Duhquote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
TT is wel weer een garpertje of 2 waard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rotterdam centrum heeft wel de grootste media markt hequote:Op donderdag 23 april 2015 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Duh
Den Haag > Amsterdam > Delft > Utrecht > Eindhoven > ...... alle andere steden van Nederland....... > Rotterdam
Media Marktquote:Op donderdag 23 april 2015 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
rotterdam centrum heeft wel de grootste media markt he
Almere en Zoetermeer vergetenquote:Op donderdag 23 april 2015 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Duh
Den Haag > Amsterdam > Delft > Utrecht > Eindhoven > ...... alle andere steden van Nederland....... > Rotterdam
Ok dan eindigt het zo:quote:Op donderdag 23 april 2015 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Almere en Zoetermeer vergeten
Da's beter dan bij een bordeel, daar betaal je meer voor minder tijd in stoelen die kut zitten.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
9 euro betalen om 2 uur vermaakt te worden in stoelen die kut zitten.
Wageningen is het coolste studentendorp van Nederland en daardoor baas boven baas.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Duh
Je zit daar in de kut, niet in de stoelen...quote:Op donderdag 23 april 2015 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's beter dan bij een bordeel, daar betaal je meer voor minder tijd in stoelen die kut zitten.
Als ze nou even wat eerder daarheen waren verhuisd. Kruipafstand van het centrum.quote:
Heb je daar vroegah ook gezeten dan?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ze nou even wat eerder daarheen waren verhuisd. Kruipafstand van het centrum.
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je daar vroegah ook gezeten dan?
Ik weet. Ik klaag er altijd over bij mijn moeder die de cd heeft.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een tergende stem heeft Sam Smith toch
(Q music)
Oneensquote:
Al die films die tegenwoordig langer dan anderhalf uur duren vind ik al klachtwaardigquote:Op donderdag 23 april 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
9 euro betalen om 2 uur vermaakt te worden in stoelen die kut zitten.
Dus dan ben jij niet naar The Hobbit geweest zeker xDquote:Op donderdag 23 april 2015 12:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Al die films die tegenwoordig langer dan anderhalf uur duren vind ik al klachtwaardig
Godsamme neequote:Op donderdag 23 april 2015 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus dan ben jij niet naar The Hobbit geweest zeker xD
Dus dan ben jij niet naar Interstellar geweest zeker xDquote:Op donderdag 23 april 2015 12:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Al die films die tegenwoordig langer dan anderhalf uur duren vind ik al klachtwaardig
Bioscoop in Kampenquote:Op donderdag 23 april 2015 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze kunnen toch ook wel gewoon loveseats neer zetten in de bios?
Diequote:
Mooi filmwerk. Maar wat een baggerverhaalquote:Op donderdag 23 april 2015 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dieis wel heel erg onterecht.
Alle 3 de Hobbit films zijn weer met pure klasse gemaakt door Peter Jackson.
Smaugquote:Op donderdag 23 april 2015 12:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mooi filmwerk. Maar wat een baggerverhaal
Iets met elfjes met rare voeten toch?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mooi filmwerk. Maar wat een baggerverhaal
hee daarnet stond daar een filmpje over lord of the ringsquote:
Godverdomme.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |