Omg , alleen die geluidsinstallatie al. Wat een machine.
Echt een vette wagen, wat zijn de specs.
Post ook even een plaatje in origine staat.
quote:als je stijl wil neem je een Bentley of Maybach, geen RX7
Op zaterdag 9 november 2002 16:56 schreef Herfst het volgende:
Overmatig gebruik van chroom maakt een wagen er niet echt mooier op.
Ik vind hem origineel vele malen stijlvoller.
quote:Zonder al die versiering vind ik een RX7 anders best stijlvol.
Op zaterdag 9 november 2002 16:59 schreef Pushit het volgende:[..]
als je stijl wil neem je een Bentley of Maybach, geen RX7
quote:dan heb je nog nooit een nieuwe rx-7 gereden.
Op zaterdag 9 november 2002 16:59 schreef Pushit het volgende:[..]
als je stijl wil neem je een Bentley of Maybach, geen RX7
quote:Nope idd, zelfde geld overigens voor Bentley en Maybach
Op zaterdag 9 november 2002 17:16 schreef troje het volgende:[..]
dan heb je nog nooit een nieuwe rx-7 gereden.
rijervaring heeft dus niks met stijl te maken
quote:Waarom begin je dan uberhaupt over een vergelijking met een maybach/bentley, heeft dat er dan wel iets mee te maken?
Op zaterdag 9 november 2002 17:18 schreef Pushit het volgende:[..]
Nope idd, zelfde geld overigens voor Bentley en Maybach
maar stijl is bij mijn weten nog een onderdeel van uiterlijk vertoon, heeft verder niks met de rijeigenschapen van de wagen te maken .
rijervaring heeft dus niks met stijl te maken
quote:omdat jij over stijl begint, B/M is imho stijl dus vandaar
Op zaterdag 9 november 2002 17:22 schreef Herfst het volgende:[..]
Waarom begin je dan uberhaupt over een vergelijking met een maybach/bentley, heeft dat er dan wel iets mee te maken?
quote:vind je het gek met zo'n "kwakkelmotor"
Op zaterdag 9 november 2002 17:45 schreef raampje het volgende:
*spontaan klaarkomt*
quote:hehehe mijn eigen moter kwakkelt nu wel btw..
Op zaterdag 9 november 2002 17:48 schreef Pushit het volgende:[..]
vind je het gek met zo'n "kwakkelmotor"
![]()
das best een lekker karretje (understatement)
trouwens, is zn kenteken met de computer weggepoetst of heeft ie er van die spray opzitten dat je het nummerbord niet meer kan lezen op een foto? volgens mij dat laatste lijkt mij ook geen overbodige luxe trouwens
nog ff wat pics:
Kijk naar de motor. Prachtig gewoon. En heb je dat in het midden bij de versnellings pook gezien? Dat rode klepje. Op zeker dat je er de laggas mee aan zet
Prachtig wagentje.
greetz
quote:NOS is natrium oxide en da's dus lachgas in het Nederlands
Op zondag 10 november 2002 16:46 schreef jacco het volgende:
Dat is geen lachgas maar NOS (nitrous oxygen system) en die foto van net die rode dat is geen RX-7 of al een hele oude! dat is dus niet dezelfde als op de foto's van mij.greetz
quote:Lachgas=NOS
Op zondag 10 november 2002 16:46 schreef jacco het volgende:
Dat is geen lachgas maar NOS (nitrous oxygen system) en die foto van net die rode dat is geen RX-7 of al een hele oude! dat is dus niet dezelfde als op de foto's van mij.greetz
enne die rode is wel een rx-7, maar nog niet echt een oude:
BAD ASS RX-7
Correct me if i'm wrong, maar dit is wat ik zo snel kon vinden op he i-net
En nogiets wat mensen vaak fout hebben...: NOS is van zichzelf NIET brandbaar... dus ontploffen zoals in TF&TF zal niet komen door het NOS. Wat NOS doet is gewoon onder hoge druk een hoop zuurstof je motor injagen wat inhoud dat er ook meer brandstof bij MOET (anders krijg je een heel arm brandstofmengsel wat resulteerd in het frituren van je zuigerringen ) waardoor je een krachtigere ontploffing in je motor krijgt wat dus meer PK's oplevert
Again, Correct me if i'm wrong
quote:Nou het 2de is in elk geval HEEL fout van jou: http://www.ribbands.co.uk/genpages/unnumber.htm
Op maandag 11 november 2002 09:04 schreef Edwin_S het volgende:
Dat "Lachgas = NOS" klopt niet helemaal... Lachgas bestaat puur en alleen uit N2O... NOS daarintegen heeft per atoom 2 delen N2O en 1 deel zuurstof.Correct me if i'm wrong, maar dit is wat ik zo snel kon vinden op he i-net
En nogiets wat mensen vaak fout hebben...: NOS is van zichzelf NIET brandbaar... dus ontploffen zoals in TF&TF zal niet komen door het NOS. Wat NOS doet is gewoon onder hoge druk een hoop zuurstof je motor injagen wat inhoud dat er ook meer brandstof bij MOET (anders krijg je een heel arm brandstofmengsel wat resulteerd in het frituren van je zuigerringen
) waardoor je een krachtigere ontploffing in je motor krijgt wat dus meer PK's oplevert
Again, Correct me if i'm wrong
quote:Das een modelletje
Op zondag 10 november 2002 23:40 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Lachgas=NOS
enne die rode is wel een rx-7, maar nog niet echt een oude:
BAD ASS RX-7
[afbeelding]
quote:En wat moet ik daaraan zien?? er staat toch gewoon Explosives ???
Op maandag 11 november 2002 15:04 schreef Scalle-- het volgende:[..]
Nou het 2de is in elk geval HEEL fout van jou: http://www.ribbands.co.uk/genpages/unnumber.htm
Kijk maar ff in de lijst, nummertje 349
--Edit--
Heb effe verder gekeken.... nummertje 349 staat beschreven als een catagorie 1.4S..
1.4 Substances and articles which present no significant hazard
S Substance or article so packed or designed that any hazardous effects arising from accidental functioning are confined within the package unless the package has been degraded by fire, in which case all blast or projection effects are limited to the extent that they do not significantly hinder or prohibit fire-fighting or other emergency response efforts in the immediate vicinity of the package
Wat ik eruit begrijp is dat het zelf niet explosief is...
[Dit bericht is gewijzigd door Edwin_S op 11-11-2002 15:56]
quote:ik zit te zoeken waar ik die euro in moet douwen..... vin ut net zo'n winkelwagen....
http://www.fastandfuriouseast.com/galleries/jaysrx7/vicious-rx720.jpg
quote:dit klopt niet
Op zondag 10 november 2002 23:34 schreef SiGNe het volgende:[..]
NOS is natrium oxide en da's dus lachgas in het Nederlands
Reken maar dat je heel wat lol kunt hebben in die auto...
Toch jammer dat het tunen van auto's op deze manier niet echt leeft in Nederland. Je kunt hier nauwelijks bodyskirts kopen. De Australiers, Japanners en Amerikanen lopen hierin ver voor op de saaie Europeanen. Wat wij verstaan onder customizing is het monteren van een setje pluche dobbelstenen aan de binnenspiegel......
quote:Onverbrande benzinedampen veroorzaakt door een vreemde motorafstelling die in de uitlaat door de hitte nog net even verbranden.
Op maandag 11 november 2002 18:17 schreef jacco het volgende:
En die vlammen die je uit de uitlaten ziet komen. Dat komt inderdaad niet door de NOS. Maar net zoals bij Rally auto's. Maar hoe dat precies in zijn werk gaat is mij onbekend.
quote:Ik weet niet of je de belgische bakken kent?
Op maandag 11 november 2002 18:30 schreef MadRotorHead het volgende:
Oeehhh... strakke bak...Reken maar dat je heel wat lol kunt hebben in die auto...
Toch jammer dat het tunen van auto's op deze manier niet echt leeft in Nederland. Je kunt hier nauwelijks bodyskirts kopen. De Australiers, Japanners en Amerikanen lopen hierin ver voor op de saaie Europeanen. Wat wij verstaan onder customizing is het monteren van een setje pluche dobbelstenen aan de binnenspiegel......
quote:Niet echt leeft zegt ie?
Op maandag 11 november 2002 18:30 schreef MadRotorHead het volgende:
Oeehhh... strakke bak...Reken maar dat je heel wat lol kunt hebben in die auto...
Toch jammer dat het tunen van auto's op deze manier niet echt leeft in Nederland. Je kunt hier nauwelijks bodyskirts kopen. De Australiers, Japanners en Amerikanen lopen hierin ver voor op de saaie Europeanen. Wat wij verstaan onder customizing is het monteren van een setje pluche dobbelstenen aan de binnenspiegel......
Hmmz zoek eens op een willekeurige tuningsite of koop voor de aardigheid eens een Tuning & Design.
Het is iig een stuk meer aan het opkomen dan een paar jaar geleden, maar bodykits zijn overal ter wereld ten alle tijden gebruikt.
quote:lees de bladen als GR8streetperfomance of Opgezet eens. Twee belgische bladen die vol staan met de meest
Op maandag 11 november 2002 19:17 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik weet niet of je de belgische bakken kent?
Maar die zijn ook behooooooooooooorlijk uptuned.
quote:Ow yeah
Op maandag 11 november 2002 20:48 schreef jacco het volgende:[..]
lees de bladen als GR8streetperfomance of Opgezet eens. Twee belgische bladen die vol staan met de meest
auto's
In jaloersheid op de eigenaar, verblijf ik...
quote:De vlammen en knallen uit de uitlaten van rallyeauto's worden veroorzaakt door ALS (Anti Lag System) oftewel Bang-Bang system. Dit zorgt ervoor dat het turbogat wordt geminimaliseerd of zelfs helemaal niet meer aanwezig is.
Op maandag 11 november 2002 18:17 schreef jacco het volgende:
En die vlammen die je uit de uitlaten ziet komen. Dat komt inderdaad niet door de NOS. Maar net zoals bij Rally auto's. Maar hoe dat precies in zijn werk gaat is mij onbekend.
quote:Vind ik ook. En zet er dan de "normale" Rotary Engine in ipv zo'n V16.
Op zaterdag 9 november 2002 16:56 schreef Herfst het volgende:
Overmatig gebruik van chroom maakt een wagen er niet echt mooier op.
Ik vind hem origineel vele malen stijlvoller.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |