Bod genoteerd, ik zal er over nadenken. Als het maar zo ligt hier heeft niemand er wat aan he?quote:
Top, ik hoor het wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:47 schreef manga het volgende:
[..]
Bod genoteerd, ik zal er over nadenken. Als het maar zo ligt hier heeft niemand er wat aan he?
Nog nagedacht over mijn bod?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:47 schreef manga het volgende:
[..]
Bod genoteerd, ik zal er over nadenken. Als het maar zo ligt hier heeft niemand er wat aan he?
Ja maar ik vind het te weinig voor alle LEGO bij elkaar. Ik ben al van 515 Euro naar 380 Euro gegaan voor alles bij elkaar. De waarde (aldus Bricklink.com) ligt nog boven die 515 dus ik wacht nog eventjes afquote:
Goede dealquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:18 schreef R-Tech het volgende:
Leuk hoor die setjes, heb laatst bij iemand al die shell setjes (niet het stadion) compleet voor 30,- gekocht
Nee dat niet, het is om mee te spelen, niet om in de kast te laten staanquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:19 schreef manga het volgende:
[..]
Goede dealOok nog als nieuw in doos in plastic?
Hehehe, geweldig spul blijft het hé LEGO?quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:32 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Nee dat niet, het is om mee te spelen, niet om in de kast te laten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |