Geen idee.quote:Op zondag 26 april 2015 10:07 schreef Mirel het volgende:
[..]
Cool, thanksWaarom publishen ze die niet meer in de repository?
Ik herinner me nu pas weer dat het geen xposed module isquote:
Waarom moet het een Xposed module zijn?quote:Op zondag 26 april 2015 10:30 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik herinner me nu pas weer dat het geen xposed module isIk ken de app wel en gebruikte het ook maar ergens tussen het flashen door blijkbaar vergeten dat het een gewone app is.
Oh, ik ben niet alleenquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:25 schreef Awesome_ het volgende:
Wtf is er met die playstore man. 'KOSTELOOS' ipv 'GRATIS' tegenwoordig, altijd die tenenkrommende Google translate vertalingen van Engelstalige appomschrijvingen naar het Nederlands.
Het moet niet. Ik dacht dat. Ik was vergeten dat ik hem uit de app store had ipv xposed repository.quote:Op zondag 26 april 2015 10:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom moet het een Xposed module zijn?
AdAway is chiller volgens mijquote:Op zondag 26 april 2015 10:07 schreef Juup© het volgende:
Adblockplus is er ook voor Android overigens
Wat moet je nou toch met dat Xposed?quote:Op zondag 26 april 2015 09:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja, altijd. Ik kwam erachter waar het probleem lag: Xposed MinMinGuard, een module om ads te blocken. Ik had reddit is fun niet eens aangevinkt om ads te blocken en alsnog deed hij het niet. Heb die module nu verwijderd en alles werkt gewoon
Nu dus een nieuwe zoeken.. AdAway is blijkbaar weg, en er is genaamd Unbeloved Hosts maar ik snap de instellingen niet zo.
Nou, je kan er leuke dingen mee doen. Ik heb:quote:Op zondag 26 april 2015 12:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat moet je nou toch met dat Xposed?
Er zijn zat Adblockers idd. AdAway is er idd gewoon nogEffe googlen
Allemaal wel vrij kleine dingen om zo lang mee bezig te zijnquote:Op zondag 26 april 2015 13:09 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nou, je kan er leuke dingen mee doen. Ik heb:
• Screenshot Delay Remover die instant screenshot maakt als je de juiste knoppen indrukt. Normaal zit er net wat tijd tussen.
• Force Fast Scroll, waarin je kan kiezen voor welke apps je een scrollbalk wilt. Quickpic heeft bijv. een balkje en da's handig als je een heel stuk naar beneden wil scrollen. Ik heb het bijv. dus ook aangezet voor whatsapp, messenger, facebook, opera, 4chan en reddit.
• YouTube AdAway, voor het geval andere niet werken (nooit echt getest of andere ook werken en ik zit niet vaak op YouTube maar toch
• XUImod waarmee je animaties kan veranderen of tweaken. Bijv. van hoe een lijst opgebouwd wordt wanneer je er doorheen scrollt. Ik heb nu alleen een ticker animatie aangepast omdat ik dat wel cool vind. Notificaties vliegen van links naar binnen en rechts gaan ze weer eruit. Hier een video waar ik testnotiticaties laat zien: http://webmup.com/77d33/
• Burnt Toast die het icoon van de app bij een toastbericht plaatst. Is net wat fijner
[ afbeelding ]
Ik had ook nog eentje die een extra knopje geeft bij WiFi netwerken, dat je het wachtwoord kan zien van dingen waar je ooit hebt ingelogd. Handig voor bezoekers enzo maar tegenwoordig kom ik nergens meer en mijn eigen wachtwoord weet ik door constante flashen nu wel uit m'n hoofdquote:Op zondag 26 april 2015 13:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Allemaal wel vrij kleine dingen om zo lang mee bezig te zijn![]()
Screenshot zit bij mij gewoon in de Powermenu (toetsencombi's vindt ik vreselijk) amper delay.
Scrollbalk in WA zou wel handig zijn. Maar als ik bedenk hoe vaak ik dat gebruik...
Heb nooit ad's in Youtube..of dat komt door m'n Adblocker zou ik niet weten.
En animaties heb ik helemaal uit gezet![]()
Bootmanager, Greenify Crappalinks, Xprivacy, Xquiethours en YouTube background player zijn wel echt goede toevoegingen voor je mobiel!quote:Op zondag 26 april 2015 12:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat moet je nou toch met dat Xposed?
Er zijn zat Adblockers idd. AdAway is er idd gewoon nogEffe googlen
Er zijn i.d.d. aardig wat leuke modules voor Xposed, ik zou niet meer zonder willen i.i.g.quote:Op zondag 26 april 2015 15:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bootmanager, Greenify Crappalinks, Xprivacy, Xquiethours en YouTube background player zijn wel echt goede toevoegingen voor je mobiel!
Buiten specifieke functies om die fabrikanten (zoals dus Samsung) erin doen kan het zover ik weet niet.quote:Op zondag 26 april 2015 15:16 schreef Fascination het volgende:
Weet iemand of je de inhoud van een whatsappnotificatie kunt verbergen bij een HTC telefoon? Ik had hiervoor een Samsung en daarbij was dit wel mogelijk via notificatie-instelllingen meen ik. Ook bij de iPhone is zoiets makkelijk te regelen las ik. Misschien zie ik wat over het hoofd bij de HTC.
WifiKeyView. Dank voor de tipquote:Op zondag 26 april 2015 13:39 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik had ook nog eentje die een extra knopje geeft bij WiFi netwerken, dat je het wachtwoord kan zien van dingen waar je ooit hebt ingelogd. Handig voor bezoekers enzo maar tegenwoordig kom ik nergens meer en mijn eigen wachtwoord weet ik door constante flashen nu wel uit m'n hoofd
YouTube background player! Aha! Dat is een goeie! Gebruikt die wel evenveel bandbreedte? En stroom?quote:Op zondag 26 april 2015 15:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bootmanager, Greenify Crappalinks, Xprivacy, Xquiethours en YouTube background player zijn wel echt goede toevoegingen voor je mobiel!
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:17 schreef andreas612 het volgende:
Zeg, krijgt android binnenkort ook die neger emoticons? Momenteel alleen ios.. Wil connected blijven
Ja.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
YouTube background player! Aha! Dat is een goeie! Gebruikt die wel evenveel bandbreedte? En stroom?
Rest zegt met niet veel. Bootmanager? Kun je meerdere OS'en naast elkaar draaien?
volgens mij is praktisch alles ook mogelijk zonder xposedquote:Op woensdag 29 april 2015 09:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja.
Met bootmanager kun je zelf bepalen welke apps gestart worden bij het opstarten zodat ze niet onnodig energie trekken. Greenify sluimerd apps zodat ze geen energie trekken. Crappalinks leest automatisch links uit zodat altijd de juiste app geopend word ipv gewoon je browser. Xprivacy is een soort AppOps en Xquiethours kan je telefoon op stil zetten voor bepaalde uren. Bijv. standaard snachts.
Greenify doet het ook zonder Xposed, maar beperkte mogelijkheid. Voor de rest ben ik geen alternatieven tegen gekomen zonder Xposed.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
volgens mij is praktisch alles ook mogelijk zonder xposed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plaatje voor het archief, even in spoiler voor de leesbaarheid
[ Bericht 28% gewijzigd door Parafernalia op 30-04-2015 00:02:03 ]Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Haha ja, dit ziet er inderdaad niet uit, maar dat komt echt door de foto met flits. Als je er zo naar kijkt, zelfs met daglicht, valt het serieus meequote:Op woensdag 29 april 2015 23:35 schreef PjotterFRL het volgende:
Wat is die telefoon ontzettend smerig.
Zo te lezen klinkt Greenify zoals de manier waarop iOS omgaat met geheugen en apps. In gewoon Android lijkt me dat niet te kunnen. Android laat apps op de achtergrond draaien, iOS zet ze op hibernate.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
volgens mij is praktisch alles ook mogelijk zonder xposed
En juist om goed met notificaties om te gaan is Xposed nodig.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:59 schreef Mirel het volgende:
[..]
Zo te lezen klinkt Greenify zoals de manier waarop iOS omgaat met geheugen en apps. In gewoon Android lijkt me dat niet te kunnen. Android laat apps op de achtergrond draaien, iOS zet ze op hibernate.
Dat gezegd is het juist de reden dat ik het niet echt aandurf om Greenify te draaien. Android apps en hun notificaties etc zijn gemaakt specifiek voor het Android platform. Weet niet zo goed hoe ik daar mee moet om gaan als ik het wil hibernaten
Maar hoe weet hij dan dat er notifications zijn als de app in slaapstand is? Doet hij ze regelmatig uit slaapstand om te checken? En waarom doen Android fabrikanten niet zoiets ipv de telefoons vol te stoppen met RAM? Een van de dingen die Apple wel beter doetquote:Op donderdag 30 april 2015 10:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
En juist om goed met notificaties om te gaan is Xposed nodig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet je de ontwikkelaars vragen.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:07 schreef Mirel het volgende:
[..]
Maar hoe weet hij dan dat er notifications zijn als de app in slaapstand is? Doet hij ze regelmatig uit slaapstand om te checken? En waarom doen Android fabrikanten niet zoiets ipv de telefoons vol te stoppen met RAM? Een van de dingen die Apple wel beter doet
Sluimeren lijkt me beter voor je accuduur dan volledig laten draaien. Of niet?quote:Op donderdag 30 april 2015 11:19 schreef Parafernalia het volgende:
Ik ben niet echt een kenner, maar volgens mij is Greenify niet echt nodig in Android, net als de zogenaamde ram cleaners. Of niet?
Zeker met root, custom rom, etc.
Geen idee. Dat hangt er ook maar net vanaf he. Als je een spel draaiende houdt zal het veel uitmaken. Maar als je calculator op de achtergrond aan staat, maakt dat geen zak uit. Denk dat dat voor de meeste apps geldt. Ten minste, de apps die ik hebquote:Op donderdag 30 april 2015 12:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat moet je de ontwikkelaars vragen.
[..]
Sluimeren lijkt me beter voor je accuduur dan volledig laten draaien. Of niet?
Wat lukt er niet dan?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:13 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand enig idee hoe je rabo/abn bankieren app op een telefoon uit China zet?
Play Store erop zettenquote:
Volgens de telefoonwinkel kan dat niet omdat China het geblocked heeft?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:56 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Play Store erop zetten
App market van Apple checken indien het een iphone is.
Je woont in China? Geen idee hoe dat daat allemaal werkt. Denk dat je moet gaan rootenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Volgens de telefoonwinkel kan dat niet omdat China het geblocked heeft?
Wachten totdat de S6 mini komt? Moto G is alweer wat verouderd en komt geen nieuwe versie van. One mini is alweer wat groter en ook de Z1 is alweer wat ouder.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:02 schreef BigSmurf het volgende:
Als je nu een Galaxy S3 mini hebt, en je wil een nieuwere Android smartphone die liefst niet groter is qua formaat, maar wel weer 2-3 jaar mee kan, voor een schappelijke prijs (zeg even niet meer dan 250 euro). Welke moet je dan hebben? Tweedehands of Chinees is eventueel een optie, FM-radio is nogal wenselijk.
Onderstaande modellen voldoen wat ik kon vinden het meest aan de eisen, waarvan de One Mini 2 eigenlijk al echt te groot is, maar de S4 mini is bijvoorbeeld al ruim 2 jaar oud.
S4/S5 mini
HTC One mini 2
Moto G
Xperia Z1 Compact
Wachten is niet echt een optie, en als dat al zou kunnen, dan neem ik aan dat de S6 mini nieuw waarschijnlijk te prijzig wordt, en waarschijnlijk ook alweer te groot...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wachten totdat de S6 mini komt? Moto G is alweer wat verouderd en komt geen nieuwe versie van. One mini is alweer wat groter en ook de Z1 is alweer wat ouder.
Omdat daar blijkbaar niet zo gigantisch veel vraag naar is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wachten is niet echt een optie, en als dat al zou kunnen, dan neem ik aan dat de S6 mini nieuw waarschijnlijk te prijzig wordt, en waarschijnlijk ook alweer te groot...
Waarom verkopen fabrikanten niet gewoon fatsoenlijke compactere toestellen?![]()
Betekent dat echt dat ze er in de praktijk helemaal niet zijn anno 2015?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Omdat daar blijkbaar niet zo gigantisch veel vraag naar is.
niet met highend specs. Alleen de Z3 compact eigenlijk. En er zijn wat chinese toestellen die 5" of kleiner zijn met goede specs.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Betekent dat echt dat ze er in de praktijk helemaal niet zijn anno 2015?
Heb je daar een rijtje van voor me? Dan kan ik ze zelf even opzoeken en bekijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
niet met highend specs. Alleen de Z3 compact eigenlijk. En er zijn wat chinese toestellen die 5" of kleiner zijn met goede specs.
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smartquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:55 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb je daar een rijtje van voor me? Dan kan ik ze zelf even opzoeken en bekijken.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
daar vind je eea wel in terug en anders kan je het daar vragen
Play store erop zetten gaat niet zomaar maar je kan nog altijd de APK zelf installeren. Kan je even een play store link geven naar de app die je nodig hebt? Dan download ik hem wel voor je en stuur ik de APK naar je opquote:
Ik heb de S5 mini en ik vind hem geweldigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:02 schreef BigSmurf het volgende:
Als je nu een Galaxy S3 mini hebt, en je wil een nieuwere Android smartphone die liefst niet groter is qua formaat, maar wel weer 2-3 jaar mee kan, voor een schappelijke prijs (zeg even niet meer dan 250 euro). Welke moet je dan hebben? Tweedehands of Chinees is eventueel een optie, FM-radio is nogal wenselijk.
Onderstaande modellen voldoen wat ik kon vinden het meest aan de eisen, waarvan de One Mini 2 eigenlijk al echt te groot is, maar de S4 mini is bijvoorbeeld al ruim 2 jaar oud.
S4/S5 mini
HTC One mini 2
Moto G
Xperia Z1 Compact
Snap ik ook niks vanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:09 schreef BigSmurf het volgende:
Waarom verkopen fabrikanten niet gewoon fatsoenlijke compactere toestellen?![]()
Deze:quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:46 schreef Mirel het volgende:
[..]
Play store erop zetten gaat niet zomaar maar je kan nog altijd de APK zelf installeren. Kan je even een play store link geven naar de app die je nodig hebt? Dan download ik hem wel voor je en stuur ik de APK naar je op
Ik zie dat er nu ook een online tool voor is dus ik hoef het niet via m'n Root Uninstaller app te doen. Plak hier de Google Play links in en je krijgt de APK om te downloaden http://apps.evozi.com/apk-downloader/quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Deze:
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.rabomobiel
en deze:
https://play.google.com/s(...)o.nl.mobile.payments
Nee, niets aan de handquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:24 schreef andreas612 het volgende:
Vraagje, ik heb een tijd terug een beetje zitten tappen in m'n instellingen en toen ben ik per ongeluk ontwikkelaar geworden. Nu las ik kort geleden dat android lollipop al aan het uitrollen was naar mijn toesteltype (LG G2) maar als ik nu check op updates verschijnt er niks, kan het zijn doordat ik ontwikkelaar ben dat ik dit handmatig moet opzoeken?
Nog maar een keertje vragen, iemand hier een antwoord op?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:10 schreef Hojdhopper het volgende:
Vraag m.b.t. app downloads en locatie.
Ik heb een Nexus 5 (in NL gekocht), met Duits telefoonnummer. Ik woon op dit moment ook in Duitsland. Toch krijg ik bij bepaalde Duitse apps de melding dat de app niet beschikbaar is voor mijn land.
Waarschijnlijk omdat er nog 'iets' staat ingesteld op Nederland. Wat kan dit zijn en hoe kan ik dit wijzigen?
Hetzelfde had ik vorig jaar ook toen ik een tijdje in Taiwan woonde en ook een Taiwanees nummer had. Ik kon bepaalde Taiwanese apps niet downloaden.
Ligt dit aan de instellingen van mijn Google account?
Gebruik je veel batterij-intensieve zooi bij het opladen?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:03 schreef Parafernalia het volgende:
Ik weet dat opladen via USB langzamer gaat, maar laatste tijd is er echt geen beweging in te krijgen. Soms lijkt het wel alsof ie zelfs gewoon leegloopt
Iemand een idee?
Sommige USB poorten hebben een lagere ampere output dan de andere.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:03 schreef Parafernalia het volgende:
Ik weet dat opladen via USB langzamer gaat, maar laatste tijd is er echt geen beweging in te krijgen. Soms lijkt het wel alsof ie zelfs gewoon leegloopt
Iemand een idee?
Die WiFi lijkt me meer een fout van je router oid. Ook kan het zijn dat je sync instellingen niet goed staan.quote:Op zondag 3 mei 2015 10:59 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nog maar een keertje vragen, iemand hier een antwoord op?
Daarnaast heb ik ook het probleem dat sommige apps niet werken over wifi, bijvoorbeeld Wikipedia. Ik heb gewoon connectie, kan ook op internet surfen, maar de Wiki app laadt de artikelen niet, maar wel als ik op 3G overschakel. Hetzelfde probleem met andere apps zoals Snapchat ()
Edit: Het probleem doet zich vanaf vandaag ook voor met WhatsApp.
nopequote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gebruik je veel batterij-intensieve zooi bij het opladen?
heb al meerdere poorten geprobeerd. En volgens mij ging het bij dezelfde eerder wel sneller. Ook andere kabel geprobeerdquote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Sommige USB poorten hebben een lagere ampere output dan de andere.
Thanks! Ik zal de routerinstellingen eens bekijken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die WiFi lijkt me meer een fout van je router oid. Ook kan het zijn dat je sync instellingen niet goed staan.
Met je andere probleem heb ik geen ervaring.
Kan je via het scherm met alle apps Android Keyboard niet kunnen opzoeken en daar disablen? Maar aangezien je nu root hebt zou je nu Titanium Backup of Root Uninstaller Pro (is wat lichter) kunnen downloaden, daarin vind je hem sowieso. En dan zou je hem kunnen freezen (NIET verwijderen he). Ik ben alleen bang dat hij nog steeds over gaat switchen en dan een error zal geven of crashen omdat hij iets op zal vragen wat er niet lijkt te zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:22 schreef dimmak het volgende:
Eindelijk een goede ROM gevonden voor mijn S4. 1 probleem nu, hij springt steeds weer van SwiftKey naar de AOSP keyboard. Deze kun je niet zomaar uitzetten bij de instellingen. Weet iemand een Xposed module of iets anders wat me kan helpen?
in het topic kwam ik niks tegen maar heb het daar inderdaad gevraagd idd. Dat freezen kan ik wel proberen idd.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:29 schreef Mirel het volgende:
[..]
Kan je via het scherm met alle apps Android Keyboard niet kunnen opzoeken en daar disablen? Maar aangezien je nu root hebt zou je nu Titanium Backup of Root Uninstaller Pro (is wat lichter) kunnen downloaden, daarin vind je hem sowieso. En dan zou je hem kunnen freezen (NIET verwijderen he). Ik ben alleen bang dat hij nog steeds over gaat switchen en dan een error zal geven of crashen omdat hij iets op zal vragen wat er niet lijkt te zijn.
Vraag anders eens in de XDA thread van je ROM, misschien is het een veel voorkomend kwaaltje
Thanks!quote:Op maandag 11 mei 2015 10:51 schreef zakjapannertje het volgende:
[ afbeelding ]
de knop met de pijltjes (rechtsonder) aantikken om het uit te zetten, dan zou Streetview met je bewegingen meeveranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |