Misschien hadden ze de doodgestoken jongen zelf moeten uitnodigenquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
De moeder van de dader, ze hadden ook de moeder van het slachtoffer, de doodgestoken jongen kunnen uitkiezen. Pauw kiest partij.
Lekker zwart-wit is het leven zo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
De moeder van de dader, ze hadden ook de moeder van het slachtoffer, de doodgestoken jongen, kunnen uitkiezen. Pauw kiest partij.
Of hij is echt tot het uiterste gedreven, kan ook wel. In het klassieke "man heeft mijn dochter misbruikt" verhaal, komen ook nog wel eens moordlustige neigingen naar voren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:35 schreef Sked het volgende:
Als je iemand doodsteekt heb je een stoornis, mevrouwtje
Dan weet hij misschien niet dat je niet mag doodsteken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Leesprobleem, lijkt me niet echt relevant in deze.
Hij kan pestbriefjes verkeerd hebben gelezenquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Leesprobleem, lijkt me niet echt relevant in deze.
Ik ook. Behalve hipsterbrillen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Pauw haat gingers en brillenmansen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |