Zoveel sloten heb ik niet gezet eigenlijk. Behalve de eerste dag.quote:
omdat het kanquote:Op zondag 7 juni 2015 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoveel sloten heb ik niet gezet eigenlijk. Behalve de eerste dag.
zo, de eerste 19 uurtjes ook al mijn slotjes verbruiktquote:Op zondag 7 juni 2015 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoveel sloten heb ik niet gezet eigenlijk. Behalve de eerste dag.
Je hebt een blauwtje gelopenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo, de eerste 19 uurtjes ook al mijn slotjes verbruikt
En de hele dag dit nummer in de kop
ik zie je welquote:
Nizno in het blauw,...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo, de eerste 19 uurtjes ook al mijn slotjes verbruikt
met mijn prima.quote:
Mijn lief weet dat ik op een forum zit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:57 schreef Spiegelei het volgende:
Zeg, wat ik me afvroeg he. Ik ben al een aardige tijd geleden een Spiegeleitje hier geworden (niet echt heel actief veel meer lurken) en ik ben zelfs jaren ook weggeweest. Maar goed, wat ik me dus afvroeg. Weet jullie omgeving dat je Fok!t? Heb je het ooit weleens over het forum gehad of juist niet?
Alleen mijn man weet het, hij heeft zelf destijds gezegd dat het wel iets voor mij zou zijn. Hij Fok! Zelf al jaren niet meer, hij is z'n wachtwoord kwijt, maar ik geloof dat hij ook niet meer zo geïnteresseerd is.
En ik ga hier geen nieuw topic voor beginnen, want ik wil het lekkur hier vragen!
Groen/paarsachtig is het etiket op de volgende stout die ik ga drinken:quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:56 schreef ManAtWork het volgende:
Paars is dus goed,...
Wat is de volgende kleur in de 'stout-ladder'?
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Groen/paarsachtig is het etiket op de volgende stout die ik ga drinken:
[ afbeelding ]
Ik mis alleen mijn kleurtje geelquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Groen/paarsachtig is het etiket op de volgende stout die ik ga drinken:
[ afbeelding ]
Hi bestaat niet meerquote:
Maar hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |