Mag ik Loutje claimen voor Fquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:55 schreef Skittles het volgende:
Mijn mopperkont is nog niet buiten geweest vandaag. Vanaf half 7 al aan de mopper, nu na een dutje gelukkig iets beter gemutst.
Mijn buikschuivert![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:04 schreef Fazzoletti het volgende:
Ze is al aan een andere F beloofd ja![]()
Loutje aan de schuifel![]()
SQ, laat haar lekker slapen en ga zelf eens even genieten van het zonnetje!
Ha t zelfde hier, alleen dan 7.00 wakker, 8.30-11.00 bed, en nu weer van piepesteijn (wel ook op de arm in slaap na zn fles eventjes maar dat was kortdurend melkcoma, ook wel bekend als mamatrollendatzedenktdatjeslaapt melkcoma.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Stormlooptopic! Is iedereen buiten ofzo?
Mijn baby is stuk, ze was wakker om 7:20, heeft weer geslapen van 8:30-11:00, en ik heb haar vijf minuten geleden maar weer in bed gelegd omdat ze op mijn arm lag te slapen
Awww!quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:55 schreef Skittles het volgende:
Mijn mopperkont is nog niet buiten geweest vandaag. Vanaf half 7 al aan de mopper, nu na een dutje gelukkig iets beter gemutst.
Mijn buikschuivert![]()
lekkah! hier ligt er een zichzelf wakker te poepen geloof ikquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ze slaapt nog steeds![]()
Fijn Mariska! Even onthaasten
wat vrolijkquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:47 schreef JufMariska het volgende:
Mauwtje de schone slaapsterEn suc6 vast Kwak
En oja: L heeft een nieuw geluidjehttps://vimeo.com/125564926
Wil je die een nachtje uitlenen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat mijn dochter zich geprikt heeft aan een spinnewiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |