SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort dingen hoor ik nooit face 2 face. Dan weten ze hoelaat het isquote:het nieuws (as je je niet ken aanpassen moet je weg)
moslims (hoofddoek dragen is achteruitgang. Ik: huh? Hoezo kun je doe twee aan elkaar koppelen? Zij: ja dat segge sij toch ook? Ik: uh. Ok.
Ik geef ze netjes aan dat ze zeer waarschijnlijk geen divers omgeving hebben en ze zich teveel laten leiden door de mainstream media en ze zelf meer moeten nadenken ipv dingen klakkeloos over er te nemen.quote:Op zondag 19 april 2015 21:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit soort dingen hoor ik nooit face 2 face. Dan weten ze hoelaat het is
Jij zou ze bossen?quote:Op zondag 19 april 2015 21:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit soort dingen hoor ik nooit face 2 face. Dan weten ze hoelaat het is
Ik ken Hollanders en vertellen zaken die kloppen.quote:Op zondag 19 april 2015 21:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij zou ze bossen?
Turken doen trouwens hetzelfde, hoe regelmatig ik wel niet nare dingen over Hollanders hoorde van Turken 'maar jij niet hoor WW jij bent ook Turk'
Of Turken over Koerden of Koerden over Turken
Mensen
True that, op mijn werk blijft het veelal bij beleefde koetjes en kalfjes, super PC allemaal.quote:Op zondag 19 april 2015 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wammes: ik praat bijna niet. Praten is problemen. Geen zin in.
Ben zo stom geweest dit direct tegen hogerhand te zeggen. Nu vinden ze mij raar.quote:Op zondag 19 april 2015 21:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
True that, op mijn werk blijft het veelal bij beleefde koetjes en kalfjes, super PC allemaal.
Raar is niet altijd negatief...quote:Op zondag 19 april 2015 21:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben zo stom geweest dit direct tegen hogerhand te zeggen. Nu vinden ze mij raar.
Ze verwachten een sociaal beestje als collega. Ik voldoe daar niet meer aan.quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
Eentje vertelde mij zelfs dat ik mee moet praten. Moet ja.
Probeer het gewoon zo neutraal mogelijk te doen..quote:Op zondag 19 april 2015 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze verwachten een sociaal beestje als collega. Ik voldoe daar niet meer aan.
Ik wens niet mee te delen aan gesprekken over t nieuws en roddelen over collega's. Eentje vertelde mij zelfs dat ik mee moet praten. Moet ja.
Dat idd.quote:Op zondag 19 april 2015 21:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Probeer het gewoon zo neutraal mogelijk te doen..
Ohja
Goh
Nou
Echt?
Zo!
Oké
Etc
Alles wat je zegt kan in zo'n omgeving tegen je worden gebruikt.
Waaromquote:Op zondag 19 april 2015 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat idd.![]()
wat ik mij afvraag, is iedereen zo bezig met eten?
Heb net gemaakt:
Tonijnsalade voor mn wrap van morgen
Spinazie gehakt en aardappelen als lunch.
MOCHT JE SPINAZIE NOU OPWARMEN OF?....
Ehm, ik begin binnenkort weer met school, wil zelf het huis uit en ben zowat blut. En jij praat over vakantie.quote:Op zondag 19 april 2015 23:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kun je er anders niet gewoon nog een vakantie omheen plannen?
-quote:Op zondag 19 april 2015 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zet je gevoelens op zij en ga. Je hoort er bij te zijn, klaar.
Even gauw die rijke 35-plusser aan de haak slaan.quote:Op zondag 19 april 2015 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ehm, ik begin binnenkort weer met school, wil zelf het huis uit en ben zowat blut. En jij praat over vakantie.
Yes we canquote:Op zondag 19 april 2015 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ehm, ik begin binnenkort weer met school, wil zelf het huis uit en ben zowat blut. En jij praat over vakantie.
Dat is de nieuwste mode geloof ik Toch?quote:Op maandag 20 april 2015 01:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze zijn in TR net bezig met die jaarlijkse vieringen van de geboorte van de Profeet, kom je daarmee aan...
quote:Op maandag 20 april 2015 06:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik haat mn leven altijd rond dit tijdstip.
quote:Op maandag 20 april 2015 06:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik haat mn leven altijd rond dit tijdstip.
Ga slapen gek.quote:Op maandag 20 april 2015 07:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O, dus ik had nog niet hoeven opstaan?
Ow je werkt wel?quote:Op maandag 20 april 2015 07:52 schreef Deuce92 het volgende:
Dacht eerst werk, maar dat heb ik blijkbaar niet meer.
Ik aan fietsen id ochtend.quote:Op maandag 20 april 2015 08:16 schreef Deuce92 het volgende:
Maar heb nu alweer een hekel aan ochtenden.
Ja, werd noch door de Profeet zelf, noch door zijn volgelingen gevierd, net als al die andere kandiller.quote:Op maandag 20 april 2015 06:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is de nieuwste mode geloof ik Toch?
Ik bemoei niet.quote:Op maandag 20 april 2015 09:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, werd noch door de Profeet zelf, noch door zijn volgelingen gevierd, net als al die andere kandiller.
Niets op tegen dat mensen op gepaste wijze stil willen staan bij zijn geboorte, maar het heeft weer zo'n tenenkrommende vorm aangenomen, vooral onder deze regering.
De drie heilige maanden zijn vandaag overigens ook begonnen. Borte çarpılcak met haar plaatje.
Jij krijgt nog een frap van mij (als studiesteun).quote:Op zondag 19 april 2015 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oud-en-Nieuw werd ook niet gevierd door de profeet en zijn volgelingen.quote:Op maandag 20 april 2015 09:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, werd noch door de Profeet zelf, noch door zijn volgelingen gevierd, net als al die andere kandiller.
Niets op tegen dat mensen op gepaste wijze stil willen staan bij zijn geboorte, maar het heeft weer zo'n tenenkrommende vorm aangenomen, vooral onder deze regering.
De drie heilige maanden zijn vandaag overigens ook begonnen. Borte çarpılcak met haar plaatje.
nee duh. Je verwart twee zaken met elkaar.quote:Op maandag 20 april 2015 10:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oud-en-Nieuw werd ook niet gevierd door de profeet en zijn volgelingen.
O&N is ook niet iets religieus en wordt niet door mensen als onderdeel van het geloof gepresenteerd.quote:Op maandag 20 april 2015 10:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oud-en-Nieuw werd ook niet gevierd door de profeet en zijn volgelingen.
Goed dat je het zegt, ben ik weer op tijd gewaarschuwd voor Ramadan enzoquote:Op maandag 20 april 2015 09:31 schreef TheMagnificent het volgende:
De drie heilige maanden zijn vandaag overigens ook begonnen.
Wat is er met jou gebeurd. Je bent zo voorspelbaar geworden in je manier van doen etc.quote:Op maandag 20 april 2015 12:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ben ik weer op tijd gewaarschuwd voor Ramadan enzo
Je leest wat je wil lezen he?quote:Op maandag 20 april 2015 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurd. Je bent zo voorspelbaar geworden in je manier van doen etc.
Ga naar je madre man wnr neem ik ooit iets op voor wie dan ookquote:Op maandag 20 april 2015 13:01 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 Che die het gelijk opneemt voor Stimo
Je moet het in zijn algemeenheid lezen.quote:Op maandag 20 april 2015 12:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je leest wat je wil lezen he?
Ik bedankt TM even voor de reminder, that's it. Geen sarcasme, geen belediging, niks.
En doe nou niet alsof ik eerder veel anders was
Ok, dat mag je vinden.quote:Op maandag 20 april 2015 13:13 schreef Stimorol- het volgende:
Je moet het in zijn algemeenheid lezen.
Vond je eerst grappig. Nu ben je wat verzuurd en standaard.
Niet zo dramatischhhquote:Op maandag 20 april 2015 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik nog mijn best ga doen om hier leuk te gaan posten?
Waarom niet? Je blijft toch posten, blijkbaar trekt het je wel.quote:Op maandag 20 april 2015 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik nog mijn best ga doen om hier leuk te gaan posten?
Welke stadquote:Op maandag 20 april 2015 13:06 schreef Crip het volgende:
Aankomende zondag vertrek ik naar Marokko mayn..
Ga je een familiedag houden?quote:Op maandag 20 april 2015 13:06 schreef Crip het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2015 13:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
R&P / familiedag, met wie allemaal?
lolwutquote:Op maandag 20 april 2015 13:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
R&P / familiedag, met wie allemaal?
1 dag in het jaar dat je familie treft dus ook verre neefjes etc.quote:
Ik tref mn familie vaker. Die bruiloften zijn voor familie uit DL etc.quote:Op maandag 20 april 2015 14:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
1 dag in het jaar dat je familie treft dus ook verre neefjes etc.
In een bungalowpark bv.
Turken hebben daarvoor trouwerijen en als je pech hebt krijg je familie te logeren uit TR, soms wekenlangwat heb ik dat gehaat als kind zijnde
altijd die rook, zogenaamde wijze woorden en standaard keihard de TV aan
Tafel van ?quote:Op maandag 20 april 2015 14:02 schreef Crip het volgende:
WIe wilt me helpen met rekenen, ben zo slecht in toegepast rekenen.
rekenen in het algemeen tho
Ahaquote:Op maandag 20 april 2015 14:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
1 dag in het jaar dat je familie treft dus ook verre neefjes etc.
In een bungalowpark bv.
Oompje Geert is vast heel blij.quote:Op maandag 20 april 2015 13:06 schreef Crip het volgende:
Ik heb het gelezen ja. Allah rahmet eylesin.quote:Op maandag 20 april 2015 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
Oktay Sinanoglu is dood.
[ afbeelding ]
Ik kende hem niet maar RIP.quote:Op maandag 20 april 2015 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
Oktay Sinanoglu is dood.
[ afbeelding ]
Nevermind, ik ben nog niet wakker.quote:Op maandag 20 april 2015 17:00 schreef Crip het volgende:
help me aub. Ik heb echt een brainfart van alles wat ik heb gemaakt voor school vandaag.
Hoe moet dit ook alweer
In asiel ‘Het manke pootje’ zijn 900 honden.
De verhouding honden : katten is 5 : 9.
Het verzorgen van een kat kost ¤ 2,50 per maand en van een hond ¤ 4 per maand.
Hoeveel is het asiel per maand kwijt aan verzorging?
Ik durf t niet te posten.quote:Op maandag 20 april 2015 17:00 schreef Crip het volgende:
help me aub. Ik heb echt een brainfart van alles wat ik heb gemaakt voor school vandaag.
Hoe moet dit ook alweer
900 / 5 = 180quote:Op maandag 20 april 2015 17:00 schreef Crip het volgende:
Hoe moet dit ook alweer
Ja dit had ik. Nu durf ik t wel. Universiteli seni.quote:Op maandag 20 april 2015 17:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
900 / 5 = 180
180 x 9 = 1620 katten
900 x 4 = 3600 euro (honden)
1620 x 2,50 = 4050 euro (katten)
3500 + 4050 = 7650 euro
?
thaaanksquote:Op maandag 20 april 2015 17:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
900 / 5 = 180
180 x 9 = 1620 katten
900 x 4 = 3600 euro (honden)
1620 x 2,50 = 4050 euro (katten)
3500 + 4050 = 7650 euro
?
Ook goed.quote:Op maandag 20 april 2015 17:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, xaban heeft al voorgesteld om te betalen
Bedoel je als aanbidding? Dat doen ze toch niet?quote:Op maandag 20 april 2015 12:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O&N is ook niet iets religieus en wordt niet door mensen als onderdeel van het geloof gepresenteerd.
quote:Op maandag 20 april 2015 14:02 schreef Crip het volgende:
WIe wilt me helpen met rekenen, ben zo slecht in toegepast rekenen.
rekenen in het algemeen tho
Onze Mathemaat...quote:
208quote:Op maandag 20 april 2015 17:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Onze Mathemaat...
Zomerwedstrijd vrije slag 200 m vrije slag
Pieter zwemt in een bad van 25 m.
Tijdens de training zwemt hij 3 baantjes in 78 seconden.
Pieter doet mee aan de zomerwedstrijd.
1
Hij verwacht dat hij gemiddeld —— langer over een baantje zal doen dan tijdens de training.
16
Hoeveel seconden verwacht Pieter over de wedstrijd te doen?
seconden.
221 seconden danquote:Op maandag 20 april 2015 17:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar hij verwacht over het algemeen 1:16e langzamer te zijn
Hij doet 75m in 78s. In wedstrijd doet hij 1/16 langer, oftewel 75m in (1+1/16)*78=78*17/16=663/8squote:Op maandag 20 april 2015 17:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Onze Mathemaat...
1
Hij verwacht dat hij gemiddeld —— langer over een baantje zal doen dan tijdens de training.
16
seconden.
78 seconden / 3 baantjes = 26 seconden per baantjequote:Op maandag 20 april 2015 17:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Onze Mathemaat...
1
16
seconden.
wat voor opleiding doe je cripquote:Op maandag 20 april 2015 18:02 schreef Crip het volgende:
thenks people wrm ben ik hier zo slecht in
ben echt stupid
quote:Op maandag 20 april 2015 17:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij doet 75m in 78s. In wedstrijd doet hij 1/16 langer, oftewel 75m in (1+1/16)*78=78*17/16=663/8s
Dus over 25m in (663/8)/3=221/8s.
Dus over 200m in 8*221/8=221s.
Echt voor schut.quote:Op maandag 20 april 2015 18:02 schreef Crip het volgende:
ben echt stupid
Joe.quote:Op maandag 20 april 2015 18:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is gwn onnodig.
gewoon rondje x 0,0625 × 8
Hoe bereken jij zoiets meestal? Bij dit soort vragen is het van belang dat je aandachtig leest wat er staat (spreekt voor zich uiteraard) en iedere rekenstap die je maakt voor jezelf opschrijft. En als je ervan uitgaat dat het meestal geen strikvragen zijn, dan moet je alle info die je krijgt benutten. Dus als je over het hoofd ziet dat de uiteindelijke wedstrijd 200 meter is, zoals aangegeven aan het begin, i.p.v. 75 meter, dan kom je waarschijnlijk vast te zitten.quote:Op maandag 20 april 2015 18:02 schreef Crip het volgende:
ben echt stupid
kkstquote:
Ben over het algemeen best redelijk in rekenen maar toegepast rekenen etc zijn echt van die vragen waar je je aandacht bij moet houden waar ik meestal faal. Ja zal eens proberen op te schrijvenquote:Op maandag 20 april 2015 18:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe bereken jij zoiets meestal? Bij dit soort vragen is het van belang dat je aandachtig leest wat er staat (spreekt voor zich uiteraard) en iedere rekenstap die je maakt voor jezelf opschrijft. En als je ervan uitgaat dat het meestal geen strikvragen zijn, dan moet je alle info die je krijgt benutten. Dus als je over het hoofd ziet dat de uiteindelijke wedstrijd 200 meter is, zoals aangegeven aan het begin, i.p.v. 75 meter, dan kom je waarschijnlijk vast te zitten.
Asian babies are the cutestttttttttttttquote:Op maandag 20 april 2015 18:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Crip, deze is voor jou:
https://instagram.com/p/1kfbGejJzQ/
Weirdo's zijn dat 😆quote:Op maandag 20 april 2015 18:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Crip, deze is voor jou:
https://instagram.com/p/1kfbGejJzQ/
He crip denk je je zit in huiswerkklas ofzoquote:Op maandag 20 april 2015 18:50 schreef Crip het volgende:
Mengverf 12 liter 29.95,-
Frank wil het plafond van zijn woonkamer van 68 m² schilderen.
Het plafond moet twee keer geschilderd worden.
Frank heeft nog 5 l mengverf. Daarmee schildert hij 30 m² één keer.
Voor hoeveel euro moet Frank nog verf kopen?
AHAHHAH, asjeblieft help me out. heb woensdag toets en ik kan niet de toets online in als ik nit alle opdrachten af hebquote:Op maandag 20 april 2015 19:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
He crip denk je je zit in huiswerkklas ofzo
Is het dezelfde kwaliteit mengverf?quote:Op maandag 20 april 2015 18:50 schreef Crip het volgende:
Plafond van zijn woonkamer is 68 m².quote:Op maandag 20 april 2015 18:50 schreef Crip het volgende:
Ik klik dit topic alleen aan als ik het zie in active topics.quote:Op maandag 20 april 2015 13:25 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom niet? Je blijft toch posten, blijkbaar trekt het je wel.
Belli.quote:Op maandag 20 april 2015 19:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik klik dit topic alleen aan als ik het zie in active topics.
Voor de rest gaat het hier alleen over eten/vakantie en dagboekposts van jou, Borte of Crip.
Niet mijn ding
Crip ik kan je bijles gevenquote:Op maandag 20 april 2015 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
AHAHHAH, asjeblieft help me out. heb woensdag toets en ik kan niet de toets online in als ik nit alle opdrachten af heb
Wat is het verschil tussen dat en the GYM? Met uitzondering van het libidogehalte. ;Oquote:Op maandag 20 april 2015 19:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor de rest gaat het hier alleen over eten/vakantie en dagboekposts van jou, Borte of Crip.
Niet mijn ding
Dat dat apen zijn en wij niet. Plsquote:Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dat en the GYM? Met uitzondering van het libidogehalte. ;O
Zo denk ik ook altijdquote:Op maandag 20 april 2015 19:41 schreef TheMagnificent het volgende:
En 265 euro lijkt me een beetje veel voor verf, dus zal wel niet goed zijn.
Doe, ik heb woe toets maak voor mij ;oquote:
aksam ne yesemquote:Op maandag 20 april 2015 19:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet mijn ding
nevermind, stimo vroeg iets, ik gaf antwoord.quote:Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dat en the GYM? Met uitzondering van het libidogehalte. ;O
Is toch 6 vierkante meter per liter? 106m2 / 6 = 17,66666666666667 liter.quote:Op maandag 20 april 2015 19:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Plafond van zijn woonkamer is 68 m².
Het moet twee keer geschilderd worden, dus 136 m².
Hij doet 30 m² met 5 liter verf, dus 6 m² per liter.
136 m² / 6 m² = 22,67 liter voor 136 m²
12 liter verf voor 29,95 euro
29,95 / 12 liter = ongeveer 2,50 euro per liter
136 m² - 30 m² (die hij al heeft geschilderd) = 106 m²
106 m² x 2,50 euro = 265 euro
Weet alleen niet of het goed is. Ik weet ook niet of die 'het plafond moet twee keer geschilderd worden' nou betekent in 2 stappen of twee keer over elkaar. Vandaar dat ik ben uitgegaan van 2 x 68 m².
Mathemaat, waar ben je?
Okai! Was ook niet aanvallend hoor btwquote:Op maandag 20 april 2015 19:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
nevermind, stimo vroeg iets, ik gaf antwoord.
ik ben weer weg
Ik heb dit gedaanquote:
VMBO - 1quote:Op maandag 20 april 2015 19:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is toch 6 vierkante meter per liter? 106m2 / 6 = 17,66666666666667 liter.
17,66666666666667 * ¤2,50 = ¤44,17
Toch?
Ik doe iets fout volgens mij, niet overnemen hè.quote:Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo denk ik ook altijd
[..]
Doe, ik heb woe toets maak voor mij ;o
59,50quote:Op maandag 20 april 2015 19:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Plafond van zijn woonkamer is 68 m².
Het moet twee keer geschilderd worden, dus 136 m².
Hij doet 30 m² met 5 liter verf, dus 6 m² per liter.
136 m² / 6 m² = 22,67 liter voor 136 m²
12 liter verf voor 29,95 euro
29,95 euro / 12 liter = ongeveer 2,50 euro per liter
136 m² - 30 m² (die hij al heeft geschilderd) = 106 m²
106 m² x 2,50 euro = 265 euro
Weet alleen niet of het goed is. Ik weet ook niet of die 'het plafond moet twee keer geschilderd worden' nou betekent in 2 stappen of twee keer over elkaar. Vandaar dat ik ben uitgegaan van 2 x 68 m².
Mathemaat, waar ben je?
wowwww hic ugrasamam.quote:Op maandag 20 april 2015 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb dit gedaan
Olie, azijn, komijn, zwarte peper, rode peper, paprika, sambal, zout in een kom. Meel erbij. Kippevleugels er bij. Uur laten intrekken. Oven voor zeker 30 minuten en smikkelen maar.
Daarnaast toffee vla met kokos.
OMG. FOOD IS GOOD
Neen. Helaas. Misschien in Marokko. Crip, zou dat ook berekenen.quote:Op maandag 20 april 2015 19:48 schreef Deuce92 het volgende:
Wellicht kun je de resterende verf tegen koopprijs verkopen.
Jep, klopt. Wilde ik net rechtzetten. Om onverklaarbare reden heb ik deze stap gemaakt wat nergens op slaat:quote:Op maandag 20 april 2015 19:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is toch 6 vierkante meter per liter? 106m2 / 6 = 17,66666666666667 liter.
17,66666666666667 * ¤2,50 = ¤44,17
Toch?
Maar volgens mij bedoelen ze dat die met die resterende 5 liter nog 1x verft. Dus de 2de keer.quote:Op maandag 20 april 2015 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
Kunt natuurlijk geen halve potten kopen, neem ik aan.
En dit is dus waarom ik een hekel heb aan die rekensommen. Het is vooral tekstverklaren en begrijpend lezen.quote:Op maandag 20 april 2015 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar volgens mij bedoelen ze dat die met die resterende 5 liter nog 1x verft. Dus de 2de keer.
Waarom zou die anders 5 liter overhouden
Oke..eeem restaurant als locatie?quote:Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo denk ik ook altijd
[..]
Doe, ik heb woe toets maak voor mij ;o
Wat ik lees is dat hij met die 5 liter is begonnen (die had hij al in huis?). Onduidelijke vraag.quote:Op maandag 20 april 2015 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar volgens mij bedoelen ze dat die met die resterende 5 liter nog 1x verft. Dus de 2de keer.
Waarom zou die anders 5 liter overhouden
Het is toch duidelijk? Hij schildert idd eerst met die 5 liter die hij al heeft. De rest moet hij kopen.quote:Op maandag 20 april 2015 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ik lees is dat hij met die 5 liter is begonnen (die had hij al in huis?). Onduidelijke vraag.
Vmbo brofist.quote:Op maandag 20 april 2015 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
VMBO - 1
VWO/UNI - 0
![]()
Thanks voor het opkrikken van mijn zelfvertrouwen, TM.
Kowed a dramaqueenquote:Op maandag 20 april 2015 19:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
nevermind, stimo vroeg iets, ik gaf antwoord.
ik ben weer weg
YEEEEAHquote:Op maandag 20 april 2015 19:53 schreef Crip het volgende:
Vier stratenmakers leggen een straat van 100 m in 120 uur.
Hoeveel uur doen drie stratenmakers over een straat van 120 m?
Dit is toch 144 uur?
100m / 120u = 0,8333333333333333m/uquote:Op maandag 20 april 2015 19:53 schreef Crip het volgende:
Vier stratenmakers leggen een straat van 100 m in 120 uur.
Hoeveel uur doen drie stratenmakers over een straat van 120 m?
Dit is toch 144 uur?
begrijp niets van wat je hebt gedaanquote:Op maandag 20 april 2015 19:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
100m / 120u = 0,8333333333333333m/u
0,8333333333333333 * 0,75 (van 4 naar 3 stratenmakers) = 0,625m/u
120m / 0,625 m/u = 192u
Niet gecontroleerd.
eH. nu twijfel ik weerquote:Op maandag 20 april 2015 19:55 schreef Crip het volgende:
[..]
ben je seriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik ben serieus ;cquote:Op maandag 20 april 2015 19:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip denk je ik maak grap ofzo
Niet normaal
Jij deed 120/100 * 120. Maar dit is voor 4 peepz ja toggggquote:Op maandag 20 april 2015 19:57 schreef Crip het volgende:
LMAO ik ben ook vergeten hoe ik het had uitgerekend
tfoe
afstand / tijd = snelheidquote:
ojaaaaquote:Op maandag 20 april 2015 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij deed 120/100 * 120. Maar dit is voor 4 peepz ja togggg
ah zooo thanksquote:Op maandag 20 april 2015 19:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
afstand / tijd = snelheid
100m / 120u = 0,8333333333333333m/u
Dat is hoe snel ze bouwen met 4 man.
Je kunt daarna delen door 4 om de snelheid van 1 stratenmaker te berekenen, en dan vermenigvuldigen met 3 voor de snelheid van 3 stratenmakers, maar ik heb gewoon *0,75 gedaan want 4*0,75=3. Zelfde resultaat.
0,8333333333333333 * 0,75 (van 4 naar 3 stratenmakers) = 0,625m/u
Dat is de snelheid dus van 3 stratenmakers.
Afstand / snelheid = tijd
120m / 0,625 m/u = 192u
Doe foto.quote:Op maandag 20 april 2015 20:11 schreef Deuce92 het volgende:
Maar ik heb overigens wel een lekkere kont, heb ik gehoord.
Hoeveel vierkante meter kan hij verven met een liter? Was is de totale oppervlakte? Heb meer info nodig.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 20:06 schreef Crip het volgende:
Danny mengt 5 l witte verf met 3 l groene verf.
Als deze verf op is, moet Danny nog 36 m² verven.
Hoeveel liter witte verf heeft Danny nodig om de rest in dezelfde kleur te verven?
Dit is 15 l witte verf toggg
totale oppervlakte / oppervlakte per liter = benodigde hoeveelheid verf in litersquote:Op maandag 20 april 2015 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
oja
1 lt potje kun je 6 vierkante meter mee schilderen
dit klopt niet maynquote:Op maandag 20 april 2015 20:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
totale oppervlakte / oppervlakte per liter = benodigde hoeveelheid verf in liters
36m² / 6m² = 6l
Het mensel is 5l wit + 3l groen
van 8 liter (mengsel) naar 1 liter
5l / 8 = 0,625l witte verf per liter mengsel
Zoals eerder uitgerekend had hij 6 liter nodig van het mengsel.
Benodigde liters mengsel * hoeveelheid witte verf per liter mengsel = benodigde liters witte verf voor het verven van de resterende oppervlakte
6 * 0,625l = 3,75l
1. BMW's.quote:Op maandag 20 april 2015 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ja fuck die sommen.
http://www.dumpert.nl/med(...)aar_op_de_vuist.html
Wat valt op in dit filmpje?
Zijn toch ook zwarties die ruziemaken.quote:Op maandag 20 april 2015 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.
Die blankies staan maar te staren. De zwarties komen sussen.
Ja, maar t valt mij op dat blankies nooit er tussen durven te springen.quote:Op maandag 20 april 2015 20:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zijn toch ook zwarties die ruziemaken.
Moet zeggen dat die man wel een zeer aantrekkelijk typje isquote:Op maandag 20 april 2015 20:31 schreef Deuce92 het volgende:
Helpt niet echt dat ie zonder shirt herrie staat te schoppen.
Crip je moet de basis snappen anders lukt het niet. Als je de basis snapt, de logica, dan kan je al die sommetjes makenquote:Op maandag 20 april 2015 20:25 schreef Crip het volgende:
4 van de 10 goed
nu moet ik 10 sommen opnieuw maken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 april 2015 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, misschien kun je je beter richten op waarom iets moet ipv met sommen te komen? Zodat je het trucje begrijpt.
quote:Op maandag 20 april 2015 20:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip je moet de basis snappen anders lukt het niet. Als je de basis snapt, de logica, dan kan je al die sommetjes maken
Heb jij dit gebruikt? Eerlijk, hoe vaak bereken je dit soort dingetjes? Als ik er niet uit kom google ik het en pas ik het toe.quote:Op maandag 20 april 2015 20:41 schreef Deuce92 het volgende:
Dit heb je toch ook op de middelbare school gehad, Crip. Ben je het sindsdien vergeten?
Ik bereken zelden dat soort dingetjes. Maar het lukt me nu wel nog gewoon.quote:Op maandag 20 april 2015 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb jij dit gebruikt? Eerlijk, hoe vaak bereken je dit soort dingetjes? Als ik er niet uit kom google ik het en pas ik het toe.
Ik ben ALLEZ kwijt.quote:Op maandag 20 april 2015 20:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik bereken zelden dat soort dingetjes. Maar het lukt me nu wel nog gewoon.
Kom hier en laat me je afstraffen.quote:Op maandag 20 april 2015 20:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar voor jou is het ook een jaar of dertig geleden.
Mmmm, lkkr, bby. Doe met me wat je wil.quote:Op maandag 20 april 2015 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom hier en laat me je afstraffen.
Ik heb niets met wiskunde/rekenen/what so ever. Ik weet wel hoe je moet leren. Zodoende geef ik een tip.quote:
Tip geef je maar aan een serveersterquote:Op maandag 20 april 2015 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb niets met wiskunde/rekenen/what so ever. Ik weet wel hoe je moet leren. Zodoende geef ik een tip.
quote:Op maandag 20 april 2015 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
OMG OMG OMG
IK HEB NOG NOOIT ZO HARD GELACHEN
http://www.dumpert.nl/med(...)elijke_rechten_.html
Laat die marginalen zelf hun kutzooi oplossenquote:Op maandag 20 april 2015 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar t valt mij op dat blankies nooit er tussen durven te springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |