SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was hier vandaag draagdoek to the rescue. Fritsje was zich ontzettend overstuur aan het huilen, maar slaapt nu al 3 1/2 in de doek.![]()
Ze namen de melding heel serieus, gelukkig. Om te bellen ben ik eerst naar het einde van de straat gelopen en ik ben daarna ook niet blijven wachten, dus ik voel me helemaal geen held. Ik hoop maar dat er echt iets gedaan is. Mijn hart breekt als ik denk aan die schreeuwende kinderen.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:07 schreef JufMariska het volgende:
Och Room, dat is ook ellendig![]()
Cho, moet je die spullen persoonlijk ophalen? Of kan dat ook anders geregeld? En anders kom je ook op de thee hier, work & pleasure mixenMaar pfff, gedoe idd..
En jee DaD, dat is ook watHoe reageerde de politie? Held ben je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Heel fijn inderdaad dat het beleid veranderd is (en heel logisch eigenlijk!), maar je krijgt niet automatisch langer verlof als je kind in het ziekenhuis ligt. L heeft er in totaal meer dan een maand in gelegen, maar ik heb geen langer (couveuse-)verlof gehad.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
Vandaag las ik trouwens dat moeders van kinderen die langer dan een week in het ziekenhuis liggen na geboorte langer verlof krijgen, couveuse-verlof. Ik heb naar P&O gebeld om het aan te vragen, zou het wel tof vinden om 19 dagen langer thuis te kunnen blijven.
Vanaf 1 januari dit jaar is er wel wat veranderd ja. Je krijgt het aantal dagen in het ziekenhuis aan het eind erbij als ik het goed begreep. Ik laat P&O het uitzoeken.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:40 schreef Dyre het volgende:
[..]
Heel fijn inderdaad dat het beleid veranderd is (en heel logisch eigenlijk!), maar je krijgt niet automatisch langer verlof als je kind in het ziekenhuis ligt. L heeft er in totaal meer dan een maand in gelegen, maar ik heb geen langer (couveuse-)verlof gehad.
Misschien zijn de regels sindsdien ook weer veranderd, maar het was toen als volgt: nadat je kindje uit het ziekenhuis komt heb je nog 10 weken verlof, ongeacht hoeveel je officieel nog over had.
Toen ik L kreeg had ik nog 16 weken verlof (voor de ingang van mijn verlof bevallen) en daarna heeft ze 5 weken in het ziekenhuis gelegen. Ik had dus nog zelf 11 weken over en kreeg niks extra.
(maar dat heb ik alsnog wel onbetaald opgenomen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben hier maar wát geluk met zijn allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klinkt zó cheesy, maar door al dit soort verhalen liet ik vandaag de boel de boel en ging ik m'n kind maar knuffelen. Want who cares dat de WC vies is en er nog nakijkwerk ligt. Morgen kan het voorbij zijn. / Luguber.
Yes!!! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 april 2015 21:16 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Zal ik dan maar wat vrolijk nieuws brengen na al dat vreselijke nieuwsMijn meiden zijn vandaag van de high care naar de medium care verhuisd! Een zaal waar ze met zijn tweeën liggen. Ok, gewoon een privekamer, want er passen niet meer baby's bij! Ze zijn ook allebei van de optiflow af en doen het super!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat fijn... vrolijk nieuws!!Geweldig Shop!!!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |