens mij hebben we Aeque weggejaagd.
Jurkjesquote:Op zondag 26 april 2015 22:33 schreef Samzz het volgende:
Toch was het een goede dag. Net nog lekker uit eten geweest. Cherry jurkje aan, rode bolero en m'n supertoffe zwart suède peeptoes met witte stiksels.
Wordt hoog tijd dat ik al m'n schoenen hier heb. Heb thuis in Enschede supertoffe knalroze peeptoesquote:
Als ik ze zelf niet aan hoef kan ik ze ook wel waarderen ja.quote:
Snel regelen dat je ze daar hebt dan!quote:Op zondag 26 april 2015 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wordt hoog tijd dat ik al m'n schoenen hier heb. Heb thuis in Enschede supertoffe knalroze peeptoes. En mooie grijze pumps. En zwarte. En en en
.
Ja, komt welquote:Op zondag 26 april 2015 22:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Snel regelen dat je ze daar hebt dan!
Ahhh niet zelf aan?quote:Op zondag 26 april 2015 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik ze zelf niet aan hoef kan ik ze ook wel waarderen ja.
Oei, dat is ranzig jaquote:Op zondag 26 april 2015 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Wat kan een cavia uit z'n giegel meuren zeg, ongelofelijk. Er geeuwde er net eentje recht in m'n gezicht nadat ze al de hele avond dr eigen keutels had zitten eten
Het was geen hint dat het gewone eten bijgevuld moet worden?quote:Op zondag 26 april 2015 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Wat kan een cavia uit z'n giegel meuren zeg, ongelofelijk. Er geeuwde er net eentje recht in m'n gezicht nadat ze al de hele avond dr eigen keutels had zitten eten
Nee, cavia's eten altijd hun poep.quote:Op zondag 26 april 2015 23:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het was geen hint dat het gewone eten bijgevuld moet worden?
Nee staat mij denk ik niet.quote:
Yup, vieze beesten.quote:
Die vreetzak heeft al genoeg gehadquote:Op zondag 26 april 2015 23:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het was geen hint dat het gewone eten bijgevuld moet worden?
Volgens mij is daar ergens in de evolutie iets niet helemaal goed gegaanquote:
Ligt eraan. Ze halen voedingstoffen die ze nodig hebben uit hun poep. Een beetje hetzelfde als het herkauwen van een koe, enkel herkauwt een cavia wat ze uit hebben gepoept.quote:Op zondag 26 april 2015 23:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Cute oke, maar stront vreten spoort niet helemaal volgens mij
Onze hond at vroeger ook wel eens stront, een keer mensenstront, dat was de ergstequote:Op zondag 26 april 2015 23:55 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond maakte niet echt onderscheid tussen de soorten poep. Al was een vieze luier wel favoriet.
Pens, daar hoor ik van mijn moeder nog horrorverhalen over.quote:Op zondag 26 april 2015 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ze halen voedingstoffen die ze nodig hebben uit hun poep. Een beetje hetzelfde als het herkauwen van een koe, enkel herkauwt een cavia wat ze uit hebben gepoept.
Er zijn wel meer dieren die stront eten. Honden eten bijvoorbeeld paardenpoep, zitten vezels in wat ze zelf niet kunnen verteren. En met een vieze pens maak je ze helemaal gelukkig.
Waarom zou je pens voor de hond in godsnaam uitkoken?quote:Op maandag 27 april 2015 00:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pens, daar hoor ik van mijn moeder nog horrorverhalen over.
Ik had toen ik in Portugal woonde als jochie een hond en had gevraagd of ze dat wilde kopen voor de hond. Mijn moeder die pens uitkoken in de keuken, ze zegt nog steeds dat het een stank van epische proporties was.
Ik geloof dat de slager haar dat had verteldquote:Op maandag 27 april 2015 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je pens voor de hond in godsnaam uitkoken?
Idioot gewoon.quote:Op maandag 27 april 2015 00:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik geloof dat de slager haar dat had verteld
I.d.d.. Gelukkig is mijn username gewoon zwart, ik ben niet zo Oranje triestquote:
quote:Op maandag 27 april 2015 08:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan zou het in de Randstad moeten zijn
Blijkbaar niet. Strakblauwe hemel hierquote:Op maandag 27 april 2015 08:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan zou het in de Randstad moeten zijn
Dan klopt karma niet.quote:Op maandag 27 april 2015 08:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Strakblauwe hemel hier
Ff reboot'n danquote:
Nog steeds zonquote:
Geen idee?quote:Op maandag 27 april 2015 08:46 schreef Cue_ het volgende:
Waarom ben ik al wakker en heb ik zelfs 5 min gewerkt
Om mij te steunenquote:Op maandag 27 april 2015 08:46 schreef Cue_ het volgende:
Waarom ben ik al wakker en heb ik zelfs 5 min gewerkt
Dat Kan alleen jij beantwoordenquote:
quote:Op maandag 27 april 2015 09:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
daarom draai ik me nu nig een keer om
Same herequote:Op maandag 27 april 2015 09:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
daarom draai ik me nu nig een keer om
quote:
Weet ik nog niet, misschien dat ik nog wel even die kant op wandel.quote:
Straks eerst maar eens ontbijten enzo inderdaad. Jij zit bij Rocks vandaag?quote:Op maandag 27 april 2015 11:44 schreef Cue_ het volgende:
Eerst maar even een bodempje leggen voor al t drank dat voorbij gaat komen
Ik ga al aan de lunchquote:Op maandag 27 april 2015 11:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Straks eerst maar eens ontbijten enzo inderdaad. Jij zit bij Rocks vandaag?
Ik niet, ik heb er al weer zo'n 300km opzitten. Vanmiddag weer weg.quote:Op maandag 27 april 2015 09:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Om mij te steunen
Ik werk vandaag gewoon, wel vanuit huis.
Heb je je piano al? Al begonnen met lessen en/of spelen?quote:
Ja, echt terrorweerquote:
Echt welquote:
Die weerlui zijn grotere leugenaars dan bankiersquote:Op maandag 27 april 2015 15:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Echt wel
Ik zou met m'n beste vriendin drankjes gaan doen enz, afgezegd omdat het rotweer zou worden..en dan krijg je dit
Ik weet hetquote:Op maandag 27 april 2015 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die weerlui zijn grotere leugenaars dan bankiers
Waar?quote:
Strakblauw hemeltje hierquote:Op maandag 27 april 2015 16:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar?In Maastricht wad het droog maar wel bewolkt, geen zon gezien.
Gelderlandquote:Op maandag 27 april 2015 16:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar?In Maastricht wad het droog maar wel bewolkt, geen zon gezien.
Soort intellectuele push-up bra dusquote:Op maandag 27 april 2015 17:18 schreef Belsezar het volgende:
Grote Winkler Prins encyclopedie in twintig delen, zevende druk voor 4 euro op de kop getikt.
Al is google veel beter natuurlijk maar het staat wel mooi in de boekenkast
Ik ben jaloersquote:Op maandag 27 april 2015 17:18 schreef Belsezar het volgende:
Grote Winkler Prins encyclopedie in twintig delen, zevende druk voor 4 euro op de kop getikt.
Al is google veel beter natuurlijk maar het staat wel mooi in de boekenkast
quote:
Leg dat maar eens uitquote:Op maandag 27 april 2015 17:35 schreef aeque het volgende:
[..]ik schoot in de lach hier in de auto, mijn ouders raar opkijken.
Gewoon negeren, werkt altijd.quote:
Yep, sort ofquote:
Ghehehequote:Op maandag 27 april 2015 17:35 schreef aeque het volgende:
[..]ik schoot in de lach hier in de auto, mijn ouders raar opkijken.
Onze kast is te kleinquote:Op maandag 27 april 2015 17:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, sort of
Ik heb nog niet genoeg boeken gelezen om de kast te vullen. En een lege plank vind ik niet mooi staan.
Zodra ik de kast kan vullen met boeken die ik daadwerkelijk heb gelezen mag je de set op komen halenquote:
.quote:
Wij tegenwoordig wel meer uit de bieb.quote:
Ik ben pas begonnen met boeken lezen toen Dan Brown(quote:
Ik heb de vreemde tik dat ik alle boeken in de originele taal lees en dan wil ik ze ook in de kast hebben staanquote:Op maandag 27 april 2015 17:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij tegenwoordig wel meer uit de bieb.
En nog wel wat studieboeken enzo
Dat ding staat er al ruim een maand. 2 weken geleden eerste les gehadm was leuk. Hij speelt vooral of geeft rips en dat kan ik thuis toepassen. Ergen begin meim tweede les.quote:Op maandag 27 april 2015 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je je piano al? Al begonnen met lessen en/of spelen?
Ik heb toch nog geen boekenkastquote:Op maandag 27 april 2015 17:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zodra ik de kast kan vullen met boeken die ik daadwerkelijk heb gelezen mag je de set op komen halen
Kan nog wel een tijd duren denk ik.
Tof! Wat oefeningen heb je gekregen? Hoe vaak heb je les?quote:Op maandag 27 april 2015 17:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ding staat er al ruim een maand. 2 weken geleden eerste les gehadm was leuk. Hij speelt vooral of geeft rips en dat kan ik thuis toepassen. Ergen begin meim tweede les.
Ben erg blij met t ding!
Dronken?quote:Op maandag 27 april 2015 17:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ding staat er al ruim een maand. 2 weken geleden eerste les gehadm was leuk. Hij speelt vooral of geeft rips en dat kan ik thuis toepassen. Ergen begin meim tweede les.
Ben erg blij met t ding!
Klinkt herkenbaar, ik kan me er gewoon nooit toe zetten. Vroeger al toen je nog een boekverslag voor school moest maken ging het al met veel moeite.quote:Op maandag 27 april 2015 18:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik steeds minder, ben nu al ruim 6 maanden met 1 boek bezig
quote:Op maandag 27 april 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar, ik kan me er gewoon nooit toe zetten. Vroeger al toen je nog een boekverslag voor school moest maken ging het al met veel moeite.
De boeken die wij toen op de te lezen lijstjes stonden waren eigenlijk vrijwel altijd geen reet aan.quote:Op maandag 27 april 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar, ik kan me er gewoon nooit toe zetten. Vroeger al toen je nog een boekverslag voor school moest maken ging het al met veel moeite.
Daar ligt het niet zozeer aan denk ik, heb er eerder geen geduld voor. Neem bijvoorbeeld Game of Thrones. Had het eerste boek geleend omdat ik benieuwd was, maar kwam er gewoon niet doorheen. Terwijl ik daartegen wel de wikia pagina's in een mum van tijd gelezen heb.quote:Op maandag 27 april 2015 19:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De boeken die wij toen op de te lezen lijstjes stonden waren eigenlijk vrijwel altijd geen reet aan.
Later ontdekte ik pas dat lezen leuk kan zijn mits het juiste boek.
Dus geconcentreerde info vlieg je door heen, misschien eens een to the point schrijver proberen?quote:Op maandag 27 april 2015 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar ligt het niet zozeer aan denk ik, heb er eerder geen geduld voor. Neem bijvoorbeeld Game of Thrones. Had het eerste boek geleend omdat ik benieuwd was, maar kwam er gewoon niet doorheen. Terwijl ik daartegen wel de wikia pagina's in een mum van tijd gelezen heb.
De boeken begin ik ook maar niet aanquote:Op maandag 27 april 2015 19:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus geconcentreerde info vlieg je door heen, misschien eens een to the point schrijver proberen?
Ik weet er verder niks van maar GoT boeken lijken me nou niet bepaald het soort boeken die heel direct zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |