abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151931130

Cast announcement
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cast
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Officiële beelden
SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door lord_bono op 22-04-2015 21:20:11 ]
pi_151931560
Het duurt nog zo lang tot December :'(
  woensdag 22 april 2015 @ 17:57:45 #3
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_151931876
Hmmmm .... geen JarJar Binks of Ewoks of andere 'laten we er wat schattigs inzetten zodat we veel zooi kunnen verkopen aan kleine kindertjes' figuren .... dat valt voorlopig dan mee, zeker voor een Disney productie :P
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
pi_151931926
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef BaardaapAd het volgende:
Hmmmm .... geen JarJar Binks of Ewoks of andere 'laten we er wat schattigs inzetten zodat we veel zooi kunnen verkopen aan kleine kindertjes' figuren .... dat valt voorlopig dan mee, zeker voor een Disney productie :P
Ze weten dondersgoed dat ze met de torenhoge verwachtingen geen Disney film moeten gaan produceren.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 april 2015 @ 18:01:50 #5
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_151931986
quote:
De eerste Phantom Menace trailers deden ook vermoeden dat het een goede film zou zijn....
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 22 april 2015 @ 18:05:00 #6
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_151932088
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:01 schreef Tokus het volgende:

[..]

De eerste Phantom Menace trailers deden ook vermoeden dat het een goede film zou zijn....
Hey Tokus, wat zouden ze bij de Happy Meals voor speeltjes gaan doen? Dat zal ongetwijfeld komen, tenslotte was een van de eerste McDonalds vestigingen in een Disney park .... hmmm ..... the force AWAKENS ..... oh! Dat wordt dus een JEDI WEKKER!
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
  woensdag 22 april 2015 @ 18:43:19 #7
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151933051
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 18:05 schreef BaardaapAd het volgende:

[..]

Hey Tokus, wat zouden ze bij de Happy Meals voor speeltjes gaan doen? Dat zal ongetwijfeld komen, tenslotte was een van de eerste McDonalds vestigingen in een Disney park .... hmmm ..... the force AWAKENS ..... oh! Dat wordt dus een JEDI WEKKER!
Oh!! Inderdaad, Happy Meal speeltjes! Ik heb nog een R2D2 wekkerradio van ten tijde van Episode I.

Vorige week van m'n vriendin een Yoda PEZ-dispenser gekregen :P
  woensdag 22 april 2015 @ 21:22:47 #8
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151939430
quote:
Volgens mij weten we nog steeds niet wat voor een rol Serkis gaat spelen.
Of zou hij de sith zijn :o
吴 曼 迪
pi_151940460
quote:
Nou, BB-8 is zeer geschikt als schattig iets :P Maar die word tot nu toe veel positiever beoordeeld dan Jar Jar Binks, al moeten we zijn rol in de film wel even afwachten. :P Zeker nu 100% zeker is dat het geen CGI productie is, maar een echt werkende robot _O_
  woensdag 22 april 2015 @ 22:06:24 #10
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_151940931
quote:
Ja, want de Marvel films zitten daar ook zo vol mee. Of de Pirates serie, of zo ongeveer de meeste films van Disney.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_151947252
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 17:22 schreef FritzWepper het volgende:
Ik heb zelf nooit gedacht dat alle stormtroopers nog steeds klonen waren, ging er altijd van uit dat het Keizerrijk onder burgers was gaan rekruteren. De officieren aan boord van de star destroyers zijn toch ook geen klonen?

En Han Solo zat volgens mij ook op de officiersopleiding van het Keizerrijk voordat hij smokkelaar werd.
De reden dat Han en Chewie vrienden zijn, is een incident op de Imperial Academy. Han moest als aankomende Stormtrooper Chewie vermoorden. Dit weigerde hij en bij bevrijdde Chewie.

Aangezien Han duidelijk geen kloon is van Jango, is de conclusie dat Stormtroopers geen klonen zijn vrij duidelijk.
quote:
BB8
  donderdag 23 april 2015 @ 09:03:11 #12
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_151948091
Ben geen absolute fan oid van de SW-reeks, maar wel een liefhebber.

Kan niet wachten iig.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 23 april 2015 @ 09:30:09 #13
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_151948657
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 07:39 schreef RvLaak het volgende:

[..]

De reden dat Han en Chewie vrienden zijn, is een incident op de Imperial Academy. Han moest als aankomende Stormtrooper Chewie vermoorden. Dit weigerde hij en bij bevrijdde Chewie.

Aangezien Han duidelijk geen kloon is van Jango, is de conclusie dat Stormtroopers geen klonen zijn vrij duidelijk.

[..]

BB8
Maar is dat uit de EU of de officiële Star Wars canon?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 23 april 2015 @ 09:54:15 #14
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_151949278
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:30 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat komt uit de EU.

De vraag is misschien ook of dat verhaal van voor de prequels komt of erna. Voor de prequels wisten de schrijvers van de boeken waarschijnlijk nog niet dat de ST clones zijn. Dan zou je in een boek een mooi verhaal kunnen maken dat alle ST daadwerkelijk unieke mensen zouden zijn.

Het zou ergens wel een rare zet zijn van de Empire om ineens unieke mensen te gaan nemen als ST. Jango Fett was speciaal geselecteerd omdat hij de meest geschikte kandidaat was als ST. Daarnaast konden ze de clones zo maken/opleiden dat ze allemaal precies hetzelfde zouden doen als hun "collega's", terwijl elke mensen verschillend is en dus ook niet allemaal even trouw.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_151954739
De Empire is uiteindelijk gaan rekruteren. Ik had ergens gelezen dat de Clones niet meer voldeden als soldaat wegens ouderdom.

Canon

quote:
Within the new regime, the clone troopers—now known as stormtroopers—were placed under the guidance of Imperial officers and governors instead.[1] As the clones' accelerated aging process began causing their skills to deteriorate, they were replaced by non-clone volunteers and conscripts.[8]
quote:
Training

Unlike their predecessors, the majority of stormtroopers were non-clone recruits. Cadets were shipped off to Imperial Academies, and subjected to rigorous training programs in order to produce highly trained shock troopers fiercely loyal to the Empire. Among other things, cadets would train to fire blasters, learn to pilot Imperial walkers, and the ruthlessness it took to become a stormtrooper. Another challenge recruits had to face was the Well, a programmable obstacle course designed to test their strength, agility, reflexes and intelligence.[13]
Bron

Bekend is dat er een Imperial Academy is gevestigd op Lothal. Te zien in een aflevering van Star Wars Rebels. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Donderjagers op 23-04-2015 13:11:36 ]
  donderdag 23 april 2015 @ 13:16:27 #16
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_151955059
En je hebt een bevolking natuurlijk meer in je greep als je hun vaders en zonen naar het front stuurt in plaats van vervangbare klonen.
  donderdag 23 april 2015 @ 14:17:38 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_151956765
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 13:03 schreef Donderjagers het volgende:
De Empire is uiteindelijk gaan rekruteren. Ik had ergens gelezen dat de Clones niet meer voldeden als soldaat wegens ouderdom.

Canon

[..]

[..]

Bron

Bekend is dat er een Imperial Academy is gevestigd op Lothal. Te zien in een aflevering van Star Wars Rebels. :)

Hmmm ok.
In de originele trilogie wordt voor mijn gevoel niet heel erg veel aandacht besteed aan dit soort dingen. Troopers zijn daar gewoon inwisselbare mannetjes waar niets verder over bekend wordt.

Dat vind ik in de recentere films wel interessant. Er zijn dingen die net iets meer uitgediept worden. Ik ben benieuwd hoe dat in de nieuwe films is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_151956851
Hopelijk verdiepen ze de ST in de nieuwe novels die uit gaan komen. Misschien Aftermath of Battlefront.
pi_151958871
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 14:21 schreef Donderjagers het volgende:
Hopelijk verdiepen ze de ST in de nieuwe novels die uit gaan komen. Misschien Aftermath of Battlefront.

Er komt inderdaad genoeg content uit in de laatste maanden voor The Force Awakens, http://starwars.wikia.com(...)s:_The_Force_Awakens, in september start bijvoorbeeld een comicbook reeks die ROTJ met TFA gaat verbinden (samen met een aantal boeken).
  donderdag 23 april 2015 @ 16:23:47 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_151960004
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 15:36 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Er komt inderdaad genoeg content uit in de laatste maanden voor The Force Awakens, http://starwars.wikia.com(...)s:_The_Force_Awakens, in september start bijvoorbeeld een comicbook reeks die ROTJ met TFA gaat verbinden (samen met een aantal boeken).
De gewone boeken ga ik niet lezen, de comic waarschijnlijk wel.
pi_151978626
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:30 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

EU, maar in Rebels wordt ook een blik gegeven van de opleiding tot ST. Weet zo ff niet meer welke aflevering. En Rebels schijnt canon te zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2015 08:41:04 ]
pi_151978639
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

De gewone boeken ga ik niet lezen, de comic waarschijnlijk wel.
Same here.... Ben benieuwd of je een abonnement kan nemen... Zou wel makkelijk zijn O-)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 24 april 2015 @ 08:44:06 #23
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_151978684
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:40 schreef RvLaak het volgende:

[..]

EU, maar in Rebels wordt ook een blik gegeven van de opleiding tot ST. Weet zo ff niet meer welke aflevering. En Rebels schijnt canon te zijn.
Ah ok. ^O^
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 24 april 2015 @ 09:11:09 #24
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_151979129
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:41 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Same here.... Ben benieuwd of je een abonnement kan nemen... Zou wel makkelijk zijn O-)
Ik heb een iPad waarop ik alles download. Wel handig om de hoeveelheid papier een beetje te beperken en het kijkt wel lekker.
Je kunt ze waarschijnlijk wel ergens illegaal downloaden, maar ik gok dat ze bij comixology ook wel te koop zijn. Wel de engelstalige versies trouwens.
pi_151979249
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 09:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb een iPad waarop ik alles download. Wel handig om de hoeveelheid papier een beetje te beperken en het kijkt wel lekker.
Je kunt ze waarschijnlijk wel ergens illegaal downloaden, maar ik gok dat ze bij comixology ook wel te koop zijn. Wel de engelstalige versies trouwens.
Digitaal strips lezen doe ik niet... Tot op heden nog geen manier/app gevonden waarmee ik het comfortabel kan lezen. Het gevoel is er gewoon niet... Wordt echt de papieren versie, hoop ik :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')