Waar ben je het niet mee eens dan?quote:
En niet even een paar weken amper tot niet spelen, als je daarna weer gaat racen is het net alsof je voor het eerst rijdt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
Drive club is superduper gaaf, maar je moet wel eerst ff inkomen.
En dat voor een ''simcade'' racer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:01 schreef Godtje het volgende:
Driveclub leuk voor in een arcade speelhal.
verschilt ie veel van deel 4? Want 3 en 4 waren bijna identiekquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Yes, Tropico is binnen. Eindelijk dictatortje spelen met die heerlijke hula hula muziek op de achtergrond
quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:08 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
verschilt ie veel van deel 4? Want 3 en 4 waren bijna identiek
Graphics zijn ook verbeterd.quote:Responding to criticism that Tropico 4 was too similar to its predecessor, Haemimont Games and Kalypso Media have broadened the Tropico formula through the introduction of a long-overdue multiplayer mode and by tying certain milestones and challenges to advancement through four distinct eras. But while a number of the associated additions enhance the feeling of progression, others require a degree of trial and error that, combined with some of the series' inherent limitations, may frustrate even the most laidback of crackpot despots.
Weinig sim veel cade.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dat voor een ''simcade'' racer.
Maar geen arcade a la Outrun/Daytona USA of wat je ook kunt vinden in de arcadehal.quote:
Lijkt me ook leuk... is het een beetje te doen met een controller?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Geen idee, nooit Tropico gespeeld, maar leek me erg vermakelijk met een lekker sfeertje
Had wel zin in stadje bouwen/rustig aanklooien op de bank, enige dat ik eigenlijk een beetje miste nu ik al een paar jaar niet meer op de PC speel, strategie en stuff bouwen.
Nee, die zijn uit 1993. En driveclub is daar de 2014 versie vanquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar geen arcade a la Outrun/Daytona USA of wat je ook kunt vinden in de arcadehal.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, die zijn uit 1993. En driveclub is daar de 2014 versie van
Het is niet erg dat je dat leuk vindt. Daar hoef je je echt niet voor te schamen.quote:
vallen pinksteren en pasen dit jaar op één dag ?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:39 schreef DeeBee het volgende:
Zou de Driveclub PS+-versie al bijna komen?
Dat denk ik wel, server upgrades de afgelopen dagen en er is een beginner tour bij gekomen in de laatste update.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:39 schreef DeeBee het volgende:
Zou de Driveclub PS+-versie al bijna komen?
Nog niet gespeeld uiteraard, maar het volgende is het voor mi,j als ik er vooraf een oordeel over moet geven erg tof:quote:Op donderdag 23 april 2015 22:45 schreef Tortugal het volgende:
Wat is voor jullie racefans nou waarom jullie Project Cars nou zo geweldig lijkt?
Bij Driveclub scheur je ook net zo snel weg bij je tegenstanders...quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waar ben je het niet mee eens dan?
[..]
En niet even een paar weken amper tot niet spelen, als je daarna weer gaat racen is het net alsof je voor het eerst rijdt.
Had alleen kort tijd voor het eerste stukje tutorial gister, maar leek prima te doen. Zal mijn bevinden later nog eens brullen hierquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk... is het een beetje te doen met een controller?
Dat idee kreeg ik niet bij zijn post, maar goed.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij Driveclub scheur je ook net zo snel weg bij je tegenstanders...
Het wordt hier gedaan alsof driveclub hier de sim is en Forza en GT de arcade games.
Ok sorry, dat is misschien wel wat over de top. Maar ik heb veel racers gespeeld en ik vond driveclub echt te makkelijk en juist amper uitdagend.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik niet bij zijn post, maar goed.
Qua races heb je helemaal gelijk, zo moeilijk is het allemaal niet. De AI is ook echt heel dom en beukt nogal als je toevallig op de ideale lijn rijdt waarop de AI is geprogrammeerd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ok sorry, dat is misschien wel wat over de top. Maar ik heb veel racers gespeeld en ik vond driveclub echt te makkelijk en juist amper uitdagend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |