Vanaf 15 september:quote:Obese USA is de Amerikaanse versie van Obese. In dit RTL 4 programma worden 8 Amerikaanse kandidaten een jaar lang gevolgd, om een einde te maken aan hun levensbedreigende morbide obesitas. Zij krijgen hulp van de in Amerika zeer populaire personal coach Chris Powell.
quote:Hoe is het met de kandidaten die mee hebben gedaan aan Obese? Is het ze gelukt de kilo's eraf te houden, of is het toch weer mis gegaan? Leven ze gezonder, hoe heeft hun deelname aan het programma hun leven veranderd?
Vanaf 15 september neemt Wendy van Dijk je drie weken lang mee terug naar de oud-kandidaten.
Wauw.. dat is echt veel in zo'n korte tijdquote:Op zondag 19 april 2015 20:19 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Zit nu op 90 kilo,moet nog wat meer af,want ik ben 174 klein.
Ja ik doe mijn best met trainen.quote:Op zondag 19 april 2015 20:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wauw.. dat is echt veel in zo'n korte tijd
Hij is toch niet knap? In mijn ogen. Gebrekkig Nederlands ook een beetje.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 20:22 schreef Butterflower het volgende:
In die koffer die ze bij zich had past maar 1 onderbroek van haar
Nee heb ik niet.quote:Op zondag 19 april 2015 20:22 schreef Maraca het volgende:
[..]en verder gezond eten neem ik aan? Hoop iig dat je geen crashdieet hebt
en juist daarom heeft hij wat vind ik.quote:Op zondag 19 april 2015 20:22 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hij is toch niet knap? In mijn ogen. Gebrekkig Nederlands ook een beetje.
Dit is de eerste keer dat ik het kijk.
Dan ben je een toppertjequote:
Ik vind het echt niets. Maar misschien is hij heul lief.quote:Op zondag 19 april 2015 20:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap t wel
tis geen mooie man, maar hij heeft iets
dus dat. Die blikquote:Op zondag 19 april 2015 20:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap t wel
Dan gaat het schip zinken.quote:Op zondag 19 april 2015 20:26 schreef Maraca het volgende:
Ze moet gewoon beginnen met zwemmen lijkt me
Free Willyquote:Op zondag 19 april 2015 20:26 schreef Maraca het volgende:
Ja inderdaad. Of lang wandelen.quote:Op zondag 19 april 2015 20:26 schreef Maraca het volgende:
lijkt me echt levensgevaarlijk zelfsquote:Op zondag 19 april 2015 20:25 schreef Nammie het volgende:
Ik geloof echt niet dat het goed is om te sporten als je zoveel overgewicht hebt.
waarschijnlijk t die beetje foute uitstraling en vermoeden dat hij je alle hoeken van de kamer zal laten zien...quote:
hahaha ja dat is het..!quote:Op zondag 19 april 2015 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waarschijnlijk t die beetje foute uitstraling en vermoeden dat hij je alle hoeken van de kamer zal laten zien...
Jaquote:
War heb je het overquote:Op zondag 19 april 2015 20:28 schreef icloud het volgende:
Dat vrouwtje wijst erop dat de man van alles af is als hij de boete meteen cash betaald.
Maar ze verzwijgt dat je dan af ziet van het recht op verzet en dat het cbs ook nog eens langs kan komen,
Volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:Op zondag 19 april 2015 20:28 schreef icloud het volgende:
Dat vrouwtje wijst erop dat de man van alles af is als hij de boete meteen cash betaald.
Maar ze verzwijgt dat je dan af ziet van het recht op verzet en dat het cbs ook nog eens langs kan komen,
quote:Op zondag 19 april 2015 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waarschijnlijk t die beetje foute uitstraling en vermoeden dat hij je alle hoeken van de kamer zal laten zien...
quote:Op zondag 19 april 2015 20:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic
100 dagen 30 kilo schatquote:Op zondag 19 april 2015 20:30 schreef MissJ het volgende:
tering hee, 100 kilo afvallen in 30 dagen! Dat kan toch niet gezond zijn?
Oh ok.. oepsquote:
Ik heb mijn eigen Radmillioquote:
fixed.quote:Op zondag 19 april 2015 20:32 schreef tralalala het volgende:
Broccolisoepik zou gelijk kappen en verder gaan met #viesdik zijn.
twee personal trainers/ fysio'squote:
zo zo, toe maarquote:Op zondag 19 april 2015 20:33 schreef Ole het volgende:
[..]
twee personal trainers/ fysio's
Lekker hoor!
maar helaas maar een keer per week. Anders beetje kostbaar. Verder zelf bewegenquote:
en die overmatige paarse oogschaduw, ook lelijkquote:
Dat potloodstreepje?quote:
Die gaan er straks bizar uitzienquote:
ja, dat is wat mij tegenhoudt de kosten, anders zou t ook zeker met een pt doenquote:Op zondag 19 april 2015 20:35 schreef Ole het volgende:
[..]
maar helaas maar een keer per week. Anders beetje kostbaar. Verder zelf bewegen
Ja, pijnlijkquote:
Wat kost dat?quote:Op zondag 19 april 2015 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja, dat is wat mij tegenhoudt de kosten, anders zou t ook zeker met een pt doen
is echt zo lekker en veel beter.quote:Op zondag 19 april 2015 20:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja, dat is wat mij tegenhoudt de kosten, anders zou t ook zeker met een pt doen
komt nog wel..quote:Op zondag 19 april 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze werkt wel prima mee. Geen psychologische tegenslagen of zoiets. Wel lichamelijk.
Is ook niet raar dat ze blessures heeft .. 221kg godsklerequote:Op zondag 19 april 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze werkt wel prima mee. Geen psychologische tegenslagen of zoiets. Wel lichamelijk.
Maar als ik een pt zou nemen, wil ik wel een lieve. Ik heb altijd zo'n beeld van schreeuwende patsertjes.quote:
Zal wel vol zitten met suiker en andere rotzooi.. Is altijd bij die 'gezonde' productenquote:
Iemand zoals Evyquote:Op zondag 19 april 2015 20:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar als ik een pt zou nemen, wil ik wel een lieve. Ik heb altijd zo'n beeld van schreeuwende patsertjes.
Die van mij zijn juist heel lief. Er loopt idd ook zo'n schreeuwertje rond daar maar die hoeft mij echt niet te trainen. Maar ja, hij wil mij ook niet. Hij mag de sporters trainen met zijn geschreeuw.quote:Op zondag 19 april 2015 20:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar als ik een pt zou nemen, wil ik wel een lieve. Ik heb altijd zo'n beeld van schreeuwende patsertjes.
yup.quote:Op zondag 19 april 2015 20:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zal wel vol zitten met suiker en andere rotzooi.. Is altijd bij die 'gezonde' producten
Nee, maar het is tegenstrijdigquote:Op zondag 19 april 2015 20:44 schreef tralalala het volgende:
Van een beetje suiker ga je niet dood hoor.
nope. Maar ze pretenderen dat het gezond is en dat is het dus niet.quote:Op zondag 19 april 2015 20:44 schreef tralalala het volgende:
Van een beetje suiker ga je niet dood hoor.
quote:
Ach, WcPot wil alleen maar een hartslag dus ze komt wel aan de manquote:
De volgende 30 kg gaat minder snel... en de 30 daarna nog minder, en dan nog 30 kg en dan is ze eigenlijk nog te zwaarquote:Op zondag 19 april 2015 20:50 schreef tong80 het volgende:
Da's knap om zoveel in een redelijk kirte tijd af te vallen.
Een grapje over Wendy haar gewicht.quote:Op zondag 19 april 2015 20:50 schreef tong80 het volgende:
Eén been van haar is het gewicht van een hele Wendy.
zeker met zoveel bewegingquote:Op zondag 19 april 2015 20:52 schreef Maraca het volgende:
Waarom geen aardappelen, pasta en rijst meer?
Dat begrijp ik dus ook niet.quote:Op zondag 19 april 2015 20:52 schreef Maraca het volgende:
wat moet ze dan, als een zoutzak op die bank blijven liggen en zich doodvreten?quote:Op zondag 19 april 2015 20:54 schreef Sked het volgende:
Als ik zo iemand op de fiets zou zien zou ik op de grond vallen van het lachen
Hoezo?quote:Op zondag 19 april 2015 20:54 schreef Sked het volgende:
Als ik zo iemand op de fiets zou zien zou ik op de grond vallen van het lachen
quote:Op zondag 19 april 2015 20:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat moet ze dan, als een zoutzak op die bank blijven liggen en zich doodvreten?
Dit kan toch niet op een fiets zegquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Dit kan toch niet op een fiets zeg
Is meer iets voor een scootmobiel
ja dan zal ze idd meer afvallen...quote:Op zondag 19 april 2015 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Dit kan toch niet op een fiets zeg
Is meer iets voor een scootmobiel
Helpdeskmedewerker dacht ikquote:
Hmm.. maar dan nog..quote:
ik ook!quote:
quote:
ja echt welquote:
waarom?quote:Op zondag 19 april 2015 21:03 schreef SPIRO het volgende:
Alleen dat spleetje tussen haar tanden, zou je al dicht willen stompen!
kan jij ook nog iets aardigs zeggen?quote:
Dat is de London look toch?quote:Op zondag 19 april 2015 21:03 schreef SPIRO het volgende:
Alleen dat spleetje tussen haar tanden, zou je al dicht willen stompen!
zijn dubbelgangerquote:
Mwua.. dan valt het idd mee.. dan is het vooral optischquote:
idd veel meer emotiequote:Op zondag 19 april 2015 21:08 schreef Nammie het volgende:
Ik vind het echt leuk hoe ze lacht, je ziet echt dat ze zich goed voelt!
dan vind ik 55 wel behoorlijk weinig, zeker voor haar leeftijd. Maar goed, als ze maar gezond is, dat is het belangrijkste.quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 21:08 schreef Sked het volgende:
Met haar gewicht zit je volgens mij wel tegen de grens van ondergewicht aan
Moet je indenken dat de camera je ook nog dikker maakt!quote:Op zondag 19 april 2015 21:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mwua.. dan valt het idd mee.. dan is het vooral optisch
Dat dusquote:Op zondag 19 april 2015 21:10 schreef roos94 het volgende:
Gaan ze het eindresultaat al spoileren! RTL
Bij Wie is de Chef? vertelde ze altijd wie de chef was voor het programma begon. Was nog erger.quote:Op zondag 19 april 2015 21:10 schreef roos94 het volgende:
Ja, dat snapte ik ook nietquote:Op zondag 19 april 2015 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij Wie is de Chef? vertelde ze altijd wie de chef was voor het programma begon. Was nog erger.
later niet meer gelukkig. Hoewel het meestal wel duidelijk was.quote:Op zondag 19 april 2015 21:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij Wie is de Chef? vertelde ze altijd wie de chef was voor het programma begon. Was nog erger.
Echt he, kan hrt wel afzettenquote:Op zondag 19 april 2015 21:10 schreef roos94 het volgende:
Denk dat hij gewoon nu even de man uithangtquote:
Ja, lief schatje hoe hij haar aanmoedigt enzo! Ik vind die ander wel een eikel.quote:Op zondag 19 april 2015 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Vind je? Vind het maar een eikel
Komt zo niet oprecht overquote:Op zondag 19 april 2015 21:26 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, lief schatje hoe hij haar aanmoedigt enzo! Ik vind die ander wel een eikel.
Ik vind haar nu op een huismoeder lijken..quote:Op zondag 19 april 2015 21:29 schreef Maraca het volgende:
Ze begint er wel steeds meer als een twintiger uit te zien
Serieus? Dat had ik juist toen ze 221kg woogquote:Op zondag 19 april 2015 21:30 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Ik vind haar nu op een huismoeder lijken..
of het is gewoon z'n dagelijkse blikquote:
Ja, maar dat vind die PT leukquote:
jaquote:Op zondag 19 april 2015 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En al die vrouwen die hij traint worden er helemaal blij van
als t maar werktquote:Op zondag 19 april 2015 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En al die vrouwen die hij traint worden er helemaal blij van
Dit zijn vlinders.quote:Op zondag 19 april 2015 21:33 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, heel poppig ❤️
Hij straalt ook wel heel erg. Wat is dit?
quote:Op zondag 19 april 2015 21:34 schreef Spaardertje het volgende:
Ik zie nu dat ik in een topic reageer waar bijna alleen maar vrouwen in reageren..
Dat zou bij mij wel werken hoor, en hij is jong genoeg om m'n huwelijk niet in gevaar te brengenquote:
Ik vind het ook eng. Maar misschien is hij altijd zo.quote:Op zondag 19 april 2015 21:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich wel extreem wat dat betreft
Dat zullen we weten als hij nog een vrouw mag helpenquote:Op zondag 19 april 2015 21:37 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik vind het ook eng. Maar misschien is hij altijd zo.
Hij heeft een 'schurkentronie', inclusief de grote neus. 'Ugly pretty' heet dat in de modewerreld. Zlatan Ibrahimović heeft dat ook, Sebastiaan Labrie ook trouwens. Ik mag dat ook wel.quote:Op zondag 19 april 2015 20:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap t wel
Wat dat betreft vind ik de Milon Cirkel al een uitvinding.... kaartje in het apparaat en alles wordt precies goed afgesteld, en na een minuut door naar het volgende apparaat, niet denken, gewoon doen.quote:Op maandag 20 april 2015 04:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hij heeft een 'schurkentronie', inclusief de grote neus. 'Ugly pretty' heet dat in de modewerreld. Zlatan Ibrahimović heeft dat ook, Sebastiaan Labrie ook trouwens. Ik mag dat ook wel.
Over Radmilo gesproken: hoe heerlijk moet het zijn om een personal trainer te 'hebben'. Niet meer zelf hoeven nadenken over sport en maar wat doen, maar gewoon doen wat hij zegt en dat het dan heel goed helpt.
Misschien is dat voor haar genieten?quote:Op maandag 20 april 2015 04:31 schreef Grunge. het volgende:
Wow, 26 jaar en zoveel wegen. Ik vind dat Daisy zich kranig heeft gedragen, ik heb haar niet eens horen zeuren. Chapeau. Hopelijk houdt ze het vol. Dat ze gewoon werkt en andere dingen onderneemt buitenshuis vond ik echt knap. Evenals de deelname aan het programma eigenlijk, daar sta je dan in je ondergoed en het meetlat past niet eens, daar sta je dan in je achtertuin op de weegschaal en daar lig je dan buikspieroefeningen te doen op het strand.
Dat ze tot twee keer aan toe over 'een gezinnetje' begon daarentegen... Meid, geniet eerst wat van je leven straks (of nu).
koolhydraten.quote:Op zondag 19 april 2015 20:52 schreef Maraca het volgende:
Ook in 'me eentje' of had zelfs jij daar een beetje hulp bij nodig van een chirurg?quote:Op zondag 26 april 2015 12:55 schreef amp25 het volgende:
dat ze zon programma nodig hebben om in te zien dat ze moeten afvallen
ik was paar jaar geleden ok heel dik tegen de 145 kilo aan nu rond 90/95 kilo maar heb het wel in me eentje gedaan zonder enige hulp hooguit dieetiste voor mijn voeding het sporten enz allemaal in me eentje en wil eingelijk nog wel een kilo of 15 eraf hebben maarja ik heb afgelopen paar jaar flink wat spiermassa opgebouwdten ondertussen ok een buikwandcorretie gehad
chirurg heeft alleen overtolig vel weg gehaald en buikspieren rechtgetrokken(zelf moeten betalenquote:Op zondag 26 april 2015 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook in 'me eentje' of had zelfs jij daar een beetje hulp bij nodig van een chirurg?
Niks mis met hulp vragen en krijgen. Voor een normaal mens is deze vorm van hulp alleen onbetaalbaar...
Dat was duidelijk ja, maar je doet net alsof ze zich moeten schamen omdat ze hulp nodig hebben en daar ageer ik tegen. Niemand kan alles alleen, ook jij niet.quote:Op zondag 26 april 2015 13:54 schreef amp25 het volgende:
[..]
chirurg heeft alleen overtolig vel weg gehaald en buikspieren rechtgetrokken(zelf moeten betalen) en heb verder geen maagverkleiner gehad
Je bent wel in je ego aangekomen.quote:Op zondag 26 april 2015 12:55 schreef amp25 het volgende:
dat ze zon programma nodig hebben om in te zien dat ze moeten afvallen
ik was paar jaar geleden ok heel dik tegen de 145 kilo aan nu rond 90/95 kilo maar heb het wel in me eentje gedaan zonder enige hulp hooguit dieetiste voor mijn voeding het sporten enz allemaal in me eentje en wil eingelijk nog wel een kilo of 15 eraf hebben maarja ik heb afgelopen paar jaar flink wat spiermassa opgebouwdten ondertussen ok een buikwandcorretie gehad
Ik hoop het oprecht! Het is haar echt gegund!quote:Op woensdag 22 april 2015 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
"Tranen reinigen de ziel". Zeger
Diep respect voor dat meisje. Zo ongelooflijk veel doorzettingsvermogen.![]()
Ik hoop dat ze dit vol blijft houden.
Ze zeggen dan wel dat ze nog begeleiding krijgen van RTL, maar voor hoe lang? Half jaar is echt niksquote:Op zondag 26 april 2015 14:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Juist voor iemand met eetbuien is het lastig om normaal te doen, ik voorzie daar een behoorlijke uitdaging als de druk van de show weg is. Niks nemen is makkelijker dan iets nemen...
Half jaar personal training, een jaar sportschool.quote:Op zondag 26 april 2015 14:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze zeggen dan wel dat ze nog begeleiding krijgen van RTL, maar voor hoe lang? Half jaar is echt niks
Maar bij de Obesitaskliniek zit er standaard toch ook een trainer en psycholoog bij? Als ze dat vijf jaar krijgen, vind ik dat helemaal geen slechte deal. Ik hoor wel goede verhalen over de begeleiding daar.quote:Op zondag 26 april 2015 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Half jaar personal training, een jaar sportschool.
En natuurlijk vijf jaar van de Obesitaskliniek, maar of je daar blij mee moet zijn? Eigenlijk vind ik dat RTL moreel verplicht is om een jaar of vijf personal training te dokken, niet twee keer per dag maar twee keer per week oid, plus een abo op de sportschool. Da's wel het minste eigenlijk.
Ze zijn heel erg gericht op operaties. Het follow up programma bestaat uit een jaarlijkse controle, dat lijkt me te weinig om écht betekenis te kunnen hebben.quote:Op zondag 26 april 2015 15:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar bij de Obesitaskliniek zit er standaard toch ook een trainer en psycholoog bij? Als ze dat vijf jaar krijgen, vind ik dat helemaal geen slechte deal. Ik hoor wel goede verhalen over de begeleiding daar.
Wel kan ik me voorstellen dat het gewoon een kwetsbare groep is en terugval enorm op de loer ligt. Of je dat het programma kwalijk kan nemen, vraag ik me af. De deelnemers hebben in elk geval handvatten gekregen om er iets aan te doen en een kickstart kan een prima motivatie zijn om de knop om te zetten. Dat dat niet bij iedereen lukt, tja. Ze zitten niet voor niets in dit traject.
Als er een formule bestond voor hoe dit feilloos succes heeft, dan bestond het hele programma niet, denk ik.
Ik wilde laatst in aanmerking komen voor een operatie (niet bij de Obesitas Kliniek) en die stuurden me eerst naar een kliniek voor een therapie van een half jaar gericht op eetstoornissen. Dus daar begin ik deze week. Het is echt niet zo makkelijk als hoe de maatschappij denkt.quote:Op zondag 26 april 2015 14:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Juist voor iemand met eetbuien is het lastig om normaal te doen, ik voorzie daar een behoorlijke uitdaging als de druk van de show weg is. Niks nemen is makkelijker dan iets nemen...
zoiets heb ik ook gedaan. Succes'quote:Op zondag 26 april 2015 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wilde laatst in aanmerking komen voor een operatie (niet bij de Obesitas Kliniek) en die stuurden me eerst naar een kliniek voor een therapie van een half jaar gericht op eetstoornissen. Dus daar begin ik deze week. Het is echt niet zo makkelijk als hoe de maatschappij denkt.
Dankjequote:
Weet ik, ik heb ervaring met de problematiek (ik ben er nog lang niet, overigens), maar daarom vind ik het wel tricky, dat opbouwen naar 'normaal', ik hoop dat ze daar goed doorheen komt.quote:Op zondag 26 april 2015 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wilde laatst in aanmerking komen voor een operatie (niet bij de Obesitas Kliniek) en die stuurden me eerst naar een kliniek voor een therapie van een half jaar gericht op eetstoornissen. Dus daar begin ik deze week. Het is echt niet zo makkelijk als hoe de maatschappij denkt.
quote:. Deze week wordt oud-rugbyer Gerard gevolgd. Hij wil weer een gezonde vader zijn voor zijn kinderen, want nu kan hij niet eens vijf minuten op zijn benen staan. Door zijn extreme overgewicht is zijn gezondheid in zorgwekkende staat. Maar als hij eenmaal de smaak te pakken heeft, dreigt hij door te slaan naar de andere kant
Maar ze is er toch nog lang niet? nog steeds 140 kg.quote:Op zondag 26 april 2015 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb ervaring met de problematiek (ik ben er nog lang niet, overigens), maar daarom vind ik het wel tricky, dat opbouwen naar 'normaal', ik hoop dat ze daar goed doorheen komt.
Klopt, maar qua sporten gingen ze al afbouwen zei Wendy... ik neem aan dat een normaal eetpatroon daar ook bij hoort, want anders zit ze straks dubbel in de shit...quote:Op zondag 26 april 2015 19:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar ze is er toch nog lang niet? nog steeds 140 kg.
twee keer per dag is ook wel erg veel. tenzij het je beroep is.quote:Op zondag 26 april 2015 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt, maar qua sporten gingen ze al afbouwen zei Wendy... ik neem aan dat een normaal eetpatroon daar ook bij hoort, want anders zit ze straks dubbel in de shit...
Ik denk dat 1-1½ kg per maand idd een gezonde manier is om gewicht te verliezen, maar dan ga ik er ook vanuit dat je niet zo'n overgewicht hebt als zij, als je 30 kg overgewicht hebt dan zul je idd niet op een gezonde manier 30 kg in 100 dagen kunnen verliezen, maar als je 130 kg overgewicht hebt dan zal het bij de eerste en tweede 30 kg nog wel te doen zijn als je flink aanpakt.quote:Op zondag 26 april 2015 14:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik hoop het oprecht! Het is haar echt gegund!
Wat mij wel een beetje zorgen maakt is de snelheid van afvallen. Het is tv dus er moeten spectaculaire resultaten gehaald worden. Een goede dietist en personal trainer zullen je altijd afraden zo snel te gaan. Die van mij adviseren 1 a 1,5 kg per maand. Realistische, haalbare doelen stellen.
Ze had volgens mij ook nauwelijks gecheat, zich heel netjes aan het voedingsadvies gehouden. Dat kun je niet eeuwig volhouden. En een half jaar PT is veel te weinig. Het beste zou zijn als ze dit de rest van haar leven zou krijgen (of kan betalen..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |