toen was ik in hawaiiquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
of met de nieuwjaarswisseling, als je toen laat de stad in ging kwam je nergens meer binnen
Ik wil alleen even mededelen dat ik nu jurken aan het shoppen ben en het volledig jouw schuld is dat ik dat doe.quote:
En ik heb er totaal geen spijt van.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil alleen even mededelen dat ik nu jurken aan het shoppen ben en het volledig jouw schuld is dat ik dat doe.
Sowquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:55 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil even mededelen dat ik zin heb om het bed te delen met een lekker wijf.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:54 schreef xBubbles het volgende:
[..]
En ik heb er totaal geen spijt van.
Iemand in het bijzonder?quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:55 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil even mededelen dat ik zin heb om het bed te delen met een lekker wijf.
Is ze zo strak dan? Ik ben niet bekend met haar mate van strakheid.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die boven je is op zich wel een strak (haha strak snap je) plan
Geen idee, moet ik nog even achter komen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze zo strak dan? Ik ben niet bekend met haar mate van strakheid.
Maar succes met hosselen dan. Dat is niet een katje om zonder handschoenen te pakken
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, ik realiseer me nu dat het klinkt alsof ze een soa heeft en je een condoom nodig hebt. Sorry. :$
Haven't narrowed it down, yetquote:
Whahahaquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, ik realiseer me nu dat het klinkt alsof ze een soa heeft en je een condoom nodig hebt. Sorry. :$
Regel jij de condooms?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haven't narrowed it down, yet.
[..]
Whahaha! Zo las ik het niet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |