SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.
Baby darling doll face honey
Wat voor tat?quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh altrock
ze komen uit stratford daar heb ik vorig jaar tat laten zetten
windroos en niet echt. hotel was daar en wou al tat en tattooshop zat op minuutje lopen van het hotel dus toen maar daar laten zettenquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor tat?En speciale reden waarom daar?
Oh spannendquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik plaats zo misschien een selfie met m'n opa op FB
echt dol fijn ditquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:24 schreef Etsu het volgende:
LMI HAHAHAHAHAHAHAH JE BENT ER EN JE LEEFT NOG HAHAHUIXHbdsjhfbvdsuvhbdfhvb`dshv
TOTO KIJK AHAHHA
Ik leefquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:24 schreef Etsu het volgende:
LMI HAHAHAHAHAHAHAH JE BENT ER EN JE LEEFT NOG HAHAHUIXHbdsjhfbvdsuvhbdfhvb`dshv
TOTO KIJK AHAHHA
Je ziet er altijd goed uitquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eerst even kijken of mn make-up wel goed zit op de foto's
zekerquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
is je wond ook nog steeds dol fijn?
klink uitdagend. wat doe je nu zoal? theater?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
full time pimp van Etsu, heb je hem nog niet achter de ramen gezien?
Google eens op TEFL certificaat, dat heb ik iig gehaald onlangs.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
klink uitdagend. wat doe je nu zoal? theater?
vooral uitblinkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:28 schreef Toto69 het volgende:
en wat doe jij zoal in 't dagelijks leven
dat is wel interessant, kun je daarmee werk vinden?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Google eens op TEFL certificaat, dat heb ik iig gehaald onlangs.
ahwwwwwwwwquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doneen godverdomme wat zie ik er kut uit man man
of ik nog tattoo's heb laten zetten?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
heb jij jezelf nog verder verminkt?
dat jaquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of ik nog tattoo's heb laten zetten?
ja mi mangquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
toto heb je me nieuwe pf op fb al gecheckt mattie
geilquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jouw naam op mijn borstkast en dan in een hartje
Oké, dat wist ik niet. :squote:Op zaterdag 25 april 2015 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij was er een merk die PACXON heette.
ja, ben al 4x klaargekomenquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:59 schreef Toto69 het volgende:
Heb je mijn selfie op FB gezien Etsfapmateriaal
PAX is datquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij was er een merk die PACXON heette.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb zonet alle foto's van m'n telefoon opgeschoond
Er zat een hoop rommel en onzin in van Whatsapp, gelukkig staat het tegenwoordig bij mij uit dat hij automatisch opslaat
Heb je onze foto nog?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb zonet alle foto's van m'n telefoon opgeschoond
Er zat een hoop rommel en onzin in van Whatsapp, gelukkig staat het tegenwoordig bij mij uit dat hij automatisch opslaat
Ik heb een selectie gemaakt van fotos die ik wel wilde bewaren, dus dan weet jij genoegquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je hebt onze romantische foto's verwijderd?
wowquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb een selectie gemaakt van fotos die ik wel wilde bewaren, dus dan weet jij genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |