Mieren zijn de enige dieren die oorlog voeren net als mensen..quote:Op zondag 19 april 2015 19:48 schreef Divje het volgende:
[..]Was wel tof om te zien, en ze zijn fucking groot
Denk dat ze toch zeker anderhalve centimeter groot waren, nog nooit gezienquote:Op zondag 19 april 2015 19:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mieren zijn de enige dieren die oorlog voeren net als mensen..
hoe groot zijn die dan?
Ik was btw aan sparen met jumbo kaarten voor of een dierentuin of warnerbross movie world, denk dat het nu toch de laatste word :/
quote:Op zondag 19 april 2015 20:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk dat ze toch zeker anderhalve centimeter groot waren, nog nooit gezien
(ja bij Planet Earth en BBC's Life)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 20 april 2015 00:32 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gadver krijg er nu de rillingen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag met m'n neus erboven gehangen maar door jou foto zit ik te bibberen
Nope. nope nope nope nopeoh ah toma toma vem vem vem vem
Met een beetje paneermeel ?quote:
Denk aan HolleBolleGijs . Tránen!quote:Op maandag 20 april 2015 10:28 schreef yvonne het volgende:
Sjezus Lavje, dankjwel!!
En hopla, ik zit te snotteren
Incrowd
Nee, heb allleen nog foto's gezien op FB en in NWS. Gelukkig weinig gewonden.quote:Op maandag 20 april 2015 11:28 schreef theguyver het volgende:
moge heb je filmpje van die explosie in heerlen DIV?
Echt super Div. Ik denk dat ik naar de Achterhoek verhuis. Wat een aardige hartelijke mensen. Kunnen die zuurbekjes die je hier in het westen vaak tegenkomt nog wat van leren.quote:
heb alquote:Op maandag 20 april 2015 11:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, heb allleen nog foto's gezien op FB en in NWS. Gelukkig weinig gewonden.
quote:Op maandag 20 april 2015 11:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt super Div. Ik denk dat ik naar de Achterhoek verhuis. Wat een aardige hartelijke mensen. Kunnen die zuurbekjes die je hier in het westen vaak tegenkomt nog wat van leren.
Jaaaa kom in de buurt wonenquote:Op maandag 20 april 2015 11:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt super Div. Ik denk dat ik naar de Achterhoek verhuis. Wat een aardige hartelijke mensen. Kunnen die zuurbekjes die je hier in het westen vaak tegenkomt nog wat van leren.
Ja dat is echt om je op te vreten zoiets.quote:Op maandag 20 april 2015 11:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaaaa kom in de buurt wonen
Nu je het over zuurbekjes uit het westen hebt.
Gisteren dus wezen wandelen, netjes op de paden, en af en toe 1 meter van het pad af omdat je iets moois ziet.
Zit er verderop een familie met 7 kinderen, de ouders op een bankje, toekijkend hoe hun kinderen dwárs door een rust & broedgebied rennen, en op zoek waren naar eitjes![]()
Oh wat was ik boos, zeg er wat van, dat er nota bene 2 meter verderop een groot bord staat waarop staat 'NIET BETREDEN, Hier wordt gebroed, overtreding kan resulteren in een fikse boete' krijg ik me toch een grote bek terug
Waar bemoeide ik me mee, moest m'n bek houden en me niet bemoeien met hoe zij hun kinderen opvoeden.
Dit heeft toch niks met opvoeden te maken? Of nouja, eigenlijk wel. Ronduit asociaal vind ik het
Heb nu het nummer van verschillende Boswachterijen in m'n telefoon gezet, mocht ik zoiets nog een keer tegen komen bel ik direct.
Zit me er nu weer druk over te maken.quote:Op maandag 20 april 2015 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat is echt om je op te vreten zoiets.
Dat dat soort mensen niet beseft dat ze hun kinderen zo juist de verkeerde dingen leren.quote:Op maandag 20 april 2015 11:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit me er nu weer druk over te maken.
Arme futen ook die daar zaten
Als meer ouders zo zijn (en dat zijn er veel volgens mij) verbaast het me niks dat die jeugd van tegenwoordig zoveel lak heeft aan regeltjes.quote:Op maandag 20 april 2015 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dat soort mensen niet beseft dat ze hun kinderen zo juist de verkeerde dingen leren.
Iets met paplepel en gietenquote:Op maandag 20 april 2015 11:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Als meer ouders zo zijn (en dat zijn er veel volgens mij) verbaast het me niks dat die jeugd van tegenwoordig zoveel lak heeft aan regeltjes.
quote:Op maandag 20 april 2015 11:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaaaa kom in de buurt wonen
Nu je het over zuurbekjes uit het westen hebt.
Gisteren dus wezen wandelen, netjes op de paden, en af en toe 1 meter van het pad af omdat je iets moois ziet.
Zit er verderop een familie met 7 kinderen, de ouders op een bankje, toekijkend hoe hun kinderen dwárs door een rust & broedgebied rennen, en op zoek waren naar eitjes![]()
Oh wat was ik boos, zeg er wat van, dat er nota bene 2 meter verderop een groot bord staat waarop staat 'NIET BETREDEN, Hier wordt gebroed, overtreding kan resulteren in een fikse boete' krijg ik me toch een grote bek terug
Waar bemoeide ik me mee, moest m'n bek houden en me niet bemoeien met hoe zij hun kinderen opvoeden.
Dit heeft toch niks met opvoeden te maken? Of nouja, eigenlijk wel. Ronduit asociaal vind ik het
Heb nu het nummer van verschillende Boswachterijen in m'n telefoon gezet, mocht ik zoiets nog een keer tegen komen bel ik direct.
Don't. Leave me this wayyyyquote:
Jup.quote:
Owjeee, gelukkig woon je hier niet in de buurt..quote:Op maandag 20 april 2015 18:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Don't. Leave me this wayyyy
[..]
Jup.
ik ben in een relbui
Lavjeequote:Op maandag 20 april 2015 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Div!![]()
Tot morgen ScrumFijne avond
quote:Op maandag 20 april 2015 19:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Owjeee, gelukkig woon je hier niet in de buurt..
Ik zit heerlijk in mijn tuin, dreumes is lekker aan rondrennen op grasveldje, en we zitten met zijn 2 in een simpel klapstoeltje te genieten van het zonnetje
Lekker he? Geluk is vaak zo eenvoudig. Op een stoel in de zon.quote:Op maandag 20 april 2015 19:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Owjeee, gelukkig woon je hier niet in de buurt..
Ik zit heerlijk in mijn tuin, dreumes is lekker aan rondrennen op grasveldje, en we zitten met zijn 2 in een simpel klapstoeltje te genieten van het zonnetje
Echt wel vanmiddag al even naar park geweest met hondjes en pruttel, Morgen maar weer verder met de slaapkamers en de schuur, Daar moet nog een knol inquote:Op maandag 20 april 2015 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker he? Geluk is vaak zo eenvoudig. Op een stoel in de zon.
quote:
later miss heist? heb er nog steeds geen gedaan want weinig tijd. Nu wel. gta here i comequote:Op dinsdag 21 april 2015 11:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik gaat weer eens de mountainbike uit de schuur pakken en lekker crossen![]()
Fijne middag!
zet ff in het plaatjes topic niet iedereen zit in de SC , en ik ga ff kijkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Complot Theoriestem zijn dus ISIL leden.![]()
Kutjelik. Sorry, helemaal vergeten te reagerenquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
later miss heist? heb er nog steeds geen gedaan want weinig tijd. Nu wel. gta here i come
Same herequote:Op dinsdag 21 april 2015 19:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Kutjelik. Sorry, helemaal vergeten te reageren!
Zou een heist dronken kunnen.. Ik moet eigenlijk even een dutje doen nulijkt me wel slim..
En alles wat er zo mooi bij loopt met dit weerquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Same here
Damn you mooi weer en bier
Dat ookquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:36 schreef Divje het volgende:
[..]
En alles wat er zo mooi bij loopt met dit weer
middag hequote:Op dinsdag 21 april 2015 18:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoeveelste dag is dit dat je hebt liggen bakken in de tuin ?
Hehe, goedquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe is t daar? Ook zo blij met het nieuwe shirt?
Verbazingwekkend ook hoe kort die rokjes zijn geworden in de loop der tijdquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Was vandaag nog in renesse/scharendijke en strand.
Damn waar komen ze allemaal vandaan
Hoeveelste middag?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
middag heals je er eindelijk 1 hebt moet je er natuurlijk gebruik van maken
ochtend werk middag leuke dingen doen avond verder met huis
Spuuglelijk vind ik hetquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, goed. En mwah, eerste instantie foeilelijk, maar moet er even aan wennen. Dat oranje
. Maar geloof dat het gros het wel oké vind, wat dus veel shirtjes verkoop betekent en goed is voor club
. Jij vond 't geloof ik ook niets he
Mja, heeft idd niets met Feyenoord te maken, maar wel te verwachten idd. Adidas, maakt een 'template' en gooit er wat kleurtjes overheen. Helaas hoe het werktquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:08 schreef Divje het volgende:
Spuuglelijk vind ik hetniks met Feyenoord te maken, en het doet me denken aan die afzichtelijke neon-shirtjes van Ajax
![]()
![]()
Maarja, het is Adidas, dus aan de ene kant was dit ook wel te verwachten.
Duur ding trouwens!
Dat shirtje van Colombia met deze templatequote:Op dinsdag 21 april 2015 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, heeft idd niets met Feyenoord te maken, maar wel te verwachten idd. Adidas, maakt een 'template' en gooit er wat kleurtjes overheen. Helaas hoe het werkt. Andere kant; we hebben ze wel eens lelijker gehad
Weet je nog het keepersshirt van Zoetebier?quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat shirtje van Colombia met deze template
Template is opzich niks mis mee, gewoon die kleurenbah. Vooral het oranje idd.
En daar heb je ook weer gelijk in, maar dat waren shirtjes voor mijn geboorte
Was roze toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet je nog het keepersshirt van Zoetebier?Dat shirtje wat nooit de verkoop is gegaan
Haaha, lees net het verhaalquote:
Oh zeker, roze kan mooi zijn, van Palermo iddquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Haaha, lees net het verhaalomg.
Opzich, niks mis met roze voetbalshirts. Mits Palermo, anders is het gewoon kut.
Dat was tenenkrommend. Nee nog ergerquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zeker, roze kan mooi zijn, van Palermo idd
Trouwens, VI gister gezien? Of beter; Die walgelijke vertoning van "Rekiki" op dat kampioensfeestje?
Heb me zo bescheurt van het lachen toen ik dat achterlijke joch zag staan, met z'n rekiki. Ik ging kapot, echt.
Hahahahaquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zeker, roze kan mooi zijn, van Palermo idd
Trouwens, VI gister gezien? Of beter; Die walgelijke vertoning van "Rekiki" op dat kampioensfeestje?
Heb me zo bescheurt van het lachen toen ik dat achterlijke joch zag staan, met z'n rekiki. Ik ging kapot, echt.
Ja echt hequote:Op dinsdag 21 april 2015 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was tenenkrommend. Nee nog erger
Ja precies! Hahaha.. de tering zeg, en dan die andere gozer, wat over het podium liep te stuiteren met z'n go of come on PSV, ik verstond er geen tyfus van, met dat gegil.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Nog nooit zoiets gezien. En ook gewoon die gezichten van supporters, die sowieso al dom uitkijken, maar nu totaal geen idee hadden wat er gebeurde
KARIM REKIKI. KARIM REKIK.
Godverdomme
Is daar al een bubbling remix van trouwens
Ik ook. Zat echt zoquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik had zelfs een gevoel van schaamte. Als dit de jeugd is, dan zie ik het heel somber in voor de wereld
Oja die fransman. PeeSjeeVeequote:Op dinsdag 21 april 2015 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies! Hahaha.. de tering zeg, en dan die andere gozer, wat over het podium liep te stuiteren met z'n go of come on PSV, ik verstond er geen tyfus van, met dat gegil.
Ik was meer geschokt. Wat is dat dacht ikquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moest je niet lachen dan? Ik heb echt keihard gelachen.
Dit dus:quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik was meer geschokt. Wat is dat dacht ik
Heerlijke voorzet heeft die jongen. En die perst ie zo tussen die Surinaamse billen van 'm weg. Uit stand.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:02 schreef Scrummie het volgende:
Moet eerlijk bekennen; die Willems valt me de laatste tijd nog wel 100% mee. Ondanks z'n domme hoofd.
Hahaha, echt hequote:Op dinsdag 21 april 2015 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
Karima kiekkiek Karima kiekkiek.
Karima Koekoek
Hahahaha, ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:08 schreef Divje het volgende:
Oh Jordy Clasie. Jordy Claas.
Zie je het voor je
Vooral Manu jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahaha, ik moest hardop lachen.
Vervelende is; ik zie Vilhena of Boetius wel net zo staan. Of Manu
Dan liever de vliegtuig move van van Beekquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Vooral Manu ja
Vilhena lijkt me te dom om zulke teksten te kunnen verzinnen
Dat dansje van hem toen tegen.. Willem II volgens mij
Van Beek is toch wel zo'n held hequote:Op dinsdag 21 april 2015 21:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan liever de vliegtuig move van van Beek
Lees eerst de disclaimer, onderaan maarquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Van Beek is toch wel zo'n held he
Idd dat juichen, en juichen na het voorkomen van een doelpunt, zijn ontwikkeling.
Die jongen wordt beter dan de Vrij, en hij heeft echt een hart voor de club volgens mij.
Als er een naam achterop m'n shirt zou komen zou het van Beek zijn
FOK! zoekt altijd bloggersquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lees eerst de disclaimer, onderaan maar
Yep! Van Beek is ook op weg om de volgende held te worden. Qua mentaliteit zit het perfect, kwaliteit ook, en hij word idd steeds beter. De Vrij mag (toen ie in NL was) eigenlijk zn veters al niet meer strikken. Hij is snel, hard, een prachtige pass, constant. Derksen zei gister wel dat ie nu meer mag gaan coachen, maar dat mag ie volgend jaar gaan doen vind ik. Da's de volgende stap. En dan Oranje in. Maar ja, De Vrij ontwikkelt zich dan ook weer goed in Italie, zelfde plek. Worden leuke jaren in Oranje.
We zitten wel altijd zo te zeiken op die verdedigers van Oranje, maar kan het niet ergens anders aan liggen; je hebt op rechts Janmaat, of die van der wiel die er niets van kan, maar Janmaat mag je tot de topbacks rekenen van Engeland, en dat is niet niets. De Vrij bij Lazio rechtsachter centraal, maar je hebt voor die plek dus ook Vlaar, maar dus ook van Beek straks. Linkscentraal Martins Indi, de minste van allemaal. Maar, linksachter, Willems, verdedigend misschien wat zwakker, maar aanvallend gewoon echt heel goed, en die eindigt wel bij een topclub in Europa.
Disclaimer: Jezus wat een opstel, je mag het overslaan.
Groot gelijkquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lees eerst de disclaimer, onderaan maar
Yep! Van Beek is ook op weg om de volgende held te worden. Qua mentaliteit zit het perfect, kwaliteit ook, en hij word idd steeds beter. De Vrij mag (toen ie in NL was) eigenlijk zn veters al niet meer strikken. Hij is snel, hard, een prachtige pass, constant. Derksen zei gister wel dat ie nu meer mag gaan coachen, maar dat mag ie volgend jaar gaan doen vind ik. Da's de volgende stap. En dan Oranje in. Maar ja, De Vrij ontwikkelt zich dan ook weer goed in Italie, zelfde plek. Worden leuke jaren in Oranje.
We zitten wel altijd zo te zeiken op die verdedigers van Oranje, maar kan het niet ergens anders aan liggen; je hebt op rechts Janmaat, of die van der wiel die er niets van kan, maar Janmaat mag je tot de topbacks rekenen van Engeland, en dat is niet niets. De Vrij bij Lazio rechtsachter centraal, maar je hebt voor die plek dus ook Vlaar, maar dus ook van Beek straks. Linkscentraal Martins Indi, de minste van allemaal. Maar, linksachter, Willems, verdedigend misschien wat zwakker, maar aanvallend gewoon echt heel goed, en die eindigt wel bij een topclub in Europa.
Disclaimer: Jezus wat een opstel, je mag het overslaan.
Spoeling is wel dun ja, maar andere landen hebben daar ook last van denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Groot gelijk
Hoe je het ook wendt of keerd (spelling, blughh), Willems is de beste back die we hebben, als je verdedigend wil spelen zet je Kuijt er maar neer!
De spoeling is eigenlijk wel dun, maar er zit wel veel kwaliteit in de beoogde (toekomstige) basis. Martins Indi speelt niet al te best in Oranje idd, hoe het bij Porto gaat volg ik niet helemaal, maar hij speelt toch wel weer lekker mee in de champions league. Daarachter heb je dan weer Kongolo als talent. (Rekik & Brumatss )
Mensen lopen soms op die houding van van Beek te zeiken, dat ie daar later last van gaat krijgen. Ergens vind ik het wel cult eigenlijk zijn lichaamshoudingen het is nog maar de vraag of hij last krijgt natuurlijk.. Als hij altijd zo gebogen is geweest, hij voetbalt er niet minder om
M'n nederlands hobbelt per woord achteruit.
Als hij nog jaren blijft moet dat wel zijn nickname worden jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spoeling is wel dun ja, maar andere landen hebben daar ook last van denk ik. Indi volg ik ook niet zo, maar Kingkong gaat 'm wel inhalen ja
.
En die houding moeten mensen niet over zeuren, is cult idd. De nieuwe Kromme![]()
En jij ook. Schrijven bedoel ikquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Groot gelijk
Hoe je het ook wendt of keerd (spelling, blughh), Willems is de beste back die we hebben, als je verdedigend wil spelen zet je Kuijt er maar neer!
De spoeling is eigenlijk wel dun, maar er zit wel veel kwaliteit in de beoogde (toekomstige) basis. Martins Indi speelt niet al te best in Oranje idd, hoe het bij Porto gaat volg ik niet helemaal, maar hij speelt toch wel weer lekker mee in de champions league. Daarachter heb je dan weer Kongolo als talent. (Rekik & Brumatss )
Mensen lopen soms op die houding van van Beek te zeiken, dat ie daar later last van gaat krijgen. Ergens vind ik het wel cult eigenlijk zijn lichaamshoudingen het is nog maar de vraag of hij last krijgt natuurlijk.. Als hij altijd zo gebogen is geweest, hij voetbalt er niet minder om
M'n nederlands hobbelt per woord achteruit.
Ik pas ook!quote:
Hoe wist je dat ik dat heeeel lekker vind Div? Of heb ik dat weleens verteld hier?quote:Op woensdag 22 april 2015 11:45 schreef Divje het volgende:
Koffie voor jullie!![]()
![]()
Met een beetje Amaretto voor Lav
Heb je wel eens verteld hahaquote:Op woensdag 22 april 2015 11:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik dat heeeel lekker vind Div? Of heb ik dat weleens verteld hier?
Volgens mij was dat redelijk vroeg in de ochtendquote:Op woensdag 22 april 2015 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toen had ik er zeker net een paar op
quote:Op woensdag 22 april 2015 11:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat redelijk vroeg in de ochtend
Zooooo. mooi Lquote:Op woensdag 22 april 2015 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
Kijk eens hoe mooi de prunus weer wordt
[ afbeelding ]
Goedenavond luitjes
Echt he B. Ik maak nu elke dag een paar foto's want het is zo snel voorbij en dan ligt de hele buurt weer vol met roze blaadjes. Maar eerst de roze prachtquote:Op woensdag 22 april 2015 19:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zooooo. mooi L
L de L van lente. mooiste tijd van het jaar
Wat gaat dat snel! Je zet wel pics neer he?quote:Op woensdag 22 april 2015 20:00 schreef Blaadjes het volgende:
vandaag of morgen komen m'n kwartels uit L![]()
Zo leuk dat ze gelijk kunnen lopen!
die 2 nestjes met jonge kanaries staan ook op het punt uit het nest te komen. Bizar hoe afhankelijk die zijn en eerst moeten groeien terwijl zo'n kwartel gelijk kan lopen en eten zoeken.
elke dag fotootje plaatsen dan. Kunnen we het volgen.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he B. Ik maak nu elke dag een paar foto's want het is zo snel voorbij en dan ligt de hele buurt weer vol met roze blaadjes. Maar eerst de roze pracht
tuurlijk en filmpje van kwartelsquote:Op woensdag 22 april 2015 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat gaat dat snel! Je zet wel pics neer he?
Ik ben echt benieuwd naar nieuwsuur. Zit voor de tv hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 20:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
elke dag fotootje plaatsen dan. Kunnen we het volgen.
Sprak net m'n moeder....helemaal in de stress omdat nieuwsuur morgen komt filmen. Moet mn ramen nog doen, nog dit nog dat hahaha. Tis zonde
Ja kan best nog even duren. 22 juni moeten ze naar de raad van state dus grote kans dat ze daarop wachten. Het wordt denk ik een uitgebreider item over de provincie zeeland mede vanwege de geldproblemen die ze nu heeft.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd naar nieuwsuur. Zit voor de tv hoor
Oh, dan heeft ze vast een deja vuquote:Op woensdag 22 april 2015 20:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja kan best nog even duren. 22 juni moeten ze naar de raad van state dus grote kans dat ze daarop wachten. Het wordt denk ik een uitgebreider item over de provincie zeeland mede vanwege de geldproblemen die ze nu heeft.
Maar ik zeg het je wel als het op tv komt.
Zou mevr tweebeke ook meekomen morgen? Ga ik erheen en zeg ik u kijkt zo lief
Druk druk druk druk druk, en druk. En ook nog druk.quote:
Groentestick, altijd goedquote:Op woensdag 22 april 2015 21:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Druk druk druk druk druk, en druk. En ook nog druk.. Nee, valt wel mee eigenlijk, drukke dagen zitten er voor deze week weer op denk ik. Vanavond naar de groenteboer geweest, dus ik steek nu een groentestick op, en zojuist heerlijk gedoucht
. Wou nog hardlopen maar pffff. Vrijdag weer denk ik. Lang weekend
En jouw dag?
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Groentestick, altijd goed![]()
Ja ook drukke maar prima dag. En de prunus bloeit weer, dus mijn dag kan niet meer stuk. Die heb ik samen met mijn broer gekocht jaren geleden en dus doet het me elk jaar weer wat als hij bloeit.
Ben je nu nog steeds aan het werk Scrum? Jij werkt je ook de blaren he?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Lekker
. En mooi is dat! Tastbare herinnering aan het verleden
prachtig
Niet nu meer hoor, vandaag was het tot 6 dus valt mee. Maar ik werk wel veel/hard ja, als je dat van jezelf kan/mag zeggen.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds aan het werk Scrum? Jij werkt je ook de blaren he?
Ja daar heb je gelijk in hoor.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet nu meer hoor, vandaag was het tot 6 dus valt mee. Maar ik werk wel veel/hard ja, als je dat van jezelf kan/mag zeggen.
Maar dat doet iedereen wel toch, althans, op de lamballen na van deze wereld
*Meldt.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet nu meer hoor, vandaag was het tot 6 dus valt mee. Maar ik werk wel veel/hard ja, als je dat van jezelf kan/mag zeggen.
Maar dat doet iedereen wel toch, althans, op de lamballen na van deze wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door schommelstoel op 23-04-2015 17:27:53 (foto geplaatst) ]You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op donderdag 23 april 2015 16:42 schreef schommelstoel het volgende:
Mooie foto Div!
Van het weekend nog op relax plekje geweest vlakbij de dierentuin, neem er af en toe een foto om het verschil te zien.ThanxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging dat over het eekhoorntje of die miertjes?
Das ook 'n mooie foto! ben er vanmiddag ook nog langs gelopen om eens te kijken
Zo'n Praktica heeft m'n Opa ook nog liggen![]()
mooi ding.
oh ah toma toma vem vem vem vem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geinig spelleke
oh ah toma toma vem vem vem vem
Beterschap dan maar Saraquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:13 schreef sararaats het volgende:
Update toestand: beter.
Wat er precies is: ik heb probleempjes met de longen (vocht) vandaar geen stem maar het komt goed hoor.
Koningsdag ga ik met de dreumes de rommelmarkt ( ook vroeg de disney collectie is nog lang niet compleet ) op mama gaat naar een hardstyle feest ( niet mijn ding)quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
Inso, mocht je al in Nederland zijn; op Ned3 is Walk the line . Dé film over Johnny Cash.
Guyvie ik ga zeker even naar de rommelmarkt. Vroeg, want anders is het mooie spul al weg.
Wat gaan jij en de miss doen?
Hardstylequote:Op vrijdag 24 april 2015 22:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Koningsdag ga ik met de dreumes de rommelmarkt ( ook vroeg de disney collectie is nog lang niet compleet ) op mama gaat naar een hardstyle feest ( niet mijn ding)
Ja haha paar liedjes is leuk maar niet de hele dag!quote:
Leuke dingen in het vooruitzicht Guyviequote:Op vrijdag 24 april 2015 22:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja haha paar liedjes is leuk maar niet de hele dag!
Houd meer van rock pop metal en dubstep!
Dus mooie deal gesloten zij daar naar toe en ik lekker dagje met dreumes op stap!
En over weekje naar slagharen
gaat helemaal goed meeste in buiten huis is klaar tuin en zo binnen heb ik op 1 slaapkamer en de badkamer na klaar, en voor de schuur wacht ik nog op een speciale deur voor de pony.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuke dingen in het vooruitzicht GuyvieEn hoe gaat het met het bouwen wat je aan het doen bent?
Dan hoeven ze er helemaal niet bang voor te zijn, dan heb je de goede voorzieningen getroffen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
gaat helemaal goed meeste in buiten huis is klaar tuin en zo binnen heb ik op 1 slaapkamer en de badkamer na klaar, en voor de schuur wacht ik nog op een speciale deur voor de pony.
De buren zijn alleen niet zo blij met de komst van een pony, nou woon ik tegen het randje aan en mooi dicht bij een mooi veldje van een kennis waar dat beestje in de zomer mag staan, in de winter gaat ie op stal!
Ik heb geen idee heb me al wel keurig netjes voor gesteld aan mijn buurtjes maar heb zo gevoel dat ze ons maar wat raar vinden hahahaquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan hoeven ze er helemaal niet bang voor te zijn, dan heb je de goede voorzieningen getroffen.
Ze moeten maar gewoon wennen. Misschien vinden jullie hen ook wel raar. Beetje geven, beetje nemen en het komt wel goed.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb geen idee heb me al wel keurig netjes voor gesteld aan mijn buurtjes maar heb zo gevoel dat ze ons maar wat raar vinden hahaha
Nou dat viel wel mee, alleen ik net gekleed geschoren en net pak aan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze moeten maar gewoon wennen. Misschien vinden jullie hen ook wel raar. Beetje geven, beetje nemen en het komt wel goed.
Heel mooi.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
Morge!
De boom is nu op zijn mooist. Jammer van de grijze lucht er achter maar ja, het is regenachtig vandaag.
[ afbeelding ]
B hoe gaat het met de kwartels? Eieren al uitgekomen?
Nee nog niet. Kan nooit lang meer duren.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
Morge!
De boom is nu op zijn mooist. Jammer van de grijze lucht er achter maar ja, het is regenachtig vandaag.
[ afbeelding ]
B hoe gaat het met de kwartels? Eieren al uitgekomen?
ja best wel. serieus gamen zat er al heel snel niet meer inquote:Op zaterdag 25 april 2015 11:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Laat geworden gister?
SCRUMMIE, KEN JE DEZE NOG NOG nog
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja best wel. serieus gamen zat er al heel snel niet meer in
Wel weer garage volgemaakte met die fok panto's blijkbaar.
yep. Elke 48 min he.quote:
Oja die time limit is kut.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
yep. Elke 48 min he.
Was gister wel even sprake van een bypass voor die 48 min op se7ensins. Even terug lezen want daar heb ik niet veel van gebakken vannacht
ja en vanmiddag ook. stevig ontbijt binnen en we kunnen weerquote:Op zaterdag 25 april 2015 11:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja die time limit is kut.
Vanavond weer online? Even racen?
Marathon-gamingquote:Op zaterdag 25 april 2015 11:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja en vanmiddag ook. stevig ontbijt binnen en we kunnen weer
Hmneequote:Op zaterdag 25 april 2015 11:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Laat geworden gister?
SCRUMMIE, KEN JE DEZE NOG NOG nog
[ afbeelding ]
quote:
Is dat jessie j?! Nooit uit gehaald. Ken haar toch andersquote:Op zaterdag 25 april 2015 11:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Jessie J
met een beetje verbeelding zegt ze heel zwoel Scrummieeehhh
Herkende haar eerst ook niet, vind haar kapsel wel beterquote:Op zaterdag 25 april 2015 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat jessie j?! Nooit uit gehaald. Ken haar toch anders
[ afbeelding ]
Wat een vrouwquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Herkende haar eerst ook niet, vind haar kapsel wel beter
Wat die gozer op z'n hoofd heeft ben ik nog niet over uit
Echt he, gelukkig zijn die 'buns' een beetje aan het verdwijnen. Gadver wat was dat erg, allemaal jongens met knotjesquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een vrouwen die gozer heeft dood gras. Op z'n hoofd. Met z'n hoofd. Ik maak me echt zorgen om de wereld
.
En zo'n pluisbaard. Vreselijk. Aanstelleritus.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Echt he, gelukkig zijn die 'buns' een beetje aan het verdwijnen. Gadver wat was dat erg, allemaal jongens met knotjes
Stoppelbaardje zoals Scrum daarentegenquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zo'n pluisbaard. Vreselijk. Aanstelleritus.
Ben ik ff blij dat die er net vanochtend af is gegaan hierquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zo'n pluisbaard. Vreselijk. Aanstelleritus.
Hi ho hi ho je krijgt je baard kadoquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat die er net vanochtend af is gegaan hier![]()
Anders had Lav me vreselijk gevonden, dat trek ik niet
Was meer uit luiheid, maar zie nog steeds erg veel houthakkers lopen buiten
quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hi ho hi ho je krijgt je baard kado
Nee hoor Div. Hoe kan ik jou nou vreselijk vinden![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:14 schreef Scrummie het volgende:
Later als ik groot ben wil ik een echte dikke baard.
Das wel een mooi baardje jaquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee nee, da's net teveel.
[ afbeelding ]
Oh ik dacht dat je serieus wasquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:19 schreef Scrummie het volgende:
En dan als een baas miljonair zijn tegen die tijd, en de wereld rond vliegen in 3 prive jets.
Haha okequote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha oke![]()
Zie tegen die tijd wel een seizoenskaart verschijnen dan
Nu even een lekker patatje ophalen![]()
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je noemt ieder meisje een schoonheid?
Goed en goed.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi cachet. Hoe is het met jou? En met Tjack natuurlijk.
Oh ok.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:52 schreef xcachet het volgende:
Dan kan ik ook vragen hoe het daar mee is.
Jahaaquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je lekkere dingetjes Div? Vertel!
Was het zo gezellig in die snackbar Div?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Jahaa
Frikandelletjes, bitterballen en mini kaassouflétjesMaar het was al bijna koud toen ik thuis kwam, niet zo lekker
Ga ook gwn om 14.30 ong naar de snackbar en kom rond 21.30 thuis
Ja, die was best leuk. Heb wat nieuwe klimop voor tegen de schutting gekocht want ik ben die kale bende zo zat en de prunus staat zo prachtig te bloeien. Genot. Jammer dat het zo snel voorbijgaat en dat dan de hele buurt onder de roze blaadjes ligt maar ja, ze genieten ook van de boom als ij zo prachtig is en ze klagen er ook nooit over gelukkig.quote:
Nouja, in de snackbar zelf niet opzichquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het zo gezellig in die snackbar Div?
Alles roze is toch ook mooiquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die was best leuk. Heb wat nieuwe klimop voor tegen de schutting gekocht want ik ben die kale bende zo zat en de prunus staat zo prachtig te bloeien. Genot. Jammer dat het zo snel voorbijgaat en dat dan de hele buurt onder de roze blaadjes ligt maar ja, ze genieten ook van de boom als ij zo prachtig is en ze klagen er ook nooit over gelukkig.
Klimop is zo makkelijk. Dat doet het echt overal en groeit als ehhh klimopquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja, in de snackbar zelf niet opzich
Maar bij de mensen die er naast en boven wonen wel.
[..]
Alles roze is toch ook mooi
Het is wel een heel mooi boompje ja.
Heb jij verstand van klimop? Want wil dat eigenlijk wel op m'n balkon hebben tegen zo'n gaasje aant is zo'n betonnen bende nu
Heb daar geen vestand vanquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klimop is zo makkelijk. Dat doet het echt overal en groeit als ehhh klimop
Fuchsia's zijn best lastige planten. Wel heel mooi met die bloemen die net klokjes zijn. Misschien een ander soort kiezen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb daar geen vestand vanWil ook Fuchsia's op m'n balkon, in van die kekke balkon-plantenbakken maar heb geen idee hoe je die verzorgt.
Volgens m'n opa hebben ze wel aandacht nodig, en daar ben k niet zo goed in
Hoe vordert de kwartel-kast?
Nee, ik wil Fuchsia's. Zal m'n opa eens wat laten zienquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fuchsia's zijn best lastige planten. Wel heel mooi met die bloemen die net klokjes zijn. Misschien een ander soort kiezen?
Preciesquote:Op zondag 26 april 2015 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook weinig. Even naar de rommelmarkt denk ik. Verder niet veel bijzonders. Lekker relaxen.
Was je nou met hok voor kwartels bezig L?quote:Op zondag 26 april 2015 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook weinig. Even naar de rommelmarkt denk ik. Verder niet veel bijzonders. Lekker relaxen.
Nog niet maar binnenkort wel. Hoezo? Zijn de eieren uit?quote:Op zondag 26 april 2015 22:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Was je nou met hok voor kwartels bezig L?
Nee nog niet maar dacht gister zoiets gelezen te hebben.quote:Op zondag 26 april 2015 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog niet maar binnenkort wel. Hoezo? Zijn de eieren uit?
ik zou het echt graag willen want ik ben gewoon gek op die beestjes.quote:Op zondag 26 april 2015 22:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee nog niet maar dacht gister zoiets gelezen te hebben.
Mannetje is nu wel beschermend hoor. Regelmatig als ik erbij kom gaat hij hoog op zn poten staan en springen en met zn vleugels slaan. Doet hij anders nooit. Normaal is die heel relaxed.quote:Op zondag 26 april 2015 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik zou het echt graag willen want ik ben gewoon gek op die beestjes.
Hij beschermt zijn gezinnetje. Topquote:Op zondag 26 april 2015 22:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mannetje is nu wel beschermend hoor. Regelmatig als ik erbij kom gaat hij hoog op zn poten staan en springen en met zn vleugels slaan. Doet hij anders nooit. Normaal is die heel relaxed.
Leuk om te zien.
Yep. denk als de jonkies straks rondlopen dat de andere volgels moeten uitkijken op de grondquote:
Ik heb wat centjes gezet op wat namen.quote:Op maandag 27 april 2015 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een meisje wordt en dat ze haar dan Diana noemen.
Zou het echt nog te gevoelig zijn na al die tijd? Het zou eigenlijk een eerbetoon zijn.En dat heeft Diana best verdiend lijkt mij.quote:
Ze heeft al een standbeeld in de Harrods joh.quote:Op maandag 27 april 2015 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou het echt nog te gevoelig zijn na al die tijd? Het zou eigenlijk een eerbetoon zijn.En dat heeft Diana best verdiend lijkt mij.
Denk het zeer zeker.quote:Op maandag 27 april 2015 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou het echt nog te gevoelig zijn na al die tijd? Het zou eigenlijk een eerbetoon zijn.En dat heeft Diana best verdiend lijkt mij.
Dat is waar, maar toch..quote:Op maandag 27 april 2015 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze heeft al een standbeeld in de Harrods joh.
Ik denk dat dat mijn lievelings van alles ooit isquote:Op maandag 27 april 2015 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik gebruikte zelfs een post icon voor deze icoon.quote:Op maandag 27 april 2015 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar, maar toch..
Ze is zo'n icoon .
Ik zag het!quote:Op maandag 27 april 2015 22:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik gebruikte zelfs een post icon voor deze icoon.
Maar eerlijk is eerlijk, koningshuizen boeien me vrij weinig. Behalve de voor het publiek opengestelde paleizen enzo, dat vind ik mooi om te bekijken.
Het zal nu echt niet lang meer duren voor de nieuwe koninklijke telg geboren wordt.quote:Op maandag 27 april 2015 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben fan van het britse koningshuis
Kan bijna niet van slapen
quote:Op zondag 26 april 2015 23:49 schreef theguyver het volgende:
had hekje nog foto's beloofd van mijn huisje ... mijn telefoon is gecrashed en heb even geen camera... lavje... zou je zo lief willen zijn en die foto's van mijn huisje op de SC willen zetten ??
quote:
Oh sorry guyvie. Ben er nog niet aan toegekomen. Zal morgen eens kijken of het gaat lukken. Nu slapen.quote:
hoeft ook niet gelijjk ik wist alleen niet of je het gelezen hadquote:Op maandag 27 april 2015 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh sorry guyvie. Ben er nog niet aan toegekomen. Zal morgen eens kijken of het gaat lukken. Nu slapen.
Is die te koop?quote:Op maandag 27 april 2015 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij deze. Hoop dat het een beetje helptquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
'Morgen
*heeft een knuffel nodig*![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
'Morgen
*heeft een knuffel nodig*![]()
![]()
had geen zin meer in fok.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:57 schreef theguyver het volgende:
waar is kinkerbotsing eigenlijk naar toe?
Nou, hang de slingers maar vast op!quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:12 schreef sararaats het volgende:
volgend jaar wil ik een oranje feestje op 13 april hihi of nee, als ik 40 word.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:12 schreef sararaats het volgende:
volgend jaar wil ik een oranje feestje op 13 april hihi of nee, als ik 40 word.
Very nicequote:Op dinsdag 28 april 2015 22:02 schreef theguyver het volgende:
my new home ^^
[ afbeelding ]
schuurtje voor de pony!
[ afbeelding ]
Tuintje met vijver koi karpers grasveldje komt nog een schommelstoel in en zo
[ afbeelding ]
Moet nog veel aan gebeuren binnen, maar ben in iedergeval klaar voor de zomer!quote:
Ik wist niet eens dat er boksen was. Wie tegen wie Inso?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Gaat iemand hier het boksen kijken zaterdag nacht
Inso_ vs Blaadjesquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er boksen was. Wie tegen wie Inso?
SPT / [Boksen] Floyd Mayweather - Manny Pacquiao 2 mei 2015quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er boksen was. Wie tegen wie Inso?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Inso_ vs Blaadjes
De aanleiding!
Schijnbaar had Inso_ al eerder om de hand van lavenderr gevraagd, Net voordat Blaadjes voor de deur stond met een liefdes kuiken, Blaadjes was hier natuurlijk niet van gediend en sloeg met zijn ledere handschoen in het gezicht van Inso_, de oud Bokskampioen (die mensen een slaaploosheid kan meppen, vandaar de bijnaam) van Noordholland liet dit natuurlijk niet zomaar toe, en om zijn eer te verdedigen daagde hij Blaadjes uit tot een boksduel tot de dood er op volgt! Blaadjes de oud kickboxer (die de bijnaam blaadjes heeft aangezien zijn high kicks er voor zorgen dat ze als een blaadje aankomen), ging deze uitdaging maar al te graag aan, en bevestigde dat de wdstrijd komende zaterdag zal plaats vinden. Momenteel wachten we nog op commentaar van lavdenderr ( bijnaam zij die naar bloempjes ruikt) nog op een reactie. Vooralsnog is ook niet bekend of er meerdere uitdagers zijn!
Divje ( der meister) Scrummie ( houd meer van worstelen) en Tjacka ( oud inspiratie goeroe) houden zich nog opvallend afzijdig!
Hahahaha. Toch nog even hartelijk gelachen vandaag. Dankjewel Guyviequote:Op dinsdag 28 april 2015 23:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Inso_ vs Blaadjes
De aanleiding!
Schijnbaar had Inso_ al eerder om de hand van lavenderr gevraagd, Net voordat Blaadjes voor de deur stond met een liefdes kuiken, Blaadjes was hier natuurlijk niet van gediend en sloeg met zijn ledere handschoen in het gezicht van Inso_, de oud Bokskampioen (die mensen een slaaploosheid kan meppen, vandaar de bijnaam) van Noordholland liet dit natuurlijk niet zomaar toe, en om zijn eer te verdedigen daagde hij Blaadjes uit tot een boksduel tot de dood er op volgt! Blaadjes de oud kickboxer (die de bijnaam blaadjes heeft aangezien zijn high kicks er voor zorgen dat ze als een blaadje aankomen), ging deze uitdaging maar al te graag aan, en bevestigde dat de wdstrijd komende zaterdag zal plaats vinden. Momenteel wachten we nog op commentaar van lavdenderr ( bijnaam zij die naar bloempjes ruikt) nog op een reactie. Vooralsnog is ook niet bekend of er meerdere uitdagers zijn!
Divje ( der meister) Scrummie ( houd meer van worstelen) en Tjacka ( oud inspiratie goeroe) houden zich nog opvallend afzijdig!
quote:
jaja ik moet elke avond wel weer een nieuw verhaaltje verzinnen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahahaha. Toch nog even hartelijk gelachen vandaag. Dankjewel Guyvie![]()
Duurt lang. Ik denk morgen. Voorgevoel.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:05 schreef Insomnia_ het volgende:
En ondertussen nog steeds geen royal baby
Hopelijk. Had gelezen dat ze vrijdag of zaterdag gaan opwekken.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Duurt lang. Ik denk morgen. Voorgevoel.
Heel Engeland is in spanning!quote:Op woensdag 29 april 2015 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk. Had gelezen dat ze vrijdag of zaterdag gaan opwekken.
Heb een vlag gekocht
http://www.telegraaf.nl/p(...)_is_overtijd___.htmlquote:
Dat is wel lichtelijk overdreven iddquote:Op woensdag 29 april 2015 12:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_is_overtijd___.html
als er maar geen paniek uit breekt zoals in canada
Carolequote:Op woensdag 29 april 2015 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is wel lichtelijk overdreven idd![]()
Als het een meisje wordt zouden ze haar ook Elizabeth Margaret Diana kunnen noemen. En hoe heet de moeder van Kate Inso?
Ja denk welquote:Op woensdag 29 april 2015 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tweede kind, dus dan kan de moeder van Kate ook vernoemd worden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |