Ja, lepra vind ik erger. Dat is een stuk lastiger ookquote:Op zaterdag 25 april 2015 07:47 schreef Lonaa het volgende:
Ergere dingen dna je voelen alsof je overreden bent door een vrachtwagen?
quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:11 schreef DeLuna het volgende:
Vandaag gaf ie -2,7kg in een maand aan. Mooi, op naar de volgende maand.
Loopt net zo lastig.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:43 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, lepra vind ik erger. Dat is een stuk lastiger ook
Maar met spierpijn heb je in jouw geval ieder geval 2 benen ...quote:
Fair enough.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:19 schreef Artoo het volgende:
[..]
Maar met spierpijn heb je in jouw geval ieder geval 2 benen ...
Chipsquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:32 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: 2 lichte meergranen, kipfilet;
L: 2 lichte meergranen met roerbakei (3 eieren, 100ml melk), 1 stukje suikerbrood met roomboter;
T: 100 kcal chips, 250 gr kwark;
D: Wraps
T: Geen idee, geen bier want bob
Nicequote:Op zaterdag 25 april 2015 17:11 schreef Artoo het volgende:
OH IK DEED DRIEKWART PULLUP AAN HET GEBINTWERK IN DE KAMER VAN M'N DUDE!
Mijn doel is bij deze om voor het einde van dit kalenderjaar fatsoenlijk minstens 2 pullups achter elkaar te kunnen.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:26 schreef Artoo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil het ook vooral kunnen omdat ik het vet stoer vind.
Frituur stinktquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:29 schreef Artoo het volgende:
De huisgenoot van dude gaat frituren. Ik wil geen meuk uit de frituur, ik wil echt eten
Ik zit serieus te overwegen om straks na een douche naar de supermarkt te gaan voor fatsoenlijk voer. Ik zie het echt niet zitten. En ik voel me er vet aanstellerig en ondankbaar omquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Frituur stinktgeen goed voedsel
Doen als je er beter bij voeltquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:31 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik zit serieus te overwegen om straks na een douche naar de supermarkt te gaan voor fatsoenlijk voer. Ik zie het echt niet zitten. En ik voel me er vet aanstellerig en ondankbaar om
Ja, dat is ook zo. Ik denk dat ik in ieder geval maar wat salade en een ander soort vleesje ga halen. Bak ik zelf wel een stukje kip, of zo, want frikandellen met mayo... Ugh.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Doen als je er beter bij voeltIk ben hier ook de enige die geen frituur eet, ze passen zich er maar naar aan
quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:40 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Ik denk dat ik in ieder geval maar wat salade en een ander soort vleesje ga halen. Bak ik zelf wel een stukje kip, of zo, want frikandellen met mayo... Ugh.
Wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Of die kleine bakjes met mie/nasi/bami, ook niet heel verkeerd imo
Je hebt van eenpersoons/tweepersoons porties mie of nasi of bami. Gewoon even opbakken in wat oliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |