Slet is dan een betere benaming. Een hoer is meestal betaald.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom het beestje niet bij de naam noemen?
Als of ze haar drankjes en hapjes zelf betaalt.... geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Slet is dan een betere benaming. Een hoer is meestal betaald.
Dus elke vrouw die je mee uit eten neemt is een hoer. Nee ok.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of ze haar drankjes en hapjes zelf betaalt.... geloof je het zelf?
Ja.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus elke vrouw die je mee uit eten neemt is een hoer. Nee ok.
hahahahha, weet je wat jij moet doen? Lekker het topic eerst lezen, want daar staat al in ze vreemd is gegaan en het al uit is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:37 schreef ferdys het volgende:
hahahahha, weet je wat jij moet doen? Lekker single worden, want die vriendin van je is al tien keer vreemd gegaan.
Lol, deze man spamt zijn kutonderzoekje, wordt er op aangesproken door mij en gaat in mijn topics janken hahaha. Levenloos.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:37 schreef ferdys het volgende:
hahahahha, weet je wat jij moet doen? Lekker single worden, want die vriendin van je is al tien keer vreemd gegaan.
Wellicht wil Ferdy wel een bakje koffie met je doen bij Starbucksquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:46 schreef Vaatwastablet het volgende:
Maar iedereen bedankt voor de tips en steunbetuigingen! Gaat alweer een beetje beter, maar ik probeer ook vaak haar als gespreksonderwerp te vermijden... Geen zin om er aan te denken.
Lijkt me een goede strategiequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:46 schreef Vaatwastablet het volgende:
Maar iedereen bedankt voor de tips en steunbetuigingen! Gaat alweer een beetje beter, maar ik probeer ook vaak haar als gespreksonderwerp te vermijden... Geen zin om er aan te denken.
(Loopse) tinderteef.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Slet is dan een betere benaming. Een hoer is meestal betaald.
Sterker nog, elke vrouw is een hoer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus elke vrouw die je mee uit eten neemt is een hoer. Nee ok.
de definitie van hoer heeft voor mij niets te maken het het feit of er al dan niet een financiele compensatie tegenover geleverde daden staat.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:28 schreef quirina het volgende:
Waarom meteen uitmaken voor hoer?
Tenzij haar dates haar betalen...
naar aanleiding van je berichtje in het topic van ferdys dacht ik ik zal ook eens komen bashenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:46 schreef Vaatwastablet het volgende:
Beter af zonder haar, hoe kut dat ook klinkt. Zoek een nieuwe hobby of ga lekker buiten rennen, dat helpt. Het is tenslotte mooi weerquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:46 schreef Vaatwastablet het volgende:
ze is vreemdgegaan en had geen spijtquote:Op zondag 26 april 2015 18:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik heb niet al de reacties kunnen lezen.
Misschien heeft iemand anders haar foto op Tinder gezet, zonder dat zij hiervan op de hoogte is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |