Nope, op naar Netflix.quote:Op zondag 19 april 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog een aanrader op de televisie?
Patrick Kluivert wordt eigenlijk nooit uitgenodigd bij Studio Voetbal.quote:Op zondag 19 april 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reportage op SBS6quote:Op zondag 19 april 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geweldige voetballer. Mooi interview met hem laatst in de VI.quote:
Dat had je al gezegdquote:Op zondag 19 april 2015 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldige voetballer. Mooi interview met hem laatst in de VI.
Hard voor je.quote:Op zondag 19 april 2015 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Morgen weer vroeg op, dan is hrt eigk alweer voorbij.
WK Snookerquote:Op zondag 19 april 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valt niet mee, als je steeds wordt gequote of wordt genoemd. Maar ik doe m'n best. Bedankt voor het compliment.quote:Op zondag 19 april 2015 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig blijf je ook zo bescheiden.
Verfrissend.quote:
Ik hou van de klassiekers.quote:Op zondag 19 april 2015 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verfrissend.
Hoe kwam je er op ?
Of hou je dat voor jezelf ?
Was van Barneveld - Taylor toen? Mijn favoriet is eigenlijk die van vandaag. Maar dat is vooral nostalgie.quote:Op zondag 19 april 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is jouw meest favoriete klassieker?
Die van mij is die van afgelopen september.
Kongolo watquote:Op zondag 19 april 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik trap af:
Nienhuis
Zuiverloon - Haddad - Kongolo - Achenteh
Vilhena - Falkenburg - Van der Velden
Reimerink - Biekman - Verhoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |