abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151877005
Vorige week donderdagmiddag stuurde mijn vriendin opeens een app, dat ze die avond ging poolen met een jongen. Ze kent hem uit het verleden, en hebben geloof ik ook heel kort iets gehad samen.

Naar eigen zeggen is het puur vriendschappelijk, en ergens zou ik het ook wel raar vinden als er meer achter zit, want we hebben nog maar een half jaar en ze heeft hemel en aarde bewogen om überhaupt mij te strikken voor een relatie, en aan het begin van deze maand heeft ze nog een heel boekwerk met foto's en weet ik het wat van ons samen laten maken ergens :')

Maar toch. Ik ging eens een beetje terug kijken op het FB profiel van mijn vriendin, en ik zie daar dus dat ze twee jaar terug ook met deze gast samen naar het strand ging enzo, dus kennelijk was het toch wel redelijk serieus. Daarnaast zien wij elkaar doordeweeks niet zo vaak, omdat mijn vriendin een fulltime baan heeft en daardoor doordeweeks liever vroeg naar bed gaat, maar nu opeens gaat ze zomaar tot half 12 poolen met die jongen, zo lang is ze 's avonds nog nooit bij mij gebleven, dan moet ze altijd om half 10 weer naar huis omdat ze vroeg wil slapen..

Nu kan ik het natuurlijk nog eens even extra aan haar vragen, wat ik ook zeker zal doen. Maar helaas leert mijn ervaring dat de kans klein is dat ze zal vertellen wat er écht achter zit, mocht er iets achter zitten. Meiden vertellen vaak pas wat er speelde als ze er voor zichzelf uit zijn en zoeken vaak nieuwe schoenen voordat ze de oude weggooien... Of maak ik het nu allemaal veel te groot?
pi_151877209
Als je samen naar het strand gaat is het serieus? :?
Het is vast niet voor niks uitgegaan. Zolang je vriendin het braaf komt melden zou ik me al helemaal geen zorgen maken. Als je toch een beetje jaloezie voelt kun je dat eventueel op een normale manier aankaarten, dat vindt ze vast wel schattig. :) Maar besef wel dat het op dit moment jouw probleem is en niet het hare, maak het dus ook niet het hare.

Ik denk inderdaad dat je van een mug een olifant maakt (en zelfs als dat niet zo was... dan houd je het toch niet tegen). Ik zou me er niet druk over maken.
pi_151877219
Je laatste 2 zinnen kan je ook vervangen door 'mannen hebben soms pas later door wat er speelde'.
Fylax is op televisie geweest
  maandag 20 april 2015 @ 22:43:46 #4
409579 LuDann
All the way
pi_151877248
Ik ga ook weleens iets doen samen met een vriend en zonder mijn partner. Enkele van mijn vrienden zijn exen van me. In mijn ogen is er niets raars aan dus. Ligt echter ook een beetje aan de relatie die je hebt. Kan best zijn dat ze dat vroeger ook regelmatig deed en nu jullie relatie een half jaar verder is ze daarmee de draad weer oppakt, met dat vriendencontact.
pi_151877274
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef blondetrien het volgende:
Als je samen naar het strand gaat is het serieus? :?
Het is vast niet voor niks uitgegaan. Zolang je vriendin het braaf komt melden zou ik me al helemaal geen zorgen maken. Als je toch een beetje jaloezie voelt kun je dat eventueel op een normale manier aankaarten, dat vindt ze vast wel schattig. :) Maar besef wel dat het op dit moment jouw probleem is en niet het hare, maak het dus ook niet het hare.

Ik denk inderdaad dat je van een mug een olifant maakt (en zelfs als dat niet zo was... dan houd je het toch niet tegen). Ik zou me er niet druk over maken.
Als jij tot half 10 bij je vriend was standaard ging je ook met een ex tot half 12 poolen zeg maar en dat is dan wel normaal (zonder dat ooit met je vriend te doen dus)
pi_151877400
Klinkt als het begin van het einde als het al niet afgelopen is en alleen nog een beetje de schijn wordt ophouden om je nog even niet te kwetsen. Dit deugt in elk geval van geen kant en het is tijd dat ze haar loyaliteit aan jou eens bewijst of gewoon met de waarheid voor de dag komt. Ik zou gewoon zeggen dat je het niet prettig vindt en wil weten hoeveel (niet: óf want dan zegt ze ja) ze nog om je geeft.

Mijn vriendin zou dit niet in haar hoofd halen want ze weet dat ze van mij is en kijkt niet eens naar andere mannen, maar als het mij zou overkomen zou ik meteen willen weten hoe het zit en me alvast voorbereiden om haar d'r koffers te laten pakken. Alleen slechte vrouwen doen dit.
pi_151877538
En nadien bij hem nog even napraten en in bed (of op de bank) oefenen met zijn keu. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_151877556
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:44 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Als jij tot half 10 bij je vriend was standaard ging je ook met een ex tot half 12 poolen zeg maar en dat is dan wel normaal (zonder dat ooit met je vriend te doen dus)
Ja, als ik die persoon lang niet heb gezien en die wil specifiek tot die tijd poolen, waarom niet :?
pi_151877567
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef LuDann het volgende:
Ik ga ook weleens iets doen samen met een vriend en zonder mijn partner. Enkele van mijn vrienden zijn exen van me. In mijn ogen is er niets raars aan dus. Ligt echter ook een beetje aan de relatie die je hebt. Kan best zijn dat ze dat vroeger ook regelmatig deed en nu jullie relatie een half jaar verder is ze daarmee de draad weer oppakt, met dat vriendencontact.
Belachelijk, een vrouw moet gewoon haar plaats weten en dat is bij haar man en niet met andere mannen omgaan. Bij mannen ligt dat heel anders.
pi_151877598
Soortgelijk topic als de ander
pi_151877602
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:51 schreef PendingApproval het volgende:

[..]

Belachelijk, een vrouw moet gewoon haar plaats weten en dat is bij haar man en niet met andere mannen omgaan. Bij mannen ligt dat heel anders.
Hear hear!
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 20 april 2015 @ 22:51:58 #12
409579 LuDann
All the way
pi_151877614
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:51 schreef PendingApproval het volgende:

[..]

Ga even lekker iemand anders trollen.
pi_151877632
Ze gaat gewoon wat met zn keu en ballen spelen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_151877650
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:50 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ja, als ik die persoon lang niet heb gezien en die wil specifiek tot die tijd poolen, waarom niet :?
Ja heb je gelijk in. Ik nam aan dat mensen weg mogen gaan als ze willen, vrijblijvend. Als ze inderdaad tot een specifieke tijd sowieso willen blijven poolen dan inderdaad waarom niet :')
  maandag 20 april 2015 @ 22:53:16 #15
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_151877665
Kan natuurlijk gewoon vriendschappelijk (van haar kant) bedoeld zijn, helemaal als ze zo veel energie steekt in je relatie. Een keer een avondje later maken om een oude vriend te spreken is per definitie niet vreemd.

Ik snap echter dat het je niet lekker zit, het zou mij ook niet lekker zitten als m'n vriendin plotsklaps 1 op 1 een leuk avondje met haar ex gaat plannen. Heb het er nog maar eens goed met haar over, omdat het anders alleen maar in je hoofd gaat spoken. Doe dit dan wel puur vanuit jouw perspectief, dus waarom jij je zorgen maakt en wat je voelt, zonder meteen vingertje wijzen.

Mocht haar uitleg je nog niet lekker zitten, dan.. tja. Zelf zou ik er ook niet echt om staan te springen, helemaal gezien hun verleden. Houdt het in de gaten en als het contact hechter wordt kun je ervoor kiezen om toch eens op je strepen te gaan staan.

Altijd lastige situaties dit.
Ignorance is bliss
pi_151877674
klinkt niet goed man. ik zeg t je eerlijk. wie gaat er sowieso 1 op 1 met een ex iets doen terwijl je een nieuwe relatie hebt? dat vind ik al questionable en eigenlijk not done. heel raar ook wat jij zegt dat ze voor jou die tijd nooit heeft gemaakt en voor hem kan het nu blijkbaar wel. mnee. ik zou me als ik jou was maar vast gaan voorbereiden op einde relatie als ik het zo hoor
pi_151877725
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:52 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja heb je gelijk in. Ik nam aan dat mensen weg mogen gaan als ze willen, vrijblijvend. Als ze inderdaad tot een specifieke tijd sowieso willen blijven poolen dan inderdaad waarom niet :')
Tja, als je om half 10 begint ga je natuurlijk niet om 10 uur al naar huis toe }:| :O
pi_151877733
Vertrouwen. Het is maar poolen :)
pi_151877759
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:54 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Tja, als je om half 10 begint ga je natuurlijk niet om 10 uur al naar huis toe }:| :O
Als je telkens bij je vriend om half 10 weggaat dan is het niet logisch om aan te nemen dat je zomaar wel met een ander (een ex) tot half 12 doorgaat
pi_151877769
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:51 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ga even lekker iemand anders trollen.
Niks trollen, en zijn belangrijke natuurlijke verschillen tussen en mannen en vrouwen, dat ze gelijk zijn is de foutste onzin die ooit is verzonnen. Helaas hebben Nederlandse vrouwen een sinds de jaren 70 een emancipatiecomplex en vinden dat ze echte mannetjes moeten zijn, daarom voor mij ook geen Nederlandse partner, jug zeg bespaar me.
pi_151877784
Boeiend?

En daarmee bedoel ik niet 'wat een kuttopic is dit zeg'. Wat wel zo is, maar goed. Daarmee bedoel ik 'maak je niet zo druk'.
"Pools are perfect for holding water"
pi_151877786
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:55 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Als je telkens bij je vriend om half 10 weggaat dan is het niet logisch om aan te nemen dat je zomaar wel met een ander (een ex) tot half 12 doorgaat
Het is ook niet logisch om aan te nemen dat ze dus maar vreemd gaat.
Dus de tip is weer eens... als het niet lekker zit, kaart het aan en vraag het haar.
pi_151877807
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:55 schreef PendingApproval het volgende:

[..]

Niks trollen, en zijn belangrijke natuurlijke verschillen tussen en mannen en vrouwen, dat ze gelijk zijn is de foutste onzin die ooit is verzonnen. Helaas hebben Nederlandse vrouwen een sinds de jaren 70 een emancipatiecomplex en vinden dat ze echte mannetjes moeten zijn, daarom voor mij ook geen Nederlandse partner, jug zeg bespaar me.
Gelijkwaardig, leer het verschil voordat je je domme gedachtegang er op baseert.
"Pools are perfect for holding water"
pi_151877839
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:55 schreef jodelahity het volgende:

[..]

^ dit
pi_151877843
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:56 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Het is ook niet logisch om aan te nemen dat ze dus maar vreemd gaat.
Dus de tip is weer eens... als het niet lekker zit, kaart het aan en vraag het haar.
Ik vind het wel logisch om dat aan te nemen. Een ex en deze situatie. Lijkt zeker al wel een richting op te gaan. Als het onschuldig was geweest hadden ze tussendoor wel contact met elkaar gehad normaal en had TS ervan geweten. Dit is gewoon weer terug naar je ex verhaal. Naar vragen en aankaarten ben ik trouwens met je eens, verbaas me er alleen altijd over hoe bij sommige mensen nooit alarmbellen gaan rinkelen, allemaal onder het mom van 'moet toch kunnen' enzovoort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')