Inloopkamerquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:20 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ik hoop voor Samzz dat zij straks een giga inloopkast heeft
Maar het is zo leuk allemaalquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:20 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ik hoop voor Samzz dat zij straks een giga inloopkast heeft
Ja, dat is zoquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet kunnen af en toe, jij moet tenslotte ook fijn kunnen leven
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
In de TS? Arme TS.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:54 schreef webspider het volgende:
Respect. Het plaatje in de TS is al een jaar of 8 hetzelfde.
Tevens: Ik moet weer eens wat vaker langskomen, ik ken niemand meer in dit topic tot nu toe
Jij! Madafaka!quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:54 schreef webspider het volgende:
Respect. Het plaatje in de TS is al een jaar of 8 hetzelfde.
Tevens: Ik moet weer eens wat vaker langskomen, ik ken niemand meer in dit topic tot nu toe
Hoe'st?quote:
In dat geval, whoehoe, nieuwe jurk en petticoatquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, whoehoe, nieuwe jurk en petticoat!
Zal dinsdag binnen zijnquote:
Ugh, koningsdagquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal dinsdag binnen zijn. Oh wacht, woensdag, want koningsdag
.
En dan foto hier van jou in de mooie jurk?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal dinsdag binnen zijn. Oh wacht, woensdag, want koningsdag
.
Eensquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ugh, koningsdagwaarom moet dat nou weer in de weg zitten
Ligt eraan, niet iedereen is vrij op die dagquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ugh, koningsdagwaarom moet dat nou weer in de weg zitten
Ik ga ook maar uit van woensdagquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan, niet iedereen is vrij op die dag. Maar goed, ik ga uit van woensdag.
Ik niet, maar al mijn post wordt op m'n werk bezorgd, daar is altijd iemand.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ga ook maar uit van woensdaggelukkig ben ik dan vrij
En dan maar hopen dat een ander jouw post niet openmaakt, als ik de verhalen op Fok! moet geloven gebeurd dat wel eensquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet, maar al mijn post wordt op m'n werk bezorgd, daar is altijd iemand.
Lijkt me sterkquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat een ander jouw post niet openmaakt, als ik de verhalen op Fok! moet geloven gebeurd dat wel eens
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik neem de post aan namelijk.
Ik ben nu klaarwakkerquote:Op zondag 26 april 2015 00:15 schreef RaXz het volgende:
Ik ben de hele dag brak geweest, en ik zou eigenlijk maar eens richting bed moeten gaan.
Maar geen zin.
quote:Op zondag 26 april 2015 00:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil met jou meedoen maar ik kan niet helaas
Hele dag bandjes bij Rocks maandag?quote:Op zondag 26 april 2015 00:19 schreef Cue_ het volgende:
Vond het wel leuk dat toen ik wakker werd ik een bericht had van 1 van de bandjes die maandag optreed. Leuk dat ze nog aan me denken
Ik normaal ook na een hele dag brak zijn, maar nu ben ik nog steeds brak, vanavond zelfs eventjes zitten tukken op de bank.quote:
Batavierenfeest op de campus.quote:Op zondag 26 april 2015 00:26 schreef Cue_ het volgende:
Marten is er iets in de stad of op de UT te doen vanavond? Ik hoor muziek, maar geen idee waar t vandaan komt
Nog steeds een groot verlies dat Bon toen overleden is, hij klonk tig maal beter dat Johnson vind ik.quote:
Ow serieus? Heb dat helemaal gemist dat het alweer wasquote:
Geen idee over wie je het hebtquote:Op zondag 26 april 2015 00:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog steeds een groot verlies dat Bon toen overleden is, hij klonk tig maal beter dat Johnson vind ik.
Ik raakte er vanmiddag in de stad in verzeild. Maar inderdaad een feestje waar ik ook al jaren niet meer ben geweest. We worden oudquote:Op zondag 26 april 2015 00:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow serieus? Heb dat helemaal gemist dat het alweer was
Achja ging er toch nooit meer naar toe, maar dat verklaard het wel ja
Gaan we volgend jaar wel samenquote:Op zondag 26 april 2015 00:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik raakte er vanmiddag in de stad in verzeild. Maar inderdaad een feestje waar ik ook al jaren niet meer ben geweest. We worden oud
Dit oudje is er nog hoor.quote:
Echt gister wat biertjes gedaan, liep vanmiddag in de stad en voelde het stevig in mijn benenquote:Op zondag 26 april 2015 00:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaan we volgend jaar wel samen
Best slechte tioming zo. eerst batavieren, ben je brak met koningsnacht en daarna nog brakker op koningsdag![]()
Komen we weer bij het feit dat we oud zijn en drie dagen achter elkaar niet te doen is
quote:Op zondag 26 april 2015 00:32 schreef Cue_ het volgende:
Aah de leden van acdc zelf. Tja geen idee, ken alleen de coverband
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Zal lastig wordenquote:Op zondag 26 april 2015 08:23 schreef Samzz het volgende:
Ga toch lekker UPC bellen dinsdag over wat mogelijk is.
quote:Op zondag 26 april 2015 09:32 schreef nectarientje het volgende:
Ik had Miss in kennelijke toestand in de kroeg beloofd dat ik mn snufferd weer eens zou laten zien hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Naakt soppenquote:Op zondag 26 april 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
Douche en MissMSX weer helemaal schoon
/huishoudpost
Exactlyquote:
Nou, de naam bestaat nog, dus ik ga ze bellenquote:
UPC heet nu Ziggo. Maar het is maar een naamquote:Op zondag 26 april 2015 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, de naam bestaat nog, dus ik ga ze bellen. Is toch van de zotten dat ik alleen maar Zeelandnet zou kunnen kiezen
.
Zeelandnet heeft hier de monopoly, blijkbaar. Ga dinsdag gewoon eens bellen. Wil wel een beetje fatsoenlijk internet. En Zeelandnet is tot nu toe matigquote:Op zondag 26 april 2015 09:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
UPC heet nu Ziggo. Maar het is maar een naamEn het is i.d.d. maf dat jij alleen Zeelandnet kan kiezen, mits het zo geregeld is via en met de kabelexploitant.
Anders internet via ADSL of glasvezel?
Jij kunt altijd nog verhuizen naar een plek waar Zeelandnet geen monopoly heeftquote:Op zondag 26 april 2015 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeelandnet heeft hier de monopoly, blijkbaar. Ga dinsdag gewoon eens bellen. Wil wel een beetje fatsoenlijk internet. En Zeelandnet is tot nu toe matig.
In Zeeland ja, want monopoliequote:Op zondag 26 april 2015 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat zeelandnet altijd als beste uit de bus kwam?
Ook wel bekend als 'de bewoonde wereld'.quote:Op zondag 26 april 2015 10:26 schreef Juup© het volgende:
Jij kunt altijd nog verhuizen naar een plek waar Zeelandnet geen monopoly heeft
quote:Op zondag 26 april 2015 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook wel bekend als 'de bewoonde wereld'.
Trainingsbroek momentquote:Op zondag 26 april 2015 13:00 schreef nectarientje het volgende:
JurkjesdagIk heb een trainingsbroek moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |