Crosspost geplaatstquote:Op zondag 19 april 2015 21:02 schreef Woelwater het volgende:
Vraag het hier even, die hebben al zoveel AS voorbij zien komen:
KLB / Freubelen met Gerda, Ria en Annie:van meuk maken wij nog meer meuk #16
Nee, er zit helemaal geen verf op. Het is een blank hout kast. Al zit er volgens m'n vriendin een soort van was laag overheenquote:Op zondag 19 april 2015 21:08 schreef speedfightrage het volgende:
Zit die oude kast nog wel goed in de verf? Anders gewoon met een schuurspons er over heen eventueel met scotch schuur over de frutsels daarna goed ontvetten en gewoon verven. Onvetten is het belangrijkste.
Dan bladdert het er af..staat ook trendy..shabby chic.quote:Op zondag 19 april 2015 21:24 schreef Saisai het volgende:
Mocht je de adviezen in de wind slaan, zie ik graag een foto van de kast direct na verven en eentje van 3 maanden daarna.
Dat is geen blank hout, maar geolied/gewaxtquote:Op zondag 19 april 2015 21:10 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee, er zit helemaal geen verf op. Het is een blank hout kast. Al zit er volgens m'n vriendin een soort van was laag overheen
[ afbeelding ]
Dit is de kast, met frutsel doelde ik eigenlijk meer op al die randjes in de deuren etc. Ik kom niet op de naam![]()
Zo snel mogelijk wegtiefenquote:
Wel dus, die shit smeer je erover. Meerdere lagen, kan je het verouderen met een schuurpapiertje en afwerken met een waslaag. Werkt prima hoor. Wij hebben zo al meerdere meubels aangepakt.quote:Op zondag 19 april 2015 23:05 schreef Saisai het volgende:
Kortom TS, echt niet doen zonder schuren en ontvetten. Ook niet met Annie Sloan verf.
En je had gelezen dat hij in de was staat.quote:Op maandag 20 april 2015 09:39 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Wel dus, die shit smeer je erover. Meerdere lagen, kan je het verouderen met een schuurpapiertje en afwerken met een waslaag. Werkt prima hoor. Wij hebben zo al meerdere meubels aangepakt.Zijn ook diverse filmpjes van te zien op Youtube.
Ja, maar dat gaat ook met dit verfsysteemquote:Op maandag 20 april 2015 10:48 schreef Nico987 het volgende:
[..]
En je had gelezen dat hij in de was staat.
hier spreekt een expert!quote:Op zondag 19 april 2015 21:22 schreef Saisai het volgende:
Als er olie of wax op zit pakt verf HELEMAAL NIET. De olie of wax moet er eerst helemaal af/ uit. En dit kan alleen met ontvetten en schuren.
helaas.
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn....quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:08 schreef gw26 het volgende:
Met de verf van aniie sloan hoef je dus juist niet eerst te ontvetten en schuren.
We wachten afquote:Op zondag 19 april 2015 21:24 schreef Saisai het volgende:
Mocht je de adviezen in de wind slaan, zie ik graag een foto van de kast direct na verven en eentje van 3 maanden daarna.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |