Ja, lepra vind ik erger. Dat is een stuk lastiger ookquote:Op zaterdag 25 april 2015 07:47 schreef Lonaa het volgende:
Ergere dingen dna je voelen alsof je overreden bent door een vrachtwagen?
quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:11 schreef DeLuna het volgende:
Vandaag gaf ie -2,7kg in een maand aan. Mooi, op naar de volgende maand.
Loopt net zo lastig.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:43 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, lepra vind ik erger. Dat is een stuk lastiger ook
Maar met spierpijn heb je in jouw geval ieder geval 2 benen ...quote:
Fair enough.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:19 schreef Artoo het volgende:
[..]
Maar met spierpijn heb je in jouw geval ieder geval 2 benen ...
Chipsquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:32 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: 2 lichte meergranen, kipfilet;
L: 2 lichte meergranen met roerbakei (3 eieren, 100ml melk), 1 stukje suikerbrood met roomboter;
T: 100 kcal chips, 250 gr kwark;
D: Wraps
T: Geen idee, geen bier want bob
Nicequote:Op zaterdag 25 april 2015 17:11 schreef Artoo het volgende:
OH IK DEED DRIEKWART PULLUP AAN HET GEBINTWERK IN DE KAMER VAN M'N DUDE!
Mijn doel is bij deze om voor het einde van dit kalenderjaar fatsoenlijk minstens 2 pullups achter elkaar te kunnen.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:26 schreef Artoo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil het ook vooral kunnen omdat ik het vet stoer vind.
Frituur stinktquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:29 schreef Artoo het volgende:
De huisgenoot van dude gaat frituren. Ik wil geen meuk uit de frituur, ik wil echt eten
Ik zit serieus te overwegen om straks na een douche naar de supermarkt te gaan voor fatsoenlijk voer. Ik zie het echt niet zitten. En ik voel me er vet aanstellerig en ondankbaar omquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Frituur stinktgeen goed voedsel
Doen als je er beter bij voeltquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:31 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik zit serieus te overwegen om straks na een douche naar de supermarkt te gaan voor fatsoenlijk voer. Ik zie het echt niet zitten. En ik voel me er vet aanstellerig en ondankbaar om
Ja, dat is ook zo. Ik denk dat ik in ieder geval maar wat salade en een ander soort vleesje ga halen. Bak ik zelf wel een stukje kip, of zo, want frikandellen met mayo... Ugh.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Doen als je er beter bij voeltIk ben hier ook de enige die geen frituur eet, ze passen zich er maar naar aan
quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:40 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Ik denk dat ik in ieder geval maar wat salade en een ander soort vleesje ga halen. Bak ik zelf wel een stukje kip, of zo, want frikandellen met mayo... Ugh.
Wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Of die kleine bakjes met mie/nasi/bami, ook niet heel verkeerd imo
Je hebt van eenpersoons/tweepersoons porties mie of nasi of bami. Gewoon even opbakken in wat oliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lekkahquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:01 schreef Artoo het volgende:
Het werd one pot chicken: kipfilet, 400g champignon roerbakgroente, gezeefde tomaten, 40g basmatirijst, een theelepel sambal en wat ketjap. Het was vet lekker! Geen buikpijn vanavond door frituurvoer, yeey!
Dat is wel heel zondequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lekkah
Hier geen wraps, maar KFC. Viel me tegen. Vier stukkies kip gehad en dat was m'n hele D
Jij weet!quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij weet!
Ik was net naar de bios en the avengers is tof!![]()
En ik had zoute popcorn en nu doen mijn lippen nog zeer van het zout![]()
Ik had ook een klein zakje M&M's want dat hoort erbij! haha
Tof!!!!! Dat wil ik ookquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:11 schreef Artoo het volgende:
OH IK DEED DRIEKWART PULLUP AAN HET GEBINTWERK IN DE KAMER VAN M'N DUDE!
Mijn doel is bij deze om voor het einde van dit kalenderjaar fatsoenlijk minstens 2 pullups achter elkaar te kunnen.
Avengersquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij weet!
Ik was net naar de bios en the avengers is tof!![]()
En ik had zoute popcorn en nu doen mijn lippen nog zeer van het zout![]()
Ik had ook een klein zakje M&M's want dat hoort erbij! haha
Ik zou wel leg day doen, misschien iets minder oefeningen omdat je nog gaat fietsen.quote:Op zondag 26 april 2015 06:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tof!!!!! Dat wil ik ook
Dilemma jongens, help mij:
Deze week nog geen leg day gehad want het loopt allemaal vet vaag. Wel gefietst.
Nu wil ik morgen gaan fietsen. Pak ik dan vandaag wel of niet benen mee? Pak -denk ik- sowieso schouders vandaag. Maar dat weet ik niet zeker want ik weet nog niet hoe mijn schouder aanvoelt zeg maar. Iig gisteren aan kut
anyway, wel of niet leg day?
Dan wordt het leg, schouders en chest vandaag! Aaaaaaight!quote:Op zondag 26 april 2015 08:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou wel leg day doen, misschien iets minder oefeningen omdat je nog gaat fietsen.
Ik mag straks ook weer gymmen!
Maar ga je aan het bier of niet?quote:Op zondag 26 april 2015 08:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan wordt het leg, schouders en chest vandaag! Aaaaaaight!
Ik heb vanmiddag bockbier tour
Wilde eerst niet maar ga toch wel aan het bier.quote:Op zondag 26 april 2015 08:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar ga je aan het bier of niet?![]()
Ik had gister al mijn bios snacks dus vandaag niks extra, behalve mijn trainingsdag macros en die zijn al lekker!
Ik moet nog ontbijtenquote:Op zondag 26 april 2015 09:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wilde eerst niet maar ga toch wel aan het bier.Vanaf morgen even weer orde ende structuur. Ook in mijn gym dagen want die wirwarren nu
![]()
Ik zit nu aan de redbull mezelf mentaal voor te bereiden op le gym. Ik heb nog fucking spierpijn van eergisteren
Ik heb mijn O al gehad. 70g havermout, 50g whey, 300ml melk en wat water. Zit tyfus vol. Heb net mijn PWO naar binnen geflikkerd en zit nu aan een redbulletje.quote:Op zondag 26 april 2015 09:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik moet nog ontbijtenik ben tussen 10 en half 11 wel in de gym denk ik
boks. Vandaag wordt hier zo'n dag. Morgen alles even strak weer oppakken ipv chaos in voeding en trainen.quote:Op zondag 26 april 2015 11:15 schreef Lastpost het volgende:
Gisteren echt een heerlijke chaos dag. Nergens echt op gelet en gegeten voor 3 volgens mij.
Maar ook genoeg verbruikt gisteren met de verhuizing, in totaal 22 km gelopen.
Vandaag maar weer beter ons best doen op voedingsgebied.
Ach boeie, fietsen is ook leuk toch!quote:Op zondag 26 april 2015 11:39 schreef Qwea het volgende:
Oke, leg day is het niet helemaal geworden![]()
Legpress ging goed. Toen prone leg curl... Mijn hamstrings jongens, holy fucking shit wat een spierpijn nog van het fietsen, toen add en abduction legs.. Dat gaf ik maar op want benen waren leeg.
Nog ff fly's gedaan (incline), lateral raises, arnold press, upright row, bicep curls, biceps curls barbell, wrist curls, en nog 2 of 3 dingen. Schouders zijn iig dooden ik wilde mijn benen niet pushen omdat ik morgen wil fietsen.
En ik heb overal spierpijn maar met name in mijn abs en hamstrings![]()
Nu eten en dan bier!
Waarom doe je geen spllit met super of dropsets? Is ook leuk. Haal je echt het max eruit IMHOquote:Op zondag 26 april 2015 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach boeie, fietsen is ook leuk toch!
Net terug uit de sportschool en vandaag niks gepland meer.
denk vanmiddag ff kijken naar nieuwe schema's zit eraan te denken weer split te gaan doen want dat voelt toch wel nice gewoon een deel helemaal stuk met verschillende oefeningen.
Supersets vind ik intens klote want het is gewoon niet te doen om in een drukke sportschool 2 dingen tegelijk bezet te houden. En het voelt alsof je mega lang bezig bent met 1 oefening omdat je er 2 tegelijk doet ofzo, ik haat ze! hahaquote:Op zondag 26 april 2015 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom doe je geen spllit met super of dropsets? Is ook leuk. Haal je echt het max eruit IMHO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |