Nou ja, en ziekelijk. Da's vrij essentieel voor een fobie.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad. Op het moment dat iemands angst voor de islam irrationeel begint te worden, dan kun je spreken over islamofobie. Dus als je in paniek raakt als je een moslim met een baard ziet bijvoorbeeld.
Formeel gezien wel (er even van uitgaande dat je eea netjes conform de Nederlandse wet geregeld hebt). Rente en verzekeren zijn vrij grote nonos in de versie van de Sharia van IS.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:40 schreef Irakees het volgende:
[..]
Zijn dat redenen voor mij om doodsbang voor de sharia te zijn? Krijg ik zweepslagen als ik over een auto beschik? Ik denk het niet.
Klachten die veel voorkomen bij een angststoornis zijn:quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, en ziekelijk. Da's vrij essentieel voor een fobie.
Wat gaan ze doen als ze aan de macht komen? Rente afschaffen, zodat deze service in de toekomst niet meer aangeboden wordt (en met hun eigen alternatief komen, want zelf rijden ze ook met hun Toyota's).quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:42 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Formeel gezien wel (er even van uitgaande dat je eea netjes conform de Nederlandse wet geregeld hebt). Rente en verzekeren zijn vrij grote nonos in de versie van de Sharia van IS.
Geldt dit ook voor homofobie?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens mij moet de angst voor de islam / moslims gepaard gaan met een x-aantal van deze punten, wil je van een fobie kunnen spreken.
Juist.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volgens mij moet de angst voor de islam / moslims gepaard gaan met een x-aantal van deze punten, wil je van een fobie kunnen spreken.
Ik denk van wel ja. Als je echt van een fobie wilt spreken ja. De doorsnee persoon die voor homofoob uitgemaakt zal worden zal geen echte homofobie hebben, gok ik.quote:
Ja natuurlijk. Anders is er sprake van homohaat, of in minder heftige gevallen van old school discriminatie.quote:
Waarschijnlijk. De vraag blijft echter wat ze met jou zullen doen; aangezien jij je (in hun ogen) verzet hebt tegen de wil van Allah door je te verzekeren en een rentedragende lening te hebben. Stokslagen, celstraf of dood ?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:46 schreef Irakees het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen als ze aan de macht komen? Rente afschaffen, zodat deze service in de toekomst niet meer aangeboden wordt (en met hun eigen alternatief komen, want zelf rijden ze ook met hun Toyota's).
Wat IS gaat doen weet ik niet, maar wat de sharia betreft hoef ik niet doodsbang te zijn dat ik de doodstraf krijg omdat ik over een auto beschik.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:52 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
De vraag blijft echter wat ze met jou zullen doen
quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:18 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- Drones verbranden mensen levend
- VS & coalitie verkrachten Syrie en Irak met hun drones
- Wat is je vraag?
De enige die onder invloed is van een hevige psychose ben jij met je; vrouwen steriliseren, hunker naar een vechtpartij en bedreigingen over brand puur en enkel omdat ik we van opvatting verschillen.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dit gaat veel verder dan zich op de kast gejaagd voelen. Die chroestjov heeft 3x gedreigd met brand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Precies Islamofobie bestaat. Net zoals er ook Germanofobie was in Nederland na 1933.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:37 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Haha komen we weer met dit aan. Ja het bestaat zeker wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |