abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_151979951


Welkom in het Grey's Anatomy (USA) topic!!
We volgen ze nog altijd op de voet: de dokters (in opleiding) van Grey-Sloan Memorial!

De cast


Ellen Pompeo - Meredith Grey | Sandra Oh - Cristina Yang


Justin Chambers - Alex Karev | Patrick Dempsey - Derek Shepherd


Chandra Wilson - Miranda Bailey | James Pickens Jr. - Richard Webber


Sara Ramirez - Calliope 'Callie' Torres |Jessica Capshaw - Arizona Robbins |

|
Kevin McKidd - Owen Hunt


Sarah Drew - April Kepner | Jesse Williams - Jackson Avery

Ook Tessa Ferrer ( Leah ), Gaius Charles ( Shane ), Camilla Luddington ( Jo ), en Jerrike Hinton ( Stephanie ) zijn geupgrade naar series regulars in seizoen 10.

Zij zijn er helaas niet meer bij

Isaiah Washington - Preston Burke (t/m S3)
Kate Walsh - Addison Montgomery-Shepherd (t/m S3)
T.R. Knight - George O'Malley (t/m S5)
Katherine Heigl - Izzie Stevens (t/m S6)
Chyler Leigh - Lexie Grey ( S4 t/m S8 )
Kim Raver - Teddy Altman ( S6 t/m S8 )
Eric Dane - Mark Sloan ( S? t/m S9 )

Links

Official site: http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/index.html
Writers Blog: http://www.greyswriters.com/
Episode guide: http://www.tv.com/greys-a(...)ings.html?season=All
Het laatste nieuws: http://www.greysgabble.com

Kijken

De afleveringen zijn onder meer online terug te kijken via Project Free TV, Sidereel, Surfthechannel en iwatchgreysanatomy.com en te vinden via EZTV en rlslog.net (torrents). Vragen? In de Digital Corner kunnen ze je vast verder helpen!



Eerdere delen

Topicreeks: Grey's Anatomy (USA)

De OP is hier te vinden

Ja doei.
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:49:55 #2
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_151980037
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 april 2015 @ 10:38:25 #3
163650 Greys
pi_151981675
Onmogelijk bijna om niet meer gespoilerd te worden :D :')

Nog niet gekeken, maar...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:03:26 #4
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_151982670
Ik kijk nu... Maar heb natuurlijk jullie spoilers al gelezen, want dat kan ik niet laten _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_151984009
ik heb geen enkele spoiler gelezen maar voelde t natuurlijk al aankomen na vorige week
;(
  vrijdag 24 april 2015 @ 11:44:10 #6
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_151984165
Mèh... Wat een seizoen vol met tranentrekkers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_151984434
wat een ultiem slechte aflevering zeg en dan bedoel ik nog niet eens de uitkomst :')
pi_151985001
Het voelde heel haastig aan allemaal. How to save a life nog even aan de haren er bij getrokken :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151985106
wat slecht geschreven zeg.. opeens wel bereik, niet ff die auto fatsoenlijk neerzetten. Anderhalf uur komt er niets langs en danopeens een vrachtwagen met een snelheid die niet op tijd kan stoppen. Meredith die niemand belt (niet eens zijn zus Amelia).. Geen trauma heli oproepen etc etc

Hoop stiekem dat het toch haar worst nightmare is.. misschien moet ik ook maar met deze serie kappen.
pi_151985140
Heb overigens niet eens de helft van de aflevering gezien, nadat hij in het ziekenhuis lag heb ik een beetje door zitten skippen :') Niet doorheen te komen..
pi_151985466
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:04 schreef Markeerstift het volgende:
wat slecht geschreven zeg.. opeens wel bereik, niet ff die auto fatsoenlijk neerzetten. Anderhalf uur komt er niets langs en danopeens een vrachtwagen met een snelheid die niet op tijd kan stoppen. Meredith die niemand belt (niet eens zijn zus Amelia).. Geen trauma heli oproepen etc etc

Hoop stiekem dat het toch haar worst nightmare is.. misschien moet ik ook maar met deze serie kappen.
Dat zou wel dat hele botte gespoiler verklaren...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151986035
Had het niet verwacht maar toch nog zitten huilen :@ Zag het al aankomen en ben er ook wel tevreden mee, maar the feels zijn dr toch nog!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week al de finale :'(
Oh wacht, toch niet geloof ik...
pi_151987059
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:03:42 #14
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_151987268
Nog niet gezien, maar gezien ik de spoiler toch al wist...:P

Zag op TVline dat volgende week een 2 hour aflevering is. Dan nog een aflevering de week er op en de week daarna de seizoensfinale pas. Dus 25 afleveringen eigenlijk dit seizoen.

http://tvline.com/2015/04(...)son-finale-schedule/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_151987567
Guttegut.. Vond het klote dat ik het einde al wist voor ik de ep ging zien, maar prima. Dat krijg je als je de spoilers MOET lezen :p

Ligt vast aan de maandelijkse vlaggenweek die in aantocht is, maar toen ze dat liedje op het einde inzetten, toen kwamen de tranen. Vreselijk! .. Maar het is wel allemaal snel snel snel gegaan. Bluh..
Nog even laten zien wat voor een gouden vent die Derek wel niet is en BAM! Weg met die vent, mooi dood dus.

Die Shonda Rimes lijkt me ook maar een diva hoor. Ze heeft altijd ruzie met iedereen en keurt vanalles af blablabla, en ik heb geen idee wat er werkelijk aan de hand is hoor (ik gok toch dat Patrick zoiets had van, laat mij maar lekker even mn eigen ding doen. Bye bye Grey's), maar als ze Patrick er na 1 ruzie echt uit heeft geschreven dan is ze wel een bitch.

Ik blijf gewoon kijken, zal toch niet lang meer duren.

Mer is wel echt harteloos. Niemand bellen. Die krijgt ruzie, met Amelia ja :p Can't wait! haha.. En denk dat ze Christina niet terug laten komen hoor. Maar ben benieuwd..
  vrijdag 24 april 2015 @ 13:30:34 #16
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_151987955
Verder geen spoilers gelezen. Maar ik ging fb lezen vanmorgen fail :{

Beetje vreemd geschreven wel idd. Maar toch huilen he op het eind :'(
pi_151988407
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 13:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Verder geen spoilers gelezen. Maar ik ging fb lezen vanmorgen fail :{

Beetje vreemd geschreven wel idd. Maar toch huilen he op het eind :'(
Ja, vond het een rare gehaaste ep. Maar inderdaad, toch huilen.. Meer omdat ik het Mer niet gun. Derek was er toch al heel lang niet. En ik beeld me dan in hoe het zou voelen om mijn man te verliezen, automatisch. Not good, really not good.. -_-
pi_151988424
Derek :')_!
Ja doei.
pi_151989219
Wtf
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 april 2015 @ 15:07:32 #20
163650 Greys
pi_151990607
Geen idee of dit allemaal nog in een spoiler moet? :@ Want de helft schrijft het hier al wel gewoon open en bloot, maar toch maar even voor de zekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 april 2015 @ 15:07:55 #21
163650 Greys
pi_151990620
Het was trouwens gewoon echt op de radio een paar uur geleden :')
De spoiler was eigenlijk amper meer te missen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_151990636
Ik had het ook bijna gewoon in de TT gezet. Bijna :')
Ja doei.
pi_151991106
Nou... Dat was in elk geval geen loze promo dit keer. Ik had de spoilers wonderwel weten te vermijden dus was toch nog wel verbaasd dat het zo eindigde.

Derek zelf boeit me ook niet zo, maar wat c-u-t-e zegt, als ik me inbeeld zelf in die situatie met mijn man te zitten... :'(
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 april 2015 @ 15:59:07 #24
163650 Greys
pi_151991725
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had het ook bijna gewoon in de TT gezet. Bijna :')
Ja kan ik me voorstellen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:09:39 #25
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_151991959
Leek mij ook een gehaaste aflevering.....Alsof ze hem er maar meteen uit wilden gooien. Naar aanleiding van dat bericht dat hij uit de serie moest ofsow! Of hij wou er zelf uit. Hij was er toch al niet zo veel meer?

En wat een domme fout, je auto zo op twee weghelften neerzetten. :') Wat een manier om aan je einde te komen!

Had liever een uitgebreide aflevering met een auto ongeluk gezien, waarbij die met weinig redmiddelen mensen moest redden.

En die muziek....ik haat dat liedje! ;( Is een tranentrekker als ie op zo'n manier gebruikt wordt!
  vrijdag 24 april 2015 @ 18:05:23 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_151994546
In het vorige topic heb ik de op aangepast aan de huidige situatie zeg maar, wellicht kan die gebruikt worden?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 24 april 2015 @ 18:13:50 #27
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_151994725
Aaaagh kut"spoilers" op facebook!!!! :( :( :(
  vrijdag 24 april 2015 @ 21:30:03 #28
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_152000687
Ik baal zooooooooo dat ik het vanmorgen al op Twitter had gelezen.

Desalniettemin, tranen met tuiten toen het liedje kwam en Meredith zei 'het is goed, ga maar'.

Benieuwd naar next week, alle reacties en de begrafenis.
  vrijdag 24 april 2015 @ 21:31:48 #29
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152000752
Nog steeds geen ondertitels beschikbaar -_-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 24 april 2015 @ 21:35:18 #30
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_152000878
Ditte....
pi_152002046
Lol ik ben waarschijnlijk de enige die de spoilers compleet gemist heeft en dus nietsvermoedend ging kijken :'). Mweh. Zo raar ook dat Meredith niet even Amelia belde ofzo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog steeds geen ondertitels beschikbaar -_-
En dit. Iedereen too shocked om een sub in elkaar te draaien of staakt iedereen uit protest of wat? :P
pi_152002084
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:30 schreef Smash-it het volgende:
Ik baal zooooooooo dat ik het vanmorgen al op Twitter had gelezen.

Desalniettemin, tranen met tuiten toen het liedje kwam en Meredith zei 'het is goed, ga maar'.

Benieuwd naar next week, alle reacties en de begrafenis.
Dit ik zag de clip op youtube, en het was janken geblazen.
pi_152002160
Nu pas Greys topic gevonden...
Wat een k*t afl.
Idd gehaast, last minuten scriptje in elkaar geflanst.
Maar zodra Chasing Cars begon, kwam het janken... (Watje)
Komende seizoen zal wel de laatste zijn...
Just Breathe
pi_152002672
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen nog eens even in m'n lunchpauzes door allerlei rampen heengebladerd op netflix. :9 rampen.
Welke uit Grey's is je het meest bijgebleven/is je 'favoriet'?

Bij mij is dat toch gek genoeg nog dat moment dat die shooter in de eerste minuten van de aflevering zo een kogel door Reed d'r hoofd knalt (irritante chick met rood haar). Die zag ik echt niet aankomen :o . Daarnaast bomb guy (ook totaal onverwacht imo) en het vliegtuigongeluk met Lexie ;( en later Sloan ;(.

* hetzusjevan gaat even wat scenes terugkijken :9
  vrijdag 24 april 2015 @ 22:48:40 #35
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_152003161
Bloody hell. Jaren lang drama, loopt het eindelijk lekker en dan mikken ze 'm binnen een half uurtje zo de serie uit.

Na George was een nieuw shock effect nodig blijkbaar.
Het karakter Derek verdiende meer tijd, een beter afscheid dan dit wat mij betreft.
Het hele gewauwel alsof ie zich zelf nog kon diagnosticeren vond ik slecht. En hij zag er nog opvallend goed uit nadat er een truck over je heen gereden is.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 april 2015 @ 22:49:47 #36
163650 Greys
pi_152003188
Ergens ben ik gewoon een beetje boos dat ze hem als 'dom' laat verdwijnen. Door hem zo dwars midden op de weg stil te laten staan, terwijl hij daarvoor elke keer goed oplette als hij de weg overstak naar één van de slachtoffers van het ongeluk.

En dat hij ineens die telefoon ging pakken, er was daar toch geen bereik!?

En dat hij überhaupt geen lichaamsdelen miste nadat er een complete truck over hem heen is geragd. Daar klopte toch ook niks van.

De eerste helft vond ik best een goede aflevering, maar het lijkt alsof Shonda halverwege dacht 'ah fuck it, ik verander je gewoon alsnog in een domme lul' en dat ze daarna het script heeft aangepast.

Mer vond ik wel heel goed spelen, dat kalmboze paste wel bij haar. Maar wel raar inderdaad dat ze niemand van zijn familie afscheid heeft laten nemen voordat ze de stekker eruit liet trekken. Het maakte dat ik nu eigenlijk een hekel aan haar heb. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 april 2015 @ 23:08:20 #37
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152003677
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:49 schreef Greys het volgende:
Ergens ben ik gewoon een beetje boos dat ze hem als 'dom' laat verdwijnen. Door hem zo dwars midden op de weg stil te laten staan, terwijl hij daarvoor elke keer goed oplette als hij de weg overstak naar één van de slachtoffers van het ongeluk.

En dat hij ineens die telefoon ging pakken, er was daar toch geen bereik!?

En dat hij überhaupt geen lichaamsdelen miste nadat er een complete truck over hem heen is geragd. Daar klopte toch ook niks van.

De eerste helft vond ik best een goede aflevering, maar het lijkt alsof Shonda halverwege dacht 'ah fuck it, ik verander je gewoon alsnog in een domme lul' en dat ze daarna het script heeft aangepast.

Mer vond ik wel heel goed spelen, dat kalmboze paste wel bij haar. Maar wel raar inderdaad dat ze niemand van zijn familie afscheid heeft laten nemen voordat ze de stekker eruit liet trekken. Het maakte dat ik nu eigenlijk een hekel aan haar heb. :{
Door precies dat voelde het ook aan als een compleet afgeraffelde aflevering. Alsof ze Dereks overlijden in een weekje tijd verzonnen hadden en maar meteen afronden en weggooien!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 april 2015 @ 23:14:47 #38
163650 Greys
pi_152003839
Wat ik stiekem wél grappig vindt is dat heel Twitter en Facebook nu krijsen dat ze nooit nooit nooit meer kijken maar dat ik gewoon heel benieuwd ben naar volgende aflevering, hoe het gaat als de rest het nieuws hoort. En ik weet zeker dat alle ikkijknooitmeergillers dat ook hebben. En Shonda knows it. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152004058
Nee, gewoon nee!
Dit kan toch niet, net de aflevering gekeken en het enige wat door mij heen gaat is boosheid.
De eerste helft van aflevering vond ik mooi. Op het puntje van de stoel zitten en hopen op een goede afloop.

En dan komt de tweede helft waarbij het zo is afgeraffeld. Derek die inderdaad midden op de weg stil blijft staan om dat telefoontje op te nemen. Vervolgens wordt Meredith er nog even snel bijgehaald, geen telefoontje aan bijv. Amelia ofzo. En voor je het weet gaan de stekkers eruit, oh en nog even snel een paar scenes erbij over MerDer....

Normaal gesproken moet ik wel een paar tranen laten maar dit deed mij echt niks. Zelfs toen ze afscheid namen van Christina kreeg zij vier afleveringen en Derek wordt in een half uur opzij geschoven. Weet niet wat ik van volgende week moet verwachten
  vrijdag 24 april 2015 @ 23:54:42 #40
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152004643
SjeZus wat een kut ep zeg!

Ook alleen meredith, alsof bv zijn zus geen afscheid had willen nemen. Echt, dit is in 10 min ofzo geschreven. Wat een onwaardig kuteinde zeg :')

Gaat sowieso lekker met Greys, izzy, burke, derek :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Jubileum moderator zaterdag 25 april 2015 @ 00:18:10 #41
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_152005102
Huidige EP hoeven we niet te spoileren toch? Dit is tenslotte het USA topic, als je het nog niet wilt weten moet je het topic niet lezen als de NL serie volgt?

Ik vond het einde raar.. Heb je verdorie neuro chirurgen in de familie en dan trek je zo de stekker eruit zonder die te bellen.. Apart
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_152005165
Alleen vanochtend was men nog wat voorzichtig, nu kun je het gewoon van de daken schreeuwen als je wilt! :P
Ja doei.
  Jubileum moderator zaterdag 25 april 2015 @ 00:25:50 #43
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_152005258
DEREK HEEFT ZIJN AUTO TOTAL LOSS GEREDEN!!!

:+
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2015 @ 00:29:16 #44
163650 Greys
pi_152005329
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 april 2015 00:18 schreef Lois het volgende:
Huidige EP hoeven we niet te spoileren toch? Dit is tenslotte het USA topic, als je het nog niet wilt weten moet je het topic niet lezen als de NL serie volgt?

Ik vond het einde raar.. Heb je verdorie neuro chirurgen in de familie en dan trek je zo de stekker eruit zonder die te bellen.. Apart
Ja dat laatste vond ik ook raar.
Ze wierp één blik op zijn status en klaar. Terwijl ze daarna ook nog iets riep van 'jaja ik weet wat je gaat vragen, trekken we de stekker eruit of laten we hem ergens heen brengen en wachten we op een wonder'. Had dan in elk geval Amelia nog om haar mening gevraagd :{

Echt benieuwd naar de volgende aflevering(en), of ze haar daar nog iets over laten zeggen of dat Shonda dat allemaal niet nodig vindt :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 april 2015 @ 01:10:37 #45
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152006040
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 00:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat laatste vond ik ook raar.
Ze wierp één blik op zijn status en klaar. Terwijl ze daarna ook nog iets riep van 'jaja ik weet wat je gaat vragen, trekken we de stekker eruit of laten we hem ergens heen brengen en wachten we op een wonder'. Had dan in elk geval Amelia nog om haar mening gevraagd :{

Echt benieuwd naar de volgende aflevering(en), of ze haar daar nog iets over laten zeggen of dat Shonda dat allemaal niet nodig vindt :+
Nja, die mening ben ik vaker tegen gekomen zonet bij veel reacties, maar veel mensen vergeten dat Meredith voor zeer lange tijd Derek's student was. Zelfs Derek zelf zei in z'n VO al dat het niet uit had gemaakt of die neuro chirurg op tijd was geweest...en dat komt van Derek zelf, die..als we de serie moeten geloven..een van de besten in zijn vak is. Meredith zag blijkbaar precies hetzelfde als hij. Dus dan is Amelia's mening verder ook niet nodig. Was het handig dat ze Amelia niet belde? Nee. Maar ik snap ook wel dat ze de tijd wou gebruiken voor hun als een koppel. Neem het haar niet kwalijk.

Verder kut aflevering. Niet omdat die kut geschreven was (erg goed juist naar mijn mening), maar erg emotioneel. Elke keer als Ellen Pompeo huilt moet ik ook meteen..:( Ze speelde het echt heel goed.

Nu moet Christina wel terug komen ergens in de komende afleveringen. Dat moet gewoon, toch?

En ik moet inderdaad lachen om de mensen op internet die schreeuwen nooit meer te kijken (wat de meesten vaker hebben geroepen-_-) terwijl de meesten alsnog zullen inschakelen de komende afleveringen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2015 @ 01:26:40 #46
163650 Greys
pi_152006251
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 01:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nja, die mening ben ik vaker tegen gekomen zonet bij veel reacties, maar veel mensen vergeten dat Meredith voor zeer lange tijd Derek's student was. Zelfs Derek zelf zei in z'n VO al dat het niet uit had gemaakt of die neuro chirurg op tijd was geweest...en dat komt van Derek zelf, die..als we de serie moeten geloven..een van de besten in zijn vak is. Meredith zag blijkbaar precies hetzelfde als hij. Dus dan is Amelia's mening verder ook niet nodig. Was het handig dat ze Amelia niet belde? Nee. Maar ik snap ook wel dat ze de tijd wou gebruiken voor hun als een koppel. Neem het haar niet kwalijk.
Ik weet natuurlijk niet hoe dat in het echt gaat, maar je krijgt toch niet maar anderhalf uur (oid) om zoiets te bepalen of de stekker eruit gaat? Ze kunnen zo iemand toch eventueel best 24 uur langer aan de machines houden om familie de kans te geven om afscheid te nemen? Ik vind het gewoon heel ongeloofwaardig dat ook de overige doktoren daar in dat ziekenhuis niet repten over 'moeten we nog iemand bellen' oid. Maar misschien gaat dat heel vaak zo, (gelukkig) geen idee van.

Dat gaf mij zo'n afgeraffeld gevoel deze aflevering. Het 'nah...' overheerste mijn jankgevoel zeg maar, best jammer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152006334
Maar natuurlijk is Meredith nog zwanger van hem, aangezien ze moest overgeven. Gok ik.
  zaterdag 25 april 2015 @ 01:40:30 #48
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152006356
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 01:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet hoe dat in het echt gaat, maar je krijgt toch niet maar anderhalf uur (oid) om zoiets te bepalen of de stekker eruit gaat? Ze kunnen zo iemand toch eventueel best 24 uur langer aan de machines houden om familie de kans te geven om afscheid te nemen? Ik vind het gewoon heel ongeloofwaardig dat ook de overige doktoren daar in dat ziekenhuis niet repten over 'moeten we nog iemand bellen' oid. Maar misschien gaat dat heel vaak zo, (gelukkig) geen idee van.

Dat gaf mij zo'n afgeraffeld gevoel deze aflevering. Het 'nah...' overheerste mijn jankgevoel zeg maar, best jammer.
Uit ervaring weet ik dat dat lang niet altijd zo gaat helaas. Vaak wel hoor, maar het was ook niet onrealistisch. En dat Mer even niet aan anderen dacht..op zo'n moment gaat alles super snel en heb je alle energie en emotie voor jezelf nodig. ik vond het juist wel mooi gedaan zo. Dat het puur even om hun draaide. Dat was toch de belangrijkste GA dynamic. En in het echt heb je ook niet altijd de kans op een afscheid. Niet iedereen kan overlijden met alle vrienden en familie dichtbij. Dat vond ik vooral kut bij Lexie...dat Mer het net niet haalde om afscheid te nemen :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_152007192
Die hele aanrijding was slecht geschreven ja. Midden op de weg stilstaan, opeens een truck en opeens wel bereik.

Vond het ook raar dat meredith niemand belde. Wel knap hoe ze die arts nog kon onderwijzen.

Hoop dat Cristina even terugkomt en hoop ook op Derek's moeder (vind dat zo'n goede actrice)

Nu misschien tijd voor een hiernamaals aflevering met George, lexie, Mark en wellicht izzie ;)

Dacht altijd dat het zou eindigen met meredith met alzheimer en derek die haar geneest, maar niet dus...

(had derek trouwens niet een enorm litteken moeten hebben van zijn schotwond?)
  zaterdag 25 april 2015 @ 08:12:36 #50
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_152007326
Volgens mij was dit niet zoals Shonda het oorspronkelijk in gedachten had. Net als Lexie en Mark.
De omstandigheden met de acteurs wijzigen het verhaal compleet van richting.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_152007328
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 01:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet hoe dat in het echt gaat, maar je krijgt toch niet maar anderhalf uur (oid) om zoiets te bepalen of de stekker eruit gaat? Ze kunnen zo iemand toch eventueel best 24 uur langer aan de machines houden om familie de kans te geven om afscheid te nemen? Ik vind het gewoon heel ongeloofwaardig dat ook de overige doktoren daar in dat ziekenhuis niet repten over 'moeten we nog iemand bellen' oid. Maar misschien gaat dat heel vaak zo, (gelukkig) geen idee van.

Dat gaf mij zo'n afgeraffeld gevoel deze aflevering. Het 'nah...' overheerste mijn jankgevoel zeg maar, best jammer.
Was laats toch ook een episode waarbij er iemand op de tafel lag en ze heel erg hun best hadden gedaan op haar lijf en dat Amelia 2 keer met het lampje knipperde en bleek dat haar hersenen gewoon dood waren?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_152007514
En dan Shonda Rhimes: 'De mogelijkheden (na Derek zijn dood) zijn eindeloos' .. Ze heeft er zoveel zin in nu.. Nu Derek Shepherd eruit is, is ALLES mogelijk :p Echt, dat soort dingen lees ik overal xD

Volgens mij kotst Mer wel vaker in dit soort situaties toch? Ik herinner me iets van kotsen, en dat Derek eraan kwam lopen en dat ze met rust gelaten wou worden ofzo.. :p
pi_152007587
Ik vond het echt kut. En afgeraffeld en het karakter onwaardig.
Sowieso, als je het karakter vergelijkt met de eerste boel seizoenen (echt het mcdreamy-achtigte wat hij had) was hij bijna onherkenbaar met z'n gechagrijn etc.
En ik weet dat mensen veranderen etc maar dit was wel heel erg alsof je hem als kijker wel moest gaan verachten.
En dan in de laatste 2 afleveringen met hem dat hij weer als bright and shiny wordt neergezet en BAM! Dood.
Ik vond het lui gedaan ofzo.
Wel heel goed geacteerd door de acteurs, dat zeker, en ik moest ook janken bij Charing cars. Verdomme.

Ik had trouwens ergens gelezen dat het bij Patrick dempsey ook als verrassing kwam dat ie dood ging?
Tralalalaaa
  zaterdag 25 april 2015 @ 09:31:44 #54
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152007799
Slappe aflevering. Geen enorme Derek-fan, maar Dempsey verdiende een beter afscheid.
pi_152007922
Op deze website een interview met Dempsey, waarin hij o.a. dit zegt:

"Shepherd is a beloved character. People don’t want to lose him,” insists the actor. “He’s been in their lives for over 10 years.” But it turns out that he didn’t really have a say in the abrupt decision. “Things happened very quickly. We were like, ‘Oh, this is where it’s going to go,’ ” Dempsey says with a blank stare. “I think it will be very shocking for fans, the way it happens. It’s really going to be powerful. I’m anxious to see what the response will be.”

http://www.ew.com/article(...)erview-greys-anatomy
Tralalalaaa
  zaterdag 25 april 2015 @ 09:52:48 #56
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152007993
quote:
Rhimes told a media outlet last October that there were “no Heigls” in her Scandal cast, and that she has developed a “no a- -holes” policy, because “I don’t put up with bulls - - - or nasty people. I don’t have time for it.”
Serieus, heeft die vrouw weleens in de spiegel gekeken? :')
pi_152007997
Hahahaha volgens mij is dat mens een draaaaaak..
  zaterdag 25 april 2015 @ 09:57:39 #58
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152008048
Volgens mij ook. Erger dan dat mens van die Prada-film. Het is bijna fascinerend hoe zij altijd van die enorm emotionele series (face it, de beste afleveringen komen doorgaans van haar hand - deze uitgezonderd) kan schrijven, terwijl ze op mij overkomt als zo'n beetje het minst sympathieke figuur in tvland.
pi_152008084
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 09:57 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij ook. Erger dan dat mens van die Prada-film. Het is bijna fascinerend hoe zij altijd van die enorm emotionele series (face it, de beste afleveringen komen doorgaans van haar hand - deze uitgezonderd) kan schrijven, terwijl ze op mij overkomt als zo'n beetje het minst sympathieke figuur in tvland.
Ze zal wel gewoon een goede schrijfster zijn. Dat zal vast wel, maar dat hoeft aan haar eigen karakter niks te veranderen. Het is een diva die anderen veracht om 'diva' gedrag. Ik denk dat ze met diva gedrag bedoeld dat iemand haar tegenspreekt :)
pi_152008853
Zit hem te herkijken e ook echt ALLES aan deze aflevering irriteert me. Dat meisje, haar moeder, die irritante troela met haar open buik. ALLES.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:54 schreef Qwea het volgende:


Gaat sowieso lekker met Greys, izzy, burke, derek :')
Ja nou ja dan heb je het ook wel over 11 jaar natuurlijk. Logisch dat het niet eeuwig kan doorgaan zonder castwijzigingen.


Ik vroeg me ineens af, zou Shonda zich hebben late inspireren door GRRM?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 25 april 2015 @ 10:55:31 #61
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_152008954
http://www.foxsports.com/(...)616&short_code=2vcls

Patrick wil zich nu fulltime op z'n racecarriere storten. :)
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2015 @ 11:03:35 #62
163650 Greys
pi_152009102
Hij zal vast hebben aangegeven dat hij wat meer tijd wilde voor zijn racen en zijn scheiding is ook niet al te lang geleden geloof ik? En Shonda vond hem daardoor vast een zeikerd. Volgens mij was ze eerst wél van plan hem die ruimte te geven (omdat hij al wat minder te zien was) maar had ze geen zin om die DC-verhaallijn verder uit te werken en deed ze het maar zo.

Wat ook kan is dat hij wel zelf gewoon heeft aangegeven dat hij wilde stoppen en onder zijn contract uit wilde en dat Shonda alleen te verwijten valt dat ze hem wat lullig heeft laten doodgaan. Want dat kan dan de reden zijn dat er geen afscheidsfeestje e.d. georganiseerd was, dat Shonda gewoon pissed was dat hij ermee wilde kappen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152009183
Als er behoorlijk intensieve onderhandeling zijn geweest om dat contract rond te krijgen en iemand begint vrij snel al weer te piepen kan ik me de irritatie ook wel voorstellen :@

Alleen een aflevering als dit voelt een beetje als een waardeloos uitgevoerd rotdanmaaropookje, waardoor iedereen die de serie kijkt de straf krijgt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_152009507
Nou als je dus dat interview leest dan lijkt het meer alsof hij niet had gezegd dat hij ermee wilde nokken. Vooral omdat hij juist had getekend voor nog een paar jaar.

Wel is algemeen bekend dag hij wat time off wilde ivm z'n scheiding, toch?
Tralalalaaa
pi_152009705
Ik ben het eens met het afgeraffelde op het eind. Ik had gelukkig! geen spoilers gelezen en zag het totaal niet aankomen.
Ik ben wel heel benieuwd hoe het verder gaat. En de ik ga nooit meer kijken! Dood aan Shonda ed reacties heb ik op fb ook veel voorbij zien komen.
Ik vind het ook erg jammer en de manier waarop hij dood ging kon beter/mooier worden geschreven vind ik, maar kom op het is en blijft een serie.
  zaterdag 25 april 2015 @ 11:42:48 #66
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152009807
Ik heb nooit het idee gehad dat Shonda echt een diva was. Zo'n grote cast, dan is het logisch dat binnen 11 jaar tijd er wat conflicten ontstaan, maar dat zal echt niet allemaal Shonda's schuld zijn. Na het debacle van Katherine Heigl en de acteur die Burke speelde kan ik haar houding wel begrijpen. Daarnaast was de beslissing volgens mij puur gemaakt omdat Dempsey al langere tijd unhappy was en zijn tijd anders wou indelen. Als ze dan Derek in DC zou laten dan zouden fans weer zeuren dat het onrealistisch zou zijn dat wij hem nooit meer zagen. Blijkbaar wou Dempsey gewoon helemaal niet terug komen (in tegenstelling tot Sandra Oh bv) en vonden ze dit einde het beste. Niet elke dood kan ''perfect'' zijn. Mensen gaan dood door de gekste ongelukken. Bij dokters kan dat net zo goed het geval zijn. Ik vond het juist erg goed geschreven. Als ze echt een hekel aan Dempsey had gehad...dan had ze er niet voor gezorgd dat hij als een held dood ging ; dan had ze ook geen throwbacks naar eerdere jaren erin gegooid. Dan had hij gewoon een exit als Izzie gekregen, of weet ik veel wat. Puur hoe ik het zie :)

Daarnaast...ze runt zoveel andere series en acteurs in haar series overlappen vaak wel. Waarom zouden al die mensen graag met haar samenwerken als ze echt zo'n diva is? :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_152009943
Ik vind speculeren over het karakter van Rhimes nogal nutteloos, niemand hier kent haar persoonlijk dus wat weten we nou helemaal? Maar op professioneel gebied vind ik haar een baas, met momenteel drie succesvolle mainstream series met zeer diverse cast, waar dat niet al te lang geleden nog als niche of ratings poison werd gezien. Dat is meer dan Dempsey gepresteerd heeft. :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2015 @ 13:52:06 #68
163650 Greys
pi_152012920
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als er behoorlijk intensieve onderhandeling zijn geweest om dat contract rond te krijgen en iemand begint vrij snel al weer te piepen kan ik me de irritatie ook wel voorstellen :@

Alleen een aflevering als dit voelt een beetje als een waardeloos uitgevoerd rotdanmaaropookje, waardoor iedereen die de serie kijkt de straf krijgt.
Ja precies dat.

Dat hij eruit is zal ik niet echt om treuren, maar de manier waarop in zo'n rare aflevering is wel héél knullig :D

En ja daar zullen de meningen ook over verdeeld zijn, want ik lees hier ook mensen die het een topaflevering vonden dus. Een goede serie houdt de gemoederen bezig zullen we maar zeggen (en ik weet zeker dat iedereen gewoon volgende keer weer kijkt _O- ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2015 @ 13:57:27 #69
163650 Greys
pi_152013075
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 11:49 schreef lunapuella het volgende:
Ik vind speculeren over het karakter van Rhimes nogal nutteloos, niemand hier kent haar persoonlijk dus wat weten we nou helemaal?
Daar is dit een forum voor, beetje speculeren kan best leuk zijn op zijn tijd. Tuurlijk is het nutteloos, maar dat is 136 delen vollullen over Estelle Cruijff ook.

quote:
Maar op professioneel gebied vind ik haar een baas, met momenteel drie succesvolle mainstream series met zeer diverse cast, waar dat niet al te lang geleden nog als niche of ratings poison werd gezien. Dat is meer dan Dempsey gepresteerd heeft. :P
Geen idee of de één in totaal meer gepresteerd heeft dan de ander. Ik heb Rhimes nooit in Le Mans zien rijden bv. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 april 2015 @ 14:22:13 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_152013674
Geef Rhimes dan gewoon een apart topic, voordat we hier ook nog gaan lullen over Estelle Cruijff :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_152013715
SHO :')
Ja doei.
  zaterdag 25 april 2015 @ 14:37:31 #72
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152014007
Vond het ook zo apart dat die vrachtwagen zo knoeiend hard reed en blijkbaar die auto helemaal niet zag. Terwijl zijn auto er al lange tijd stil stond. Maar ja :D Ik geef het op! We gaan het vrijdag wel weer zien!

En qua spoilers. Ik blijf dan juist bewust weg uit dit topic en van GA's Facebook. Heb Greys daarom ook niet weergegeven staan in mijn nieuwsoverzicht, doe ik met alle series die ik geliked heb op Facebook. Juist om die reden. Want zodra het uitgezonden is, mogen ze er op Facebook ook over praten. Net als in dit topic. Ze gaan niet 3 dagen op 1 iemand wachten tot iedereen gekeken heeft! :P
  zaterdag 25 april 2015 @ 14:56:54 #73
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152014375
Mijn beeld van Shonda heeft niets te maken met haar beslissingen omtrent lastige (?) acteurs, maar met de manier waarop ze zich altijd verwoord; vragen (zowel in interviews als bijv op twitter) die haar niet lijken te bevallen, vooral wanneer ze een kritische noot kennen, worden altijd op een kinderachtige dan wel bitchy manier afgedaan. Totaal geen ruimte voor kritiek of een weerwoord. Ze maakt inderdaad prima tv (dank daarvoor), maar ik vind haar daarbuiten weinig professioneel.
pi_152015394
Ik dacht juist dat ik ergens had gelezen dat Derek in minder afleveringen zou verschijnen, dus ik zat de hele tijd, hij gaat niet dood. Hij gaat niet dood. Maar moest toch wel even huilen... :'(
pi_152015778
Addisson mag volgende week ook niet ontbreken...
  zaterdag 25 april 2015 @ 16:19:36 #76
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152016250
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 16:00 schreef Rianne84 het volgende:
Addisson mag volgende week ook niet ontbreken...
Christina moet dit seizoen wel terug komen. Dat moet gewoon. Of op z'n minst Meredith die er off-screen even naar toe gaat.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_152016647
Ik denk dat we de uitvaart niet te zien krijgen.

Meredith zal dan een keer zeggen blablazoawkwardomaddisontezienenfijndatchristinaerwas..
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 25 april 2015 @ 19:00:47 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_152020307
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152020650
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 11:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb nooit het idee gehad dat Shonda echt een diva was. Zo'n grote cast, dan is het logisch dat binnen 11 jaar tijd er wat conflicten ontstaan, maar dat zal echt niet allemaal Shonda's schuld zijn. Na het debacle van Katherine Heigl en de acteur die Burke speelde kan ik haar houding wel begrijpen. Daarnaast was de beslissing volgens mij puur gemaakt omdat Dempsey al langere tijd unhappy was en zijn tijd anders wou indelen. Als ze dan Derek in DC zou laten dan zouden fans weer zeuren dat het onrealistisch zou zijn dat wij hem nooit meer zagen. Blijkbaar wou Dempsey gewoon helemaal niet terug komen (in tegenstelling tot Sandra Oh bv) en vonden ze dit einde het beste. Niet elke dood kan ''perfect'' zijn. Mensen gaan dood door de gekste ongelukken. Bij dokters kan dat net zo goed het geval zijn. Ik vond het juist erg goed geschreven. Als ze echt een hekel aan Dempsey had gehad...dan had ze er niet voor gezorgd dat hij als een held dood ging ; dan had ze ook geen throwbacks naar eerdere jaren erin gegooid. Dan had hij gewoon een exit als Izzie gekregen, of weet ik veel wat. Puur hoe ik het zie :)

Daarnaast...ze runt zoveel andere series en acteurs in haar series overlappen vaak wel. Waarom zouden al die mensen graag met haar samenwerken als ze echt zo'n diva is? :P
Hier heb je ook helemaal gelijk in hoor, alleen zo kwam het gewoon op mij over. Als je de interviews van de acteurs ziet die eruit zijn gegaan (vaste cast). Ze is niet makkelijk, volgens mij. Maar wie is dat wel in die bussiness??
pi_152020705
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 16:00 schreef Rianne84 het volgende:
Addisson mag volgende week ook niet ontbreken...
Jaaa, dit dacht ik dus ook!
pi_152020734
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 16:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Christina moet dit seizoen wel terug komen. Dat moet gewoon. Of op z'n minst Meredith die er off-screen even naar toe gaat.
Als je deze spoiler niet wilt lezen, dan zeg je het maar! Gaat over de promo van volgende week.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 25 april 2015 @ 20:00:36 #82
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152021870
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 19:19 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

Als je deze spoiler niet wilt lezen, dan zeg je het maar! Gaat over de promo van volgende week.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 25 april 2015 @ 20:49:47 #83
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152023413
Ik vraag me trouwens af of dat ziekenhuis nog wordt aangeklaagd i.v.m. de neurochirurg die een piepklein beetje te laat was.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_152023541
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, inderdaad, zoiets.. :p
pi_152031071
"Derek...it's okay. You go. We'll be fine."
Toen verloor ik het -O-

Verder wel een kut aflevering :(

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2015 02:00:32 ]
pi_152042839
Einde van Grey's voor mij :'( Zitten huilen als een baby ;(
pi_152043815
:')
Ja doei.
  Redactie Frontpage zondag 26 april 2015 @ 16:56:40 #88
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_152044709
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 14:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Vond het ook zo apart dat die vrachtwagen zo knoeiend hard reed en blijkbaar die auto helemaal niet zag. Terwijl zijn auto er al lange tijd stil stond. Maar ja :D Ik geef het op! We gaan het vrijdag wel weer zien!
Het was een bochtige weg, dat hadden we al gezien, waar blijkbaar soms hard wordt doorgereden.

Waarom hij midden, overdwars, op de weg blijft staan is mijn dan weer een raadsel. Wat een sukkel, seriously.
quote:
En qua spoilers. Ik blijf dan juist bewust weg uit dit topic en van GA's Facebook. Heb Greys daarom ook niet weergegeven staan in mijn nieuwsoverzicht, doe ik met alle series die ik geliked heb op Facebook. Juist om die reden. Want zodra het uitgezonden is, mogen ze er op Facebook ook over praten. Net als in dit topic. Ze gaan niet 3 dagen op 1 iemand wachten tot iedereen gekeken heeft! :P
Ik had het al half en half op Twitter gelezen, beetje jammer :') dus het kwam niet echt als een verrassing. Wel met een vriendin in Amerika gewhatsappt en commentaar zitten leveren _O-

Ik wacht de laatste aflevering(en?) af en kijk wel even of ik volgend seizoen verder ga kijken of niet.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator zondag 26 april 2015 @ 17:05:48 #89
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_152045028
Ach,we komen er met z'n allen wel overheen hoor. Echt.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 26 april 2015 @ 18:19:27 #90
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152047022
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 17:05 schreef Renesite het volgende:
Ach,we komen er met z'n allen wel overheen hoor. Echt.
Hij was er toch al bar weinig de laatste weken :P Denk dat we hier wel snel over zijn!
pi_152047594
Sowieso, al dat intense gejank online "IK GA NIET MEER KIJKEN HOOORRRRR"

:') FFS. het is TV. Who cares dat je niet meer kijkt.

En inderdaad, hij was er al eeuwen niet meer (regelmatig) bij, /care
Ja doei.
pi_152047808
Ik vond Cristina's vertrek veel erger, maar dat weerhoudt me er ook niet van te kijken.
  Redactie Frontpage zondag 26 april 2015 @ 19:24:17 #93
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_152048985
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso, al dat intense gejank online "IK GA NIET MEER KIJKEN HOOORRRRR"

:') FFS. het is TV. Who cares dat je niet meer kijkt.

En inderdaad, hij was er al eeuwen niet meer (regelmatig) bij, /care
Ik vind vooral de huidige verhaallijnen niet zo boeiend meer ;)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 26 april 2015 @ 20:27:16 #94
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152051155
Is het heel erg dat ik er geen traan om heb gelaten? :@ :')
pi_152051553
Zo, ik heb hem dan ook eindelijk gezien. Helaas de spoiler al gelezen van te voren, maar ach, het maakt niet uit, het is toch allemaal ruk. Ik sluit me aan bij velen: wat een afgeraffeld zooitje ellende. Ik ga Derek niet missen, de leuke Derek was er toch al een tijdje niet meer. Maar hij had wel een iets waardiger afscheid mogen krijgen. Nu was het even papieren ondertekenen, poef, stekkers uit, klaar.

Ik blijf wel lekker naar Grey's kijken, dat dan weer wel :D Ik ben heel benieuwd hoe nu verder, naar alle reacties van iedereen. En ik wil Christina en Addison op de begrafenis, dus ik ga duimen want dat zou awesome zijn!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_152063521
Gelukkig had ik van te voren geen spoiler gezien maar ik zag wel dat dit topic opeens razend snel ging en op mijn pinterest werd er dramatisch veel Meredith en Derek gepost dus ik had wel zwaar het gevoel dat er iets ging gebeuren.
pi_152064897
EN? GA JE NU NOOIT MEER KIJKEN?
Ja doei.
pi_152068663
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2015 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
EN? GA JE NU NOOIT MEER KIJKEN?
't zit wel diep eh? :')
pi_152070364
Ik blijf wel kijken, maar Meredith en Derek was wel hét koppel van de serie, daar is het allemaal mee begonnen... ik vind het gewoon heel erg jammer dat het zo moet eindigen. Maar ach, het is en blijft tv, natuurlijk.
  maandag 27 april 2015 @ 14:57:43 #100
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_152071803
Ik vond het een geweldige aflevering en helemaal niet afgeraffeld. Moest uiteraard ook een flinke traan laten.

Ik wist al dat hij dood ging. Mn schoonzusje vertelde het me :(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_152072141
quote:
99s.gif Op maandag 27 april 2015 13:12 schreef CrashO het volgende:

[..]

't zit wel diep eh? :')
Ja. Dat hele twitter er vol mee man! :') :D!
Ja doei.
  maandag 27 april 2015 @ 15:14:26 #102
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152072227
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2015 15:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja. Dat hele twitter er vol mee man! :') :D!
Ik vind dat soort reacties ook wel irritant. Na elke departure zijn die reacties er wel. Prima als mensen er mee stoppen, maar wat boeit dat anderen verder? :') Daarnaast schreeuwen de meesten het wel, maar gaan ze ondertussen toch wel even stiekem door met kijken tot de volgende departure :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_152072240
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 15:14 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind dat soort reacties ook wel irritant. Na elke departure zijn die reacties er wel. Prima als mensen er mee stoppen, maar wat boeit dat anderen verder? :') Daarnaast schreeuwen de meesten het wel, maar gaan ze ondertussen toch wel even stiekem door met kijken tot de volgende departure :P
Ja, om daar vervolgens weer te zeiken dat ze gaan stoppen :') :D
Ja doei.
  maandag 27 april 2015 @ 19:51:56 #104
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_152078628
Waarom stopt net 5 ineens met uitzenden midden in het seizoen , dat is toch bezopen ?
  maandag 27 april 2015 @ 21:13:06 #105
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152081256
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:51 schreef Gunner het volgende:
Waarom stopt net 5 ineens met uitzenden midden in het seizoen , dat is toch bezopen ?
Alsof dat iets nieuws is :P Doen ze altijd.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_152081286
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:51 schreef Gunner het volgende:
Waarom stopt net 5 ineens met uitzenden midden in het seizoen , dat is toch bezopen ?
Doen ze in de VS ook. Winterpauze enzo. Alleen is dat al maanden geleden.
Maar waarom niet gewoon downloaden uit de VS?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2015 21:14:13 ]
  maandag 27 april 2015 @ 21:18:46 #107
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_152081448
Ze lopen maar 1 aflevering achter in Nederland tegenwoordig.
Net 5 hanteert altijd rare stops. Irritante programmering houden ze er op na.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_152086010
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:51 schreef Gunner het volgende:
Waarom stopt net 5 ineens met uitzenden midden in het seizoen , dat is toch bezopen ?
Ze stoppen ermee omdat Derek dood is. :D
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2015 @ 07:38:23 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_152088439
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 23:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ze stoppen ermee omdat Derek dood is. :D
_O_
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 28 april 2015 @ 07:52:12 #110
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_152088504
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 23:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ze stoppen ermee omdat Derek dood is. :D
bedankt voor de spoiler }:|
had juist die berichten proberen te negeren
pi_152088558
quote:
19s.gif Op dinsdag 28 april 2015 07:52 schreef Gunner het volgende:

[..]

bedankt voor de spoiler }:|
had juist die berichten proberen te negeren
maar uit dit topic wegblijven was te moeilijk?
  dinsdag 28 april 2015 @ 08:07:59 #112
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_152088585
quote:
19s.gif Op dinsdag 28 april 2015 07:52 schreef Gunner het volgende:

[..]

bedankt voor de spoiler }:|
had juist die berichten proberen te negeren
Wat de fuck doe je dan hier in het topic :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_152088615
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2015 08:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat de fuck doe je dan hier in het topic :')
+1
  dinsdag 28 april 2015 @ 08:19:28 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_152088646
Seriously :|W
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_152088737
quote:
19s.gif Op dinsdag 28 april 2015 07:52 schreef Gunner het volgende:

[..]

bedankt voor de spoiler }:|
had juist die berichten proberen te negeren
:')
Ja doei.
pi_152089368
Ik vond het inderdaad ook een erg gehaaste aflevering...had wel iets beter over nagedacht kunnen worden, (het einde van Mark en Lexie bijv. deed me veel meer omdat dat beter geschreven was)...maar toch erg zielig natuurlijk... Derek was toch wel een van mijn favorieten.

Benieuwd naar de reacties van de rest. Amelia zal wel weer aan de drank gaan.

En spoilers? Ik opende vrijdagmorgen niets vermoedend Facebook... |:(
pi_152090942
Tsja, da's het risico :+ ik vind spoilers op zich niet zo verschrikkelijk, op zich, en het zat er in dit geval al aan te komen denk ik. Las ook zoiets op Facebook in de ochtend, maar ach.. 't kon me niet heel erg boeien, want Derek :')_!
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:15:44 #118
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_152091079
ach ik lig er niet echt wakker van hoor. het verrast me ook niet echt gezien zijn weinige optredens de afgelopen episodes.
pi_152091154
Het is het USA topic, er is ook een NL topic.
Ja doei.
pi_152092770
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:51 schreef Gunner het volgende:
Waarom stopt net 5 ineens met uitzenden midden in het seizoen , dat is toch bezopen ?
Maar net 5 heeft de aflevering van Derek dus nog niet uitgezonden? :D
  dinsdag 28 april 2015 @ 13:00:00 #121
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_152093299
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:38 schreef Max23 het volgende:

[..]

Maar net 5 heeft de aflevering van Derek dus nog niet uitgezonden? :D
klopt :P
  dinsdag 28 april 2015 @ 13:02:37 #122
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_152093363
had hem weg laten lopen met dat onderzoeksvrouwtje. Dat had ik eigenlijk ook verwacht nadat derek niets van zich liet horen. Dat hij meredith naar de mond had gepraat.

dit was een kuteinde :{
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_152093377
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:38 schreef Max23 het volgende:

[..]

Maar net 5 heeft de aflevering van Derek dus nog niet uitgezonden? :D
Nee, en die komt voorlopig dus ook niet. Die spoilers vind ik ook niet erg en als het nieuws over Derek je ontgaan is dan zit je wel heel diep onder een steen. Dan heb je een internetloos leven of zo. En zelfs dan nog...
  dinsdag 28 april 2015 @ 13:20:31 #124
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_152093750
Nee ik heb een echt leven :P :+
  Moderator dinsdag 28 april 2015 @ 21:12:56 #125
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152106864
Ik ben ook weer eens bij gekeken, had alleen de eerste 4 afleveringen van het seizoen gezien, dus val nu mooi met mijn neus in de boter :D :+

Ik vond het inderdaad erg afgeraffeld de dood van Derek. Ik had wel spoilers gelezen dat hij er eventueel uitgeschreven zou worden maar had niet verwacht dat dat dan ook gelijk de volgende aflevering zou zijn :') Totdat ik hier ging meelezen dacht ik zelfs nog dat het misschien toch anders zou lopen, aangezien ze in deze aflevering ook 2 uitkomsten lieten zien (degene waarbij hij leeft en Meredith naast hem gaat liggen en degene waarin hij doodgaat). Ik dacht dat de volgende aflevering zou beginnen met optie 3 maar als ik hier lees wat er in interviews is gezegd dan zal dat toch niet zo zijn.

Het lijkt me in ieder geval duidelijk dat het afgeraffeld is. Dat hele vreemdgaan in Washington voegt nu helemaal NIETS toe aan de verhaallijn. Ik dacht dat het op de een of andere manier nog uit zou komen, ik mag hopen dat Mer er niet achterkomt op zijn begrafenis :')

Behoorlijk lomp trouwens dat het zo open en bloot op Facebook staat :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:02:41 #126
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152108797
Vreemdgaan... hij werd gezoend en zoende 3 seconde terug.... :')
pi_152108939
Nou ja wat het ook was, als verhaallijn voegde het niets toe.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 28 april 2015 @ 23:06:37 #128
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152111062
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:02 schreef babette21 het volgende:
Vreemdgaan... hij werd gezoend en zoende 3 seconde terug.... :')
3 seconden te lang :P Die zoen was ook niet zo heel boeiend maar in de aanloop er naartoe zie je wel dat er bepaalde gevoelens zijn, en dan ga je wat mij betreft wel een grens over. Of het een dealbreaker is is weer een ander verhaal maar vind dit wel vreemdgaan :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_152111769
Ze kan nog op de begrafenis verschijnen en extra drama veroorzaken... (nah, zal wel niet :P )
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:27:25 #130
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_152111852
Derek heeft vast wel sex gehad met dat mens en heeft een kind bij haar verwekt. En dan gaat zij dood bij de bevalling en kan Mer de bastaard van haar dode man opvoeden :Y
Spoilers!
pi_152111897
Of het wordt een schaduwbaby met het gezicht van Stannis! :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:32:21 #132
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_152111981
Verkeerde serie DP

Oh wacht. Kwartje is gevallen _O-
Spoilers!
pi_152112026
It could happen :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_152112058
Ik mis het kwartje even geloof ik. Wie helpt me? :')
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:51:40 #135
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_152112438
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:35 schreef lunapuella het volgende:
Ik mis het kwartje even geloof ik. Wie helpt me? :')
In Game of Thrones is er iemand die voor de bastaard van haar man zorgde. En iemand anders baarde een soort schaduwwolkbabyding.

Thrones Anatomy, ik ben voor :s)
Spoilers!
pi_152112555
Ik ben wel bekend met GoT maar was de bastaardzorg even vergeten. Thanks!
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 10:50:22 #137
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152117621
De bastaard van Ned heeft niks te maken met de schaduwbaby van Stannis ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_152117732
Ermahgerd en dan heet het kind Jon Snow! You know nothing ;(
Tralalalaaa
pi_152117751
Oeh en dan komt er een Grey's Anatomy Red Wedding O+
Ik word spontaan enthousiast van het idee de 2 te mixen met elkaar. Wie is je favoriete personage? Nu niet meer :')
Tralalalaaa
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2015 @ 10:56:57 #140
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_152117758
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oeh en dan komt er een Grey's Anatomy Red Wedding O+
Ik word spontaan enthousiast van het idee de 2 te mixen met elkaar. Wie is je favoriete personage? Nu niet meer :')
_O- :D
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 29 april 2015 @ 10:59:22 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_152117818
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:50 schreef MaJo het volgende:
De bastaard van Ned heeft niks te maken met de schaduwbaby van Stannis ;)
Dat zegt ook niemand ;)
Spoilers!
pi_152118163
Tralalalaaa
  woensdag 29 april 2015 @ 11:13:19 #143
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_152118226
_O-
Spoilers!
  woensdag 29 april 2015 @ 11:19:28 #144
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_152118382
Omg _O- _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 29 april 2015 @ 11:31:42 #145
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152118772
Gekkies! _O-
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 12:52:14 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152120923
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat zegt ook niemand ;)
Het wordt wel gesuggereerd ;)

Ik vind het stom dat GoT zo populair is geworden, nu ben ik niet meer exclusief door alle boeken gelezen te hebben :'( :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 29 april 2015 @ 13:06:29 #147
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_152121280
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het wordt wel gesuggereerd ;)

Ik vind het stom dat GoT zo populair is geworden, nu ben ik niet meer exclusief door alle boeken gelezen te hebben :'( :')
Ik ken het probleem :P Ik vind het vooral jammer omdat de schrijver nu telkens andere dingen behalve schrijven te doen heeft.
Spoilers!
pi_152121360
Tja. Winter is coming enzo.
Tralalalaaa
  woensdag 29 april 2015 @ 13:17:39 #149
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_152121611
It is known...
Spoilers!
pi_152122586
Ach.



En nu weer even naar Frey's Anatomy- ik bedoel natuurlijk Grey's Anatomy. Ik wil helemaal niks weten van Walder Frey's anatomy ;(
Tralalalaaa
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 14:08:30 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152123341
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 13:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ken het probleem :P Ik vind het vooral jammer omdat de schrijver nu telkens andere dingen behalve schrijven te doen heeft.
Ja precies dat. Als hij de fans van het eerste uur nou blij maakt met een nieuw boek, maar nee meneer is te druk met de serie :(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_152123677
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 14:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja precies dat. Als hij de fans van het eerste uur nou blij maakt met een nieuw boek, maar nee meneer is te druk met de serie :(
Leugens

quote:
Author George R.R. Martin did not write an episode for Season 5 because he was busy focusing on finishing the sixth book of the series, "The Winds of Winter"
Tralalalaaa
  woensdag 29 april 2015 @ 14:17:18 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_152123700
Zullen we maar weer ontopic gaan?
Spoilers!
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 14:45:18 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152124643
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 14:16 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Leugens

[..]

Dat werd na 4 seizoenen ook wel eens tijd :6

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 14:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zullen we maar weer ontopic gaan?
Goed plan :Y Ik ben benieuwd naar de aflevering van vrijdag. Wat ik ook zo raar vind is dat Derek's dood zo in een reguliere aflevering valt en niet als season finale. Wat dat betreft is het echt snel en afgeraffeld.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_152124686
Ik zag een sneak peek waarin het Amelia verteld werd. Je zag niet veel, haar reactie nog niet echt, maar ben echt wel benieuwd hoe die scene zich echt ontvouwt.

Gek wel, dat Derek nu weg is.
Tralalalaaa
  woensdag 29 april 2015 @ 14:47:48 #156
35189 Troel
scherp en bot
pi_152124712
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 14:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat werd na 4 seizoenen ook wel eens tijd :6

[..]

Goed plan :Y Ik ben benieuwd naar de aflevering van vrijdag. Wat ik ook zo raar vind is dat Derek's dood zo in een reguliere aflevering valt en niet als season finale. Wat dat betreft is het echt snel en afgeraffeld.
Ik vind het juist wel mooi gedaan zo, nu blijf je niet de hele zomer met een naar gevoel, maar heb je al meer antwoorden zeg maar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 29 april 2015 @ 17:46:54 #157
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152129958
Benieuwd of ze z'n andere 12 (?) zussen, incl Neve Campbell, en zijn moeder er ook nog bij gaan halen, of dat ze die nu we Amelia in de serie hebben ineens spontaan vergeten.
pi_152129990
Ik hoop toch op zijn minst op een vermelding, al is het maar om te zeggen dat ze niet naar de begrafenis kunnen komen. Idem voor Addison.
  woensdag 29 april 2015 @ 19:02:33 #159
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_152131574
Addison mag wel even terugkomen. Ik vond haar altijd zo leuk! Ook in PP!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_152131777
Opdraven zou natuurlijk helemaal mooi zijn, maar kan me voorstellen dat beschikbaarheid van acteurs daarbij roet in het eten kan gooien.
  woensdag 29 april 2015 @ 23:30:33 #161
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152140726
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:46 schreef babette21 het volgende:
Benieuwd of ze z'n andere 12 (?) zussen, incl Neve Campbell, en zijn moeder er ook nog bij gaan halen, of dat ze die nu we Amelia in de serie hebben ineens spontaan vergeten.
Zal wel niet. Veel te veel geregel met agenda's van acteurs. Hoop wel dat ze even verklaren waarom ze er niet zijn. Elke onverwachte gast die er wel bij is...is mooi meegenomen naar mijn mening.

Ben ook wel echt blij dat het niet in de seizoenfinale is gebeurd en dat we nu alvast te zien krijgen hoe het ongeveer verder gaat. Het was juist onverwacht ergens omdat je er toch altijd vanuit gaat onbewust dat een grote dood in een finale aflevering zal gebeuren.

Ben vrij alleen met de volgende uitspraak, maar ik ga hem niet missen. Ik heb te doen met Meredith en Amelia, maar het zal ze allebei weer genoeg frisse verhaallijnen geven. Daarnaast vond ik Derek toch onwijs saai de laatste seizoenen. Nu kunnen we weer wat meer kanten van Meredith zien :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 30 april 2015 @ 00:12:43 #162
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_152141833
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:46 schreef babette21 het volgende:
Benieuwd of ze z'n andere 12 (?) zussen, incl Neve Campbell, en zijn moeder er ook nog bij gaan halen, of dat ze die nu we Amelia in de serie hebben ineens spontaan vergeten.
12? Als ik de wiki lees heeft ie er 3...
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 30 april 2015 @ 09:50:26 #163
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152145205
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 00:12 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

12? Als ik de wiki lees heeft ie er 3...
Correct, allemaal dokters :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_152145236
Hyperbool heet dat, mensen. Beetje overdrijven om je punt te maken. ;)
  donderdag 30 april 2015 @ 12:53:55 #165
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152149579
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 09:52 schreef lunapuella het volgende:
Hyperbool heet dat, mensen. Beetje overdrijven om je punt te maken. ;)
Dank u! :s) Ik wist dat ie er veel had (ik dacht eerlijk gezegd 5, 3 valt nog wel mee), maar om dat dan helemaal na te gaan trekken... Met 'erbij halen' bedoel ik trouwens ook vooral (in ieder geval) benoemen, ik verwacht echt niet dat ze die actrices op gaan trommelen. Net als Sandra Oh en Kate Walsh, die hebben vast wel wat beters te doen.

(Ik zag Kate laatst trouwens in Fargo S1, echt hilarisch :D )
pi_152152736
Morgennnn!
Ja doei.
  donderdag 30 april 2015 @ 14:57:57 #167
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_152152850
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 01:37 schreef Droathoah het volgende:
Maar natuurlijk is Meredith nog zwanger van hem, aangezien ze moest overgeven. Gok ik.
Of het is gewoon stress omdat haar man dood is.

Ik vond de gehele aflevering een totale anti-climax en echt onwaardig voor een char dat vanaf dag 1 mee draait. Misschien komen ze volgende week met iets goeds...
pi_152154049
Pfoe, ik zie nu pas de Derek aflevering, wat een fiasco :? Heel erg stom :(
pi_152160529
Ik denk eerlijk gezegd dat er geen 1 onverwachte acteur komt. Addison komt denk ik niet, Christina ook niet. Denk eerder dat Mer daar juist heen gaat. Of vertrekt ze weer aan het einde van de twee afleveringen en zie je alsnog niets :p

Ik ga morgen middag kijken en beloof mezelf niet hier op het forum te kijken haha..
pi_152160650
Oja, om nog even terug te komen op dat vreemdgaan van Derek, neuh dat is echt niet vreemd gaan. Zij liet hem alleen maar beseffen wat hij miste ;) Dat zij hem op de bek pakte en hij even tijd nodig had om te bekomen van die onbeschofte actie, snap ik nog wel :p Het is niet dat hij haar vol terug heeft gezoend en wat dan nog meer.

Zou wel leuk zijn, een bastaard kind. Zal Mer ook leuk vinden xD

En oja, ik blijf erbij dat Mer vroege Alzheimer krijgt en daaraan doodgaat. Of voor euthanasie kiest en dat niemand haar dat wil geven en dat ze Alex overhaalt om het haar toch te geven en dan gaat ze vredig dood ofzo. Nee geintje, maar denk wel dat het iets met Alzheimer temaken heeft.
  donderdag 30 april 2015 @ 20:35:13 #171
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152161279
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:15 schreef c-u-t-e het volgende:
Oja, om nog even terug te komen op dat vreemdgaan van Derek, neuh dat is echt niet vreemd gaan. Zij liet hem alleen maar beseffen wat hij miste ;) Dat zij hem op de bek pakte en hij even tijd nodig had om te bekomen van die onbeschofte actie, snap ik nog wel :p Het is niet dat hij haar vol terug heeft gezoend en wat dan nog meer.

Zou wel leuk zijn, een bastaard kind. Zal Mer ook leuk vinden xD

En oja, ik blijf erbij dat Mer vroege Alzheimer krijgt en daaraan doodgaat. Of voor euthanasie kiest en dat niemand haar dat wil geven en dat ze Alex overhaalt om het haar toch te geven en dan gaat ze vredig dood ofzo. Nee geintje, maar denk wel dat het iets met Alzheimer temaken heeft.
Een einde met alzheimer roep ik ook al sinds seizoen 3/4 ofzo. Zoveel hints daarnaar. De verschillen weergeven tussen Meredith en Ellis.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_152161874
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Een einde met alzheimer roep ik ook al sinds seizoen 3/4 ofzo. Zoveel hints daarnaar. De verschillen weergeven tussen Meredith en Ellis.
Ja, en er word toch soms nog wel heel ''subtiel'' een hint over gegeven :p
pi_152171927
Ik blijf maar tot vanavond uit dit topic denk ik. :P
  vrijdag 1 mei 2015 @ 08:37:18 #174
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152172488
Ben pas halverwege, maar wat een verschrikkelijk slechte aflevering zeg. :{
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 08:56:51 #175
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_152172726
Niks zeggen :( !!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 1 mei 2015 @ 09:20:05 #176
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152173035
En dan dachten we dat vorige week overhaast was! Pff laten we er even een heel jaar doorheen jassen zeg, waarin we zelf maar een beetje moeten invullen hoe het met iedereen gaat (incl April in oorlogsgebied) maar tegelijkertijd blijven hangen in dezelfde eindeloze discussies, dát geeft echt de diepgang waar we op wachten. Gooien we er ook nog even leuk onnodig veel nietszeggende flashbacks in (doen ze het hele seizoen al, maar nu gaan ze wel echt los, zo kom ik ook aan een dubbele afleveringen), iedereen blij. Not. Amelia en Owen waren top. Verder: meest waardeloze aflevering in 11 jaar Greys.
pi_152173233
Hoe snel kan je er doorheen gaan ja :')

(En dat zeg ik al na de eerste 20 minuten) :')
  vrijdag 1 mei 2015 @ 09:45:18 #178
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_152173447
Wat een achterlijke aflevering. Serieus.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:00:34 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152175084
Ik zet hem nu net aan. Maar weer een achterlijke kut ep dus?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 mei 2015 @ 11:02:17 #180
163650 Greys
pi_152175136
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 09:20 schreef babette21 het volgende:
En dan dachten we dat vorige week overhaast was! Pff laten we er even een heel jaar doorheen jassen zeg, waarin we zelf maar een beetje moeten invullen hoe het met iedereen gaat (incl April in oorlogsgebied) maar tegelijkertijd blijven hangen in dezelfde eindeloze discussies, dát geeft echt de diepgang waar we op wachten. Gooien we er ook nog even leuk onnodig veel nietszeggende flashbacks in (doen ze het hele seizoen al, maar nu gaan ze wel echt los, zo kom ik ook aan een dubbele afleveringen), iedereen blij. Not. Amelia en Owen waren top. Verder: meest waardeloze aflevering in 11 jaar Greys.
Oh. Nou. Ik bespaar mezelf de moeite maar dan denk ik :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:05:43 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_152175225
Ik vond het dus wel een mooie aflevering. Ik ben juist blij dat ze dat jaar in een lange aflevering gepropt hebben, in plaats van weken lang drama omdat iemand niets van zich laat horen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:07:04 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152175262
Holy shit, ik zit op 8 min en hij is nu onder de grond?! What the fuck? :') "was a nice service" godverdomme, het duurde 5 sec :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:12:32 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152175399
Beter is dit het laatste seizoen :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:42:20 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152176131
Neeeeeeeeee! Zwanger? :') !!!!!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_152176158
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:42 schreef Qwea het volgende:
Neeeeeeeeee! Zwanger? :') !!!!!
Ik heb nog 12 minuten te gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152176232
Pfff. Er gebeurde vanalles maar ook weer niks, er werd nergens fatsoenlijk op in gegaan. En ik had juist zo'n goede hoop voor een lekker diepgravende dubbel-ep.

Verder ben ik echt Heel Erg Klaar met die eeuwige flashbacks. En met Chasing Cars.
pi_152176372
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:46 schreef lunapuella het volgende:
Pfff. Er gebeurde vanalles maar ook weer niks, er werd nergens fatsoenlijk op in gegaan. En ik had juist zo'n goede hoop voor een lekker diepgravende dubbel-ep.

Verder ben ik echt Heel Erg Klaar met die eeuwige flashbacks. En met Chasing Cars.
Heeft waarschijnlijk veel geld gekost. Dus gebruiken ze het voor een episode of tien :P
pi_152176691
Serieus!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
&verder.. ik denk niet dat Meredith zwanger is, omdat
a) ik me in een soortgelijke situatie me wel kan voorstellen dat je je misselijk bent en moet overgeven. Daarnaast is het de eerste keer dat ze na het hele gebeuren alleen is.
b) ze raakt moeilijk zwanger.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 12:09:51 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152176745
Oke. Gezien. Wat een kut ep! Dus, mer is zwanger, de service duurde 5 seconden.. Zijn zussen en moeder e.d zijn niet langsgeweest :')

Serieus. Dat ze ermee stoppen.

Edit: zucht. Ik dacht dat ik klaar was maar moet nog 15 min :')

Miskraam?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 1 mei 2015 @ 12:20:51 #190
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152176975
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:09 schreef Qwea het volgende:

Edit: zucht. Ik dacht dat ik klaar was maar moet nog 15 min :')
:D :'( :D
  vrijdag 1 mei 2015 @ 12:26:16 #191
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152177094
Nou, ze hoeven van mij nou ook weer niet spontaan te stoppen met de serie omdat we twee kutafleveringen op rij krijgen (vind de rest van dit seizoen juist bijzonder sterk!), maar graag wel weer gewoon terug naar normaal. Dit is bijna puberaal (zeg eigenlijk maar gerust passive aggressive), hoe je als kijker zowat gedwongen wordt om in no-time over het hele byebyederek heen te stappen: "hoppa, we zijn een jaar verder, iedereen is weer op de rit dus beste kijkers nu niet meer huilen, want dat doen wij ook niet"... ofzo. Nou zeg.
pi_152177436
Ik vond 't wel een mooie ep :) O+
Ja doei.
pi_152177524
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:07 schreef Euforisch het volgende:
Serieus!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
&verder.. ik denk niet dat Meredith zwanger is, omdat
a) ik me in een soortgelijke situatie me wel kan voorstellen dat je je misselijk bent en moet overgeven. Daarnaast is het de eerste keer dat ze na het hele gebeuren alleen is.
b) ze raakt moeilijk zwanger.
Heb je de aflevering al gezien?

SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de rest die het al gezien hebben, heb ik een vraag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152177556
Nee! Ben net door jullie achtergekomen dat er weer een nieuwe aflevering is. Maar ik vrees inmiddels weer het ergste. :{

Buh.. wat een rollercoaster, maar net iets te overdreven allemaal!
  vrijdag 1 mei 2015 @ 12:51:38 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152177655
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:20 schreef babette21 het volgende:

[..]

:D :'( :D
Nou serieus, ik heb maar bij 1 ep eerder zoiets gehad van "De tering, is het al afgelopen?" en dat was bij die musical ep.

Maar kom op zeg, wat is dit een debiele ep. Jah derek is dood, kom we gaan de uitvaart in beeld brengen.. aaand it's gone. :') !!!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 1 mei 2015 @ 12:52:16 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152177668
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:26 schreef babette21 het volgende:
Nou, ze hoeven van mij nou ook weer niet spontaan te stoppen met de serie omdat we twee kutafleveringen op rij krijgen (vind de rest van dit seizoen juist bijzonder sterk!), maar graag wel weer gewoon terug naar normaal. Dit is bijna puberaal (zeg eigenlijk maar gerust passive aggressive), hoe je als kijker zowat gedwongen wordt om in no-time over het hele byebyederek heen te stappen: "hoppa, we zijn een jaar verder, iedereen is weer op de rit dus beste kijkers nu niet meer huilen, want dat doen wij ook niet"... ofzo. Nou zeg.
Nah, GA is een beetje op zijn eind IMHO. Viind het de laatste tijd maar een beetje "mhaw"
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 1 mei 2015 @ 12:52:46 #197
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152177684
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:46 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Heb je de aflevering al gezien?

SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de rest die het al gezien hebben, heb ik een vraag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen kan zomaar sterven :P Kan ook gewoon een hartaanval zijn geweest he.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 1 mei 2015 @ 12:58:37 #198
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152177843
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou serieus, ik heb maar bij 1 ep eerder zoiets gehad van "De tering, is het al afgelopen?" en dat was bij die musical ep.

Maar kom op zeg, wat is dit een debiele ep. Jah derek is dood, kom we gaan de uitvaart in beeld brengen.. aaand it's gone. :') !!!
Ik had dat gevoel nu ook, zeker wanneer Bailey voor de 5de keer dezelfde discussie aanging, maar ik vrees dat ik één van die paar mensen was die de musical ep echt goed vond - sterk verhaal, mooie liedjes (hoe raar ook) en heerlijk meejanken... ik hou d'r van! :@ :')
pi_152178269
Godsamme zeg.. Ik had niet eens tijd om goed te kijken en na te denken en de hele begrafenis was al voorbij. Jaargetijden vliegen voorbij. Iedereen ontkent en opeens BAM iedereen huilt even 2 seconden en we zijn allemaal weer happy. Mer is even een jaartje weggelopen, kind eruit gescheten, weer thuis en hoppaaa niks meer aan de hand. En dat ze helemaal niks met April hebben gedaan verder vind ik ook beetje slecht. Echt, wat slecht.

Amelia blijft toch mijn favoriet, ze reageerde precies zoals ze dat had moeten doen (vind ik). En ze heeft een keer de goede keuze gemaakt ipv back to oxy.
pi_152178742
Ik vond de aflevering eerst wat zwakjes maar het laatste gedeelte toch wel erg mooi. Kreeg wel even een halve hartverzakking toen Mer zei 'She shouldn't be in here'. (Heden en verleden door elkaar halen is wel een flinke alarmbel, maar kwam door de chaos denk ik) Dikke smile om kleine Ellis :)

Verder was inderdaad Amelia top, Callie deed het ook best goed. En ik moet zeggen dat Alex ook heerlijk was, hij stond wat meer centraal deze aflevering. De laatste tijd is hij een beetje 'afwezig'.

Ben benieuwd hoe ze verder gaan :) Deze aflevering bevestigd wel heel sterk de alzheimer feels, dit hele seizoen eigenlijk al.

Oh en Ellis was ook heel gaaf in het gedeelte bij de adoptie! Dat was heel smooth verwerkt :)
  vrijdag 1 mei 2015 @ 13:29:09 #201
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152178784
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:13 schreef c-u-t-e het volgende:
Godsamme zeg.. Ik had niet eens tijd om goed te kijken en na te denken en de hele begrafenis was al voorbij.
Ik knipperde met mijn ogen en hup, it's gone _O-

quote:
Jaargetijden vliegen voorbij. Iedereen ontkent en opeens BAM iedereen huilt even 2 seconden en we zijn allemaal weer happy. Mer is even een jaartje weggelopen, kind eruit gescheten, weer thuis en hoppaaa niks meer aan de hand. En dat ze helemaal niks met April hebben gedaan verder vind ik ook beetje slecht. Echt, wat slecht.
Ik moest lachen.

quote:
Amelia blijft toch mijn favoriet, ze reageerde precies zoals ze dat had moeten doen (vind ik). En ze heeft een keer de goede keuze gemaakt ipv back to oxy.
:Y Ik vond het ook debiel dat hunt zo dat ziekenhuis aan zijn lot overliet _O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_152179061
Ik zit nu op ongeveer 20 minuten....door de reacties hier ben ik wel benieuwd.
Zwanger, dat hadden we hier al eerder geraden...beetje raar om dat te doen.
Die kids zie je toch nooit, zitten hele dagen op de daycare.

Waar komt trouwens dat oorlog gedoe van Hunt ineens vandaan? Uit het niets, neemt ie April ook nog mee...moet er wel om lachen...

Nou, hopelijk vanavond de rest afkijken.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 13:38:55 #203
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152179115
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:27 schreef JoelBaka het volgende:
Deze aflevering bevestigd wel heel sterk de alzheimer feels, dit hele seizoen eigenlijk al.
Ik heb dus echt dit hele seizoen bij nog geen enkele scene enige link met alzheimer gelegd (behalve mbt Maggie en of zij wel/niet dat gen heeft)! Gelukkig, moet ik erbij zeggen, want daar ben ik wel een beetje klaar mee.

quote:
Oh en Ellis was ook heel gaaf in het gedeelte bij de adoptie! Dat was heel smooth verwerkt :)
Dat heb ik geloof ik ook even gemist... :@ :')
  vrijdag 1 mei 2015 @ 14:39:33 #204
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_152180794
Als ik het zo slecht vond als de meeste van jullie was ik al lang gestopt met kijken ;)

Vond het echt niet zo slecht. Behalve die begrafenis :{.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 14:47:43 #205
363755 alexanderleveld
This is the way the world ends
pi_152180998
Ten eerste is het natuurlijk heel erg dat Derek dood is, maar wat jullie zeggen dat het allemaal snel afgeraffeld wordt... Helemaal niet juist. Natuurlijk had de begrafenis wat uitgebreider in beeld gebracht mogen worden, maar is het nu juist niet verfrissend? Hadden we dan een uur lang uitgebreid moeten zien met speeches van iedereen. Maar volgens mij ben ik de enige die het zo ziet.

Verder snap ik niet dat jullie denken dat Derek zijn moeder en zussen er niet waren, daar werd duidelijk naar gehint. Zelfde geldt voor Christina.

IJzersterk was de scene met Amelia, prachtig gedaan.

In het kort, ik vond het juist een goede aflevering en zoals iemand eerder al zei: anders hadden we weken met rouw en pijn gehad, dat wordt ook een beetje eentonig niet?

Wat ik wel van mening ben is dat het richting het einde mag gaan, dus in dat opzicht hoop ik de ratings zakken, zodat Shonda een eind kan breien.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:03:44 #206
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152181358
Ik vind opmerkingen als "beter dan een uur gejank" of "anders hadden we nog weken dit of dat.." zo meteen van het andere uiterste uitgaan, alsof er niks tussenin zit. Een beetje tempo is echt niet erg, maar íets meer reactie van deze of genen, en íets meer begrafenis & gejank enzo, had wel gemogen. Met de tijd een jaar vooruit spoelen om maar te laten zien hoe iedereen er mee dealt (een op zich uitgemolken onderwerp wat inderdaad niet zo hoeft) laten ze zoveel liggen - heus niet direct een heel seizoen vol leed, maar wel een paar potentieel mooie momenten/afleveringen.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:19:11 #207
363755 alexanderleveld
This is the way the world ends
pi_152181807
Ook ik had graag de hele meute van Grey's terug gezien op de 'big-funeral', Buiten dat it niet mogelijk is met alle acteurs, is voor mij de scene van Amelia en het moment dat Meredith terugkomt ijzersterk! Verder ben ik het er ook mee eens dat in het leven van de andere dokters meer had kunnen gebeuren. Stephanie met een nieuwe vriend en eventueel Jo die zwanger is o.i.d.
  Redactie Frontpage vrijdag 1 mei 2015 @ 17:19:49 #208
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_152185033
Ik vond het wel een verfrissende aflevering.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_152185722
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:38 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ik heb dus echt dit hele seizoen bij nog geen enkele scene enige link met alzheimer gelegd (behalve mbt Maggie en of zij wel/niet dat gen heeft)! Gelukkig, moet ik erbij zeggen, want daar ben ik wel een beetje klaar mee.

[..]

Dat heb ik geloof ik ook even gemist... :@ :')
Misschien mijn eigen hersenspinsels hoor :P Maar de constante flashbacks en nadrukkelijke parallels tussen Mer en Ellis geven bij mij wel het alzheimer onderbuikgevoel. Aan de ene kant laten ze zien hoe Mer's leven uiteindelijk heel erg hetzelfde en tegelijkertijd ook weer heel anders is dan die van haar moeder. Maar doordat er aan gebeurtenissen in het heden constant flashbacks uit het verleden worden gekoppeld lijkt het een beetje alsof Mer dit seizoen steeds meer met haar hoofd bij het verleden zit. (Ik neem iig aan dat de flashbacks in haar hoofd afspelen en niet puur voor het publiek zijn) Vandaar dus. Maar het is misschien vergezocht, gewoon het gevoel wat ik erbij krijg :P

En Ellis heeft iets van een witte trui aan in de flashbacks en ze blijft vertellen over het 'verlies' van Webber, dan moet ze documenten tekenen enz. Die stukjes zijn dus bij de adoptie unit als ze Maggie afstaat, maar dat zijn dus nieuw gefilmde stukken die heel smooth verwerkt zijn in de flashbacks. Bijna alsof we het al een keer eerder hebben gezien ;) (Vind ik dan iig)

----

Ben overigens blij dat ze de begrafenis overgeslagen hebben. Het vertrek van Derek was heel snel dus het was onmogelijk om binnen een paar weken/maanden tig acteurs te regelen. Dus het was gewoon onmogelijk om al die acteurs met hun drukke agenda's speciaal te laten opdraven voor een nogal spontane draai in de serie. Sandra Oh heeft ook heel duidelijk gezegd dat ze graag een (paar) keer terugkomt wanneer nodig, dat ze nu niet in beeld was komt dus denk ik omdat ze te druk was. Beter snel over die begrafenis heen en wel de familieleden ed noemen dan die begrafenis doen terwijl de helft van de mensen uit zijn leven missen.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:05:29 #210
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152185971
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:52 schreef JoelBaka het volgende:
Misschien mijn eigen hersenspinsels hoor :P Maar de constante flashbacks en nadrukkelijke parallels tussen Mer en Ellis geven bij mij wel het alzheimer onderbuikgevoel. Aan de ene kant laten ze zien hoe Mer's leven uiteindelijk heel erg hetzelfde en tegelijkertijd ook weer heel anders is dan die van haar moeder. Maar doordat er aan gebeurtenissen in het heden constant flashbacks uit het verleden worden gekoppeld lijkt het een beetje alsof Mer dit seizoen steeds meer met haar hoofd bij het verleden zit. (Ik neem iig aan dat de flashbacks in haar hoofd afspelen en niet puur voor het publiek zijn) Vandaar dus. Maar het is misschien vergezocht, gewoon het gevoel wat ik erbij krijg :P
Ah, zo. Ik heb altijd meer het idee dat ze die flashbacks/verhalen rond Ellis doen m.b.t. keuzes die zij maakte (carrière op de eerste plaats e.d.) in vergelijking met de keuzes die Mer maakt. Wat heeft Mer van haar moeder geleerd, wat doet ze (daardoor) anders of juist hetzelfde? Kijkt ze door dingen die ze nu meemaakt anders naar gebeurtenissen van vroeger, begrijpt ze haar moeder nu beter? Ze blikt ook vooral terug naar haar kindertijd, toen was er nog helemaal geen sprake van alzheimer (dat begon toch pas tijdens Mer's studententijd?).

quote:
En Ellis heeft iets van een witte trui aan in de flashbacks en ze blijft vertellen over het 'verlies' van Webber, dan moet ze documenten tekenen enz. Die stukjes zijn dus bij de adoptie unit als ze Maggie afstaat, maar dat zijn dus nieuw gefilmde stukken die heel smooth verwerkt zijn in de flashbacks. Bijna alsof we het al een keer eerder hebben gezien ;) (Vind ik dan iig)
Na een seizoen vol flashbacks was mijn aandacht hierbij duidelijk verslapt (oh god, weeeeer die carrousel :') ), ik zal het nog eens terugkijken!

quote:
Ben overigens blij dat ze de begrafenis overgeslagen hebben. Het vertrek van Derek was heel snel dus het was onmogelijk om binnen een paar weken/maanden tig acteurs te regelen.
Ik had ook geen speciale gastoptredens verwacht (mensen willen op een gegeven moment niet voor niets stoppen met een rol, met steeds terugkomen komen ze ook niet verder) en kon ook prima zonder. Maar nu hadden we helemaal geen afscheid/begrafenis. Binnen tien minuten was het nieuws verteld, lag Derek onder de grond en was Mer pleite. Het was maar goed dat ik geen tissues nodig had, want er was geen tijd om ze te pakken! :')
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:57:59 #211
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152187374
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 18:05 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ah, zo. Ik heb altijd meer het idee dat ze die flashbacks/verhalen rond Ellis doen m.b.t. keuzes die zij maakte (carrière op de eerste plaats e.d.) in vergelijking met de keuzes die Mer maakt. Wat heeft Mer van haar moeder geleerd, wat doet ze (daardoor) anders of juist hetzelfde? Kijkt ze door dingen die ze nu meemaakt anders naar gebeurtenissen van vroeger, begrijpt ze haar moeder nu beter? Ze blikt ook vooral terug naar haar kindertijd, toen was er nog helemaal geen sprake van alzheimer (dat begon toch pas tijdens Mer's studententijd?).

Zo zie ik het eigenlijk ook eerder. Heb juist helemaal geen Alzheimers gevoel bij Meredith. We hebben toch ook nog niet eerder "tekens" gezien van Alzheimers bij haar? Maar je weet natuurlijk maar nooit met Shonda ;)

Was dan wel weer typisch dat alles exact hetzelfde ging als bij haar vroeger. We gaan weg, bij die glazen deur staan enzo. En wat betreft als kind 911 bellen voor haar moeder die bloedt. En de dokter die er compliment over geeft. Etc. Maar goed! We gaan de rest wel zien!

Die proposal aan het einde! O+ Ze snapte het eindelijk. Dat ze niet zo dwars moest liggen! :P


En kap toch es met dat lied!
pi_152189215
Hahahaha toen ik de eerste tonen van Chasing Cars hoorde dacht ik echt 'Nooooo, not again!!' .. Want het maakt verd*mme niet uit wat voor serie/film ik kijk, als dat godvergeten rotlied erop komt dan moet ik hoe dan ook janken. Dus ze mogen er nu wel eens een ander liedje ingooien :p

Callie was ook sterk ja, blijft een topper.
pi_152189250
Kate Havnevik met Grace blijft wel een mooi liedje trouwens. Is ook in heel veel scenes gedraaid, nu ook weer.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 20:38:27 #214
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152190563
Verrassend hoeveel mensen het een kut aflevering vonden to be honest :o Niet alleen hier, maar overal op het internet (net als vorige week). Niks mis mee natuurlijk, maar dan ga ik me afvragen of mijn vriend en ik easy to please zijn, want wij vonden het juist enorm goed geschreven en geacteerd. Juist origineel dat ze eens niet zo lang aandacht gooiden op de begrafenis. Vond het juist leuk en onverwacht dat ze lieten zien hoe iedereen anders omgaat met de dood en het mensen kan leiden tot de raarste beslissingen...maar wel beslissingen die goed voelen voor hun.

Christina was dus wel bij de begrafenis...al heb je daar wat inbeelding voor nodig. Ik snap ook wel dat ze Sandra Oh en Kate Walsh niet hebben kunnen ritselen om welke reden dan ook. Het was kort dag en ze hebben tenminste wel de indruk proberen te wekken dat Christina Meredith's hand vast had op de begrafenis en ze benoemden ook nog dat Christina had gezegd dat ze niet van Mer had gehoord sinds de begrafenis. Dat kun je ook anders opvatten (dat ze gewoon telefonisch hebben gesproken), maar ik kies ervoor gewoon in te beelden dat ze er was. Beter dan er unhappy over te zijn. En ook Addison werd wel genoemd door Amelia.

Ik heb ook heel sterk het alzheimer gevoel door al die flashbacks en gelijkenissen tussen Mer en haar moeder. Weet alleen nog niet welke kant ze er mee op willen gaan. Laten zien hoe anders ze zijn, ondanks hun gelijkenissen, of laten zien dat ze alles hetzelfde doen en Mer dus ook wel alzheimer zal krijgen. Maar het gevoel heb ik al dit hele seizoen.

Gedoe rondom April vond ik ook gewoon interessant om te zien eigenlijk. Zoals ik al zei..t was fijn en interessant te zien hoe verschillend mensen omgaan met trauma.

Kijk uit naar de komende afleveringen! (grappig trouwens dat de kijkcijfers vrij stabiel waren - het was maar een kleine daling - gezien iedereen op het internet aankondigde te stoppen met kijken vorige week...en nu ook weer.. :D )
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 21:51:12 #215
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_152193689
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:57 schreef c-u-t-e het volgende:
Hahahaha toen ik de eerste tonen van Chasing Cars hoorde dacht ik echt 'Nooooo, not again!!' .. Want het maakt verd*mme niet uit wat voor serie/film ik kijk, als dat godvergeten rotlied erop komt dan moet ik hoe dan ook janken. Dus ze mogen er nu wel eens een ander liedje ingooien :p

Callie was ook sterk ja, blijft een topper.
ik ooooooooooooook. weer tranen met tuiten haha!
pi_152196485
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Verrassend hoeveel mensen het een kut aflevering vonden to be honest :o Niet alleen hier, maar overal op het internet (net als vorige week). Niks mis mee natuurlijk, maar dan ga ik me afvragen of mijn vriend en ik easy to please zijn, want wij vonden het juist enorm goed geschreven en geacteerd. Juist origineel dat ze eens niet zo lang aandacht gooiden op de begrafenis. Vond het juist leuk en onverwacht dat ze lieten zien hoe iedereen anders omgaat met de dood en het mensen kan leiden tot de raarste beslissingen...maar wel beslissingen die goed voelen voor hun.

Christina was dus wel bij de begrafenis...al heb je daar wat inbeelding voor nodig. Ik snap ook wel dat ze Sandra Oh en Kate Walsh niet hebben kunnen ritselen om welke reden dan ook. Het was kort dag en ze hebben tenminste wel de indruk proberen te wekken dat Christina Meredith's hand vast had op de begrafenis en ze benoemden ook nog dat Christina had gezegd dat ze niet van Mer had gehoord sinds de begrafenis. Dat kun je ook anders opvatten (dat ze gewoon telefonisch hebben gesproken), maar ik kies ervoor gewoon in te beelden dat ze er was. Beter dan er unhappy over te zijn. En ook Addison werd wel genoemd door Amelia.

Ik heb ook heel sterk het alzheimer gevoel door al die flashbacks en gelijkenissen tussen Mer en haar moeder. Weet alleen nog niet welke kant ze er mee op willen gaan. Laten zien hoe anders ze zijn, ondanks hun gelijkenissen, of laten zien dat ze alles hetzelfde doen en Mer dus ook wel alzheimer zal krijgen. Maar het gevoel heb ik al dit hele seizoen.

Gedoe rondom April vond ik ook gewoon interessant om te zien eigenlijk. Zoals ik al zei..t was fijn en interessant te zien hoe verschillend mensen omgaan met trauma.

Kijk uit naar de komende afleveringen! (grappig trouwens dat de kijkcijfers vrij stabiel waren - het was maar een kleine daling - gezien iedereen op het internet aankondigde te stoppen met kijken vorige week...en nu ook weer.. :D )
Perfect verwoord! _O_
  Redactie Frontpage vrijdag 1 mei 2015 @ 23:22:21 #217
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_152196821
Bij deze zeg ik dat Alex en Meredith nog wel een setje gaan vormen. Het zou me verbazen als dat niet zo zal zijn :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 1 mei 2015 @ 23:33:42 #218
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152197207
Vond de versie van Chasing Cars van vandaag wel tof trouwens:

  zaterdag 2 mei 2015 @ 09:28:09 #219
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_152202111
heerlijk geweldige aflevering O+ tussen de regels door zoveel emotie..Mer die Dereks mutsje op zet :'(
pi_152204362
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Bij deze zeg ik dat Alex en Meredith nog wel een setje gaan vormen. Het zou me verbazen als dat niet zo zal zijn :P
Ik hoop het niet...
  zaterdag 2 mei 2015 @ 12:12:42 #221
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152204555
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 12:02 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik hoop het niet...
Inderdaad. Alex moet gewoon de nieuwe "Christina" worden van Meredith. Meer niet!
  zaterdag 2 mei 2015 @ 13:06:20 #222
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_152205622
Meredith moet nu alleen blijven, net zoals haar moeke.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 13:08:09 #223
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_152205655
Ik zou die dokter trouwens echt op haar neus patsen als ze bij mij, de verse weduwe, een pity party voor haarzelf kwam organiseren.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_152205779
Ik zie Alex/Mer ook niet gebeuren. Volgens mij ziet ze hem ook helemaal niet als seksueel wezen, getuige het binnenbanjeren in de douche enzo.

Vraag me wel af of Jo en andere gesettelde dames nu ineens jaloerser zullen worden en Mer weg willen houden bij hun vent. Dat schijnt jonge weduwes in het echte leven nogal eens te gebeuren...
pi_152214314
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Verrassend hoeveel mensen het een kut aflevering vonden to be honest :o Niet alleen hier, maar overal op het internet (net als vorige week). Niks mis mee natuurlijk, maar dan ga ik me afvragen of mijn vriend en ik easy to please zijn, want wij vonden het juist enorm goed geschreven en geacteerd. Juist origineel dat ze eens niet zo lang aandacht gooiden op de begrafenis. Vond het juist leuk en onverwacht dat ze lieten zien hoe iedereen anders omgaat met de dood en het mensen kan leiden tot de raarste beslissingen...maar wel beslissingen die goed voelen voor hun.

Christina was dus wel bij de begrafenis...al heb je daar wat inbeelding voor nodig. Ik snap ook wel dat ze Sandra Oh en Kate Walsh niet hebben kunnen ritselen om welke reden dan ook. Het was kort dag en ze hebben tenminste wel de indruk proberen te wekken dat Christina Meredith's hand vast had op de begrafenis en ze benoemden ook nog dat Christina had gezegd dat ze niet van Mer had gehoord sinds de begrafenis. Dat kun je ook anders opvatten (dat ze gewoon telefonisch hebben gesproken), maar ik kies ervoor gewoon in te beelden dat ze er was. Beter dan er unhappy over te zijn. En ook Addison werd wel genoemd door Amelia.

Ik heb ook heel sterk het alzheimer gevoel door al die flashbacks en gelijkenissen tussen Mer en haar moeder. Weet alleen nog niet welke kant ze er mee op willen gaan. Laten zien hoe anders ze zijn, ondanks hun gelijkenissen, of laten zien dat ze alles hetzelfde doen en Mer dus ook wel alzheimer zal krijgen. Maar het gevoel heb ik al dit hele seizoen.

Gedoe rondom April vond ik ook gewoon interessant om te zien eigenlijk. Zoals ik al zei..t was fijn en interessant te zien hoe verschillend mensen omgaan met trauma.

Kijk uit naar de komende afleveringen! (grappig trouwens dat de kijkcijfers vrij stabiel waren - het was maar een kleine daling - gezien iedereen op het internet aankondigde te stoppen met kijken vorige week...en nu ook weer.. :D )
Ik ben normaal ook erg snel tevreden. Ik heb in de vorige seizoenen nooit 1 keer geklaagd, maar ik vind dat ze er nu toch echt een potje van hebben gemaakt. Maandenlang gejank over Derek was niet nodig, die man was toch al amper aanwezig, maar dit ging allemaal zo snel. En waar willen ze heen? Waarom zo snel opeens? Zodat het rouwen (wat 1 jaar duurde) maar in 1 lange ep afgelopen is? Daarom vind ik het slecht, het is snel, gehaast.

Maaaarrrrrr, dat zegt niet dat ik veel stukken wel mooi vond.

Ik had bij deze ep ook meer het gevoel dat ze de gelijkenissen tussen Mer en haar moeder in kaart wouden brengen. Dat ze in eerste instantie hetzelfde reageerde als haar moeder, maar uiteindelijk toch de verstandige keuzes maakte. Mooi gedaan, dat zeker.
pi_152214384
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:08 schreef Valerie. het volgende:
Ik zou die dokter trouwens echt op haar neus patsen als ze bij mij, de verse weduwe, een pity party voor haarzelf kwam organiseren.
Sorry, ik kan me even niet herinneren waar dit over gaat??
pi_152214414
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 13:15 schreef lunapuella het volgende:
Ik zie Alex/Mer ook niet gebeuren. Volgens mij ziet ze hem ook helemaal niet als seksueel wezen, getuige het binnenbanjeren in de douche enzo.

Vraag me wel af of Jo en andere gesettelde dames nu ineens jaloerser zullen worden en Mer weg willen houden bij hun vent. Dat schijnt jonge weduwes in het echte leven nogal eens te gebeuren...
Alex en Mer, echt een no-go. En ja, Mer blijft een leuke vrouw, dus ben bang dat er nog wel wat mannen in beeld zullen komen, of juist helemaal niet. Afwachten, afwachten......
pi_152215514
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Bij deze zeg ik dat Alex en Meredith nog wel een setje gaan vormen. Het zou me verbazen als dat niet zo zal zijn :P
Ik krijg de laatste tijd juist meer het gevoel dat ze hem en Pierce die richting op duwen. Dat hoop ik toch echt niet. Alex moet gewoon bij Jo blijven :Y
pi_152215752
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 19:31 schreef c-u-t-e het volgende:
En ja, Mer blijft een leuke vrouw, dus ben bang dat er nog wel wat mannen in beeld zullen komen, of juist helemaal niet. Afwachten, afwachten......
Mer doet een Torres'je en besluit dat ze genoeg heeft van mannen en beland uiteindelijk bij Arizona.
Merizona ^O^
pi_152217172
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 19:30 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

Sorry, ik kan me even niet herinneren waar dit over gaat??
De vorige aflevering, waarin die vrouwelijke dokter buiten zat te huilen omdat ze het zo erg vond dat ze Derek niet hadden kunnen redden. Waarop Meredith met haar "leer hiervan en doe het beter bij de volgende" speech kwam.
pi_152217188
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:21 schreef CrashO het volgende:

[..]

Mer doet een Torres'je en besluit dat ze genoeg heeft van mannen en beland uiteindelijk bij Arizona.
Merizona ^O^
Ik ben voor ^O^
  zaterdag 2 mei 2015 @ 21:39:50 #232
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152218050
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 19:28 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

Ik ben normaal ook erg snel tevreden. Ik heb in de vorige seizoenen nooit 1 keer geklaagd, maar ik vind dat ze er nu toch echt een potje van hebben gemaakt. Maandenlang gejank over Derek was niet nodig, die man was toch al amper aanwezig, maar dit ging allemaal zo snel. En waar willen ze heen? Waarom zo snel opeens? Zodat het rouwen (wat 1 jaar duurde) maar in 1 lange ep afgelopen is? Daarom vind ik het slecht, het is snel, gehaast.

Maaaarrrrrr, dat zegt niet dat ik veel stukken wel mooi vond.

Ik had bij deze ep ook meer het gevoel dat ze de gelijkenissen tussen Mer en haar moeder in kaart wouden brengen. Dat ze in eerste instantie hetzelfde reageerde als haar moeder, maar uiteindelijk toch de verstandige keuzes maakte. Mooi gedaan, dat zeker.
Mwa, als je denkt dat het rouwen na een aflevering voorbij zal zijn..;) Voor Meredith en Amelia zeker niet. Zie de promo van de volgende aflevering als voorbeeld. En ik denk dat dat ook nog wel door gaat lopen in volgend seizoen (ik gok eigenlijk dat we te horen krijgen dat seizoen 12 het laatste seizoen gaat worden). Ze hadden over afgelopen aflevering inderdaad ook een heel seizoen kunnen doen, maar dan was er wel een andere groep geweest die dat slecht zouden vinden. Denk dat Shonda best wel een goede middenweg heeft gevonden zo. Maar dat is puur mijn mening natuurlijk ; ik snap ook waar jullie meningen vandaan komen :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_152218862
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 21:08 schreef lunapuella het volgende:

[..]

De vorige aflevering, waarin die vrouwelijke dokter buiten zat te huilen omdat ze het zo erg vond dat ze Derek niet hadden kunnen redden. Waarop Meredith met haar "leer hiervan en doe het beter bij de volgende" speech kwam.
Oja, dat. Sorry, het kwartje wou niet vallen. Maar inderdaad, dat zouden ze bij mij ook niet moeten doen. Mer is nog aardig geweest. Ik zou schreeuwen dat ze haar kop moet houden te janken :p

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 21:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mwa, als je denkt dat het rouwen na een aflevering voorbij zal zijn..;) Voor Meredith en Amelia zeker niet. Zie de promo van de volgende aflevering als voorbeeld. En ik denk dat dat ook nog wel door gaat lopen in volgend seizoen (ik gok eigenlijk dat we te horen krijgen dat seizoen 12 het laatste seizoen gaat worden). Ze hadden over afgelopen aflevering inderdaad ook een heel seizoen kunnen doen, maar dan was er wel een andere groep geweest die dat slecht zouden vinden. Denk dat Shonda best wel een goede middenweg heeft gevonden zo. Maar dat is puur mijn mening natuurlijk ; ik snap ook waar jullie meningen vandaan komen :)
Ze hadden er niet een heel seizoen voor hoeven uittrekken, maar gewoon... Iets langzamer ofzo? :p Ik snap jou ook heel goed hoor haha! En ik heb de promo nog niet gezien. Zal het zo even doen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 22:44:57 #234
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_152220104
die dokter komt vast later in het seizoen terug als resident in het ziekenhuis :Y
  zondag 3 mei 2015 @ 12:54:16 #235
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_152230905
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 21:08 schreef lunapuella het volgende:

[..]

De vorige aflevering, waarin die vrouwelijke dokter buiten zat te huilen omdat ze het zo erg vond dat ze Derek niet hadden kunnen redden. Waarop Meredith met haar "leer hiervan en doe het beter bij de volgende" speech kwam.
Die ja, vlak voor het overgeven. Hoe haal je het in je hoofd
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator zondag 3 mei 2015 @ 16:16:31 #236
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_152236170
Vond het een okay'e aflevering.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 3 mei 2015 @ 16:34:11 #237
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_152236625
Ik vind de aflevering wel okay-ish inderdaad.

Duidelijk in beeld gebracht hoe iedereen op zijn eigen manier flink rouwt om Derek maar zonder dat we daar een heel seizoen omheen draaien.

Ik vond het ook goed dat eindelijk naar voren kwam hoe April rouwt om haar kindje. Dat was erg naar de achtergrond verdwenen vrijwel direct nadat de bevalling geweest was en ze weer kwam werken.

Op één of andere manier hakte het beeld van Meredith alleen in dat grote bed er bij mij in. Nooit meer je man naast je ;(

De groei van Evil Spawn Alex vind ik één van de mooie dingen aan deze serie.
Een mooi mens is hij geworden.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_152237662
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:34 schreef laziness het volgende:
De groei van Evil Spawn Alex vind ik één van de mooie dingen aan deze serie.
Een mooi mens is hij geworden.
Nou mag hij alleen wel weer eens een fatsoenlijke verhaallijn krijgen...
  zondag 3 mei 2015 @ 18:39:51 #239
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152239693
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 16:34 schreef laziness het volgende:

Op één of andere manier hakte het beeld van Meredith alleen in dat grote bed er bij mij in. Nooit meer je man naast je ;(

Hier hetzelfde. Zo treurig :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Jubileum moderator zondag 3 mei 2015 @ 20:50:54 #240
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_152244245
Ik vond het wel een aardige aflevering. Ik vind die flashbacks vaak heel storend, en daar was nu een overvloed van. Snap de symboliek maar heb nu wel genoeg van die carrousel :{
Ik ging wel helemaal stuk bij de pijn en verdriet van Amelia, heel mooi en herkenbaar in beeld gebracht, hele sterke scène.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 3 mei 2015 @ 22:26:35 #241
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_152248973
Verdulleme, dacht na de vorige aflevering dat ik er vast helemaal klaar mee zou zijn maar ze hadden me toch weer hoor ;( de baby, mer alleen in bed, amelia :'(

En mooi de aandacht voor april en bailey
  Moderator zondag 3 mei 2015 @ 23:14:49 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152250604
De eerste helft van de aflevering vond ik erg hak op de tak maar de tweede helft maakte dat wel goed. Amelia die brak, erg mooi in beeld gebracht! En ook Callie die brak was erg goed gedaan. Andere dingen waren weer heel erg afgeraffeld, zoals April en Hunt op missie :?

En waarom een dubbele aflevering eigenlijk? Dat doen ze toch normaal alleen maar vlak voor een break of als season finale?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_152254140
N.a.v. de reacties hier vond ik het wel meevallen, tweede deel was wel beter dan het eerste.
Die caroussel ben ik nu ook moe, die hoef ik niet meer te zien.

Verder:
Alex, the husband O+
Amelia _O_
Webber met zijn aanzoek _O-
Jackson, weg met die baard!!
  maandag 4 mei 2015 @ 19:05:43 #244
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152271273
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:14 schreef MaJo het volgende:
En waarom een dubbele aflevering eigenlijk? Dat doen ze toch normaal alleen maar vlak voor een break of als season finale?
Omdat ze alleen al een uur aan flashbacks hadden.
  Moderator maandag 4 mei 2015 @ 20:29:28 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152274962
quote:
12s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:05 schreef babette21 het volgende:

[..]

Omdat ze alleen al een uur aan flashbacks hadden.
True :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 mei 2015 @ 23:36:59 #246
163650 Greys
pi_152317504
Net pas gekeken. Meer dan prima aflevering wat mij betreft :) O+
Prettig juist dat we niet een uitgebreide begrafenis kregen, maar dat hetgeen daarna allemaal zo uitgebreid behandeld werd. En eindelijk weer eens McArmy! Ik zag dat men hier vond dat zijn beslissing daaromtrent afgeraffeld werd, maar hij zei kort dat het kon omdat Webber daar toch was als chief en hij dit moest doen (en daarom April deed inzien dat ze het ook nodig had). Als men een halve aflevering had besteed aan die beslissing was het ook weer niet goed. En daarna, bij de breakdown van Amelia, kwam hij zelf ook tot het inzicht dat het een vlucht van hem was. En van April. Prima in beeld gebracht zo vond ik juist. Ik hoop wel dat Amelia en Owen nu een ding zijn samen, want verder gejengel daarover trek ik niet.

Chasing Cars aan het eind weer had van mij niet gehoeven, maar ach.
Ja, ik vond het wel wat zo, een heel jaar in één lange aflevering.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152317564
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 23:36 schreef Greys het volgende:
Net pas gekeken. Meer dan prima aflevering wat mij betreft :) O+
Prettig juist dat we niet een uitgebreide begrafenis kregen, maar dat hetgeen daarna allemaal zo uitgebreid behandeld werd. En eindelijk weer eens McArmy! Ik zag dat men hier vond dat zijn beslissing daaromtrent afgeraffeld werd, maar hij zei kort dat het kon omdat Webber daar toch was als chief en hij dit moest doen (en daarom April deed inzien dat ze het ook nodig had). Als men een halve aflevering had besteed aan die beslissing was het ook weer niet goed. En daarna, bij de breakdown van Amelia, kwam hij zelf ook tot het inzicht dat het een vlucht van hem was. En van April. Prima in beeld gebracht zo vond ik juist. Ik hoop wel dat Amelia en Owen nu een ding zijn samen, want verder gejengel daarover trek ik niet.

Chasing Cars aan het eind weer had van mij niet gehoeven, maar ach.
Ja, ik vond het wel wat zo, een heel jaar in één lange aflevering.
Dit.
Ja doei.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 23:45:17 #248
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152317753
Owen was prima (vooral in z'n legerkloffie!), en de beslissing op zich was wel helder, maar eenmaal vertrokken kregen we niet veel mee, terwijl dat mijn inziens juist boeiend had kunnen zijn (vooral mbt April). Minder flashbacks en minder Bailey, en daarvoor in de plaats meer April in oorlogsgebied, dan was ik waarschijnlijk een stuk milder geweest.
pi_152324311
Maar wat was er nu met April? Is ze een been kwijt? Ja sorry, ik keek maar met een half oog....
pi_152324376
Nee.
Ja doei.
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:59:03 #251
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152324829
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:41 schreef Michellee het volgende:
Maar wat was er nu met April? Is ze een been kwijt? Ja sorry, ik keek maar met een half oog....
Nee gekkie, het was een metafoor voor het verlies van haar baby.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_152327105
quote:
17s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:59 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee gekkie, het was een metafoor voor het verlies van haar baby.
WHAHAHA. Oh sorry, ik vond het al een gekke wending....
  woensdag 6 mei 2015 @ 12:33:56 #253
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152327130
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:33 schreef Michellee het volgende:

[..]

WHAHAHA. Oh sorry, ik vond het al een gekke wending....
Ik moet eerlijk bekennen dat ik voor 1 seconden ook echt heel vreemd naar mijn TV keek ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 mei 2015 @ 13:52:30 #254
163650 Greys
pi_152329674
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 23:45 schreef babette21 het volgende:
Owen was prima (vooral in z'n legerkloffie!), en de beslissing op zich was wel helder, maar eenmaal vertrokken kregen we niet veel mee, terwijl dat mijn inziens juist boeiend had kunnen zijn (vooral mbt April). Minder flashbacks en minder Bailey, en daarvoor in de plaats meer April in oorlogsgebied, dan was ik waarschijnlijk een stuk milder geweest.
Minder Bailey ben ik wél met je eens inderdaad. Dat ging me op een gegeven moment wel een beetje vervelen. Ik had daarvoor liever iets meer kerstgetrut bij Alex willen zien denk ik toen ze bij elkaar waren met 'alleentjes'.

Maar verder echt prima te pruimen zo die twee uur. Ik was in elk geval een stuk enthousiaster dan bij de vorige aflevering. En fijn dat iedereen gewoon weer keek (net zoals de rest van de wereld 8-) ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152395587
Nieuwe aflevering staat alweer online. Straks even kijken. Ondertiteling (Engels) is al beschikbaar zie ik. *O*
pi_152396575
Mooie aflevering. Eindelijk weer het Grey's gevoel. :s)
pi_152400424
Rampen :9 O+
Ja doei.
pi_152401509
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Rampen :9 O+
:Y

Dat laatste shot van April ook. _O_
pi_152403892
Heerlijke aflevering!! :D O+
April is mijn held haha.. Badass door het leger he..

Dit was het einde van het seizoen?? Want het voelde niet echt af :p
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:39:54 #260
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152404011
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:35 schreef c-u-t-e het volgende:
Heerlijke aflevering!! :D O+
April is mijn held haha.. Badass door het leger he..

Dit was het einde van het seizoen?? Want het voelde niet echt af :p
Volgende week is de seizoen finale.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_152404048
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Volgende week is de seizoen finale.
Aha, foutje.. Nou, als het net zo leuk is als vandaag ben ik zeer tevreden :D
pi_152405891
Toppie aflevering :) En April is echt heerlijk met dit soort dingen :D
pi_152408820
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 15:48 schreef JoelBaka het volgende:
Toppie aflevering :) En April is echt heerlijk met dit soort dingen :D
Hoe de mensen voorheen nooit naar haar luisterden, nu kan ze iedereen laten doen wat zij wil :p
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 18:55:43 #264
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152409711
Wat was er nou met de zus van Meredith? Ik vergeet steeds haar naam :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_152409991
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:55 schreef MaJo het volgende:
Wat was er nou met de zus van Meredith? Ik vergeet steeds haar naam :@
Maggie Pierce? Is nog niet duidelijk, ze belde met haar moeder volgens mij. Wat er precies was zullen we volgende week wel horen.
pi_152410057
Zou die weer weggaan?

Ze zei in de vorige ep toch ook zo iets van "this is not why I came here" ofzo? En dat er nu iets thuis is gebeurd waardoor ze reden heeft om terug te gaan?

Van mij mag het, voegt niet veel toe aan het verhaal.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 19:05:38 #267
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152410060
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:03 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Maggie Pierce? Is nog niet duidelijk, ze belde met haar moeder volgens mij. Wat er precies was zullen we volgende week wel horen.
Pierce inderdaad :Y Ik verstond het niet duidelijk maar blijkbaar was dat dus ook de bedoeling ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 19:06:27 #268
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152410086
Ik ben ook wel benieuwd hoe het afloopt met die nieuwe interns. Ik dacht dat die ene "dokter" een nieuwe love interest zou worden voor Edwards maar dat zal niet meer zo zijn na wat ie geflikt heeft denk ik _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:09:02 #269
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152410171
Ik vond die kortste-huilbui-ooit van Mer stiekem een beetje grappig, was waarschijnlijk niet de bedoeling.

Rest van de aflevering was wel oke, echt zo'n pre-finale ep. Die bevalling in de lift was spannend gedaan, zo met die gebroken (?) nek/rug/whatever. Die moeder van Jackson moet eens ophouden zich overal mee te bemoeien. En de Chief moet gewoon Chief zijn, ik zie Bailey echt niet in die rol.

Pierce moet blijven, ik vind haar een leuke aanvulling!
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:09:34 #270
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152410188
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:06 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe het afloopt met die nieuwe interns. Ik dacht dat die ene "dokter" een nieuwe love interest zou worden voor Edwards maar dat zal niet meer zo zijn na wat ie geflikt heeft denk ik _O-
Dat dacht ik ook :D Leuke gast wel :s)
pi_152410269
Bailey wil veel te vaak haar gelijk halen en haar punt maken om Chief te zijn.

Die moeder van Jackson mag van mij instant van een trap afdonderen, of in een diepe punt. Wat een irritant karakter. En niet op de Martine Hafkamp manier.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 19:12:36 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152410271
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:09 schreef babette21 het volgende:
Ik vond die kortste-huilbui-ooit van Mer stiekem een beetje grappig, was waarschijnlijk niet de bedoeling.

Rest van de aflevering was wel oke, echt zo'n pre-finale ep. Die bevalling in de lift was spannend gedaan, zo met die gebroken (?) nek/rug/whatever. Die moeder van Jackson moet eens ophouden zich overal mee te bemoeien. En de Chief moet gewoon Chief zijn, ik zie Bailey echt niet in die rol.

Pierce moet blijven, ik vind haar een leuke aanvulling!
Ja die huilbui ging echt nergens over _O- Ik vind Amelia echt een sterke actrice, ik ga haar ook steeds sympathieker vinden.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:15:59 #273
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152410372
Amelia heeft ook gewoon een punt; oke redden was misschien niet meer mogelijk, maar waarom zo'n haast met die stekker? Het was of Mer dat nu pas besefte (vandaar dat gejank), hopelijk is ze groot genoeg om haar gelijk toe te geven.

En ja, mama Avery mag van de trap!
pi_152410431
Ik O+ mama Avery, maar ben dat eeuwige geruzie met Webber wel zat. Shit or get off the pot you guys.
pi_152410609
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:15 schreef babette21 het volgende:
Amelia heeft ook gewoon een punt; oke redden was misschien niet meer mogelijk, maar waarom zo'n haast met die stekker? Het was of Mer dat nu pas besefte (vandaar dat gejank), hopelijk is ze groot genoeg om haar gelijk toe te geven.

En ja, mama Avery mag van de trap!
Als ik Mer was geweest had ik BLAME SHONDA NOT ME!! IT WAS SHONDAAAAAAAAA geroepen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:29:00 #276
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152410877
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als ik Mer was geweest had ik BLAME SHONDA NOT ME!! IT WAS SHONDAAAAAAAAA geroepen.
:D Overigens waarschijnlijk precies datgene wat ik volgende week roep als ik 's morgens (na de finale) te laat op mijn werk kom :')
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:16:13 #277
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152412735
Oh ik las trouwens dat Grey's (uiteraard) renewed is!
pi_152413750
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:09 schreef babette21 het volgende:
Ik vond die kortste-huilbui-ooit van Mer stiekem een beetje grappig, was waarschijnlijk niet de bedoeling.

Rest van de aflevering was wel oke, echt zo'n pre-finale ep. Die bevalling in de lift was spannend gedaan, zo met die gebroken (?) nek/rug/whatever. Die moeder van Jackson moet eens ophouden zich overal mee te bemoeien. En de Chief moet gewoon Chief zijn, ik zie Bailey echt niet in die rol.

Pierce moet blijven, ik vind haar een leuke aanvulling!
Jaa!! Hahaha, zo weird. Vette uithalen, 2x en hup stil. Even snel de tranen wegvegen (waar ze die bakken dan opeens weer liet weet ik niet) en klaar is kees.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:52:48 #279
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152413825
Leuke ep. Kan Meredith en Amelia beiden wel begrijpen eigenlijk. Meredith dacht echt dat ze alles deed zoals het moest en hield alleen rekening met haarzelf, omdat ze meer niet kon hebben. Snap ik ook wel. Maar Amelia's kant is ook zeer logisch. Mja, verdriet laat iemand niet altijd even helder denken. Anyway, ik vond die scene denk ik de beste van de aflevering. Erg goed geacteerd van beiden. Van Ellen Pompeo helemaal O+

Die Maggie mag van mij ook wel blijven. Het is geen Lexie, maar ik mag haar wel. Weer nieuwe interns zit ik dan weer minder op te wachten, al waren het wel leuke throwbacks naar de pilot.

Jo begint me dan wel weer te irriteren. Ga maar naar het leger dan :6 Kan Meredith gewoon lekker hokken met Alex ^O^ Goed idee om Mer daar weer naar toe te sturen trouwens! Dat plekje van haar was inderdaad meer voor Mer/Der..en niet alleen voor Mer.

Die ramp was ook ''fijn'' gedaan. April was bad-ass *O*

Richard/Catherine kan me weinig schelen. Vooral die Catherine..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:53:29 #280
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152413859
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:50 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

Jaa!! Hahaha, zo weird. Vette uithalen, 2x en hup stil. Even snel de tranen wegvegen (waar ze die bakken dan opeens weer liet weet ik niet) en klaar is kees.
Die zette ze nog neer en schopte ze nog tegen aan volgens mij. Dacht ik :@
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_152413921
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Die zette ze nog neer en schopte ze nog tegen aan volgens mij. Dacht ik :@
Ging wel heel snel hoor. Ze had ze allemaal weer opgepakt. En op dat moment veegde ze met beide armen haar tranen weg??? :p Toen dacht ik even van huh? Waar zijn die dingen opeens dan?
pi_152414046
Aha, ze laat ze vallen (zo klonk het), veegt haar kop af en loopt weg. Zoiets dus.
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 21:04:32 #283
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_152414254
Vond m tof.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 8 mei 2015 @ 21:08:30 #284
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152414359
Nee, Jo moet blijven! Ze is leuk met Alex, en heeft ook leuke dynamiek met Edwards; twee leuke residents tussen al die attendings. Die nieuwe interns mogen inderdaad zwaar op de achtergrond blijven.
pi_152415110
Ik denk dat er iets in Maggie's familie is gebeurd waardoor ze zelf wat meer verhaallijn krijgt, we weten nog niet zo heel veel over haar en haar familie natuurlijk. Wat meer achtergrond lijkt me leuk, ik vind haar wel een toffe toevoeging.

April is echt een baas, wat een geweldige scene aan het eind. Ze had nog net geen cape om haha :D En dan te bedenken dat het aan het begin een vreselijk irritante jankbal was!

Verder deel ik de trap-val mening over Jacksons moeder, wat een draak vind ik dat zeg!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 mei 2015 @ 22:59:16 #286
163650 Greys
pi_152418227
OH HALLO DR DELUCA!!!!!! :9 :9 :9 :9 :9 :9~ :9~ :9~

Ik begin net met kijken. MAG DEZE BLIJVEN?

/oppervlakkigwichtbericht
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Jubileum moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 23:01:55 #287
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_152418322
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:59 schreef Greys het volgende:
OH HALLO DR DELUCA!!!!!! :9 :9 :9 :9 :9 :9~ :9~ :9~

Ik begin net met kijken. MAG DEZE BLIJVEN?

/oppervlakkigwichtbericht
:D :D

Ik vond het een top aflevering! Amelia *O* die Mer even de waarheid zegt, ik vond het geweldig.
Bailey "uhm.. people are dying" tijdens dat geklef :D en dan die intern die even de nekkraag losdoet.. echt heerlijke tv.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 9 mei 2015 @ 15:01:33 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_152430965
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:59 schreef Greys het volgende:
OH HALLO DR DELUCA!!!!!! :9 :9 :9 :9 :9 :9~ :9~ :9~

Ik begin net met kijken. MAG DEZE BLIJVEN?

/oppervlakkigwichtbericht
haha, ik dacht hetzelfde!!
***
  Moderator zaterdag 9 mei 2015 @ 15:04:57 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152431052
Zouden die interns echt zo ontzettend rookie zijn? Wel een eng idee dat je daar mee te maken kunt krijgen in een ziekenhuis :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_152431423
Die nieuwe interns :D :D Ik vond de laatste aflevering wel weer gaaf, eindelijk weer zo'n major drama! Had niet verwacht dat er nog een nieuw seizoen zou komen, maar vind het toch wel leuk O+
pi_152431826
Leuke aflevering! En Andrew DeLuca :9~

Ik vind die actrice die Amelia speelt zo goed acteren bij die momenten dat ze breekt! Vind dat heel knap.
En ik vond Mer die daarna jankt helemaal niet lachwekkend, vond het juist wel een mooi moment. Ze doet zich altijd zo koeltjes voor dus dan is het ook wel mooi om te zien dat er diepe emotie zit.

Die Catherine vind ik normaal gesproken wel heel tof maar nu vond ik haar echt vervelend tegenover Richard.
En leuk om die vroegere beelden uit de pilot ook te zien, evenals dat iedereen die speech helemaal mee kon doen :')

Waar kwam bij Jo ineens die fascinatie voor het leger vandaan? Ik snapte dat niet zo. En dan zo doorzagen bij Alex? Dat vond ik wel enorm obvious ofzo.
Tralalalaaa
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:03:22 #292
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152432194
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:04 schreef MaJo het volgende:
Zouden die interns echt zo ontzettend rookie zijn? Wel een eng idee dat je daar mee te maken kunt krijgen in een ziekenhuis :X
Ze brachten alsof ze zo van de highschool of college kwamen, zonder al een paar jaar een doktersopleiding te hebben gevolgd, waar je dit heus wel allemaal meekrijgt. (Niet dat zo'n opleiding nodig is om te weten dat je daar met je tengels vanaf moet blijven...) Ik had die gast dan ook direct mijn ziekenhuis uitgekickt!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:06:02 #293
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152432240
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
En ik vond Mer die daarna jankt helemaal niet lachwekkend, vond het juist wel een mooi moment. Ze doet zich altijd zo koeltjes voor dus dan is het ook wel mooi om te zien dat er diepe emotie zit.
Het lachwekkende zat 'm in de manier van huilen, dat ze zo breekt en in die diepe uithalen schiet, maar daar ook na twee uithalen weer uitkomt... dat kan toch heul niet?! (kan iemand mij anders even leren hoe je dat doet? :') )
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:07:18 #294
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_152432272
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:03 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ze brachten alsof ze zo van de highschool of college kwamen, zonder al een paar jaar een doktersopleiding te hebben gevolgd, waar je dit heus wel allemaal meekrijgt. (Niet dat zo'n opleiding nodig is om te weten dat je daar met je tengels vanaf moet blijven...) Ik had die gast dan ook direct mijn ziekenhuis uitgekickt!
Nja, ze brachten het meer alsof ze dezelfde kennis/rank hadden als de originele groep in seizoen 1. Denk dat ze puur wouden laten merken dat ze meer noob zijn dan de toenmalige groep :P Ze zijn ook te oud om net een highschool afgerond te hebben.

Manier van huilen kan prima hoor. Ken iemand die zo meermaals heeft gehuild. Maar iedereen doet dat weer anders :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:13:00 #295
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_152432422
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nja, ze brachten het meer alsof ze dezelfde kennis/rank hadden als de originele groep in seizoen 1. Denk dat ze puur wouden laten merken dat ze meer noob zijn dan de toenmalige groep :P Ze zijn ook te oud om net een highschool afgerond te hebben.
Ik heb het ook niet over hun leeftijd, maar over hun niveau. Ze werden neergezet als een stel debiele kleuters. Niet alleen met die kraag, maar ook het steeds in de weg staan, vragen stellen tijdens een crisis, ongepaste gesprekken voeren bij een patiënt. Nul inzicht echt. Erg ongeloofwaardig.
  Moderator zaterdag 9 mei 2015 @ 16:14:46 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152432459
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:13 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over hun leeftijd, maar over hun niveau. Ze werden neergezet als een stel debiele kleuters. Niet alleen met die kraag, maar ook het steeds in de weg staan, vragen stellen tijdens een crisis, ongepaste gesprekken voeren bij een patiënt. Nul inzicht echt. Erg ongeloofwaardig.
Precies dat :Y Ik denk dat ik dat nog beter had gedaan en dat terwijl ik alleen een cursus EHBO heb :')

Ik vind het zo leuk om in die terugblikken te zien hoe jong ze nog waren, Meredith heeft echt nog zo'n jong koppie O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:22:42 #297
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_152432656
Ik vind het verschil in tien jaar ook erg duidelijk bij de terugblikken maar Ellen en Justin en Patrick waren toen ook al 35 of ouder!
Ik heb je lief mijn hele leven
  Redactie Frontpage zaterdag 9 mei 2015 @ 17:18:11 #298
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_152434272
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:59 schreef Greys het volgende:
OH HALLO DR DELUCA!!!!!! :9 :9 :9 :9 :9 :9~ :9~ :9~

Ik begin net met kijken. MAG DEZE BLIJVEN?

/oppervlakkigwichtbericht
Eens :9~

En April was wel even in awesome-superhelden-modus _O_ :D ik vond het tof :D
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:09:40 #299
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_152438536
Gave aflevering, april *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 mei 2015 @ 20:25:12 #300
163650 Greys
pi_152439072
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 15:46 schreef Take_A_Picture het volgende:

En leuk om die vroegere beelden uit de pilot ook te zien, evenals dat iedereen die speech helemaal mee kon doen :')
Ik vond het alleen vreemd dat Owen die speech ook zat te playbacken, die is daar toch veel later in komen rollen en niet als intern? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 mei 2015 @ 20:40:57 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_152439621
Dat vond ik ook raar ja :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')