abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151876547
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:23 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Nee. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Als dat vertrouwen er niet is, om wat voor reden dan ook, houdt het gewoon op.
Je denkt wel heel zwart/wit. Bij een tinder account horen al je alarmbellen af te gaan en mag je best wel wat argwanend te werk gaan.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151876587
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:23 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Alsof vrouwen niet op straat schaars gekleed of hun reet in een strakke legging liften.

Het punt is dat zeker wel vergelijkbaar is. Je kunt een vrouw leuk in je gedachten vinden waarbij Tinder alleen internet is om een 'vind ik leuk' er tegen aan te gooien. Je doet het hard op.
Je bent niet goed jij :') op straat kom je mensen onvrijwillig tegen en beoordeel je ze. Tinder is een app bedoeld voor dating (lees: sex), waar je zelf op gaat. Lul niet zo uit je nek man.

quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:23 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Nee. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Als dat vertrouwen er niet is, om wat voor reden dan ook, houdt het gewoon op.
ik neem aan dat ts gewoon vertrouwen in z'n vriendin had tot hij erachter kwam dat ze op tinder zat. jij wil dat hij of als een hond haar blind vertrouwt van "oh zal wel niks zijn" of dat hij het gelijk uitmaakt? wat een onzin. goed juist dat hij er met haar over gaat praten. zoiets mag je best aankaarten. er is vertrouwen en er is achterlijkheid. hope for the best, prepare for the worst.
pi_151876630
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 22:27 schreef eight het volgende:

[..]

Je denkt wel heel zwart/wit. Bij een tinder account horen al je alarmbellen af te gaan en mag je best wel wat argwanend te werk gaan.
Ik denk niet zo zwart/wit als jij denkt dat ik denk denk ik. ;)

Kijk, als mijn beste vriendin mijn partner op Tinder tegenkomt en dit aan mij meldt dan zou ik er met mijn partner over praten. Er kan met mij over heel veel dingen gepraat worden binnen relaties.

MAARRR als ik het gevoel heb dat ik met mijn partner niet over dit soort dingen kan praten, dat hij er stiekem over zal gaan doen en dat ik hem moet gaan stalken op Tinder... Ja, dan maak ik het uit. Meer kopzorgen dan lol in de relatie, lijkt me dat namelijk. Maar met een normale partner is het dus optie 1.
pi_151876669
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:29 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Je bent niet goed jij :') op straat kom je mensen onvrijwillig tegen en beoordeel je ze. Tinder is een app bedoeld voor dating (lees: sex), waar je zelf op gaat. Lul niet zo uit je nek man.

[..]

ik neem aan dat ts gewoon vertrouwen in z'n vriendin had tot hij erachter kwam dat ze op tinder zat. jij wil dat hij of als een hond haar blind vertrouwt van "oh zal wel niks zijn" of dat hij het gelijk uitmaakt? wat een onzin. goed juist dat hij er met haar over gaat praten. zoiets mag je best aankaarten. er is vertrouwen en er is achterlijkheid. hope for the best, prepare for the worst.
Ga even de context van mijn post nalezen, ik reageerde op een specifieke situatie.
pi_151876704
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:30 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ik denk niet zo zwart/wit als jij denkt dat ik denk denk ik. ;)

Kijk, als mijn beste vriendin mijn partner op Tinder tegenkomt en dit aan mij meldt dan zou ik er met mijn partner over praten. Er kan met mij over heel veel dingen gepraat worden binnen relaties.

MAARRR als ik het gevoel heb dat ik met mijn partner niet over dit soort dingen kan praten, dat hij er stiekem over zal gaan doen en dat ik hem moet gaan stalken op Tinder... Ja, dan maak ik het uit. Meer kopzorgen dan lol in de relatie, lijkt me dat namelijk.
ok, nou, in dat geval is t toch alleen maar positief dat ts er met zn chick over gaat praten ipv spelletjes te spelen? alhoewel je best een beetje mag wantrouwen af en toe. idealiter niet natuurlijk.. maarja. volgens mij lullen we allemaal langs elkaar heen.
pi_151876763
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:32 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

ok, nou, in dat geval is t toch alleen maar positief dat ts er met zn chick over gaat praten ipv spelletjes te spelen? alhoewel je best een beetje mag wantrouwen af en toe. idealiter niet natuurlijk.. maarja. volgens mij lullen we allemaal langs elkaar heen.
Ja, dat lijkt me ook absoluut beter. Mijn post werd een beetje buiten de context geplaatst geloof ik. Gevaar van FOK! ;)

Jaloezie is niet erg. Het moet wel bespreekbaar zijn en zich niet gaan uiten in abnormaal gedrag.
pi_151876871
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:33 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me ook absoluut beter. Mijn post werd een beetje buiten de context geplaatst geloof ik. Gevaar van FOK! ;)

Jaloezie is niet erg. Het moet wel bespreekbaar zijn en zich niet gaan uiten in abnormaal gedrag.
zoals dit?

pi_151877617
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2015 22:35 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

zoals dit?

[ link | afbeelding ]
Zoiets idd :P
pi_151877830
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:01 schreef artelligence het volgende:

[..]

Als ik jou was roepte ik m'n vriendin en zou ik haar ermee geconfronteerd.
Ik moest lachen, waarvoor dank.
"Pools are perfect for holding water"
pi_151877837
Het is wel bijzonder dat je dit niet meteen met haar bespreekt
pi_151878703
Tpv
BlaBlaBla
pi_151878935
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 23:23 schreef Soldier2000 het volgende:
Tpv
Terugpostvindtdt? :+
  maandag 20 april 2015 @ 23:50:37 #63
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151879588
Sure, zo meteen live de update
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_151879848
Al thuis, TS?
pi_151879934
Veel vrouwen gebruiken Tinder gewoon als egoboost. Het zijn onzekere wezens en matches op Tinder zijn net even dat beetje extra zelfvertrouwen wat ze op een dag nodig hebben. Net als likes op Facebook of Instagram.
  dinsdag 21 april 2015 @ 08:44:10 #66
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_151883052
Niks geworden. Troll dus.
  dinsdag 21 april 2015 @ 09:54:43 #67
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_151884350
In plaats van meteen pissig te worden en haar beschuldigen van vreemdgaan lijkt me gewoon normaal praten een betere optie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_151885220
Ik zie er geen probleem in. Zolang je elkaars "regels" respecteert. Bijvoorbeeld: Aandacht krijgen van andere mannen is ok, er eens vriendschappelijk een glas mee gaan drinken ook, etc. Maar geen seks.

Als dat jullie afspraak is (impliciet aannemend of expliciet al eens uitgesproken, over gepraat met elkaar), dienen beide partijen zich aan die afspraak te houden. Het overige daar sta je niet bij stil.

Vertrouw elkaar, laat elkaar vrij.

P.S. Ik ben alvast benieuwd naar de update. Gesprek gehad ? Wat zei ze.
  dinsdag 21 april 2015 @ 10:48:22 #69
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_151885440
TS probeert het nu maar hier :') kneus.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_151885695
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:54 schreef snakelady het volgende:
In plaats van meteen pissig te worden en haar beschuldigen van vreemdgaan lijkt me gewoon normaal praten een betere optie.
Dit dus.
"Pools are perfect for holding water"
pi_151898524
Veel vrouwen zitten gewoon op Tinder om de aandacht, echt niet zo'n probleem.
  dinsdag 21 april 2015 @ 18:37:35 #72
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_151899341
Ik zou een labiele zeikvent als TS meteen dumpen. Blijf van m'n leven af :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_151899421
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 18:06 schreef SpermaWolkje het volgende:
Veel vrouwen zitten gewoon op Tinder om de aandacht, echt niet zo'n probleem.
As het echt niet zo'n probleem is dan kan ze dat toch ook gewoon zeggen?
pi_151899697
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2015 18:40 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

As het echt niet zo'n probleem is dan kan ze dat toch ook gewoon zeggen?
soms zijn er dingen die iemand zelf totaal niet belangrijk vindt, maar waarvan jij denkt: hm, had ik toch wel graag even willen weten.
Ik vertel zelf altijd álles, behalve dus dingen die echt totaal niet boeiend zijn voor mij en waarvan ik me niet kan voorstellen dat hij ze wel boeiend vindt.
Hij vertelt echter veel minder, omdat hij zelf veel meer dingen totaal niet boeiend vindt. Ook dingen die ik wel graag weet.

Misschien vindt ze t gewoon niet bijster interessant en heeft ze daarom niets gezegd.
Daar hoeft helemaal geen kwade opzet achter te zitten.
compact en kleverig.
pi_151899751
Overigens vind ik t eigenlijk helemaal niet zo raar dat TS ff schrikt als hij z'n vriendin op tinder tegenkomt. Ik zou ook raar opkijken, maar ik zou er niet van uitgaan dat hij op zoek was naar n ander oid.
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')