quote:Op maandag 4 mei 2015 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zijn die twee.. flargnarfs nou aan het smurfen?
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:28 schreef AwayTL het volgende:
Ik heb de twee boekje ontvangen!!
Ik haak overigens wel af..
mijn voorgangers heben veel te mooie dingen gemaakt![]()
hebben we al gedaan maar ik zal wat breder in de buurt gaan rondbezorgen nu.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Das echt klote kwak.
Misschien briefjes door de bus doen met de vraag of iemand een pakketje voor jou heeft liggen? Ik weet het ook niet anders. Wij hadden in rdam zo'n waardeloze pakketbezorger. Echt heel frustrerend idd. Ik hoop dat het boekje toch nog boven water komt...
Oh en geen boekjes meer via brievenbuspakjes naar jou denk ik.. maar pakketpost voor de zekerheid.
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:14 schreef kwakz0r het volgende:
ja ik hebgvd
nog steeds dat boekje niet. de postnl dame zei dat ze geen registratie hebben van waar het bezorgd is.
bij de drogist aan t einde van de straat was t niet (daar was ooit eerder iets bezorgd toen ik een onleesbaar briefje had), de buurvrouw die er nooit is had t ook niet. mijn hoop is gevestigd op de onderburen links die nu op vakantie lijken te zijn... maar ons adres staat er op dus mensen hadden toch ook gewoon even naar ons toe kunnen komen? we zijn echt elke dag zeker rond etenstijd enzo gewoon thuis geweest.
Ik maak me nu echt zorgen en ik baal als een stekker. Ik twijfelde over meedoen vanwege verzendgedoe en dan lijkt het bij mij mis te lopenik ben verdorie elke dinsdag en woensdag de hele dag thuis, dat zou normaal de bezorgdag moeten zijn en dan kunnen ze dus aanbellen en is er niks aan de hand...
onze pakketbezorger is een toffe postbode, die is altijd netjes. maar ik bedacht me vandaag dat t een brievenbuspakketje was, en dan komt t als t goed is met de gewone postbode mee. barrels teruggestuurde boekje is wel door de pakketbezorger gebracht maar dat was na een "te kleine brievenbus" bericht, en dan gaat t t pakkettracé in... en de gewone postbode heeft wel eens eerder een brievenbuspakketje met boeken uit engeland gewoon op de stoep geflikkerd ipv een "te klein" briefje door de bus te doen, en die zijn dus gejat(want gereclameerd en toen hadden zij gewoon een verzendbevestiging)...
nu weet ik niet wat ik moet doen meer eigenlijk...
ik heb evt een boekje voor Away, tot die van haar weer opduikt? ligt op mn werk, kan ik maandag pakken... moleskine softcover, papierkleur.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:24 schreef Barreltje het volgende:
vorige ronde was er ook een boekje kwijt geraakt![]()
( die van ela geloof ik)
die is uiteindelijk wel weer opgedoken, maar ik geloof dat ze een extra boekje gemaakt had?
en daar ging men mee verder. dit is misschien een idee?
wel irritant zeg dit!
Je kan er toch de foto's inplakken van je originele boekjequote:Op donderdag 7 mei 2015 12:02 schreef AwayTL het volgende:
Hehe leuk idee wel, maar ik heb straks al 3 boekjes in huis. Een vierde er bij ga ik qua tijd niet redden
dan doen wa als ie terug is nog even een extra away (no pun? ) rondjequote:Op donderdag 7 mei 2015 14:45 schreef AwayTL het volgende:
Oh ja, maar ik ga er gewoon vanuit dat die terug komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |