die enzo moet sowieso een nekschot krijgenquote:
Lijkt wel vuil afwaswater.quote:Op maandag 20 april 2015 22:52 schreef MrSalazar het volgende:
Met z'n eigen biertjeRot toch op, man.
Bier?quote:Op maandag 20 april 2015 22:52 schreef MrSalazar het volgende:
Met z'n eigen biertjeRot toch op, man.
quote:
hij heeft een eigen biertje op de markt gebrachtquote:
En waar kan je dat kopenquote:Op maandag 20 april 2015 23:03 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
[..]
hij heeft een eigen biertje op de markt gebracht
En wat zit er in?quote:Op maandag 20 april 2015 23:03 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
[..]
hij heeft een eigen biertje op de markt gebracht
is gewoon witbierquote:Op maandag 20 april 2015 23:39 schreef Firewarrior het volgende:
Is dat donker bier of chocomel met een wit schuimlaagje?
quote:Op maandag 20 april 2015 22:54 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
die enzo moet sowieso een nekschot krijgen
Tevens jij bent 14 jaar. Zijn jullie ouder dan moeten jullie echt wat volwassener gaan worden. #pubersquote:
Serieus? Onder welke naam?quote:Op dinsdag 21 april 2015 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind Tim wel leuk.
En het is tenslotte een FOK!er ook nog dus niet gaan haten.
Waarom verbaast dit me geen momentquote:Op dinsdag 21 april 2015 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind Tim wel leuk.
Welke username als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 21 april 2015 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind Tim wel leuk.
Hij post hier net.. let eens op zegquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:51 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Welke username als ik vragen mag?
Ja, ruif.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |