Heb je wat te doenquote:Op zondag 26 april 2015 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dertig verschillende voertuigen ieder met zn eigen sirene.....
Wakker liggen en uit ellende maar gaan Fokken en merken dat er weer iemand om de hoek is afgeschotenquote:
Ik lig er niet wakker van,quote:Op zondag 26 april 2015 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wakker liggen en uit ellende maar gaan Fokken en merken dat er weer iemand om de hoek is afgeschoten
Raam dicht en klaarquote:
Prima toch, maar wat is hard? Ik zei al eerder dat ik er niet wakker van lig, maar goed ik heb ook geen last van de sirenes bij jullie. Maar dan nog zou ik als ik al wakker lig, niet daarvan wakker liggen.quote:
Zeikerdquote:Op zondag 26 april 2015 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prima toch, maar wat is hard? Ik zei al eerder dat ik er niet wakker van lig, maar goed ik heb ook geen last van de sirenes bij jullie. Maar dan nog zou ik als ik al wakker lig, niet daarvan wakker liggen.
als dat al niet lukt dan maar opdoeken.quote:Op maandag 27 april 2015 11:17 schreef chufi het volgende:
Dan moeten we deze vandaag maar even volgooien
heb jij je al in feestgedruis gestort?quote:Op maandag 27 april 2015 13:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als dat al niet lukt dan maar opdoeken.
Nee niet echt of je moet van dance feesten houden.... Maar om daar dan weer 25 E voor neer te leggen... Niet mijn ding die menigtes...quote:Op maandag 27 april 2015 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is er bij jou in de buurt iets te beleven sjoef?
pfoe nee. Wij gaan vanmiddag wel even ergens kijken, maar hier geen massa's volgens mij.quote:Op maandag 27 april 2015 13:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt of je moet van dance feesten houden.... Maar om daar dan weer 25 E voor neer te leggen... Niet mijn ding die menigtes...
Maar ik verwacht een fotoreportage van TH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |