Gecorrigeerdquote:Op maandag 20 april 2015 21:19 schreef Bitlord het volgende:
Ik vond m wel cool met zn Matiz. Had respect voor hem.
Matiz.quote:Op maandag 20 april 2015 21:19 schreef Bitlord het volgende:
Ik vond m wel cool met zn Atos. Had respect voor hem.
Daewoo Matiz.quote:Op maandag 20 april 2015 21:19 schreef Bitlord het volgende:
Vraag mij dat ook af.quote:Op maandag 20 april 2015 21:22 schreef RingBewoner het volgende:
Snap niet waarom de politie dit soort gasten niet oppakt, meeneemt naar het bureau en eens flink doorlicht. Alles natrekken zodat hij een uurtje of 4 op het bureau zit, dan doet hij volgende keer wel anders.
die agent is ook een lul, waarom mag hij niet uitstappen en op gelijk niveau te praten??quote:Op maandag 20 april 2015 21:22 schreef RingBewoner het volgende:
Snap niet waarom de politie dit soort gasten niet oppakt, meeneemt naar het bureau en eens flink doorlicht. Alles natrekken zodat hij een uurtje of 4 op het bureau zit, dan doet hij volgende keer wel anders.
vind*quote:Op maandag 20 april 2015 21:22 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Jij mag dat, vindt je wel lief.
http://TinyURL.com/ynupj4quote:Op maandag 20 april 2015 21:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Iemand een link naar de video wat hij op youtube zou zetten?
Weet ik ook niet zo goed, misschien wil de agent daarmee aantonen dat hij de baas is en dat er gebeurt wat hij zegt?quote:Op maandag 20 april 2015 21:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
die agent is ook een lul, waarom mag hij niet uitstappen en op gelijk niveau te praten??
Nu praat hij van hoog naar laag.
quote:Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Als jij mijn Nederlands verbeterd, dan wordt ik je vriend, en ben je niet meer forever alone.
Preview of TinyURL.com/ynupj4quote:
Gewoon de baas spelen en stoer doen.quote:Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Weet ik ook niet zo goed, misschien wil de agent daarmee aantonen dat hij de baas is en dat er gebeurt wat hij zegt?
idd niet intrappen.quote:Op maandag 20 april 2015 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Preview of TinyURL.com/ynupj4
This TinyURL redirects to:
http://smouch.net/lol/
Notice from TinyURL admin: Rickroll. Hard to escape from page.
?
Je moet op proceed klikken om de video te bekijken. Dat is algemeen bekend.quote:Op maandag 20 april 2015 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Preview of TinyURL.com/ynupj4
This TinyURL redirects to:
http://smouch.net/lol/
Notice from TinyURL admin: Rickroll. Hard to escape from page.
?
quote:Op maandag 20 april 2015 21:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Gewoon de baas spelen en stoer doen.
Ik snap wel dat hij agressief wordt van zo'n Nederlandse agent die hem aanhoudt.
quote:Op maandag 20 april 2015 21:26 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Gast, ik ben een man, uit mijn prive jij.
TS is een topgave gozer. Een pareltje.quote:Op maandag 20 april 2015 23:08 schreef Inspireme het volgende:
Jij bent toch niet het jongen in het filmpje?
quote:Op maandag 20 april 2015 23:08 schreef Inspireme het volgende:
Jij bent toch niet het jongen in het filmpje?
quote:
quote:
Dit dusquote:Op maandag 20 april 2015 21:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Iemand een link naar de video wat hij op youtube zou zetten?
Eens!quote:Op maandag 20 april 2015 23:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
TS is een topgave gozer. Een pareltje.
Je gaat je excuses aanbieden?quote:Op maandag 20 april 2015 21:17 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Goedenavond,
Vandaag ging ik naar school, kwam ik mijn lokaal binnen..
En zie iedereen lachend en op Facebook het volgende filmpje delen.
http://www.skoften.net/it(...)_aan_mijn_pik_zuigen
Wat een tuig, onbeschofte kakkerlak, ik schaam mij serieus voor dit soort !@#$% typerende kansloze jongeren. Ik als 'Marokkaanse-jongeman' biedt mijn excuses aan voor dit soort gedrag, zeer teleurstellend dat dit niet in Marokko of Amerika zelf is gebeurt, anders zat hij gauw op een fles. Ik vond dat kale agent zeer vriendelijk en netjes nog, het jammere vindt ik dat hij geen bekeuring heeft gekregen.
Zucht.
Haha, nee natuurlijk niet!!!quote:Op maandag 20 april 2015 23:08 schreef Inspireme het volgende:
Jij bent toch niet de jongen in het filmpje?
Bedankt lieve Boca_Raton, dat deed mijn kleine hart doen lachen. *Knuf!quote:Op maandag 20 april 2015 23:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
TS is een topgave gozer. Een pareltje.
Held, heerlijke ventquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:23 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Bedankt lieve Boca_Raton, dat deed mijn kleine hart doen lachen. *Knuf!
quote:Op maandag 20 april 2015 21:17 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Goedenavond,
Wat een tuig, onbeschofte kakkerlak, ik schaam mij serieus voor dit soort !@#$% typerende kansloze jongeren. Ik als 'Marokkaanse-jongeman' biedt mijn excuses aan voor dit soort gedrag, zeer teleurstellend dat dit niet in Marokko of Amerika zelf is gebeurt, anders zat hij gauw op een fles. Ik vond dat kale agent zeer vriendelijk en netjes nog, het jammere vindt ik dat hij geen bekeuring heeft gekregen.
Zucht.
haha wat een zieke baas. die gast moet em ook gewoon zn sigaretje laten rokenquote:Op maandag 20 april 2015 21:17 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Goedenavond,
Zucht.
Dan hoef jij heul geen excuses aan te bieden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:22 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Haha, nee natuurlijk niet!!!
Ik dacht een uitzondering maken, net als hoe jij mij een uitzondering geeft.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:38 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Dan hoef jij heul geen excuses aan te bieden.
Wie weet is die auto gestolen en wil hij een sprintje wagen.quote:Op maandag 20 april 2015 21:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
die agent is ook een lul, waarom mag hij niet uitstappen en op gelijk niveau te praten??
Je mag inderdaad niet weigeren daar je jezelf op de openbare weg bevindt. Je mag echter wel aangeven niet herkenbaar in beeld te willen komen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:53 schreef Mark031 het volgende:
Ergens heeft die mocro wel gelijk. Wegmisbruikers is een commercieel programma en ze hebben beeldmateriaal nodig om geld te verdienen.
Beetje raar dat je verplicht gefilmd moet worden voor een commercieel programma, terwijl al die mensen die eraan meewerken (zelfs de betreffende politieagenten) geld krijgen voor hun deelname.
En jij als 'wegmisbruiker' mag niet eens weigeren om gefilmd te worden. Logisch ook, want zonder beeldmateriaal hebben ze geen programma en dat betekent geen inkomsten.
Op verdenking waarvan dan?quote:Op maandag 20 april 2015 21:22 schreef RingBewoner het volgende:
Dan ga je toch lekker in Spanje wonen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 01:53 schreef very het volgende:
Ik snap die kale echt niet hoor. Als iemand zo achterlijk tegen mij tekeer zou gaan dat zou ik hem sowieso die 230 euro boete geven voor het niet voorrang verlenen (de reden dat ze in eerste instantie achter hem aangaan) én 370 euro voor het onnodig lawaai maken middels de piepende banden.
En daar zou ik het niet bij laten;
APK gekeurd? Keuringsbewijs aanwezig? Keuringsbewijs goed leesbaar? Deugen de banden? Deugen de schokdempers? Deugt alle ophanging? Het carrosserie? De bevestiging van de zitplaatsen? De claxon? De stuurinrichting? De bevestiging van de accu? De bedrading? De uitlaat? De (hand-/parkeer-) rem? De ruitensproeier? De ruitenwissers? De verlichting? Laten de ramen genoeg licht door? Wordt het zicht op een andere manier ook maar enigszins belemmerd? Is er een ontwasemmingsinstallatie aanwezig? Zijn de benodigde reflectoren aanwezig?
