Ach, wat sneu... Mooie leeftijd natuurlijk, maar het blijft moeilijk...quote:Op woensdag 22 april 2015 13:24 schreef Eisoep het volgende:
Mijn lieve hond Thera die inmiddels 2 maanden is overleden. Deze foto heb ik vorig jaar gemaakt toen zij 13 werd!
[ afbeelding ]
En deze foto mag natuurlijk gebruikt worden!
Dankje, het is idd heel vervelend.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:34 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Ach, wat sneu... Mooie leeftijd natuurlijk, maar het blijft moeilijk...
Gecondoleerd met Thera
quote:Op woensdag 22 april 2015 13:24 schreef Eisoep het volgende:
Mijn lieve hond Thera die inmiddels 2 maanden is overleden. Deze foto heb ik vorig jaar gemaakt toen zij 13 werd!
[ afbeelding ]
En deze foto mag natuurlijk gebruikt worden!
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:40 schreef Ener-G het volgende:
De koning te rijk in het zonnetje!
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:28 schreef Eisoep het volgende:
Foto 2
Mr White en mijn pa doen een koninklijke powernap![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 april 2015 03:07 schreef Duderinnetje het volgende:
een hangover van de catmilk-indrink-pre-Koningsnach
Zeg, wel een foto maken hoor!quote:Op maandag 27 april 2015 20:53 schreef Duufje het volgende:
Ik wou nog een foto maken maar uh Dirk het konijntje (volgens mij stiekem favoriet van de DDA) en de toffe hondjes van Oh-oh hoe maken andere dieren dan nog een kans?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op maandag 27 april 2015 20:53 schreef Duufje het volgende:
Ik wou nog een foto maken maar uh Dirk het konijntje (volgens mij stiekem favoriet van de DDA ) en de toffe hondjes van Oh-oh hoe maken andere dieren dan nog een kans?
quote:Op maandag 27 april 2015 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
Weet niet of mods ook mee mogen doen, maar als het niet mag heb ik me erg vermaakt met het maken van de foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn niet echt scherp maar dat is ook heel lastig met dat bewegende grut.
En ja ze mogen gebruikt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2015 09:09 schreef Ireth het volgende:
Ik ga het helaas niet meer voor elkaar krijgen om het grut op de foto te zetten, ben veel te druk geweest met collecteren. Heb een nekhernia opgelopen geloof ik, mijn collectebus weegt bijna 10 kilo!![]()
Alles voor de Dierenvoedselbank Utrecht!
Ik ga wel stemmen als alle gekozen foto's er staan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |