20 kilo zelfsquote:Op woensdag 22 juli 2015 08:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij ziet er 10 kilo lichter uit dan vroeger, of vergis ik me nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:51 schreef Crip het volgende:
Wezen joggen,dus sporty.
get rektBelly gaat soon weg.
Niccccccce.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jurk is leuk, maar die schoenen.... loop dan liever op platte schoenenquote:
Wezen joggen,dus sporty.
Meteen vanuit de winkel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:41 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Jurk is leuk, maar die schoenen.... loop dan liever op platte schoenen
Wezen joggen,dus sporty.
SportySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wezen joggen,dus sporty.
Get rekt? Mooie sportkleding heb je wel, ik sport gewoonlijk in mijn verwassen of "waarom-heb-ik-dit-ooit-gekocht"-t-shirts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
Goede benen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef snakelady het volgende:
Dit ben ik (links) met mijn stiefvader en moeder op een bruiloft, en ik moet zeggen dat ik stiekem wel trots ben op mijn moeder, die volgend jaar 60 wordt en dit nog kan dragen.
[ afbeelding ]
Wauw. Dat is zeker iets om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef snakelady het volgende:
Dit ben ik (links) met mijn stiefvader en moeder op een bruiloft, en ik moet zeggen dat ik stiekem wel trots ben op mijn moeder, die volgend jaar 60 wordt en dit nog kan dragen.
[ afbeelding ]
Wauw, goed figuurquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:57 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
zou wel schoenen aantrekken en je overhemd dichtknopenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:23 schreef Dimachaerus het volgende:
straks sollicitatie
[ afbeelding ]
ja rode janoski's eronderquote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
zou wel schoenen aantrekken en je overhemd dichtknopen
leuk dekbedovertrek btw
waar ga je solliciteren?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja rode janoski's eronder
hoezo overhemd dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |