abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151960007
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 23 april 2015 @ 16:33:16 #2
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_151960240
We hebben geen extenders. Normaal gesproken glijdt de stoel weg. Maar ivm verbouwing staat hij nu op een betonnen vloer. Nog twee weken en dan kan de vloer erin.
pi_151960417
Oei dat is schrikken Hobbesje :o Die extenders zitten er toch standaard bij? (of hebben jullie ze gewoon niet vastgemaakt? Geen oordelen verder hoor, maar ik vroeg het me af, want volgens mij zaten ze er bij de onze standaard bij)

Dat commode-omkukel-verhaal is ook eng. Wij hebben de commode ook niet aan de muur vastgezet omdat ik dat zó lelijk vind, maar een baby onder de kast wil je ook niet :o

L heeft net wat thee geproeft, ik kreeg eerst een heel raar gezicht 'wat probeer je me nou toch te laten drinken :?", maar ze heeft wat slokjes gehad en het is denk ik wel voor herhaling vatbaar :Y

Slapen overdag gaat zoveel beter de laatste tijd *O*

en het verhaal van L-E blijft spoken
pi_151960576
DAD, goede actie van je, :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_151961041
Bah. Wat een rotweek. Ik hoor alleen maar slecht nieuw deze week. Arme LE en fam. :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 april 2015 @ 17:08:04 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_151961074
Nou inderdaad room, alleen maar ellende momenteel :'( en wat vreselijk van dat kindje ;(
disclaimer
pi_151961142
Oh my Room, kippenvel van je spoiler ;( zo oneerlijk.
pi_151961223
Nou, wat een rotweek zo. Alleen maar slecht nieuws haast.
Ik ben vandaag de hele dag weggeweest (weer gevoed in openbaar dus) en dat gaf genoeg afleiding van dat verhaal van L-E anders had ik er teveel aan gedacht. Ik was er zelf ook erg bang voor. Extra knuffel voor mijn meisje.
pi_151961777
Ik kan me je woede goed indenken Room! Ook zulk vreselijk afschuwelijk nieuws.

Goede actie DAD!

Totaal offtopic werkgeneuzel mijnerzijds onder spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was hier vandaag draagdoek to the rescue. Fritsje was zich ontzettend overstuur aan het huilen, maar slaapt nu al 3 1/2 in de doek. O+
pi_151961888
Oh Room wat ontzettend naar ;(

Cholula, logisch dat je daar op dit moment helemaal niet mee bezig wil zijn. Ik hoop wel voor je dat het uitpakt zoals gehoopt en dat je straks na je verlof de functie hebt die je zelf heel graag zou willen.
pi_151962306
Och Room, dat is ook ellendig ;(

Cho, moet je die spullen persoonlijk ophalen? Of kan dat ook anders geregeld? En anders kom je ook op de thee hier, work & pleasure mixen :) Maar pfff, gedoe idd..

En jee DaD, dat is ook wat :{ Hoe reageerde de politie? Held ben je!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151964025
Oh man, mijn hart.
Ik leg kind in bed, want die is heel moe. Ze huilt, pink werkt normaal altijd, maar geen tijd ernaast te gaan zitten, want ik moet eten koken, dus ik probeer speen. Dat lukt, ze is binnen no time in slaap. Dus ik ga beneden even eten opzetten, hoor ik haar huilen, ze stopt al snel, maar ik ga toch even kijken. Staart ze ergens naar, onbewegelijk met knuffeldoekje voor haar mond. Ik schrok me rot en trek dat doekje weg, waarop ze natuurlijk reageert. Mijn hart gaat tekeer joh, ik dacht dat ze niet meer ademde. Maar niks aan de hand. Ze lag gewoon te kijken. Haar neus was wel gewoon vrij trouwens.
Inmiddels slaapt ze nu bijna, zonder doekje. En zonder speen ook. Pfff. Wat kan een kind je onzeker maken soms.
pi_151964097
Heel herkenbaar hoor Risu, wat een zorgen krijg je er toch bij met een baby he. Ligt ze gewoon lekker rustig in bed ergens naar te kijken, is het nog niet goed :P
pi_151966084
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 18:07 schreef JufMariska het volgende:
Och Room, dat is ook ellendig ;(

Cho, moet je die spullen persoonlijk ophalen? Of kan dat ook anders geregeld? En anders kom je ook op de thee hier, work & pleasure mixen :) Maar pfff, gedoe idd..

En jee DaD, dat is ook wat :{ Hoe reageerde de politie? Held ben je!
Ze namen de melding heel serieus, gelukkig. Om te bellen ben ik eerst naar het einde van de straat gelopen en ik ben daarna ook niet blijven wachten, dus ik voel me helemaal geen held. Ik hoop maar dat er echt iets gedaan is. Mijn hart breekt als ik denk aan die schreeuwende kinderen. ;(.

Cholula, lastig! Ik hoop dat je uiteindelijk de functie krijgt die je wil.

Risu, dat is schrikken hè. I slaapt hier ook graag met schaap half over zijn hoofd, dus ik herken de schrik heel goed. :').
pi_151966116
En Room, wat vreselijk. ;(. Een ouders grootste angst.
pi_151966247
Sjaak is vandaag 8 uur achter elkaar wakker geweest. Normaal is hij 4-5 uur wakker, maar nu echt een stuk langer dus. En ik was strontchagrijnig. Dat was geen goede combinatie kan ik je vertellen. Ik vond het heel moeilijk om rustig te blijven.

Oorzaak van chagrijnigheid heb ik overigens ontdekt... bekende krampen die ik zo'n 9 maanden niet gehad heb. En Sjaak ligt nu lekker op me te slapen.
Ik heb wel een puckababy besteld om te gaan proberen want zo lang wakker is echt geen porum.

Vandaag las ik trouwens dat moeders van kinderen die langer dan een week in het ziekenhuis liggen na geboorte langer verlof krijgen, couveuse-verlof. Ik heb naar P&O gebeld om het aan te vragen, zou het wel tof vinden om 19 dagen langer thuis te kunnen blijven.
pi_151966532
Vandaag gewerkt.. met slecht nieuws overal. L-E.. . ;(
  donderdag 23 april 2015 @ 20:36:38 #18
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_151966979
Wilde nog zeggen fap wat lief ben je voor je vriendin. Fijn dat ze iemand heeft klaar staan na zoiets vreselijks. En fijn dat het niks ernstig was met je meissie :*

Inderdaad veel slecht nieuws overal :'(
SPOILER
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_151967125
Jezus wat een kutnieuws allemaal vandaag, gadverdamme :{
Tralalalaaa
pi_151967145
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:17 schreef MevrouwCactus het volgende:

Vandaag las ik trouwens dat moeders van kinderen die langer dan een week in het ziekenhuis liggen na geboorte langer verlof krijgen, couveuse-verlof. Ik heb naar P&O gebeld om het aan te vragen, zou het wel tof vinden om 19 dagen langer thuis te kunnen blijven.
Heel fijn inderdaad dat het beleid veranderd is (en heel logisch eigenlijk!), maar je krijgt niet automatisch langer verlof als je kind in het ziekenhuis ligt. L heeft er in totaal meer dan een maand in gelegen, maar ik heb geen langer (couveuse-)verlof gehad.

Misschien zijn de regels sindsdien ook weer veranderd, maar het was toen als volgt: nadat je kindje uit het ziekenhuis komt heb je nog 10 weken verlof, ongeacht hoeveel je officieel nog over had.

Toen ik L kreeg had ik nog 16 weken verlof (voor de ingang van mijn verlof bevallen) en daarna heeft ze 5 weken in het ziekenhuis gelegen. Ik had dus nog zelf 11 weken over en kreeg niks extra.
(maar dat heb ik alsnog wel onbetaald opgenomen :P)
pi_151967168
Oh Rady bah, wat een tragisch nieuws allemaal...
  donderdag 23 april 2015 @ 20:45:52 #22
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_151967421
Wat een rotnieuws invasie...
Voor iedereen die het nu gebruiken kan :*

Dyre toen wij de stoel kregen 8 jaar geleden bestonden die dingen denk ik nog niet. Ook nooit nodig gehad tot nu.
pi_151967569
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:40 schreef Dyre het volgende:

[..]

Heel fijn inderdaad dat het beleid veranderd is (en heel logisch eigenlijk!), maar je krijgt niet automatisch langer verlof als je kind in het ziekenhuis ligt. L heeft er in totaal meer dan een maand in gelegen, maar ik heb geen langer (couveuse-)verlof gehad.

Misschien zijn de regels sindsdien ook weer veranderd, maar het was toen als volgt: nadat je kindje uit het ziekenhuis komt heb je nog 10 weken verlof, ongeacht hoeveel je officieel nog over had.

Toen ik L kreeg had ik nog 16 weken verlof (voor de ingang van mijn verlof bevallen) en daarna heeft ze 5 weken in het ziekenhuis gelegen. Ik had dus nog zelf 11 weken over en kreeg niks extra.
(maar dat heb ik alsnog wel onbetaald opgenomen :P)
Vanaf 1 januari dit jaar is er wel wat veranderd ja. Je krijgt het aantal dagen in het ziekenhuis aan het eind erbij als ik het goed begreep. Ik laat P&O het uitzoeken.
pi_151967682
Dat is helemaal fijn Cactus! Goed dat ze het weer aangepast hebben dan :Y

Hobbes, Stokke heeft een hele fijne klantenservice. Ik denk dat als je ze een mailtje stuurt met wat er gebeurd is en ze zelf blijkbaar ook begrijpen dat die dingetjes nodig zijn (aangezien ze er nu standaard bijzitten), dat je dan alsnog een setje toegestuurd krijgt, mocht je dan willen :)
pi_151968335
Oh Rady... ;(

SPOILER
We hebben hier maar wát geluk met zijn allen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')