Ook zou ik hem puur om te zieken nog een boete geven voor het beledigen van een ambtenaar in functie. Dat hij daar misschien van vrijgesproken kan worden moet ie zelf maar uitzoeken en aanvechten.
Je laat je toch niet zo behandelen? Hoe verwacht je ooit enige vorm van respect/ontzag? Je moet eens in Spanje proberen zo'n taal aan te slaan tegen een agent. Krijg je gewoon een knuppel tegen je botte harses. En terecht.
[..]
Wie weet is die auto gestolen en wil hij een sprintje wagen.
Goeie reactie man. Lekker redelijk ookquote:Op dinsdag 21 april 2015 02:04 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker in Spanje wonen.
Nee, jij bent redelijk met je opsomming van kinderachtige dingen die de agent volgens jou allemaal moet doen. Baviaan dat je d'r bent.quote:
Nee, die Marokkaan is redelijk met zijn gekankerquote:Op dinsdag 21 april 2015 02:06 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee, jij bent redelijk met je opsomming van kinderachtige dingen die de agent volgens jou allemaal moet doen. Baviaan dat je d'r bent.
Donder toch op zeg.quote:Op dinsdag 21 april 2015 02:07 schreef very het volgende:
[..]
Nee, die Marokkaan is redelijk met zijn getier.
Niks kinderachtig, gewoon gelijk laten merken dat dergelijk gedrag je alleen maar tegenwerkt.
Yeah rightquote:Op dinsdag 21 april 2015 02:09 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Donder toch op zeg.
Betreffende bestuurder was zo onzeker als een bakvis. Die heeft z'n lesje wel geleerd.
Meisje toch.quote:Op dinsdag 21 april 2015 02:11 schreef very het volgende:
[..]
Yeah right![]()
Als je serieus denkt dat deze jongen hierdoor zijn lesje geleerd heeft dan ben je echt wereldvreemd.
En donder verder lekker zelf op, met je grote smoel
Is goed hoor knul.quote:Op dinsdag 21 april 2015 02:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Meisje toch.![]()
Bel anders even met het tv programma om te vragen waarom de agenten gewoon normaal reageren en niet op de door jou voorgeschreven vmbo-schoolkantine wijze. Wellicht willen ze je het wel uitleggen.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 02:04 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker in Spanje wonen.
quote:
quote:
Alles verder goed met Byzantynixschii?quote:
Ga je een punt maken?quote:Op dinsdag 21 april 2015 02:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Alles verder goed met Byzantynixschii?
Van niks, maar vanwege irritant, respectloos en bijdehand gedrag richting de politie. In "de samenleving" gaat het er vaak over dat er meer respect moet zijn voor de politie. Misschien moeten ze dat eens een beetje gaan afdwingen, iets minder soft doen.quote:
Je wilt hem arresteren wegen irritant gedrag? En dan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Van niks, maar vanwege irritant, respectloos en bijdehand gedrag richting de politie. In "de samenleving" gaat het er vaak over dat er meer respect moet zijn voor de politie. Misschien moeten ze dat eens een beetje gaan afdwingen, iets minder soft doen.
Aanhouden. Niet arresteren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je wilt hem arresteren wegen irritant gedrag? En dan?
6 uur vasthouden en dan weer loslaten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je wilt hem arresteren wegen irritant gedrag? En dan?
Hij is toch aangehouden? Jij wilt hem meenemen naar het bureau, dan moet je hem toch echt arresteren en dus ergens van verdenken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Aanhouden. Niet arresteren.
En dan? Dat staat in hetzelfde verhaal, niet zo selectief lezen.
Want dat helpt?quote:
Nee hoor, dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hij is toch aangehouden? Jij wilt hem meenemen naar het bureau, dan moet je hem toch echt arresteren en dus ergens van verdenken.
Mijn vraag is dus: waarvan?
Ik heb de rest van je reacties ook gelezen en je:quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hij is toch aangehouden? Jij wilt hem meenemen naar het bureau, dan moet je hem toch echt arresteren en dus ergens van verdenken.
Mijn vraag is dus: waarvan?
Jezus, moeten we alles blijven herhalen voor je?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Want dat helpt?![]()
![]()
Waarom zou zo'n agent überhaupt zo'n kinderachtig onzeker mannetje mee willen nemen naar het bureau? Die jongens hebben echt wel wat beters te doen.
Wat hoeft niet?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:15 schreef very het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft niet.
http://www.judex.nl/recht(...)zoek-en-verhoor_.htm
Je wilt dat een agent een strafbaar feit gaat verzinnen zodat hij iemand kan arresteren?quote:Dus gewoon iets verzinnen
quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb de rest van je reacties ook gelezen en je:
- Bent extreem links, of pretendeert dit te zijn
- Bent marokkaan en neemt het op voor deze imbeciel
- Bent de jongen uit het filmpje en snapt het niet
- Bent gewoon wereldvreemd
Kies zelf maar een antwoord, ik reageer niet meer op jou.
Een goede onderbouwing voor een verdenking hebben.quote:
Ja. En om maar alvast op je volgende vraag te antwoorden; om hem te zieken.quote:Je wilt dat een agent een strafbaar feit gaat verzinnen zodat hij iemand kan arresteren?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:22 schreef very het volgende:
[..]
Een goede onderbouwing voor een verdenking hebben.
Ik ben blij dat jij het zegt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
Jij bent echt heerlijk dom. Lekkere clown.
Matige trollquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:30 schreef vervoerder23 het volgende:
Als hij die bochten zo wil pakken is dat toch zijn zaak, volkomen onterecht naar de kant gehaald
Zo werkt dat met honden. Honden mogen niet autorijden volgens mij.quote:Op maandag 20 april 2015 21:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Matizquote:Op maandag 20 april 2015 21:19 schreef Bitlord het volgende:
Je komt opvallend gefrustreerd/onvriendelijk over, zozeer dat het haast lachwekkend wordt. Wat is er loos?quote:Op dinsdag 21 april 2015 02:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Alles verder goed met Byzantynixschii?
Jij werd vroeger gepest he?quote:Op dinsdag 21 april 2015 01:53 schreef very het volgende:
Ik snap die kale echt niet hoor. Als iemand zo achterlijk tegen mij tekeer zou gaan dat zou ik hem sowieso die 230 euro boete geven voor het niet voorrang verlenen (de reden dat ze in eerste instantie achter hem aangaan) én 370 euro voor het onnodig lawaai maken middels de piepende banden.
En daar zou ik het niet bij laten;
Kentekenbewijs aanwezig? APK gekeurd? Keuringsbewijs aanwezig? Keuringsbewijs goed leesbaar? Deugen de banden? Deugen de schokdempers? Deugt alle ophanging? Het carrosserie? De bevestiging van de zitplaatsen? De claxon? De stuurinrichting? De bevestiging van de accu? De bedrading? De uitlaat? De (hand-/parkeer-) rem? De ruitensproeier? De ruitenwissers? De verlichting? Laten de ramen genoeg licht door? Wordt het zicht op een andere manier ook maar enigszins belemmerd? Is er een ontwasemmingsinstallatie aanwezig? Zijn de benodigde reflectoren aanwezig?
Ook zou ik hem puur om te zieken nog een boete geven voor het beledigen van een ambtenaar in functie. Dat hij daar misschien van vrijgesproken kan worden moet ie zelf maar uitzoeken en aanvechten.
Je laat je toch niet zo behandelen? Hoe verwacht je ooit enige vorm van respect/ontzag? Je moet eens in Spanje proberen zo'n taal aan te slaan tegen een agent. Krijg je gewoon een knuppel tegen je botte harses. En terecht.
[..]
Wie weet is die auto gestolen en wil hij een sprintje wagen.
Hij houdt zich gewoon professioneel en heeft duidelijk meer verstand dan die nerd in z'n matizquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mooi om te zien dat die kale echt niets terug weet te zeggen, normaal heeft hij altijd zo'n grote bakkes.
quote:
Zo zou een eckte Fok!ker ook praten maar dan wel gewoon medewerking verlenend.quote:
Klopt. Maar dat staat hier los van.quote:
kennlijk stata het er niet zo los van als hij dat er zo uit piktquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:28 schreef very het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat staat hier los van.
Dit soort gedrag moet gewoon aangepakt worden. Het is toch te gek voor woorden dat de politie zo tegen zich laat praten? Of vind jij dat wel normaal? Wat dat betreft mag het best wat meer naar hoe het in andere landen gaat waar politie nog wel gezag heeft en respect krijgt. Waar je dus wel gewoon jezelf in de vingers snijdt door je zo op te stellen tegen een diender.
Het is nogal een makkelijk te maken redenering, maar dat betekent niet dat het ook de oorzaak is.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
kennlijk stata het er niet zo los van als hij dat er zo uit pikt![]()
je kinderachtige manier van wraak nemen tegen het schelden menneke zegt wat anders....quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:33 schreef very het volgende:
[..]
Het is nogal een makkelijk te maken redenering, maar dat betekent niet dat het ook de oorzaak is.
Ze houden hem aan omdat ie regels overtreed. Daarna scheld ie de hele boel bij elkaar en doet zelfs tot twee maal toe een indirecte doodsverwensing en hij mag gewoon weer verder rijden? Dan sta je er niet meer boven, dan ben je gewoon een voetveeg.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kinderachtige manier van wraak nemen tegen het schelden menneke zegt wat anders....
als je echt hebt geleerd sta je er net zoals de agent boven en lach je minzaam, en doe je lekker laatdunkend terug
Etosquote:Op maandag 20 april 2015 21:19 schreef Bitlord het volgende:
Ik vind het super van die agent dat hij zo rustig bleef, maar idd wel raar dat ie met dat gescheld wegkomt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:46 schreef very het volgende:
[..]
Ze houden hem aan omdat ie regels overtreed. Daarna scheld ie de hele boel bij elkaar en doet zelfs tot twee maal toe een indirecte doodsverwensing en hij mag gewoon weer verder rijden? Dan sta je er niet meer boven, dan ben je gewoon een voetveeg.
Ik zou ook rustig blijven, maar ik zou hem wel aanpakken door dus inderdaad dan maar even alles af te gaan. Als je moeilijk wilt doen dan kan je moeilijk krijgen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vind het super van die agent dat hij zo rustig bleef, maar idd wel raar dat ie met dat gescheld wegkomt.
Nee, je bent de voetveeg als je hem 36 verschillende boetes oplegt zoals je eerder in dit topic beschreef.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:46 schreef very het volgende:
[..]
Ze houden hem aan omdat ie regels overtreed. Daarna scheld ie de hele boel bij elkaar en doet zelfs tot twee maal toe een indirecte doodsverwensing en hij mag gewoon weer verder rijden? Dan sta je er niet meer boven, dan ben je gewoon een voetveeg.
Jij weet blijkbaar niet wanneer je iemand een voetveeg noemtquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, je bent de voetveeg als je hem 36 verschillende boetes oplegt zoals je eerder in dit topic beschreef.
'Tfoe'quote:Op maandag 20 april 2015 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je gaat je excuses aanbieden?TFOE voor mensen als jij.
Het feit dat jij ontzettend kinderachtig ‘’wraak’’ neemt op die jongen zegt mij dat jij de voetveeg bent. Je laat je nml. gigantisch kennen, zijn woorden hebben effect op je gehad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:52 schreef very het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar niet wanneer je iemand een voetveeg noemt
En nee hoor, ik zei niet dat ik 36 verschillende boetes uit zou schrijven, ik zei dat ik hem overal op zou controleren.
nee hoor, dat is jouw manier, je wil wraak, maar je moet boven alles staanquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:46 schreef very het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, dat is jouw manier, je wil wraak, maar je moet boven alles staan
een indirecte doodsverwensing? zo wat
Een voetveeg noem je iemand die over zich heen laat lopenquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het feit dat jij ontzettend kinderachtig ‘’wraak’’ neemt op die jongen zegt mij dat jij de voetveeg bent. Je laat je nml. gigantisch kennen, zijn woorden hebben effect op je gehad.
Een goede agent grijnst wat en vervolgt zijn weg.
Stel je toch niet zo aan zeg.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:28 schreef very het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat staat hier los van.
Dit soort gedrag moet gewoon aangepakt worden. Het is toch te gek voor woorden dat de politie zo tegen zich laat praten? Of vind jij dat wel normaal? Wat dat betreft mag het best wat meer naar hoe het in andere landen gaat waar politie nog wel gezag heeft en respect krijgt. Waar je dus wel gewoon jezelf in de vingers snijdt door je zo op te stellen tegen een diender.
Ironisch dit.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:52 schreef very het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar niet wanneer je iemand een voetveeg noemt
En nee hoor, ik zei niet dat ik 36 verschillende boetes uit zou schrijven, ik zei dat ik hem overal op zou controleren.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:59 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ironisch dit.
Je beschrijft met wat jij zou doen precies wat een voetveeg zou doen.
Als je dus al die dingen doet dan laat je redelijk zien dat je niet over je heen laat lopen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:57 schreef very het volgende:
[..]
Een voetveeg noem je iemand die over zich heen laat lopen
indien iemand zijn voeten aan je wil vegen moet het je ten eerste raken, sta je erboven raakt het je niet ergo geen voetveeg, maar je zitr nog vastgeroest in je wraakregime omdat je je eigen trauma's nog niet geheel verwerkt hebtquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:01 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Als je dus al die zooi doet dan laat je redelijk zien dat je niet over je heen laat lopen. Dus ook jij weet blijkbaar niet wanneer je iemand een voetveeg noemt
Oh, je geeft even je eigen draai aan de term voetveeg om zodoende alsnog je gelijk te halenquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
indien iemand zijn voeten aan je wil vegen moet het je ten eerste raken, sta je erboven raakt het je niet ergo geen voetveeg, maar je zitr nog vastgeroest in je wraakregime omdat je je eigen trauma's nog niet geheel verwerkt hebt
nee dat doe ik niet, jij bent begonnen met jouw draai te geven aan het er bovenstaan gelijk ene voetveeg zou zijn, maar goed.... misschien schijnt de zon in je spiegel en ben je verblind voor je eigen faalerijquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:05 schreef very het volgende:
[..]
Oh, je geeft even je eigen draai aan de term voetveeg om je gelijk te halen![]()
Leuk discussiëren zo. Vooral ook nu je lekker makkelijk kunt scoren door het te gooien op het feit dat ik vroeger gepest ben.
Je laat juist wel over je heen lopen als je je laat verleiden tot het achterlijke gedrag wat jij graag wilt zien. Daarmee geef je de bestuurder alleen maar wat hij wil.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:01 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Als je dus al die dingen doet dan laat je redelijk zien dat je niet over je heen laat lopen.
Dus ook jij weet blijkbaar niet wanneer je iemand een voetveeg noemt
juist, hij lokt hem uit, als je er intrapt dan laat je je kennen en gebruiken door 'meneer' maar goed, dit inzien vergt nog moeite voor sommige die vooral vanuit emotie redeneren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je laat juist wel over je heen lopen als je je laat verleiden tot het achterlijke gedrag wat jij graag wilt zien. Daarmee geef je de bestuurder alleen maar wat hij wil.
Wat heeft het voor zin om al die dingen na te gaan? Alleen maar omdat de bestuurder begint te schelden? Had hij niet gescholden dan het de agent het ook niet gedaan.
Laat staan hem in hechtenis nemen.![]()
Niemand schiet daar iets mee op.
Aan het trillende stemmetje en het onzekere gedrag van de bestuurder valt overduidelijk af te lezen dat hij vreselijk zit te balen. Dikke kans dat hij wel een les heeft geleerd vandaag. En zo niet dan zie ik niet in wat jouw idee daar aan toe zou voegen.
Onderbuikstruggles.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist, hij lokt hem uit, als je er intrapt dan laat je je kennen en gebruiken door 'meneer' maar goed, dit inzien vergt nog moeite voor sommige die vooral vanuit emotie redeneren.
juist, die belemmeren een heleboel in veel situatiesquote:
Jij denkt dat de bestuurder minimaal 600 euro aan boets wilt, en eventueel mer als blijkt dat er meer zaken niet in orde zijn? Owkeeequote:Op dinsdag 21 april 2015 15:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je laat juist wel over je heen lopen als je je laat verleiden tot het achterlijke gedrag wat jij graag wilt zien. Daarmee geef je de bestuurder alleen maar wat hij wil.
Klopt. En dat zou dan ook het gevolg van zijn eigen gedrag zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
Wat heeft het voor zin om al die dingen na te gaan? Alleen maar omdat de bestuurder begint te schelden? Had hij niet gescholden dan het de agent het ook niet gedaan.
Maar ook niemand verliest er mee, behalve de agressor. Het zou misschien er wel voor zorgen dat hij zich een volgende keer wat minder achterlijk opstelt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
Laat staan hem in hechtenis nemen.![]()
Niemand schiet daar iets mee op.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
Aan het trillende stemmetje en het onzekere gedrag van de bestuurder valt overduidelijk af te lezen dat hij vreselijk zit te balen. Dikke kans dat hij wel een les heeft geleerd vandaag. En zo niet dan zie ik niet in wat jouw idee daar aan toe zou voegen.
Ja en wie laat er over zich heen lopen dan? In mijn ogen jij. Want zoals ik al zei, zijn woorden hebben effect op je gehad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:57 schreef very het volgende:
[..]
Een voetveeg noem je iemand die over zich heen laat lopen
Ja, en die woorden hebben het effect dat je laat zien wie de baas is. Ergo, niet alles pikken. Ergo, niet over je heen laten lopen. Ergo, geen voetveeg zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja en wie laat er over zich heen lopen dan? In mijn ogen jij. Want zoals ik al zei, zijn woorden hebben effect op je gehad.
Ja je laat echt zien de baas te zijn hoor, met je kinderachtige wraakactie.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:15 schreef very het volgende:
[..]
Ja, en die woorden hebben het effect dat je laat zien wie de baas is. Ergo, niet alles pikken. Ergo, niet over je heen laten lopen. Ergo, geen voetveeg zijn.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:12 schreef very het volgende:
[..]
Jij denkt dat de bestuurder minimaal 600 euro aan boets wilt, en eventueel mer als blijkt dat er meer zaken niet in orde zijn? Owkeee
Waarom dan? Wat schieten we daar mee op?quote:Klopt. En dat zou dan ook het gevolg van zijn eigen gedrag zijn.
Wil je moeilijk doen, dan gaan we moeilijk doen.
Natuurlijk wel, weet je wel wat het kost om zoveel aandacht te schenken aan iets wat niet nodig is?quote:Maar ook niemand verliest er mee, behalve de agressor.
Want?[..]quote:Het zou misschien er wel voor zorgen dat hij zich een volgende keer wat minder achterlijk opstelt.
Nee, zo iemand zinloos arresteren en je halve dag aan besteden, daar leert 'ie van.quote:![]()
Nogmaals: als jij serieus denkt dat hij zijn les nu geleerd heeft dan ben je echt wereldvreemd.
ja en de baas ben je als je iemand onterecht 6 uur vasthoudt.. omdat hij wat naars zei....quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja je laat echt zien de baas te zijn hoor, met je kinderachtige wraakactie.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en de baas ben je als je iemand onterecht 6 uur vasthoudt.. omdat hij wat naars zei....
ja misschien in je hoofd, maar de echte baas was die agent gewoon heel droog minzaam die gast belachelijk maken
nee, hoor, alleen aanhouden voor verhoor (max 6 uur) en redelijke verdenking van een gepleegd strafbaar feit.... maar goed jij wordt later vast de buurman diede bal lek prikt als hij in de tuin komt, lekker zuur, en vooral jezelf ermee hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:16 schreef very het volgende:
[..]
Dat kan prima. Voorlopige hechtenis althans.
Op verdenking van welk strafbaar feit?quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:16 schreef very het volgende:
[..]
Dat kan prima. Voorlopige hechtenis althans.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:16 schreef very het volgende:
[..]
Dus gewoon iets verzinnen, maakt niet uit wat maar in dit geval zou ik kiezen voor op verdenking van autodiefstal.
Jij zegt dat je met mijn reactie hem geeft wat hij wilt. Mijn reactie zou zijn sowieso die twee boetes voor de vergrijpen waaraan hij zich schuldig gemaakt heeft. Dus dat zou betekenen in jouw woorden dat de bestuurder die 600 euro aan boetes wil hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
[..]
Waarom dan? Wat schieten we daar mee op?
[..]
Natuurlijk wel, weet je wel wat het kost om zoveel aandacht te schenken aan iets wat niet nodig is?
[..]
Want?[..]
[..]
Nee, zo iemand zinloos arresteren en je halve dag aan besteden, daar leert 'ie van.
Volgens mij ben jij net zo onvolwassen als de bestuurder.
welke 2 vergrijpen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:20 schreef very het volgende:
[..]
Jij zegt dat je met mijn reactie hem geeft wat hij wilt. Mijn reactie zou zijn sowieso die twee boetes voor de vergrijpen waaraan hij zich schuldig gemaakt heeft. Dus dat zou betekenen in jouw woorden dat de bestuurder die 600 euro aan boetes wil hebben.
En iemand in voorlopige hechtenis nemen betekent niet dat je hem ook de hele tijd aandacht moet geven hoor. Je pleurt hem in een hok en haalt hem er 6 uur later weer uit.
En als ik oprecht ben dan zou ik hem natuurlijk niet echt in hechtenis nemen. Ik stelde alleen dat hij de mogelijkheid heeft. Maar na zijn gekanker zou ik het ook niet meer bij een waarschuwing laten en gewoon gelijk de boetes geven waar hij recht op had.
dat is 1 vergrijpquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:00 schreef very het volgende:
[..]
Het geen voorrang verlenen en onnodig geluid maken.
Onnodig geluid maken ja. Is een onzin boete, maar zijn reactie is ook onzin. Met als deze discussie overigens.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is 1 vergrijp![]()
onnodig geluid maken?![]()
![]()
dat geeft gelijk jouw kleinzieligheid mooi weer
je bent zelf onzinquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:03 schreef very het volgende:
[..]
Onnodig geluid maken ja. Is een onzin boete, maar zijn reactie is ook onzin. Met als deze discussie overigens.
Een agent zou hem wat mij betreft helemaal de tiefus in mogen slaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het feit dat jij ontzettend kinderachtig ‘’wraak’’ neemt op die jongen zegt mij dat jij de voetveeg bent. Je laat je nml. gigantisch kennen, zijn woorden hebben effect op je gehad.
Een goede agent grijnst wat en vervolgt zijn weg.
Ik had hem door die grote mond ook wel een artikel 5 en belediging van een ambtenaar in functie gegeven.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:32 schreef biertank het volgende:
[..]
Een agent zou hem wat mij betreft helemaal de tiefus in mogen slaan.
teaser erop, rijbewijs afpakken voor artikel 5, nachtje cel ect ect.
Komt er misschien weer een beetje ontzag voor de politie.
Debielen zoals hij er zo makkelijk mee laten weg komen
Misschien maar in Amerika, of een ander bananenland, gaan wonen dan.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:32 schreef biertank het volgende:
[..]
Een agent zou hem wat mij betreft helemaal de tiefus in mogen slaan.
Wat voor auto heb jij dan?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:37 schreef AdoraBelle het volgende:
Dan ben je wel de man hoor, in je Daewoo Matiz.
Sowieso een roze, met van die wimpers bij de koplampen.quote:
Lolwut?quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:46 schreef Dikkejordy het volgende:
Wat een verschrikkelijk, naar mannetje zeg. Al zijn de Linkse rakkers hier nog een stukje erger. Die weten het gewoon weer recht te praten. Ongelooflijk. Die agent verdient respect dat hij zichzelf heeft ingehouden, meer ook niet. Ik had hem aan de hoogste boom opgehangen. Oog om oog, tand om tand. Grote bek opzetten, dan kan je het krijgen zoals je wil.
Dit is toch geen gezag. Dus in het vervolg de politie uitschelden met kanker en dan kom je overal mee weg?!
dikke jordy is gepest door een gemene marokkaanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |