Ik vind Rellende_Rotscholier een hele leuke jongen en het zou jammer zijn als hij hier niet meer postquote:Op woensdag 29 april 2015 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb hem teveel complimenten gegeven. Daar kon hij schijnbaar niet tegen.
Deisyy heeft hem zelfs geadopteerd.
Stuur hem een DM.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Rellende_Rotscholier een hele leuke jongen
Ik val nog liever gewoon in slaap.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stuur hem een DM.
Misschien is de liefde wederzijds en kunnen jullie samen met het broekje naar beneden naar de Dire Straits luisteren.
Wie?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie mijn goede vriend Rellende_Rotscholier hier nu weggejaagd?
Ben je nu de Dire Straits aan het afkrakenquote:Op woensdag 29 april 2015 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik val nog liever gewoon in slaap.
Dat is toch ook gewoon een saaie band.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je nu de Dire Straits aan het afkraken
Rellende_Rotscholier niet kennenquote:
Brothers in Arms is ook saai ja, maar voor de rest vind ik het wel een leuke band. Maarja ik er heb er positieve herinneringen aan.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon een saaie band.
Al is Money For Nothing genot. Maar ik heb laatst eens Brothers in Arms opgezet.... ZO.... SAAI....
Klopt, daarom vraag ik ook wie?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rellende_Rotscholier niet kennen
Mijn eerste gemene reactie: Dan zal je het wel kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Agressief typje. Die wilde mijn hoofd verbouwen.
GENOTquote:Op woensdag 29 april 2015 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Rellende_Rotscholier een hele leuke jongen en het zou jammer zijn als hij hier niet meer post
Om dit kracht bij te zetten een mooi liedje:
Heldin dan toch.quote:
ALS IK HIER LOOP JA DEUR DE STRATENquote:
Niet verbouwen als in opknappen, maar als in kapot maken. Slaan enzo.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn eerste gemene reactie: Dan zal je het wel kunnen gebruiken.
En dan denk ik: dat mag ik niet zeggen! Mss is Kingstown wel heel aardig enzo.
Je gaat toch niet het achterlijke VBL-neefje hier lopen uithangen?quote:
Hoho, dat is een belediging voor de WZV'er.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet verbouwen als in opknappen, maar als in kapot maken. Slaan enzo.
Verder ben ik heel aardig en alom geliefd. Er is niemand die een hekel aan mij heeft.
[..]
Je gaat toch niet het achterlijke VBL-neefje hier lopen uithangen?
Had je mijn VBL-live bingokaart ooit al eens gezien?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoho, dat is een belediging voor de WZV'er.
Post Gramulanion daar eigenlijk nog steeds?
Dan neem ik dat maar aanquote:Op woensdag 29 april 2015 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet verbouwen als in opknappen, maar als in kapot maken. Slaan enzo.
Verder ben ik heel aardig en alom geliefd. Er is niemand die een hekel aan mij heeft.
[..]
Nee, laat eens zien?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je mijn VBL-live bingokaart ooit al eens gezien?
Ik post nooit in VBL.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het wordt er wel af en toe gebruikt, maar dat komt meer door SCC.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik post nooit in VBL.
Genot is overigens niet echt iets van VBL. Maar afijn.
Dat lijkt me niet verstandig.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, laat eens zien?
'...god' en '... pingel onthouden' staan er sowieso op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt. Daarom kom ik ook niet meer in een heleboel subfora/topics.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Genot is overigens niet echt iets van VBL. Maar afijn.
Dat soort uitgekauwde aids is voor 12-jarigen. Jij kunt beter.
quote:Op woensdag 29 april 2015 14:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet verstandig.
[..]Het is "Tijd voor de meer dan verdiende *score*"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Klopt. Daarom kom ik ook niet meer in een heleboel subfora/topics.
Dat soort uitgekauwde aids is voor 12-jarigen. Jij kunt beter.
Jaaaaaaa en oeiiiiiiiii vind ik niet echt iets VBL-eigens, evenals "Kleurloze speler", gezeur over kunstgras en "Genot". De rest wel in meer of mindere mate, hoewel "Je verwacht het niet" ook een fok-brede term is en "Pure aids" ook niet echt VBL-eigen is. ... in Oranje is vooral een inside joke omdat een iemand dat over de keeper van Twente riep. Sindsdien wordt dat dus vooral geroepen als die keeper blundert.
Er zijn wel een stuk of 8 van die termen die ik ook gebruik. Al probeer ik het "Bedankt Hans" buiten VBL/SPT de beperken. Verder een aardig accurate bingo dus, ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
vraag een 40 plusser om raad, die hebben er ervaring meequote:Op woensdag 29 april 2015 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
RIP kwaliteitsSC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |