Domme boodschap maar toffe muziek inderdaad. Luister Pertubator al een tijdje en ben zeer te spreken over die 80's synth-pop revival. Als je meer suggesties wilt van soortgelijke deuntjes help ik je graagquote:Op zondag 6 september 2015 00:12 schreef Dance99Vv het volgende:
Reality is the Left's greatest enemy.
Europe is bleeding. Misguided citizens are cheering for "diversity" and "tolerance" while the very foundation of their society is being eradicated and they're becoming a minority in their own country - fast. In some European countries the situation has become so dire that all the remaining sane citizens can do is watch their own country burn as resistance is not only becoming illegal but they're outnumbered by people that cannot wait to commit collective national suicide.
Maar het gaat natuurlijk om de muziek
de hele CD
Niet nodigquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:17 schreef ems. het volgende:
Als je meer suggesties wilt van soortgelijke deuntjes help ik je graag
Lekker vaag plaatjequote:Op zondag 13 september 2015 21:16 schreef totnutoe het volgende:
gewoon kunst, zo goed. tijdloos
heb de lp zelf ook![]()
The excellent title track off of the 1986 album "Ghost Trade," from This Heat spin-off group Camberwell Now.
https://www.musixmatch.com/lyrics/Camberwell-Now/The-Ghost-Trade#
Gespeeld in 1998 in Tivoli, Utrecht, tijdens optreden met Lenny Kravitz en Hans en Candy Dulfer.quote:"I've gotta go home y'all...
I've gotta go back to America
I've gotta go get ready for the bomb
Osama Bin Laden getting ready to bomb
America... you better watch out... 2001"
quote:As has been said, the 2001 bit is a trigger to play the Also Sprach Zarathrusta bit from 2001 as part of the jam at the time. He played that song several times before without making the Osama reference. The Osama bombing bit is a reference to the fact Osama had recently bombed American targets by that time, I think an American warship or some embassies?
To which, I recall, the Americans retaliated by bombing a factory that their intelligence said was a cover for Osama's people. In fact it just ended up being a normal factory. Typically accurate CIA intelligence, there.
Besides which, technically, Osama didn't 'bomb' America, he crashed planes, so it's not that prophetic.
Op zondag 11 oktober 2015 17:42 schreef Summers het volgende:
Leuk! Ik ken de nummer van de radio.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:18 schreef Tingo het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 11 oktober 2015 17:42 schreef Summers het volgende:
Je mist zeker iets.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
Maar het is ook geen Brave New Music Tingo. Of mis ik iets?
Nee hoor. Geen gezeik maar ik hoor het gewoon niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je mist zeker iets.
Maakt niet veel uit waar ik zou wat posten - krijgt ik toch gezeik van sommige.
Wat hoor je niet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen gezeik maar ik hoor het gewoon niet.
Dankje wel.quote:
ook lekker, goeie herinneringen aanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje wel.
Bauhaus.Bela Lugosis Dead
Ik ook - ik heb ze 'n aantal keren live gezien - fantastisch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:55 schreef totnutoe het volgende:
[..]
ook lekker, goeie herinneringen aan
ja, weet ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook - ik heb ze 'n aantal keren live gezien - fantastisch.
I saw them with The Birthday Party as support.
Pete Murphy whacked a fat nasty skinhead who called him a faggot to the floor with his mike stand and said 'Lose weight cunt'.
Killing Joke waren ook echt 'bad-ass' back in the day.
ken ik. echt engelse stijl met de drums en gitaren, erg goed vond ik dat altijd in de jaren 80quote:Deze waren ook brilliant.
Thanks for reminding me how brilliant some of that stuff still is.quote:
ja he, na al die jarenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Thanks for reminding me how brilliant some of that stuff still is.
ik ken Wasted Youth van naam,weinig bewust beluisterd destijds denk ikquote:Ken je deze?
'Watch them fall and watch them stumble
We'll watch the empire crumble'
Wasted Youth- Survivors Pt.2
Wasted Youth-Wild and Wandering full LP:
Omdat daar allerhande muziek tussen staat. Ook leuk, maar deze is specifiek gericht tegen de NWO.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:22 schreef Izzy73 het volgende:
Tof dat je topics aanmaakt maar volgens mij kan jij veel beter, wat is er anders aan dit topic dan het bestaande Brave New Music topic?
Tsja volgens mij is dat ook de insteek van het andere topic. Maar er kan wel eens wat anders tussen gepost worden natuurlijk, net zoals dat in dit topic kan.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Omdat daar allerhande muziek tussen staat. Ook leuk, maar deze is specifiek gericht tegen de NWO.
Eens met Izzy.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:30 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Tsja volgens mij is dat ook de insteek van het andere topic. Maar er kan wel eens wat anders tussen gepost worden natuurlijk, net zoals dat in dit topic kan.Ik zie het verschil niet in ieder geval. Ik denk dat je beter je energie kan stoppen in een nieuw spannend topic, en je video's toevoegen aan het bestaande topic. Maar goed that's just my humble opinion.
Wel tof om een nieuwe user te zien hier. Welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |