SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te stelen en verkopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CheatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban
Vergeet niet je cash op je bankrekening te zetten via smartphone>internet>money & services!![]()
B! Jij kan ook alles wat je pas hoort te kunnen als je lvl 100 bent? Weet dat jij daar al ver boven hebt gezetenquote:maar ik ben nu lvl 96, nog steeds met m'n 1ste character en nooit terug gezet in lvl, en kan alles kopen wat je unlockt bij lvl100, en heb die accomplishment dat ik lvl 100 ben gehaald
Still 96 though.
#lvl100oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Vraag of iemand van plus lvl 70 die een tank heeftblow up 2 voor je start. De missie.quote:Op maandag 20 april 2015 19:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
hnng ben nog steeds geen lvl 12
Kan het later vanavond wel doen. Volgens mij krijg je nog steeds veel xp en geld voor deze missie.
Als je min of 8 cops blijft killen voordat je de auto wegbrengt.Ich hock in meinem Bonker![]()
Ja apart is dat.quote:Op maandag 20 april 2015 19:25 schreef Divje het volgende:
[..]
B! Jij kan ook alles wat je pas hoort te kunnen als je lvl 100 bent? Weet dat jij daar al ver boven hebt gezetenmaar ik ben nu lvl 96, nog steeds met m'n 1ste character en nooit terug gezet in lvl, en kan alles kopen wat je unlockt bij lvl100, en heb die accomplishment dat ik lvl 100 ben gehaald
Still 96 though.
#lvl100Ich hock in meinem Bonker![]()
Alleen maar gezeik van de mensen die game niet kopen, maar piratenquote:Op maandag 20 april 2015 19:52 schreef Jorwol het volgende:
Die laatste pagina van vorig topic, de tering hé
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Altijd hetzelfde joh. Jankbakjesquote:Op maandag 20 april 2015 19:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Alleen maar gezeik van de mensen die game niet kopen, maar piraten![]()
Voor mensen die hun computer willen upgraden: er loopt nog een bundel waarbij je een gratis game krijgt bij het kopen van de GTX 9 serie.
http://www.geforce.com/GetWitcher3
Scheelt toch wat knaken als je van plan was te upgraden.![]()
Lekker wachten op de GTX1080 voordat ik overstap van m'n GTX680quote:Op maandag 20 april 2015 20:02 schreef 10minuteman het volgende:
Voor mensen die hun computer willen upgraden: er loopt nog een bundel waarbij je een gratis game krijgt bij het kopen van de GTX 9 serie.
http://www.geforce.com/GetWitcher3
Scheelt toch wat knaken als je van plan was te upgraden.![]()
![]()
Dat was met mij, ik zag je al laggenquote:Op maandag 20 april 2015 20:34 schreef redboyke het volgende:
kut zat net met iemand van de crew en internet viel weg![]()
![]()
Wauwww goeddd geprogrameerd zeg. NOT.
Ik kan u al niet meer stoppen met snel fietsen, ondanks dat ik shift weer indruk![]()
![]()
echt geniaal, die programmeurs daar bij rockstar![]()
ja kut vpn en internetquote:Op maandag 20 april 2015 20:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat was met mij, ik zag je al laggen
ben je nu aan het spectaten in deathmatch. kon die invite niet joinen![]()
quote:Op maandag 20 april 2015 20:33 schreef Photomorti het volgende:
Ik krijg die fucking cracks niet werkendvoor SP werkte het hier prima/
![]()
Standaard toets is caps-lock. Is dat het probleem?quote:Op maandag 20 april 2015 20:43 schreef badschaap het volgende:
Wauwww goeddd geprogrameerd zeg. NOT.
Ik kan u al niet meer stoppen met snel fietsen, ondanks dat ik shift weer indruk![]()
![]()
echt geniaal, die programmeurs daar bij rockstar
Ik word echt gallisch van in een queue te worden gegooid na een invite. Haalt het leuke wel van de multiplayer af eerlijk gezegd. Zou niet zo'n probleem zijn als je een invite kon annuleren en terug in het spel wordt gegooid, maar het spel moet steeds weer ~30 seconden laden.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
Rockstar en Bethesda zijn de enige gamestudios waar ik blind van durf te kopen.quote:Op maandag 20 april 2015 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je moet wel echt skeer zijn wil je dit te duur vinden![]()
GVD DIT GA JE NIET MENEN !!!!
Ik ben wat aan het drinken met vrienden in de stad en ondertussen wordt godverdomme mijn rockstar account email veranderd en gehackt!
Hoe kunnen ze zomaar mijn email veranderen zonder dat ik dit moet bevestigen?![]()
![]()
![]()
Als ze bij Rockstar net zo dom zijn als bij EA, gewoon een support ticket insturen en zeggen dat je geen toegang hebt tot je mailquote:Op maandag 20 april 2015 23:53 schreef dolf1010 het volgende:
GVD DIT GA JE NIET MENEN !!!!
Ik ben wat aan het drinken met vrienden in de stad en ondertussen wordt godverdomme mijn rockstar account email veranderd en gehackt!
Hoe kunnen ze zomaar mijn email veranderen zonder dat ik dit moet bevestigen?![]()
Zo is een vriend van me letterlijk zijn Origin account kwijtgeraakt. Iemand had gevraagd of ze de account mail konden veranderen en dat hebben ze gewoon vrolijk gedaan_!
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Dit is toch triest...quote:Op maandag 20 april 2015 23:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als ze bij Rockstar net zo dom zijn als bij EA, gewoon een support ticket insturen en zeggen dat je geen toegang hebt tot je mail
Zo is een vriend van me letterlijk zijn Origin account kwijtgeraakt. Iemand had gevraagd of ze de account mail konden veranderen en dat hebben ze gewoon vrolijk gedaan_!
Bij elk normaal systeem krijg je eerst een bevestigings mailtje voordat je je email verandert, lekker makkelijk hacken zo.
Als er ook maar iets weg is en ik krijg het niet terug he... ik vraag direct mijn geld terug voor elke GTA game die ik ooit gekocht heb.
kut rockstar.![]()
daarom print ik dus ALTIJD bonnetjes uit (in pdf formaat) waar mogelijk..quote:Op maandag 20 april 2015 23:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als ze bij Rockstar net zo dom zijn als bij EA, gewoon een support ticket insturen en zeggen dat je geen toegang hebt tot je mail
Mocht zoiets ooit gebeuren, kan ik bonnetjes overleggen en heel erg dwars gaan liggen..
nou is het bij origin niet heeeel dramatisch, maar bij steam moet dat echt niet gebeuren..![]()
persoonlijk zou ik voor de steam versie gaan, dan krijg je de extra's van steam erbij, ondanks dat hij wel duurder is (ergens anders halen dan op steam zelf is namelijk niet het geld t.o.v. het risico waard)quote:Op maandag 20 april 2015 23:47 schreef RoW_0 het volgende:
Waar kan ik beste de Steam versie kopen? Of raden jullie mij toch Rockstar club aan?![]()
Nou sta ik nog automatisch ingelogt op mijn laptop maar ik kan mijn wachtwoord niet veranderen want ik weet mijn huidige wachtwoord niet en kan mijn email niet veranderen want ik heb geen toegang tot het email address.
De taal was verandert naar brazilie, ben dus gehackt door zon kut braziliaan gvd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:02 schreef dolf1010 het volgende:
Nou sta ik nog automatisch ingelogt op mijn laptop maar ik kan mijn wachtwoord niet veranderen want ik weet mijn huidige wachtwoord niet en kan mijn email niet veranderen want ik heb geen toegang tot het email address.
De taal was verandert naar brazilie, ben dus gehackt door zon kut braziliaan gvd![]()
![]()
![]()
Risico? Kan ik niet gewoon het goedkoopste hier pakken dan? http://www.allkeyshop.com/blog/buy-gta-5-cd-key-compare-prices/quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik voor de steam versie gaan, dan krijg je de extra's van steam erbij, ondanks dat hij wel duurder is (ergens anders halen dan op steam zelf is namelijk niet het geld t.o.v. het risico waard)![]()
Zuurquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:02 schreef dolf1010 het volgende:
De taal was verandert naar brazilie, ben dus gehackt door zon kut braziliaan gvd
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
kan, maar dan heb je dus de rockstar variant die niet op steam geactiveerd kan worden..quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:05 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Risico? Kan ik niet gewoon het goedkoopste hier pakken dan? http://www.allkeyshop.com/blog/buy-gta-5-cd-key-compare-prices/
de steam variant gifts beginnen bij 52 euro.. dan vind ik het "risico" van via een keysite kopen ook verwaarloosbaar t.b.h.
overigens kan de rockstar editie, volgens mij, nog goedkoper, aangezien dat gewoon de retail variant is/zou moeten zijn: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/grand+theft+auto+v+(gta+5)_PC.html![]()
@dolf1010: What the fuck. Sorry om dit te horen, man.Ben benieuwd wat rockstar hier mee gaat doen.
Zo'n beetje iedereen maakt tegenwoordig gebruik van een bevestigingmailtje in je mailbox. Lekker bezig, rockstar.
Hopelijk is het gauw weer opgelost. :SMy friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
wat is er precies mis met de controls? gaat toch prima met WASD en de numpad keys?quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:30 schreef badschaap het volgende:
wat waren ze denkende bij de helikopter/airplane controls?
stond dat soms in hun manga ofzo![]()
nou neequote:Op dinsdag 21 april 2015 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is er precies mis met de controls? gaat toch prima met WASD en de numpad keys?![]()
![]()
![]()
echt een van Dé matigste controls ever![]()
Ik heb het veranderd naar Battlefield vehicle controls, prima te doen zo.quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
nou nee![]()
![]()
![]()
echt een van Dé matigste controls everAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Op zich leuk bedacht, maar controls met de muis is waarschijnlijk handigerquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
nou nee![]()
![]()
![]()
echt een van Dé matigste controls ever
No amount of money ever bought a second of time.![]()
je bedoelt je dat je er niet mee omkan gaan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
nou nee![]()
![]()
![]()
echt een van Dé matigste controls ever
noted..![]()
Het zijn gewoon knullige controls als je het vergelijkt met de soepelheid van bijvoorbeeld battlefield-helikopters. Het werkt wel en je kan er zeker "goed" in worden, maar intuïtief is het voor PC begrippen niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 01:00 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt je dat je er niet mee omkan gaan?
noted..
Of zoals Just Cause 2. Ook prachtig en eenvoudig.Conscience do cost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |