quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:09 schreef luxerobots het volgende:
Terecht dat Raymann een lintje gekregen heeft.
Zijn verdienste voor de samenleving is natuurlijk erg groot. Hij heeft vele mensen bij elkaar gebracht. Culturen, jong en oud. Echt heel knap wat hij gedaan heeft en allemaal zonder er een enkele cent voor te vangen.
Daarnaast is hij natuurlijk presentator van een fantastisch programma: De Dino Show.
Het is met een w.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:13 schreef Grunge. het volgende:
Dit grapje had Jeroen zelfs al gemaakt toen Moszkowicz (ik kan het wel uit mijn hoofd spellen, Dolf) tegenover hem zat...
Te chanant dit. Normaal doe ik het wel altijd goed maar dat gelooft niemand nu meer natuurlijk.quote:
Die jelte weigert ook te lachen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:09 schreef Grunge. het volgende:
Nou, dit wordt even achtergrondgeluid voor mij. Boring. En niet grappig. Publiek moet doen alsof, en Pauw ook natuurlijk.
Godverdomme wat is ie grappigquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pannenkoek was inderdaad beter ja.
Excuusnegerin voor het publiekquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
Waarom zit Gerda Havertong achter Dolf? Is die ook al familie van Raymann.
Hij stuurde eerst één dreigbrief, maar hij vergat dat telkens.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Lijkt me niet dat je van de één op de andere dag zo dement als een deur wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |