Als jij tot half 10 bij je vriend was standaard ging je ook met een ex tot half 12 poolen zeg maar en dat is dan wel normaal (zonder dat ooit met je vriend te doen dus)quote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef blondetrien het volgende:
Als je samen naar het strand gaat is het serieus?![]()
Het is vast niet voor niks uitgegaan. Zolang je vriendin het braaf komt melden zou ik me al helemaal geen zorgen maken. Als je toch een beetje jaloezie voelt kun je dat eventueel op een normale manier aankaarten, dat vindt ze vast wel schattig.Maar besef wel dat het op dit moment jouw probleem is en niet het hare, maak het dus ook niet het hare.
Ik denk inderdaad dat je van een mug een olifant maakt (en zelfs als dat niet zo was... dan houd je het toch niet tegen). Ik zou me er niet druk over maken.
Ja, als ik die persoon lang niet heb gezien en die wil specifiek tot die tijd poolen, waarom nietquote:Op maandag 20 april 2015 22:44 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Als jij tot half 10 bij je vriend was standaard ging je ook met een ex tot half 12 poolen zeg maar en dat is dan wel normaal (zonder dat ooit met je vriend te doen dus)
Belachelijk, een vrouw moet gewoon haar plaats weten en dat is bij haar man en niet met andere mannen omgaan. Bij mannen ligt dat heel anders.quote:Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef LuDann het volgende:
Ik ga ook weleens iets doen samen met een vriend en zonder mijn partner. Enkele van mijn vrienden zijn exen van me. In mijn ogen is er niets raars aan dus. Ligt echter ook een beetje aan de relatie die je hebt. Kan best zijn dat ze dat vroeger ook regelmatig deed en nu jullie relatie een half jaar verder is ze daarmee de draad weer oppakt, met dat vriendencontact.
Hear hear!quote:Op maandag 20 april 2015 22:51 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Belachelijk, een vrouw moet gewoon haar plaats weten en dat is bij haar man en niet met andere mannen omgaan. Bij mannen ligt dat heel anders.
Ga even lekker iemand anders trollen.quote:Op maandag 20 april 2015 22:51 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Belachelijk, een vrouw moet gewoon haar plaats weten en dat is bij haar man en niet met andere mannen omgaan. Bij mannen ligt dat heel anders.
Ja heb je gelijk in. Ik nam aan dat mensen weg mogen gaan als ze willen, vrijblijvend. Als ze inderdaad tot een specifieke tijd sowieso willen blijven poolen dan inderdaad waarom nietquote:Op maandag 20 april 2015 22:50 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ja, als ik die persoon lang niet heb gezien en die wil specifiek tot die tijd poolen, waarom niet
Tja, als je om half 10 begint ga je natuurlijk niet om 10 uur al naar huis toequote:Op maandag 20 april 2015 22:52 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in. Ik nam aan dat mensen weg mogen gaan als ze willen, vrijblijvend. Als ze inderdaad tot een specifieke tijd sowieso willen blijven poolen dan inderdaad waarom niet
Als je telkens bij je vriend om half 10 weggaat dan is het niet logisch om aan te nemen dat je zomaar wel met een ander (een ex) tot half 12 doorgaatquote:Op maandag 20 april 2015 22:54 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Tja, als je om half 10 begint ga je natuurlijk niet om 10 uur al naar huis toe![]()
Niks trollen, en zijn belangrijke natuurlijke verschillen tussen en mannen en vrouwen, dat ze gelijk zijn is de foutste onzin die ooit is verzonnen. Helaas hebben Nederlandse vrouwen een sinds de jaren 70 een emancipatiecomplex en vinden dat ze echte mannetjes moeten zijn, daarom voor mij ook geen Nederlandse partner, jug zeg bespaar me.quote:Op maandag 20 april 2015 22:51 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ga even lekker iemand anders trollen.
Het is ook niet logisch om aan te nemen dat ze dus maar vreemd gaat.quote:Op maandag 20 april 2015 22:55 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Als je telkens bij je vriend om half 10 weggaat dan is het niet logisch om aan te nemen dat je zomaar wel met een ander (een ex) tot half 12 doorgaat
Gelijkwaardig, leer het verschil voordat je je domme gedachtegang er op baseert.quote:Op maandag 20 april 2015 22:55 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Niks trollen, en zijn belangrijke natuurlijke verschillen tussen en mannen en vrouwen, dat ze gelijk zijn is de foutste onzin die ooit is verzonnen. Helaas hebben Nederlandse vrouwen een sinds de jaren 70 een emancipatiecomplex en vinden dat ze echte mannetjes moeten zijn, daarom voor mij ook geen Nederlandse partner, jug zeg bespaar me.
^ ditquote:Op maandag 20 april 2015 22:55 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Als je telkens bij je vriend om half 10 weggaat dan is het niet logisch om aan te nemen dat je zomaar wel met een ander (een ex) tot half 12 doorgaat
Ik vind het wel logisch om dat aan te nemen. Een ex en deze situatie. Lijkt zeker al wel een richting op te gaan. Als het onschuldig was geweest hadden ze tussendoor wel contact met elkaar gehad normaal en had TS ervan geweten. Dit is gewoon weer terug naar je ex verhaal. Naar vragen en aankaarten ben ik trouwens met je eens, verbaas me er alleen altijd over hoe bij sommige mensen nooit alarmbellen gaan rinkelen, allemaal onder het mom van 'moet toch kunnen' enzovoort.quote:Op maandag 20 april 2015 22:56 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Het is ook niet logisch om aan te nemen dat ze dus maar vreemd gaat.
Dus de tip is weer eens... als het niet lekker zit, kaart het aan en vraag het haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |