Duhquote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
TT is wel weer een garpertje of 2 waard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rotterdam centrum heeft wel de grootste media markt hequote:Op donderdag 23 april 2015 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Duh
Den Haag > Amsterdam > Delft > Utrecht > Eindhoven > ...... alle andere steden van Nederland....... > Rotterdam
Media Marktquote:Op donderdag 23 april 2015 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
rotterdam centrum heeft wel de grootste media markt he
Almere en Zoetermeer vergetenquote:Op donderdag 23 april 2015 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Duh
Den Haag > Amsterdam > Delft > Utrecht > Eindhoven > ...... alle andere steden van Nederland....... > Rotterdam
Ok dan eindigt het zo:quote:Op donderdag 23 april 2015 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Almere en Zoetermeer vergeten
Da's beter dan bij een bordeel, daar betaal je meer voor minder tijd in stoelen die kut zitten.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
9 euro betalen om 2 uur vermaakt te worden in stoelen die kut zitten.
Wageningen is het coolste studentendorp van Nederland en daardoor baas boven baas.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Duh
Je zit daar in de kut, niet in de stoelen...quote:Op donderdag 23 april 2015 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's beter dan bij een bordeel, daar betaal je meer voor minder tijd in stoelen die kut zitten.
Als ze nou even wat eerder daarheen waren verhuisd. Kruipafstand van het centrum.quote:
Heb je daar vroegah ook gezeten dan?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ze nou even wat eerder daarheen waren verhuisd. Kruipafstand van het centrum.
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je daar vroegah ook gezeten dan?
Ik weet. Ik klaag er altijd over bij mijn moeder die de cd heeft.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een tergende stem heeft Sam Smith toch
(Q music)
Oneensquote:
Al die films die tegenwoordig langer dan anderhalf uur duren vind ik al klachtwaardigquote:Op donderdag 23 april 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
9 euro betalen om 2 uur vermaakt te worden in stoelen die kut zitten.
Dus dan ben jij niet naar The Hobbit geweest zeker xDquote:Op donderdag 23 april 2015 12:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Al die films die tegenwoordig langer dan anderhalf uur duren vind ik al klachtwaardig
Godsamme neequote:Op donderdag 23 april 2015 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus dan ben jij niet naar The Hobbit geweest zeker xD
Dus dan ben jij niet naar Interstellar geweest zeker xDquote:Op donderdag 23 april 2015 12:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Al die films die tegenwoordig langer dan anderhalf uur duren vind ik al klachtwaardig
Bioscoop in Kampenquote:Op donderdag 23 april 2015 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze kunnen toch ook wel gewoon loveseats neer zetten in de bios?
Diequote:
Mooi filmwerk. Maar wat een baggerverhaalquote:Op donderdag 23 april 2015 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dieis wel heel erg onterecht.
Alle 3 de Hobbit films zijn weer met pure klasse gemaakt door Peter Jackson.
Smaugquote:Op donderdag 23 april 2015 12:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mooi filmwerk. Maar wat een baggerverhaal
Iets met elfjes met rare voeten toch?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mooi filmwerk. Maar wat een baggerverhaal
hee daarnet stond daar een filmpje over lord of the ringsquote:
Godverdomme.quote:
Broer van Johnnie en Luke Sky.quote:
Het schijnt.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh is Paul Walker?
Die is toch dood?
Wel een sympathieke vent. 40 jaar oud en een kind laat hij achter.quote:
Tja, maar acteren kon hij niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel een sympathieke vent. 40 jaar oud en een kind laat hij achter.
Tragisch is het allemaal wel.
Dab hebben wij hier een meningsverschil rolf.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omdat het best een prima acteur is in mijn ogen.
Warempel !quote:Op donderdag 23 april 2015 13:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dab hebben wij hier een meningsverschil rolf.
Ik verlang bijna terug naar de banjo ja. Nu is het net Kensington.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind M&S nu net zo'n 13 in een dozijn band geworden.
Ze waren beter als herrie folk bandje.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verlang bijna terug naar de banjo ja. Nu is het net Kensington.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op donderdag 23 april 2015 13:34 schreef JDude het volgende:
Kensington komt met een instrumentale plaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 23 april 2015 13:34 schreef JDude het volgende:
Kensington komt met een instrumentale plaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Inderdaad...quote:Op donderdag 23 april 2015 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze waren beter als herrie folk bandje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 23 april 2015 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Dancing in the moonlightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Het feit dat Muisje, Muisje is, zorgt ervoor dat ze nog altijd vrijgezel is.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het feit dat Muisje niet gewoon een pot voetbal wil kijken op de eerste date zorgt ervoor dat ze nog altijd vrijgezel is.
Je ne tiens pas deboutquote:Op donderdag 23 april 2015 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand wat ze nou eigenlijk zingt? Behalve stampen in de poep?
quote:Op donderdag 23 april 2015 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je ne tiens pas debout
Me ciel coule sur mes mains
Je ne tiens pas debout
Le ciel coule sur...
Ça ne tient pas debout
Le ciel coule sur mes mains
Ça ne tient pas debout
Sous mes pieds le ciel revient
Topshow.quote:Ik hou niet van staan
Me lucht stroomt op mijn handen
Ik hou niet van staan
Hemel stroomt over ...
Het maakt niet optellen
De lucht stroomt op mijn handen
Het maakt niet optellen
Onder mijn voeten de lucht terug
Ik staan Me niet hemel geworpen op mijn handen, die ik sta niet de hemel stromen op...quote:
Ik houd het wel bij stampen in de poep.quote:
goeie tekstquote:Op donderdag 23 april 2015 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens is dit een beter vertaling.
Ik sta niet
Me hemel draait op mijn handen
Ik sta niet
De lucht stroomt op...
Het staat niet
De lucht stroomt op mijn handen
Het staat niet
Onder mijn voeten retourneert de hemel
Zelfs m'n zoon van 3 moet lachen om dat lied omdat'ie poep denkt te horenquote:Op donderdag 23 april 2015 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij stampen in de poep.
Bazenzoonquote:Op donderdag 23 april 2015 13:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Zelfs m'n zoon van 3 moet lachen om dat lied omdat'ie poep denkt te horen.
Geen Jett Rebel of Kensington?quote:Op donderdag 23 april 2015 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
London Calling is echt een flopshow dit jaar. Komaan man
Nooit meer een lineup als deze
25 & 26 april 2008:
exile parade – the metros – florence and the machine – make model – blood red shoes -
dead kids – ipso facto- get shakes – mystery jets – the ting tings – baltic fleet – the answering machine -
cage the elephant – joe lean and the jing jang jong – the rascals – let’s wrestle – broken records – late of the pier – get cape wear cape fly – video nasties – one night only – pete and the pirates – johnny foreigner – friendly fires
Wat een lineup wat een lineup
Die bestonden toen nog niet, natuurlijk.quote:
Je kent Jack Garratt en misschien As Elephants Are.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
The Slow Show, Moon Duo, The Districts, Slaves, Soak, Happyness, Jagaara, Fool's Gold, Lusts, Broncho, Spring King en Karin Park.
Fantastische line up
Ik ken geen enkel van deze artiesten, mex.
Nee? Hoe moet ik dat in vredesnaam kennenquote:Op donderdag 23 april 2015 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kent Jack Garratt en misschien As Elephants Are.
3fm luisteren? Jack Garratt wordt vaak gedraaid.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee? Hoe moet ik dat in vredesnaam kennen
twitter:elger twitterde op donderdag 23-04-2015 om 11:10:56Wat een gekke toepassing van Meerkat https://t.co/5qI7wNrZo4 reageer retweet
Ja tis jammer dat Leto niet kan zingen, maar dat kon Kurt Cobain ook niet.quote:
Ik speel alleen mijn eigen fluitquote:Op donderdag 23 april 2015 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
En toch maar weer een keertje proberen he?
Bieber en zijn blokfluit
Ik hoor 'm nu voor het eerst. Had niet gehoeven.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Bieber en zijn blokfluit
Aids.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Bieber en zijn blokfluit
Na het vertrek van De Stem is het hard bergafwaarts gegaan.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:11 schreef Bronson het volgende:
Die schijtlollige intro's ga ik echt wel missen hoor. Godsamme man.
Ah, kom je ook weer eens buurten?quote:Op donderdag 23 april 2015 16:12 schreef alors het volgende:
[..]
Na het vertrek van De Stem is het hard bergafwaarts gegaan.
Zonder dat Skrillex gekut was het een prima nummertje. Maarja ik vind wel meer nummers van Bieber leukquote:Op donderdag 23 april 2015 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Bieber en zijn blokfluit
Ach lief.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik vernam dat ik gemist werd, door een zeker poster alhier.
Dit is wel leuker, maar ook dat vind ik erg leukquote:Op donderdag 23 april 2015 16:24 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zoveel beter dan de girlband top zoveel.
Ja.quote:
Hij is echt supervetquote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 16:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik alleen live gehoord. In Stadspark van Groningen.
Ik zou ze in het Goffertpark in Nijmegen alleen gaan horen. Echter stonden we naast een promotent van een sponsor die vlak voor het begon wat vrijkaarten kwam weggevenquote:Op donderdag 23 april 2015 16:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik alleen live gehoord. Op het Malieveld in Den Haag.
Coen?quote:Op donderdag 23 april 2015 16:48 schreef opperkleurder het volgende:
Deze man klinkt niet erg pienter.
Je man met een masker van Hugh Jackman op telt niet.quote:
Nee, de echte Hugh Jackman heb ik gezien!quote:Op donderdag 23 april 2015 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je man met een masker van Hugh Jackman op telt niet.
Deed hij ook zijn shirt uit?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, de echte Hugh Jackman heb ik gezien!
In deze musical:![]()
Hij had zijn blouse een knoopje meer open moeten doen...quote:Op donderdag 23 april 2015 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij niet.Die strakke witte broek werkte redelijk verblindend.
Wat is dit voor app?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:38 schreef Pandaplint het volgende:
Ekdom blijft stiekem mijn grootste fan.[ afbeelding ]
Dat zijn fashion gifjesquote:Op donderdag 23 april 2015 22:04 schreef Cee het volgende:
We posten een fotootje en een videootje, dit is niets vergeleken met de stortvloed aan bouncy .gif-tetten die hier soms voorbij komen.
Wij soppen tenminste niet! Wij zetten de hogedrukreiniger eropquote:Op donderdag 23 april 2015 22:04 schreef Cee het volgende:
We posten een fotootje en een videootje, dit is niets vergeleken met de stortvloed aan bouncy .gif-tetten die hier soms voorbij komen.
Powercleaner.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij soppen tenminste niet! Wij zetten de hogedrukreiniger erop
Ach, ik kan een goed stel tetten op z'n tijd ook best wel waarderen, maar plaatjes/video's/gifjes van mannen is altijd beter natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2015 22:04 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:22 schreef Cee het volgende:
Ik hoor nu een leuk liedje op Q en het blijkt van Dotan te zijn.
Daar moest ik serieus over nadenken op de vroege morgen.quote:
Hahaaaaaquote:Op vrijdag 24 april 2015 07:19 schreef Paul het volgende:
Ik las op het radioforum dat Coen en Sander niet eens meer bij de vergaderingen mogen zijn. Tuurlijk secret info over hoe ze 538 gaan aanvallen
Verdomme.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze verkopen spijkerstof met stipjes of met bloemetjes op de markt. Zal ik daarvan een tuinbroek maken?
Tuinbroekquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze verkopen spijkerstof met stipjes of met bloemetjes op de markt. Zal ik daarvan een tuinbroek maken?
Ook op haar weegschaal. Badum-tss.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Adele heeft op dit moment 50 miljoen pond op haar rekening staan."
quote:
quote:
Leuk nummer om te spelenquote:
#livegezienquote:
Dit nietquote:
Maar kijk eens wat een lekkere mancandyquote:
Echt waar, die derde van links.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar kijk eens wat een lekkere mancandy
[ afbeelding ]
Gelukkig zien dat soort gasten er allemaal hetzelfde uitquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar kijk eens wat een lekkere mancandy
[ afbeelding ]
Ik nietquote:
Nee.quote:
Waarom zit jij tijdens zo'n topconcert?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar ik zit wel in een van deYT-filmpjes
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee.
Irritante kutplaat dat het is.
Ik stond echt recht voor het podium achter het voorste vak.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar ik zit wel in een van deYT-filmpjes
Wij stonden in het tweede vak, en dan iets naar linksquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik stond echt recht voor het podium achter het voorste vak.
Dave Grohlquote:
quote:
Ja.quote:
Wie is datquote:
Ramonquote:
wtf zit je jezelf te beantwoordenquote:
Ja dat is Doutzen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wtf zit je jezelf te beantwoorden
Het is toch Doutzen?
Ik zou het rokje een klein beetje omhoog doen en hem zo naar binnenschuivenquote:
Veel plezier met J dit weekend.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou het rokje een klein beetje omhoog doen en hem zo naar binnenschuiven![]()
Ik dacht ik post het maar voordat iemand anders het doetquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wtf zit je jezelf te beantwoorden
Het is toch Doutzen?
Ja, die SC douwt'ze wel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou het rokje een klein beetje omhoog doen en hem zo naar binnenschuiven![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel plezier met J dit weekend.
Ik ga ook naaien dit weekend.
Slimquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik dacht ik post het maar voordat iemand anders het doet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Waarom Enschede?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga naar Enschede om Kongingsnacht te vieren
[..]
Slim
Daar woont de vriend van de vriendin die ons gekoppeld heeftquote:
Pas je op als je de kraan open doet? Er komt namelijk Grolsch uit de kraan ipv water.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar woont de vriend van de vriendin die ons gekoppeld heeft
Dan zou ik lekker thuis blijven.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pas je op als je de kraan open doet? Er komt namelijk Grolsch uit de kraan ipv water.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
Neuh. Hier komt alleen HJ of Jupiler het huis in.quote:
We hebben hier standaard Jupiler in huis, want Vlaamse huisgenoot.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh. Hier komt alleen HJ of Jupiler het huis in.
Maar aan de andere kant: Grolsch is nog altijd beter dan die bocht die ze in mijn dorp bier durven noemen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben hier standaard Jupiler in huis, want Vlaamse huisgenoot.
Maar in mijn thuisstad (of dorp tis maar wat je het vindt) komt alleen Grolsch binnen. Je wordt bij wijze van spreken groot gebracht met de flessen van Grolsch ipv flessen melk.
Je bedoelt dat spul wat ook de naam draagt van dat dorp? Dat is inderdaad bochtquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant: Grolsch is nog altijd beter dan die bocht die ze in mijn dorp bier durven noemen.
Dat spul jaquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat spul wat ook de naam draagt van dat dorp? Dat is inderdaad bocht
Vanavond weer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om de zak te legen.
Wat drinken de communisten Groningers dan?quote:
Weigeren van Grolsch (en zelfs Bavaria) doe ik ook niet, maar als ik de keuze heb drink ik liever wat andersquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:24 schreef JDude het volgende:
Bier weigeren vanwege het merk/type. Ik spaar ze juist. Teller staat op 191 in de afgelopen 3,5 jaar
.
Speciaalbieren.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weigeren van Grolsch (en zelfs Bavaria) doe ik ook niet, maar als ik de keuze heb drink ik liever wat anders
Ik ben overigens meer van de speciaalbieren(waar ik overigens Grolsch wel weer heerlijke biertjes vindt hebben... alleen hun pils, tsja....)
De pittige smaak van Grolschquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weigeren van Grolsch (en zelfs Bavaria) doe ik ook niet, maar als ik de keuze heb drink ik liever wat anders
Ik ben overigens meer van de speciaalbieren(waar ik overigens Grolsch wel weer heerlijke biertjes vindt hebben... alleen hun pils, tsja....)
Het grootste deel van die 191 is inderdaad wel wat anders dan pils.quote:
Haha, Grolsch en Bavaria zijn bij mij ook niet zo gewenst. Grolsch te bitter en Bavaria te slap. Uiteraard noemen we Oranjeboom al helemaal nietquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan zou Brand je ook wel moeten bevallen lijkt me.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
De pittige smaak van Grolsch
Ik vind heelvaak pils van andere merken zo smaakloos of iig te zacht van smaak.
Favoriet?>quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Het grootste deel van die 191 is inderdaad wel wat anders dan pils.
Straks maar even langs de speciaalzaak rijden.
Hou op schei uit. En dan de volgende ochtend ook nog door de muffe geur van de brouwerij in Breda moeten fietsenquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
Uiteraard noemen we Oranjeboom al helemaal niet
Ja maar Limburgs. Ik drink liever bier uit het Oosten...quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan zou Brand je ook wel moeten bevallen lijkt me.
Brand en Hertog Janquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan zou Brand je ook wel moeten bevallen lijkt me.
Oranjeboom ben ik wel mee opgegroeid... Alle discotheken schonken dat...quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Haha, Grolsch en Bavaria zijn bij mij ook niet zo gewenst. Grolsch te bitter en Bavaria te slap. Uiteraard noemen we Oranjeboom al helemaal niet
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
I really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really like you
Gegarandeerd een katerquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oranjeboom ben ik wel mee opgegroeid... Alle discotheken schonken dat...
Pasgeleden weer eens gehad, snap niet dat ik er ooit avonden gelukkig van ben geworden
Even opgezocht welke ik de hoogste waarderingen heb gegeven. Gaat alle kanten op eigenlijk. Hangt ook wel een beetje van het seizoen af.quote:
Staan er genoeg tussen waar ik het volledig mee eens ben.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Even opgezocht welke ik de hoogste waarderingen heb gegeven. Gaat alle kanten op eigenlijk. Hangt ook wel een beetje van het seizoen af.
Trappist Westvleteren 12
Emelisse Black IPA
Kasteel Winter
Thornbridge Wild Raven
Troubadour Magma
Duvel
Brand Zwaar Blond
Trappistes Rochefort 10
Houblon Chouffe Dobbelen IPA Tripel
Gouden Carolus Tripel
Trappist Westvleteren Blond
Kasteel Donker
Brugse Zot
De Prael IPA
Snake Dog IPA
Zo waar dit.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Gegarandeerd een kater
Satanspis, dat is het!
Zei ik toch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |