quote:Op woensdag 22 april 2015 14:06 schreef Gary_Oak het volgende:
Catfish haar en confronteer haar op de date.
Het is al uit grappenmakerquote:Op woensdag 22 april 2015 14:06 schreef Gary_Oak het volgende:
Catfish haar en confronteer haar op de date.
Ja, heb nu pas het hele topic doorgelezen.quote:
Moet je juist blij mee zijn. In feite heeft ze je dan een dienst bewezen.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:10 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, heb nu pas het hele topic doorgelezen.
Maar sterkte, TS. Ik voel je pijn. Heb de mijne ook verloren aan Tinder.
De pijn wordt er niet minder om. Zeker niet de eerste paar maanden. Wat bij mij hielp is om dat verdriet te transformeren naar woede, maar dat duurde wel even. Zelfs als ik dit topic lees, kookt mijn bloed weer.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Moet je juist blij mee zijn. In feite heeft ze je dan een dienst bewezen.
Wat een idiote vrouw, waar jij op viel. Lolquote:Op woensdag 22 april 2015 13:49 schreef Vaatwastablet het volgende:
Dank je wel. Het heeft mij wel met beide benen op de grond gezet. Denk ik dat nooit meer een toekomstige relatie te rooskleurig moet zien; vind het nog steeds apart dat ze nooit eerder over bepaalde dingen heeft geklaagd (je bent geen uitdaging meer, geen tijd meer voor mij, veel te lief etc.)
Nog iemand. Wat is dat toch met die Tinder.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:10 schreef Gary_Oak het volgende:
Maar sterkte, TS. Ik voel je pijn. Heb de mijne ook verloren aan Tinder.
Correct. Op naar een betere meid. Een meid voor alle werk. Vooral het "goede" betere. Niet het slechte werkquote:Op woensdag 22 april 2015 13:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Elke relatie, elke meid is anders en dit is gewoon n naaistreek.
inderdaad, komt omdat jij drie jaar geleden n keer hebt gezegd dat je liever een jonger iemand hadquote:Op woensdag 22 april 2015 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit zeg je gewoon omdat je er tegen in wil gaan
Gvd ga stuk hierquote:Op woensdag 22 april 2015 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
inderdaad, komt omdat jij drie jaar geleden n keer hebt gezegd dat je liever een jonger iemand had
ik zei zomaar wat hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd ga stuk hier![]()
![]()
volgens mij was dat ook echt zo...
ja nee ik herinner mij dat als de dag van gisterenquote:
Kut man, sterkte. Je had geen tijd meer voor d'r door je drukke baan als CEO zeker? Bitches hebben altijd van dat soort kutsmoesjes.quote:
Sterkte man.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:39 schreef Vaatwastablet het volgende:
Het bleek dat ze vreemd ging. Eerst zei ze dat ik niet zo moest zeiken maar ik zou er toch achterkomen als ze op Tinder bleef. Tot nu toe heeft ze twee jongens buiten mijn kennis om "gemeet". Ze bleek er zelf geen spijt van te hebben omdat ik niks deed om onze relatie te verbloemen (nu pas kaart zij problemen in onze relatie aan... wtf)
Zodoende heb ik het dan ook uitgemaakt. Hele dag lopen janken. Sorry als ik een tijdje niet online kwam, kon even niet aan Facebook/fok/twitter watdanook denken.
Dank jullie wel voor jullie reacties.
Tja, makkelijk middel (vooral voor meisjes) om een egoboost te krijgen.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:33 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Nog iemand. Wat is dat toch met die Tinder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder is de enige vrouw die ik blind vertrouw. De rest kan oprotten.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:24 schreef Sosa het volgende:
tja TS
hopelijk leer je hiermee dat je geen enkele vrouw kan vertrouwen.
nooit niet! Liefhebben mag, vertrouwen nooit.
juistemquote:Op woensdag 22 april 2015 15:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Mijn moeder is de enige vrouw die ik blind vertrouw. De rest kan oprotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2015 15:24 schreef Sosa het volgende:
tja TS
hopelijk leer je hiermee dat je geen enkele vrouw kan vertrouwen.
nooit niet! Liefhebben mag, vertrouwen nooit.
Hoe lang hadden jullie het met elkaar?quote:Op woensdag 22 april 2015 13:39 schreef Vaatwastablet het volgende:
Het bleek dat ze vreemd ging. Eerst zei ze dat ik niet zo moest zeiken maar ik zou er toch achterkomen als ze op Tinder bleef. Tot nu toe heeft ze twee jongens buiten mijn kennis om "gemeet". Ze bleek er zelf geen spijt van te hebben omdat ik niks deed om onze relatie te verbloemen (nu pas kaart zij problemen in onze relatie aan... wtf)
Zodoende heb ik het dan ook uitgemaakt. Hele dag lopen janken. Sorry als ik een tijdje niet online kwam, kon even niet aan Facebook/fok/twitter watdanook denken.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:39 schreef Vaatwastablet het volgende:
Geen ervaring met Tinder maar.... Liken mannen zo ongeveer alles met een hoofd en tieten dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 14:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Tja, makkelijk middel (vooral voor meisjes) om een egoboost te krijgen.Bij bijna elke jongen die ze liken, hebben ze wel een match.
Niet weten dat vaatwasser elk topic hier verzintquote:Op woensdag 22 april 2015 17:25 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Klap voor je bek verdien je, snol.
Ik geloof je pas als je je benen voor me spreidt, goed?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niet weten dat vaatwasser elk topic hier verzint
Hij heeft mij de laatste paar dagen enorm veel zelfvertrouwen ingeschonken, maar ben er nog steeds kapot van..quote:
Een jaar. Gelukkig niet extreem lang/veel herrinneringen, maar het vertrouwen zat er diep in. Wel een naai-actie.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe lang hadden jullie het met elkaar?
Sterkte trouwens.
Tip: ga zelf ook op Tinder. Ze zal jou wel naar links swipen overigens
Graag gedaan.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:26 schreef Vaatwastablet het volgende:
dank jullie (bijna) allemaal voor de steunbetuigingen,
doet mij erg veel goed!
Dat vraag ik me soms ook af.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:17 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Geen ervaring met Tinder maar.... Liken mannen zo ongeveer alles met een hoofd en tieten dan?
Want dan ga je ook een account aanmaken?quote:Op woensdag 22 april 2015 19:36 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me soms ook af.
In ieder geval sterkte TS
Haha, ooit gehad maar vrij snel weer eraf gegooid. Ik was gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Want dan ga je ook een account aanmaken?
Vrouwen hebben mannen inderdaad voor het uitkiezen. Maar dat is niet alleen op Tinder hoor. Gewoon een kwestie van met een hagelgeweer schieten is het.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:17 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Geen ervaring met Tinder maar.... Liken mannen zo ongeveer alles met een hoofd en tieten dan?
Ontopic. Sterkte TS... wat een kutargumenten. Hoop dat je wel inziet dat al haar verwijten nergens op slaan. Lijkt me inderdaad dat ze het op die manier voor zichzelf nog een beetje kan goedpraten. Deze verwijten (als ze ze echt zo voelt en niet verzint om haar eigen gezicht nog een beetje te redden) zouden een reden zijn tot een goed gesprek met je, maar zeker niet tot bedrog en vreemdgaan. Dus ga vooral niet denken dat het aan jou ligt. Alsnog kut natuurlijk, je denkt iemand te kennen en dan krijg je zoiets. Maar goed, je weet nu wel wat voor persoon het is en dan ben je er maar beter snel van af. Cliché maar waar, zoals roosvicee het zegt: komt wel goed, schatje.
Doe eens normaal jij en ga weg met je sarcastische toon.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Alles lekker op je stage?
ik heb een keer mijn telefoon uitgewisseld met een meisje en haar Tinder voor een uur gebruikt als expirement. Je kan als vrouw de meest domme dingen zeggen en 90% van de mannen vindt het best. Ze gaan er echt ver voor en de meesten liken bijna iedereen.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:36 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me soms ook af.
In ieder geval sterkte TS
Mannen willen dan ook alleen neukenquote:Op donderdag 23 april 2015 07:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb een keer mijn telefoon uitgewisseld met een meisje en haar Tinder voor een uur gebruikt als expirement. Je kan als vrouw de meest domme dingen zeggen en 90% van de mannen vindt het best. Ze gaan er echt ver voor en de meesten liken bijna iedereen.
Sterkte man. Wat een loeder, dat ze dan even lekker op tinder gaat zitten ipv het met je uit te praten of het uit te maken.quote:
Waarom het beestje niet bij de naam noemen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:28 schreef quirina het volgende:
Waarom meteen uitmaken voor hoer?
Tenzij haar dates haar betalen...
Slet is dan een betere benaming. Een hoer is meestal betaald.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom het beestje niet bij de naam noemen?
Als of ze haar drankjes en hapjes zelf betaalt.... geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Slet is dan een betere benaming. Een hoer is meestal betaald.
Dus elke vrouw die je mee uit eten neemt is een hoer. Nee ok.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als of ze haar drankjes en hapjes zelf betaalt.... geloof je het zelf?
Ja.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus elke vrouw die je mee uit eten neemt is een hoer. Nee ok.
hahahahha, weet je wat jij moet doen? Lekker het topic eerst lezen, want daar staat al in ze vreemd is gegaan en het al uit is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:37 schreef ferdys het volgende:
hahahahha, weet je wat jij moet doen? Lekker single worden, want die vriendin van je is al tien keer vreemd gegaan.
Lol, deze man spamt zijn kutonderzoekje, wordt er op aangesproken door mij en gaat in mijn topics janken hahaha. Levenloos.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:37 schreef ferdys het volgende:
hahahahha, weet je wat jij moet doen? Lekker single worden, want die vriendin van je is al tien keer vreemd gegaan.
Wellicht wil Ferdy wel een bakje koffie met je doen bij Starbucksquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:46 schreef Vaatwastablet het volgende:
Maar iedereen bedankt voor de tips en steunbetuigingen! Gaat alweer een beetje beter, maar ik probeer ook vaak haar als gespreksonderwerp te vermijden... Geen zin om er aan te denken.
Lijkt me een goede strategiequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:46 schreef Vaatwastablet het volgende:
Maar iedereen bedankt voor de tips en steunbetuigingen! Gaat alweer een beetje beter, maar ik probeer ook vaak haar als gespreksonderwerp te vermijden... Geen zin om er aan te denken.
(Loopse) tinderteef.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Slet is dan een betere benaming. Een hoer is meestal betaald.
Sterker nog, elke vrouw is een hoer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus elke vrouw die je mee uit eten neemt is een hoer. Nee ok.
de definitie van hoer heeft voor mij niets te maken het het feit of er al dan niet een financiele compensatie tegenover geleverde daden staat.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:28 schreef quirina het volgende:
Waarom meteen uitmaken voor hoer?
Tenzij haar dates haar betalen...
naar aanleiding van je berichtje in het topic van ferdys dacht ik ik zal ook eens komen bashenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:46 schreef Vaatwastablet het volgende:
Beter af zonder haar, hoe kut dat ook klinkt. Zoek een nieuwe hobby of ga lekker buiten rennen, dat helpt. Het is tenslotte mooi weerquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:46 schreef Vaatwastablet het volgende:
ze is vreemdgegaan en had geen spijtquote:Op zondag 26 april 2015 18:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik heb niet al de reacties kunnen lezen.
Misschien heeft iemand anders haar foto op Tinder gezet, zonder dat zij hiervan op de hoogte is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |