abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2015 @ 15:14:24 #2
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151958266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Hij heeft hier natuurlijk wel gewoon gelijk.
Goede kans dat Bilal ook weer meer verdient dan dat Boetius in zijn nieuwe voorstel terugziet.
Was met bijv. Clasie toen ook al een heel gedoe. Ging het in dit topic afgelopen week ook al even over.
Wat heeft Boetius met Bilal te maken? Hij moet gewoon lekker naar zichzelf kijken en afvragen of hij wel meer verdient dat wat Feyenoord te bieden heeft. Hij bakt er een seizoen lang al helemaal niks van. Iedereen heeft wel eens een dipje. Ik ook. Maar niet van een fucking jaar. Dan verdien je ook niet beter en mag je blij zijn dat Feyenoord je een voorstel doet.

Clasie is toch een heel ander verhaal. Die steekt er al sinds zijn komst 4 jaar geleden bovenuit. Dan heb je wel recht van spreken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_151958270
#faalTT ;(
pi_151958274
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Hij heeft hier natuurlijk wel gewoon gelijk.
Goede kans dat Bilal ook weer meer verdient dan dat Boetius in zijn nieuwe voorstel terugziet.
Was met bijv. Clasie toen ook al een heel gedoe. Ging het in dit topic afgelopen week ook al even over.
"Feyenoord vindt juist dat de talenten eerst iets moeten presteren voordat ze top gaan verdienen".

Dus jij vind dat Feyenoord daarin geen gelijk heeft?
  donderdag 23 april 2015 @ 15:14:47 #5
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151958278
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:14 schreef Scrummie het volgende:
#faalTT ;(
Inderdaad Crummie,
pi_151958288
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:14 schreef satecl het volgende:

[..]

Inderdaad Crummie,
Die verdien ik, dank :)
  donderdag 23 april 2015 @ 15:17:10 #7
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_151958338
quote:

[..]

"Feyenoord vindt juist dat de talenten eerst iets moeten presteren voordat ze top gaan verdienen".

Het komt nu over dat iemand van buitenaf direct hoger ingeschaald word dan een eigen kweek speler. Dat valt wel raar te noemen.
pi_151958431
Goede TT
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 23 april 2015 @ 15:20:41 #9
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151958448
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:17 schreef Keltie het volgende:

[..]

Het komt nu over dat iemand van buitenaf direct hoger ingeschaald word dan een eigen kweek speler. Dat valt wel raar te noemen.
Had Boetius dit seizoen de pannen van het dak gespeeld en Feyenoord tegen AS Roma de kwartfinale ingeschoten, en nog in de Arena gescoord.. Was zijn aanbieding gewoon goed geweest die hij never nooit zou weigeren. Maar meneertje heeft zelf gigantisch gefaald. Zijn goeie acties zijn op 1 hand te tellen. Tijd voor een spiegel JP'tje.
pi_151958470
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:17 schreef Keltie het volgende:

[..]

Deel van de "vergoeding" van jeugdspelers zit hem natuurlijk al in het genieten van de jeugdopleiding zelf. Daar gaat voor de club ook een hoop geld in zitten. Kun je er als talentje natuurlijk ook voor kiezen om ergens aan de slag gaan waar ze een mindere jeugdopleiding hebben, maar ze je een rianter salaris bieden. Maar dan haal je op de lange termijn beduidend minder uit je carrière, kan ik me zo voorstellen. Ook financieel gezien.

Je kan zeggen dat juist eigen kweek genoegen zou moeten nemen met een lager salaris door het vertrouwen dat de club in hun heeft gehad en alle investeringen die in hun zijn gedaan gedurende hun hele ontwikkeling. Dan ben je als speler je club ook wel iets verschuldigd.
pi_151958486
Tt aangepast
BFF met GGMM
pi_151958521
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:20 schreef satecl het volgende:

[..]

Had Boetius dit seizoen de pannen van het dak gespeeld en Feyenoord tegen AS Roma de kwartfinale ingeschoten, en nog in de Arena gescoord.. Was zijn aanbieding gewoon goed geweest die hij never nooit zou weigeren. Maar meneertje heeft zelf gigantisch gefaald. Zijn goeie acties zijn op 1 hand te tellen. Tijd voor een spiegel JP'tje.
Dit ook ja. En de vergelijking met wat Bilal zou verdienen is daarmee ook direct irrelevant: als men bij het doen van een aanbod aan Bilal had geweten wat hij dit seizoen zou "presteren", dan was het aanbod vast ook beduidend lager uitgevallen.
pi_151958551
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:14 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat heeft Boetius met Bilal te maken? Hij moet gewoon lekker naar zichzelf kijken en afvragen of hij wel meer verdient dat wat Feyenoord te bieden heeft. Hij bakt er een seizoen lang al helemaal niks van. Iedereen heeft wel eens een dipje. Ik ook. Maar niet van een fucking jaar. Dan verdien je ook niet beter en mag je blij zijn dat Feyenoord je een voorstel doet.

Clasie is toch een heel ander verhaal. Die steekt er al sinds zijn komst 4 jaar geleden bovenuit. Dan heb je wel recht van spreken.
:')

Want als jij 4 jaar bij dezelfde baas werkt, en er wordt een vergelijkbare kracht aangenomen die 40% meer verdiend dan jij, dan denk je ook alleen "hmm.. heb ik er echt het maximale een gedaan om me optimaal te ontwikkelen..." zonder te denken dat die nieuwe werknemer zich ook nog maar eerst even te bewijzen heeft? Want dat is wat gewoon gebeurd. Heeft Willem terecht ook al eens flink over gekankerd.

quote:

[..]

Zwart-wit supportersgeneuzel.
Boetius heeft meer laten zien dan Bilal.
Clasie heeft meer laten zien dan Vormer.
Etc.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_151958642
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:23 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Dit ook ja. En de vergelijking met wat Bilal zou verdienen is daarmee ook direct irrelevant: als men bij het doen van een aanbod aan Bilal had geweten wat hij dit seizoen zou "presteren", dan was het aanbod vast ook beduidend lager uitgevallen.
Zal allemaal best. Toch zou jij, even zonder nuance gezien, je contract ook niet verlengen als je nieuwe collega niet beter presteert maar wel het dubbele verdient.
pi_151958689
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zal allemaal best. Toch zou jij, even zonder nuance gezien, je contract ook niet verlengen als je nieuwe collega niet beter presteert maar wel het dubbele verdient.
Dat contract met mijn "nieuwe collega" is dan ook afgesloten toen er hele andere verwachtingen golden omtrent zijn prestaties. Ik denk niet dat je ook maar iemand gaat vinden die zal beweren dat het salaris voor Bilal het afgelopen seizoen terecht is geweest. Moet daarom iedereen die beter gepresteerd heeft nu automatisch meer gaan verdienen dan een fout afgesloten contract?
  donderdag 23 april 2015 @ 15:29:44 #16
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151958696
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Want als jij 4 jaar bij dezelfde baas werkt, en er wordt een vergelijkbare kracht aangenomen die 40% meer verdiend dan jij, dan denk je ook alleen "hmm.. heb ik er echt het maximale een gedaan om me optimaal te ontwikkelen..." zonder te denken dat die nieuwe werknemer zich ook nog maar eerst even te bewijzen heeft? Want dat is wat gewoon gebeurd. Heeft Willem terecht ook al eens flink over gekankerd.

[..]

Zwart-wit supportersgeneuzel.
Boetius heeft meer laten zien dan Bilal.
Clasie heeft meer laten zien dan Vormer.
Etc.
Voetbal met het bedrijfsleven vergelijken _O_ _O_ _O_ _O_

ja kuidetti opkankere ik ga toch ook niet bij mijn nieuwe vakkebullers baantje 3 miljoen tekengeld vragen stinkgeldwofl!!
pi_151958732
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:29 schreef satecl het volgende:

[..]

Voetbal met het bedrijfsleven vergelijken _O_ _O_ _O_ _O_

ja kuidetti opkankere ik ga toch ook niet bij mijn nieuwe vakkebullers baantje 3 miljoen tekengeld vragen stinkgeldwofl!!
Voetballers zijn soms anders net mensen.

Overigens, als je het dan toch in het absurde wil trekken; zodra er een tekort aan capabele vakkenvullers zou zijn, zou je dergelijke situaties natuurlijk wel kunnen verwachten ja.

[ Bericht 8% gewijzigd door De_Pel op 23-04-2015 15:36:10 ]
pi_151958809
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:29 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Dat contract met mijn "nieuwe collega" is dan ook afgesloten toen er hele andere verwachtingen golden omtrent zijn prestaties. Ik denk niet dat je ook maar iemand gaat vinden die zal beweren dat het salaris voor Bilal het afgelopen seizoen terecht is geweest. Moet daarom iedereen die beter gepresteerd heeft nu automatisch meer gaan verdienen dan een fout afgesloten contract?
Dat feitelijk gezien dan het contract van een Bilal het verkeerde is lijkt me duidelijk. Overigens maar als voorbeeld, want ik heb geen idee wat die knul vangt. Maar kijk naar jezelf en zeg het maar. Hoe lang zou je ergens vrolijk blijven werken als anderen beduidend meer vangen voor een vergelijkbare of mindere prestatie. En dat als je 18-23 jaar ben. En terwijl je constant hoort dat je ergens anders veel meer kunt krijgen.
pi_151958842
Het probleem is tweeledig:

A. Het is niet vreemd dat een speler die van buitenaf wordt aangetrokken veel verdient. Je doet de speler immers een aanbieding die beter is dan die van z'n huidige club.

B. Het is wel vreemd dat een speler die in dezelfde categorie valt (namelijk mogelijk talentvolle jeugdspeler) mogelijk meer verdient dan een jeugdspeler van vergelijkbare leeftijd die je zelf hebt opgeleid.

Daarom zou er ook beter nagedacht moeten worden over aankopen. Bilal was ook niet buitensporig goed bij Heerenveen. Hij heeft het daar ook maar even laten zien. Leek er eerder op dat we Ziyech wilden maar Twente 'm pakte, waarna we teveel hebben gespendeerd aan plan B(ilal). En Plan B(asacikoglu) blijkt dus gewoon een verkeerde zet geweest te zijn.

Ik ben het in die zin met Willem eens dat een deel van dat vertrouwen in de jeugdopleiding weergegeven moet worden in de contracten. Je leidt zelf spelers jarenlang op, en dan in de laatste fase knikker je ze eruit voor een jeugdspeler van een andere club? Een jeugdspeler die voorheen dus gewoon niet goed genoeg was. En daar verwacht je dan veel meer van dan je eigen meer talentvolle jeugd?

Als onze jeugd niet rendeert, soit, dan haal je daar een routinier waarbij de jeugd niet zoveel moeite heeft met een hoger salaris. Maar ik snap het sentiment wel. Alleen schieten Boet en Vil zichzelf hiermee in de voet want ze presteerden dit seizoen echt helemaal niks, dus om nou all-in te gaan met een schoppen vier en een ruiten negen...kansloos.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_151958876
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:22 schreef DonRaja het volgende:
Tt aangepast
Thanks!
pi_151958899
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zwartwit supporters geneuzel dit.
pi_151958917
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zwartwit supporters geneuzel dit.

Intelligent wel. Pannenkoek.
pi_151958936
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:37 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Intelligent wel. Pannenkoek.
:').
  donderdag 23 april 2015 @ 15:39:39 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151958963
ZE MOTTE GEWOON GAAN ZWART GAAN UITBETALEN KRIJGEN DIE SPELERS OOK NOG WWTJE ERBIJ NIEMAND DIE T MERK

GEEL ZIT WEER TE SLAPEN
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 23 april 2015 @ 15:40:13 #25
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151958980
Ze moeten gewoon in bananen betaalt worden, hoor je ze ook niet meer klagen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')