abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151878472
Ik heb eigenlijk al heel lang een creditcard maar nog nooit echt gebruikt voor achteraf betalingen.
Voor komende week heb ik ivm werk een hotel moeten regelen en ik heb de optie om te betalen met pin, contant of creditcard.

Mijn werkgever stort me op het einde van de maand het bedrag van de hotelovernachting op de rekening. Samen met mijn salaris.
Als ik nu voor de optie creditcard betalen kies in het hotel dan wordt het bedrag op het einde van de maand automatisch afgeschreven (rabobank)?
Of kun je kiezen wanneer je het wilt laten afschrijven oid?
pi_151878630
De afschrijving ligt aan de periode waarin de transactie valt. Je periode van je credit card loopt BIJVOORBEELD tot de 28ste en wordt dan afgeschreven op de 4e.

Je kan niet echt kiezen. Als je uitstelt van betalen dan ga je rente betalen (tot die tijd nog niet).
pi_151882234
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 23:16 schreef Zoev het volgende:
Ik heb eigenlijk al heel lang een creditcard maar nog nooit echt gebruikt voor achteraf betalingen.
Voor komende week heb ik ivm werk een hotel moeten regelen en ik heb de optie om te betalen met pin, contant of creditcard.

Mijn werkgever stort me op het einde van de maand het bedrag van de hotelovernachting op de rekening. Samen met mijn salaris.
Als ik nu voor de optie creditcard betalen kies in het hotel dan wordt het bedrag op het einde van de maand automatisch afgeschreven (rabobank)?
Of kun je kiezen wanneer je het wilt laten afschrijven oid?
Je moet even in Rabo Internetbankieren bij de details van de creditcard kijken. Ik verwacht dat je gewoon een Card zonder krediet hebt en dus een volledige incasso maandelijks achteraf krijgt. De periode loopt altijd tot ergens halverwege de 20ste. De incasso vindt aan het einde van de maand plaats, of net in het begin van de nieuwe maand.
pi_151882236
Bij mij schrijven ze het altijd rond de 27e af.
pi_151882999
Ik weet niet of je de Rabo App hebt? Als je dan kijkt bij Overzicht->Creditcards staat wanneer de volgende incasso is.
Volgens mij is dat bij iedereen standaard de 27ste maar dat weet ik niet zeker.
pi_151883546
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 08:41 schreef Goesten het volgende:
Ik weet niet of je de Rabo App hebt? Als je dan kijkt bij Overzicht->Creditcards staat wanneer de volgende incasso is.
Volgens mij is dat bij iedereen standaard de 27ste maar dat weet ik niet zeker.
Dat klopt inderdaad, dat is zover ik weet voor iedereen (Rabobank) standaard de 27e.
Volgende incasso: 27-04-2015
pi_151887809
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 06:56 schreef Mallet het volgende:
Ik verwacht dat je gewoon een Card zonder krediet hebt
Een creditcard zonder krediet? Krediet lijkt me behoorlijk essentieel bij een credit card, niet?
pi_151895086
Thanks. Duidelijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')