abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 november 2002 @ 16:51:53 #1
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_6712887
dit moest ik ff laten zien. want deze is op dit moment toch wel een van de mooiste imo. veel kijkplezier.







Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_6712930
WOEI!!!!!!

euh heb je geen specs ervan?? bedoel rijd het kreng ook zo bruut als ze eruit ziet?

  zaterdag 9 november 2002 @ 16:56:10 #3
37463 TroyK
Pornstar for hire
pi_6712939
Deze auto is echt te mooi!

Omg , alleen die geluidsinstallatie al. Wat een machine.

I'm not a Pornstar! I'm just working in the adult movie industrie!
pi_6712944
Overmatig gebruik van chroom maakt een wagen er niet echt mooier op.
Ik vind hem origineel vele malen stijlvoller.
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
pi_6712958
Juuuuistm, my style.

Echt een vette wagen, wat zijn de specs.
Post ook even een plaatje in origine staat.

Signature:
Max. 4 regels
pi_6712975
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 16:56 schreef Herfst het volgende:
Overmatig gebruik van chroom maakt een wagen er niet echt mooier op.
Ik vind hem origineel vele malen stijlvoller.
als je stijl wil neem je een Bentley of Maybach, geen RX7
pi_6712994
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 16:59 schreef Pushit het volgende:

[..]

als je stijl wil neem je een Bentley of Maybach, geen RX7


Zonder al die versiering vind ik een RX7 anders best stijlvol.
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
  zaterdag 9 november 2002 @ 17:06:00 #8
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_6713038
wel grappig ja
Laatste kans.....
  zaterdag 9 november 2002 @ 17:14:26 #9
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_6713120
Vehicle Make/Model:
FD3S Mazda RX-7
Engine Type / Mods :
Rotory T78 Greddy Turbo, Greddy 3 Coil Intercooler, Mazda competition radiator, Jacob Racing ingition, custom piping (finished and polished), PETTIT Racing motor, 3mm Apex-i ceramic seal, Greddy downpipes and midpipes, custom Nitrous injection system, everything custom fitted, finished, and polished, rear mounted Nitrous tank 75 shot, 485 Hp to the wheels
Exhaust:
Blitz Nurospec Exhaust
Audio / Video / Entr:
Kenwood video/DVD head unit, 8" screens, all JL Audio components, 1 JL Audio 300/4 amp, 1 JL Audio 500/1 amp, 4 JL Audio 8" subs in rear dec, all custom fiber glass housing, all chrome trim on audio housing, laser/hologram generator mounted behind center console, AutoMeter guages, Kenwood digital screen in place of rear view mirror, 6 total present screens with 5 more on order
Tires:
Yokohama 245/35/19 (front) , 275/30/19 (back)
Wheels:
AKT J-SPEC Wheels (Chrome finish)
Suspension:
HKS Super Damper Coilovers
Brakes:
Bremo Big Gran Turismo Brakes, 14" cross drilled and slotted rotors
Body Kits/Spoilers:
C-West J-Spec front and rear, all imported Re-Amemiya carbon fiber difusers and spliters on front fenders, rear fenders, and rear underside, Veilside carbon fiber wing w/chrome braces, JL Racing custom side splitters, carbon fiber high intesity composite headlamps, Scoot RX-7 hood (1 of 2 in the country)
Interior:
Sparco racing seats, matching red Sparco stearing wheel, imported matching red custom Sparco seat material on doors and lining, chrome MOMO shift knob, custom carbon fiber interior kit, neon/strobe switches and digital screen in glove compartment, chrom Nitrous tank mounted on fiberglass
pi_6713135
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 16:59 schreef Pushit het volgende:

[..]

als je stijl wil neem je een Bentley of Maybach, geen RX7


dan heb je nog nooit een nieuwe rx-7 gereden.

Het meervoud van lef is leven
pi_6713158
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:16 schreef troje het volgende:

[..]

dan heb je nog nooit een nieuwe rx-7 gereden.


Nope idd, zelfde geld overigens voor Bentley en Maybach maar stijl is bij mijn weten nog een onderdeel van uiterlijk vertoon, heeft verder niks met de rijeigenschapen van de wagen te maken .

rijervaring heeft dus niks met stijl te maken

pi_6713205
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:18 schreef Pushit het volgende:

[..]

Nope idd, zelfde geld overigens voor Bentley en Maybach maar stijl is bij mijn weten nog een onderdeel van uiterlijk vertoon, heeft verder niks met de rijeigenschapen van de wagen te maken .

rijervaring heeft dus niks met stijl te maken


Waarom begin je dan uberhaupt over een vergelijking met een maybach/bentley, heeft dat er dan wel iets mee te maken?

Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
pi_6713232
WOW!!!!!!!!!! Wanne gek zeg, dies echt wel vettt!! Nie normaal meer
pi_6713246
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:22 schreef Herfst het volgende:

[..]

Waarom begin je dan uberhaupt over een vergelijking met een maybach/bentley, heeft dat er dan wel iets mee te maken?


omdat jij over stijl begint, B/M is imho stijl dus vandaar
  zaterdag 9 november 2002 @ 17:31:13 #15
19065 ZORdAC
Staat boven de afgrond!
pi_6713302
Op zich mooie auto, al vind ik deze weer net iets te. Maar desondanks zou ik er best wel eens een stukje in willen rijden.
Temeer omdat dit volgens mij op dit moment de enige auto is die rijdt met een wankelmotor, wat dus zeer bijzonder te noemen is.
Duits spekende (en dus lezende?) geïnteresseerden kunnen via deze link meer vinden over de wankelmotor:

http://www.der-wankelmotor.de/Wankelmotor/wankelmotor.html

"Gravitation is not responsible for people falling in love" [Albert Einstein]
  zaterdag 9 november 2002 @ 17:40:43 #16
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_6713385
Gave bak !!

Maar ehh wat kostda ???????

"Censuur is de dood van de democratie"
pi_6713412
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een ongelovelijk lelijke auto . Echt afschuwlijk!
pi_6713422
Dit is een bruut racemonster, echt een supervette bak.
Op ieder potje past een dekseltje, en dat ben ik!
pi_6713427
*spontaan klaarkomt*
Doh!
pi_6713456
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:45 schreef raampje het volgende:
*spontaan klaarkomt*
vind je het gek met zo'n "kwakkelmotor"
pi_6713470
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:48 schreef Pushit het volgende:

[..]

vind je het gek met zo'n "kwakkelmotor"


hehehe mijn eigen moter kwakkelt nu wel btw.. nie leuk
Doh!
pi_6713863

Echt ownage!!!!! Damnezzzzz

Van zo'n auto kan je alleen maar dromen
Als je dan toch op een forum aan het spammen ben, doe het dan goed!!! [b][url=http://www.forumspam.tk]http://www.forumspam.tk/[/url][/b][br] Shoarma? JA! In [b][url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/245449/4/25]Het Grote Shoarma Topic[/url][/b]
pi_6714037
Een jongen die ik ken heeft er een, uit 1991 ofzo. Kan dat? Iig het 1e bouwjaar. Maar dan helemaal origineel, dat vind ik om eerlijk te zijn mooier.
[b]Aerodynamics ... is for people who can't build engines[/b] [i]Enzo Ferrari[/i]
pi_6714099
omfg

das best een lekker karretje (understatement)

trouwens, is zn kenteken met de computer weggepoetst of heeft ie er van die spray opzitten dat je het nummerbord niet meer kan lezen op een foto? volgens mij dat laatste lijkt mij ook geen overbodige luxe trouwens

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  zaterdag 9 november 2002 @ 22:01:08 #25
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_6717216
Ik zie door dat geglim de hele auto niet meer... Maar het zal vast ontzettend lekker rijden...
The Internets, I needs it..
pi_6723763
Een van de meest onderschatte auto's ever, maar dit is too much
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 10 november 2002 @ 14:30:39 #27
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_6723893
voor de prijzen kun je het beste hier kijken dit bedrijf heeft de auto ook gesponserd http://www.rxecret7.com/index.html

nog ff wat pics:

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  zondag 10 november 2002 @ 14:39:26 #28
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_6723966
Aaaargh, wat lelijk, hoezo overdone.
Down[br]Under
pi_6724737
Mazda in originele staat

  zondag 10 november 2002 @ 15:55:24 #30
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_6724809
Deze auto is zeker niet overdreven. Wat denk je kwa PK,s die er in zitten. Dan moet je wel zo een bak hebben met zulke overdreven body. En om de zooi mooi te laten zijn. Moet je er iets groom op flikkeren.

Kijk naar de motor. Prachtig gewoon. En heb je dat in het midden bij de versnellings pook gezien? Dat rode klepje. Op zeker dat je er de laggas mee aan zet

Prachtig wagentje.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 10 november 2002 @ 16:46:33 #31
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_6725434
Dat is geen lachgas maar NOS (nitrous oxygen system) en die foto van net die rode dat is geen RX-7 of al een hele oude! dat is dus niet dezelfde als op de foto's van mij.

greetz

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_6725946
Mooi karretje
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 10 november 2002 @ 23:34:21 #33
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_6732906
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:46 schreef jacco het volgende:
Dat is geen lachgas maar NOS (nitrous oxygen system) en die foto van net die rode dat is geen RX-7 of al een hele oude! dat is dus niet dezelfde als op de foto's van mij.

greetz


NOS is natrium oxide en da's dus lachgas in het Nederlands
  zondag 10 november 2002 @ 23:38:35 #34
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_6732981
Overdone, niet meer functioneel, maar toch:
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 10 november 2002 @ 23:40:17 #35
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_6733013
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:46 schreef jacco het volgende:
Dat is geen lachgas maar NOS (nitrous oxygen system) en die foto van net die rode dat is geen RX-7 of al een hele oude! dat is dus niet dezelfde als op de foto's van mij.

greetz


Lachgas=NOS

enne die rode is wel een rx-7, maar nog niet echt een oude:

BAD ASS RX-7

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  maandag 11 november 2002 @ 09:04:43 #36
17438 Edwin_S
Aan de kant!
pi_6735178
Dat "Lachgas = NOS" klopt niet helemaal... Lachgas bestaat puur en alleen uit N2O... NOS daarintegen heeft per atoom 2 delen N2O en 1 deel zuurstof.

Correct me if i'm wrong, maar dit is wat ik zo snel kon vinden op he i-net

En nogiets wat mensen vaak fout hebben...: NOS is van zichzelf NIET brandbaar... dus ontploffen zoals in TF&TF zal niet komen door het NOS. Wat NOS doet is gewoon onder hoge druk een hoop zuurstof je motor injagen wat inhoud dat er ook meer brandstof bij MOET (anders krijg je een heel arm brandstofmengsel wat resulteerd in het frituren van je zuigerringen ) waardoor je een krachtigere ontploffing in je motor krijgt wat dus meer PK's oplevert

Again, Correct me if i'm wrong

1989 Toyota Soarer - 24 valve Twin Turbo
pi_6740182
quote:
Op maandag 11 november 2002 09:04 schreef Edwin_S het volgende:
Dat "Lachgas = NOS" klopt niet helemaal... Lachgas bestaat puur en alleen uit N2O... NOS daarintegen heeft per atoom 2 delen N2O en 1 deel zuurstof.

Correct me if i'm wrong, maar dit is wat ik zo snel kon vinden op he i-net

En nogiets wat mensen vaak fout hebben...: NOS is van zichzelf NIET brandbaar... dus ontploffen zoals in TF&TF zal niet komen door het NOS. Wat NOS doet is gewoon onder hoge druk een hoop zuurstof je motor injagen wat inhoud dat er ook meer brandstof bij MOET (anders krijg je een heel arm brandstofmengsel wat resulteerd in het frituren van je zuigerringen ) waardoor je een krachtigere ontploffing in je motor krijgt wat dus meer PK's oplevert

Again, Correct me if i'm wrong


Nou het 2de is in elk geval HEEL fout van jou: http://www.ribbands.co.uk/genpages/unnumber.htm
Kijk maar ff in de lijst, nummertje 349
pi_6740637
quote:
Op zondag 10 november 2002 23:40 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Lachgas=NOS

enne die rode is wel een rx-7, maar nog niet echt een oude:

BAD ASS RX-7
[afbeelding]


Das een modelletje
  maandag 11 november 2002 @ 15:50:15 #39
17438 Edwin_S
Aan de kant!
pi_6741143
quote:
Op maandag 11 november 2002 15:04 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

Nou het 2de is in elk geval HEEL fout van jou: http://www.ribbands.co.uk/genpages/unnumber.htm
Kijk maar ff in de lijst, nummertje 349


En wat moet ik daaraan zien?? er staat toch gewoon Explosives ???
NOS is gewoon niet brandbaar tenzij het gemengd wordt met benzine.

--Edit--
Heb effe verder gekeken.... nummertje 349 staat beschreven als een catagorie 1.4S..

1.4 Substances and articles which present no significant hazard
S Substance or article so packed or designed that any hazardous effects arising from accidental functioning are confined within the package unless the package has been degraded by fire, in which case all blast or projection effects are limited to the extent that they do not significantly hinder or prohibit fire-fighting or other emergency response efforts in the immediate vicinity of the package

Wat ik eruit begrijp is dat het zelf niet explosief is...

[Dit bericht is gewijzigd door Edwin_S op 11-11-2002 15:56]

1989 Toyota Soarer - 24 valve Twin Turbo
pi_6743284
quote:
http://www.fastandfuriouseast.com/galleries/jaysrx7/vicious-rx720.jpg
ik zit te zoeken waar ik die euro in moet douwen..... vin ut net zo'n winkelwagen....
  maandag 11 november 2002 @ 18:15:47 #41
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_6743545
quote:
Op zondag 10 november 2002 23:34 schreef SiGNe het volgende:

[..]

NOS is natrium oxide en da's dus lachgas in het Nederlands


dit klopt niet
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  maandag 11 november 2002 @ 18:17:47 #42
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_6743572
En die vlammen die je uit de uitlaten ziet komen. Dat komt inderdaad niet door de NOS. Maar net zoals bij Rally auto's. Maar hoe dat precies in zijn werk gaat is mij onbekend.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  maandag 11 november 2002 @ 18:30:02 #43
39643 MadRotorHead
Some call me mad...
pi_6743726
Oeehhh... strakke bak...

Reken maar dat je heel wat lol kunt hebben in die auto...
Toch jammer dat het tunen van auto's op deze manier niet echt leeft in Nederland. Je kunt hier nauwelijks bodyskirts kopen. De Australiers, Japanners en Amerikanen lopen hierin ver voor op de saaie Europeanen. Wat wij verstaan onder customizing is het monteren van een setje pluche dobbelstenen aan de binnenspiegel......

pi_6744420
quote:
Op maandag 11 november 2002 18:17 schreef jacco het volgende:
En die vlammen die je uit de uitlaten ziet komen. Dat komt inderdaad niet door de NOS. Maar net zoals bij Rally auto's. Maar hoe dat precies in zijn werk gaat is mij onbekend.
Onverbrande benzinedampen veroorzaakt door een vreemde motorafstelling die in de uitlaat door de hitte nog net even verbranden.
pi_6744452
quote:
Op maandag 11 november 2002 18:30 schreef MadRotorHead het volgende:
Oeehhh... strakke bak...

Reken maar dat je heel wat lol kunt hebben in die auto...
Toch jammer dat het tunen van auto's op deze manier niet echt leeft in Nederland. Je kunt hier nauwelijks bodyskirts kopen. De Australiers, Japanners en Amerikanen lopen hierin ver voor op de saaie Europeanen. Wat wij verstaan onder customizing is het monteren van een setje pluche dobbelstenen aan de binnenspiegel......


Ik weet niet of je de belgische bakken kent?
Maar die zijn ook behooooooooooooorlijk uptuned.
pi_6744455
quote:
Op maandag 11 november 2002 18:30 schreef MadRotorHead het volgende:
Oeehhh... strakke bak...

Reken maar dat je heel wat lol kunt hebben in die auto...
Toch jammer dat het tunen van auto's op deze manier niet echt leeft in Nederland. Je kunt hier nauwelijks bodyskirts kopen. De Australiers, Japanners en Amerikanen lopen hierin ver voor op de saaie Europeanen. Wat wij verstaan onder customizing is het monteren van een setje pluche dobbelstenen aan de binnenspiegel......


Niet echt leeft zegt ie?

Hmmz zoek eens op een willekeurige tuningsite of koop voor de aardigheid eens een Tuning & Design.
Het is iig een stuk meer aan het opkomen dan een paar jaar geleden, maar bodykits zijn overal ter wereld ten alle tijden gebruikt.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  maandag 11 november 2002 @ 20:48:52 #47
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_6746585
quote:
Op maandag 11 november 2002 19:17 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ik weet niet of je de belgische bakken kent?
Maar die zijn ook behooooooooooooorlijk uptuned.


lees de bladen als GR8streetperfomance of Opgezet eens. Twee belgische bladen die vol staan met de meest auto's
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_6751250
quote:
Op maandag 11 november 2002 20:48 schreef jacco het volgende:

[..]

lees de bladen als GR8streetperfomance of Opgezet eens. Twee belgische bladen die vol staan met de meest auto's


Ow yeah Heb hier enkele Opgezetjes liggen, Opel Corsa met een Opel Calibra motor in en een top van 286km/u onder andere , m'n neef z'n Nissan 300 ZX staat in nummer 2, spijtig genoeg niets aan de motor maar anders is er niets origineels meer aan te vinden
  dinsdag 12 november 2002 @ 00:42:46 #49
29986 Maleh
Plug'N'Play
pi_6751342
Mijn klasse wagen... een echt "beest"..

In jaloersheid op de eigenaar, verblijf ik...

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive music."
  vrijdag 15 november 2002 @ 12:47:07 #50
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_6817306
quote:
Op maandag 11 november 2002 18:17 schreef jacco het volgende:
En die vlammen die je uit de uitlaten ziet komen. Dat komt inderdaad niet door de NOS. Maar net zoals bij Rally auto's. Maar hoe dat precies in zijn werk gaat is mij onbekend.
De vlammen en knallen uit de uitlaten van rallyeauto's worden veroorzaakt door ALS (Anti Lag System) oftewel Bang-Bang system. Dit zorgt ervoor dat het turbogat wordt geminimaliseerd of zelfs helemaal niet meer aanwezig is.
Het systeem werkt door bij gas-los toestanden een bepaalde hoeveelheid brandstof in te spuiten die niet in de verbrandingskamer, maar pas in het gloeiendhete uitlaatspruitstuk tot ontbranding komt. Hierdoor ontstaat er een grote hoeveelheid gas dat de turbo ingaat en zo zelfs bij gas-los voor hoge turbodruk zorgt.
Met andere woorden: De turbo blijft gewoon op hoge snelheid doordraaien als de bestuurder van het gas afgaat.
Als de bestuurder dan besluit weer op het gas te gaan, hoeft hij niet te wachten totdat de turbo weer op toeren is, want deze levert al maximale turbodruk, zodat de motor ogenblikkelijk maximaal vermogen kan leveren.
Je kan nu dus wel raden waar de vlammen en knallen bij het overschakelen of andere gas-los toestanden vandaan komen...
You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
  zaterdag 16 november 2002 @ 17:44:44 #51
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_6837588
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 16:56 schreef Herfst het volgende:
Overmatig gebruik van chroom maakt een wagen er niet echt mooier op.
Ik vind hem origineel vele malen stijlvoller.
Vind ik ook. En zet er dan de "normale" Rotary Engine in ipv zo'n V16.

Die van de RX8 ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')