abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:42:31 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151889156

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaan een aantal Fok!-teams meedoen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Rotterdam op 4 juli. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM aan pijll, en geef aan welke afstand je zou willen lopen.
Je kan je ook nog aanmelden voor de Ekiden in Zwolle op 19 april. Als we geen tweede team vol krijgen, kom je op de reservelijst.

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: Verlopen challenges
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 50% gewijzigd door YUR op 22-04-2015 21:33:57 ]
F means you're fucked
pi_151889293
Wel goed Kut YUR...

Hoop dat je er toch nog lopend bij kan zijn. Bij mij is het best snel gegaan, na een maandje zat ik wel weer op redelijk niveau. Duim voor je!
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:47:54 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_151889385
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:45 schreef Jero_nimo het volgende:
Wel goed Kut YUR...

Hoop dat je er toch nog lopend bij kan zijn. Bij mij is het best snel gegaan, na een maandje zat ik wel weer op redelijk niveau. Duim voor je!
Ik heb voor de zekerheid even bij MST geinformeerd of het hele pakket eventueel overdraagbaar is. Ik wil alle opties open houden :)
F means you're fucked
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:48:35 #4
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_151889406
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:45 schreef Jero_nimo het volgende:
Wel goed Kut YUR...

Mooi verslag van je, stormbaas!

En inderdaad YUR, rustig uitvinden waar de grens ligt en van daar uit weer langzaam opbouwen met de rekoefeningen ernaast ^O^
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_151889799
Mensen van de Zwolle Ekiden, hoe was het parkoers nou?
pi_151890145
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Beter dan in Rotterdam. Rondje, niet heen en weer (behalve de 2 extra km van de slotloper); leuk groen dijkje, veel wildlife gezien. Nou ja, er waren schapen.

Aanrader. De Koningsloop rond Koningsdag is op hetzelfde parcours, dus ga zelf eens kijken.
  Redactie Sport dinsdag 21 april 2015 @ 13:10:33 #7
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_151890198
En er zijn paarse bloemendingen langs de route die ik in ieder geval niet gezien heb.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_151890229
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:10 schreef DeLuna het volgende:
En er zijn paarse bloemendingen langs de route die ik in ieder geval niet gezien heb.
Zowel flora als fauna dus. Wat wil een mens nog meer? (Ik bedoel jou, Zwabber.)
pi_151890527
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:57 schreef Ynske het volgende:

[..]

Mooi land he O+

SPOILER
Oeh nice
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_151890537
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:59 schreef Zwabberhark het volgende:
infinite nicer :)
pi_151890812
Snap ook niet waarom de Rotterdam Ekiden niet een mooier rondje uitzetten in het Kralingse Bos. Blijkbaar moeilijker te organiseren.
pi_151891119
Heen en weer gaan is wel verschrikkelijk. Bij de (halve) marathon in Enschede ook stuk van 3,5 km heen en weer, wat het parcours voor mij toch stuk minder leuk maakt.

Zat me vandaag trouwens te bedenken dat ik afgelopen zondag net iets anders gegeten heb dan ik meestal doe voor het hardlopen en dat het dus heel goed zou kunnen dat het onderweg een hongerklop was waar ik last van had.
pi_151891131
Organisatorisch makkelijker ja, een stukje fietspad van 2,5 km afzetten, ipv 5 en 10 km een eigen parcours geven, of langs de plas te laten lopen, waar natuurlijk ook half 010 wil recreëren op een warme juli-dag
Wat overigens wel beter is in Rotterdam: drankpost onderweg. Dat hadden ze in Zwolle niet, en 10 km in het zonnetje maakt best wel dorstig....
  dinsdag 21 april 2015 @ 13:42:07 #14
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151891158
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Snap ook niet waarom de Rotterdam Ekiden niet een mooier rondje uitzetten in het Kralingse Bos. Blijkbaar moeilijker te organiseren.
Bij pac houden ze van heen en weer lopen. Denk ik. Kralingseboscross is ook heen en weer.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 21 april 2015 @ 13:44:08 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151891220
Loopgroep gemaild dat het me beter lijkt wat anders te zoeken. Ik kijk nog even hoe ze reageren en zeg dan echt op.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 21 april 2015 @ 13:56:41 #16
236410 MaleDuck
pi_151891566
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Gok ook dat het met organisatie en eventueel vergunningen te maken heeft...

Maar de saaie route wordt wel gecompenseerd door de gezelligheid er omheen.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_151891860
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:56 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Gok ook dat het met organisatie en eventueel vergunningen te maken heeft...

Maar de saaie route wordt wel gecompenseerd door de gezelligheid er omheen.
Maar die gezelligheid maak je zelf,dat heeft niets met Rotterdam te maken ;)
pi_151892146
Het rondje van Zwolle was trouwens grotendeels niet afgezet hoor.. Af en toe moest je om een auto of fietser heen. Maar het was een vrij rustige omgeving en je loopt al gauw ver uit elkaar door het estafettegebeuren natuurlijk.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_151892257
Het parcours is er 2x zo lang (voor de 5 en de 10) en er doen de helft minder teams mee ivm Rotterdam, dus het niet bepaald dringen op het parcours.
Ik heb ook nog hardlopers gezien die met hun zondagse training bezig waren op het parcours, ging prima
  dinsdag 21 april 2015 @ 14:48:43 #20
236410 MaleDuck
pi_151892917
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:08 schreef Guard het volgende:

[..]

Maar die gezelligheid maak je zelf,dat heeft niets met Rotterdam te maken ;)
Maar ten opzichte van andere evenementen is de Ekiden voor mij persoonlijk wel meer gericht op gezelligheid dan op het parcours.
pi_151893082
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2015 14:48 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Maar ten opzichte van andere evenementen is de Ekiden voor mij persoonlijk wel meer gericht op gezelligheid dan op het parcours.
ik had het ook over Ekidens (Ekidennen?). In Eindhoven is het vast ook gezellig, en in Brussel.
Brussel schijnt ook leuk te zijn, streamnl heeft daar vorig jaar deelgenomen. Een uitdagend parcours, met hoogteverschillen.
Doen wel heeeeel veeel teams mee, en ik vermoed dat je niet mag BBQ op het veld van het Koning Boudewijn Stadion :P
Maar wel lopen langs het Atomium, en finishen in een echt stadion heeft ook wel wat :)
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:02:07 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_151893349
Ik ga misschien deze lopen :o
Lichtelijk onder dwang en het vooruitzicht van een gezellig avondje Breda erna.
pi_151893528
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:02 schreef Quoi het volgende:
Ik ga misschien deze lopen :o
Lichtelijk onder dwang en het vooruitzicht van een gezellig avondje Breda erna.
is mij ook al een paar keer gevraagd, maar is in de (voor mij) wedstrijdluwe maand juli :P
En in Breda is het niet gezellig (hoor ik als Tilburger te zeggen :P )
pi_151893748
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:07 schreef Guard het volgende:

[..]

is mij ook al een paar keer gevraagd, maar is in de (voor mij) wedstrijdluwe maand juli :P
Ik woonde in Tilburg en werk nu veel in Breda. Die laatste stad is stukken gezelliger.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_151893775
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:07 schreef Guard het volgende:

[..]

}:|
OK, ik woon alweer 9 jaar in Den Haag, daarvoor zelfs 6 jaar in Tilburg gewoond, maar toch: }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')