Is er nog nietquote:
Die mag tweede staan en met een goed praatje sluit ik niet uit dat ze twee zetels halenquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:14 schreef OProg het volgende:
Ik vond die Van Klaveren an sich nog wel redelijk over komen qua presentatie enzo. Die streept zichzelf nu ook direct van de lijst.
Hij is gekozen omdat hij Bram Moszkowicz is, niet omdat hij de inhoud zo goed kan verkondigenquote:
Van Klaveren alleen zou ook niets zijn geworden. Dit is de vlucht naar voren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Die mag tweede staan en met een goed praatje sluit ik niet uit dat ze twee zetels halen
Die man wordt ook echt niet gelukkig in de Tweede Kamer.. hij doet het alleen uit financiële overwegingen, vermoed ikquote:
Dit gaat niks worden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Die mag tweede staan en met een goed praatje sluit ik niet uit dat ze twee zetels halen
Beetje bijbeunen als consultant levert denk ik meer op.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:17 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Die man wordt ook echt niet gelukkig in de Tweede Kamer.. hij doet het alleen uit financiële overwegingen, vermoed ik
Datquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:17 schreef alors het volgende:
Over strafrecht kon hij nog best leuk babbelen. Maar dit wordt hem echt niet. Hij is gewoon niet geloofwaardig en staat veel te ver va de realiteit af.
Ik weet niet of zijn consult nog veel oplevert met zijn besmeurde reputatiequote:Op dinsdag 21 april 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje bijbeunen als consultant levert denk ik meer op.
Perfect dus.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:17 schreef alors het volgende:
Over strafrecht kon hij nog best leuk babbelen. Maar dit wordt hem echt niet. Hij is gewoon niet geloofwaardig en staat veel te ver van de realiteit af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |