Nee deze werking van een ander middel is niet een bijwerking van wat ze zeiden dat ik ongespoten kreeg.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:03 schreef Toto69 het volgende:
Misschien ben je er gewoon overgevoelig voor, waardoor je bijwerkingen krijgt?
Hebben ze je niet gewoon de verpakking laten zien?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee deze werking van een ander middel is niet een bijwerking van wat ze zeiden dat ik ongespoten kreeg.
zeiden ze zelf.
Dus je weet zeker dat ze je andere middelen inspuiten in een poging je monddood te maken of kwaad te doen?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee deze werking van een ander middel is niet een bijwerking van wat ze zeiden dat ik ongespoten kreeg.
zeiden ze zelf.
Viel mij ook al op, ja.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Grappig hoe "klacht" de url niet gehaald heeft.
Patiëntenvertrouwenspersoon al gesproken?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
zeiden ze zelf.
Spoot hij ook nog een beetje sperma tussen je lippen door?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee.
En na die 2 keer heb ik nog haldol en tranqene of zo gekregen en daar stond psychiater. [censuur] met een stijve toe te kijken hoe ik tegen mijn wil in medicatie kreeg
ja die zei brief schrijven aan geneeslijk directeur.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Patiëntenvertrouwenspersoon al gesproken?
Kun je hier dan ook anoniem reageren?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:13 schreef Five_Horizons het volgende:
TS: namen hoeven we hier niet te zien.
Waarom open je dan dit topic?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:13 schreef badtripbob het volgende:
[..]
ja die zei brief schrijven aan geneeslijk directeur.
maar die heb ik vandaag al gesproken.
bovendien is de medicatie niet vegan dus op grpnd daarvan mag ik dat ook al weigeren.
Doe je toch al?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kun je hier dan ook anoniem reageren?
Is dit echt zo?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:13 schreef badtripbob het volgende:
[..]
ja die zei brief schrijven aan geneeslijk directeur.
maar die heb ik vandaag al gesproken.
bovendien is de medicatie niet vegan dus op grpnd daarvan mag ik dat ook al weigeren.
okk dan maak ik wel een youtube video of facebook postquote:Op woensdag 22 april 2015 16:13 schreef Five_Horizons het volgende:
TS: namen hoeven we hier niet te zien.
Geen xvideos?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:15 schreef badtripbob het volgende:
[..]
okk dan maak ik wel een youtube video of facebook post
ja heb een rmquote:Op woensdag 22 april 2015 16:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom open je dan dit topic?
Is het een gedwongen opname?
Heb je medicatie overzichten opgevraagd? Verder zal er vast een reden zijn voor de RM want die wordt niet zomaar uitgesproken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |