Echt?! Ongelofeloos.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:49 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd waar jij je controles hebt dan. Haha.
Maar 't is drama inderdaad. Ik kreeg hier een keer bij de huisarts mijn spiraal niet mee bij de apotheek "want ik was niet getrouwd en zou dus toch geen gemeenschap moeten hebben".![]()
Als je info hebt over t overstappen: ik hou me aanbevolen.
Dat idee had ik al. Ik woon in K.r.a.b.b.e.d.... Vandaar ook de idiote apothekersassistente dusquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:53 schreef -Spring het volgende:
[..]
Echt?! Ongelofeloos.
Ik zit in Y.e.r.s.e.k.e.
Naar wat ik heb begrepen (ik heb gereformeerde buren aan alle kanten en ik durf te vragen), is het inderdaad niet Gods wil om met zijn "geschenken van leven" te rommelen, tenzij strikt medisch noodzakelijk, dan mag het wel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:56 schreef loveli het volgende:
Uit verloskundig oogpunt is een ruggeprik niet per se het beste wat je kunt doen, maar dat kan mignonne denk ik beter toelichten. Ik weet niet of een gereformeerde verloskundige daar nog extra bedenkingen bij zou kunnen hebben.
Disclaimer: het is ook niet het slechtste wat je kunt doen, anders deden ze het niet.
God is een sadistquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:00 schreef Limone het volgende:
Nuja, God heeft blijkbaar gewild dat het pijn zou doen.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:00 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat idee had ik al. Ik woon in K.r.a.b.b.e.d.... Vandaar ook de idiote apothekersassistente dusZie jij de rit naar T... tzt zitten dan? Dat is waar ik wel wat over twijfel; je zit toch snel een uur in de auto..
Vlindur moet eerstquote:
Ik noteer dit even voor tijdens de weeenstormquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee joh! God is liefde. En door die pijn voel je dat extra.
In het reformatorisch geloof is God vooral iets wat je moet vrezen. Wel is zo'n dienst bij gewoond toevallig? Mijn broek (of rok eigenlijk, want een broek mocht ik niet aan) zakte er van af.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:06 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee joh! God is liefde. En door die pijn voel je dat extra.
Oeh, is er iets gaande?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:07 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Vlindur moet eerst
Maar ik krijg van vrouw nu wel appjes dat ik misschien mijn werk maar goed moet afmaken vandaag.
Oeh, spannend!quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:07 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Vlindur moet eerst
Maar ik krijg van vrouw nu wel appjes dat ik misschien mijn werk maar goed moet afmaken vandaag.
Ze zegt last te hebben van voorweeën en is vandaag erg misselijkheid. Geen idee of dat tekenen kunnen zijn, maar zelf heeft ze er zo'n gevoel over blijkbaar...quote:
Nee en ik zal ook nooit die mazzel hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:08 schreef silliegirl het volgende:
[..]
In het reformatorisch geloof is God vooral iets wat je moet vrezen. Wel is zo'n dienst bij gewoond toevallig? Mijn broek (of rok eigenlijk, want een broek mocht ik niet aan) zakte er van af.
Men, wat spannend!quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:11 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ze zegt last te hebben van voorweeën en is vandaag erg misselijkheid. Geen idee of dat tekenen kunnen zijn, maar zelf heeft ze er zo'n gevoel over blijkbaar...
Ik wisseldag mee: 12 weken vandaagquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:18 schreef J0ycie88 het volgende:
spannend Nikooos!
hier vandaag wisseldag!! 17 weken
+1quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:24 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik wisseldag mee: 12 weken vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |